آینه رایشگاه

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه

آینه‌ها با توجه به این که اهمیت خیلی بالایی دارن، پیشرفت‌های خیلی زیادی در سال‌های اخیر در این زمینه اتفاق افتاده. به‌طوری که اصلا از نظر کیفیت و شفافیت و مقاومت قابل مقایسه با شکل قدیم خودش نیست. پیشرفت در مورد آینه‌ها به‌قدری بوده که الان برای کاربردهای خاص، آینه‌های مخصوص وجود داره که این آینه‌ها قطعا عملکرد بهتری رو برای کاربردهاشون دارن. یکی از موارد خیلی مهم برای آینه، آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه هست. این آینه باید هم عملکرد خوبی داشته باشه و هم شکل ظاهری خیلی شیک مدرنی داشته باشه. چون شاید بشه گفت که بیشترین تاثیر در دکوراسیون اون آینه هست. بنابراین یکی از بهترین آینه‌ها برای این فضا آینه نوری برای آرایشگاه زنانه هست.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری برای آرایشگاه زنانه

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه چه خصوصیت‌هایی داره

اولین ویژگی بارزی که آینه نوری برای آرایشگاه زنانه داره، این هست که این آینه دارای نورپردازی هست. که نور اون به‌وسیله چراغی که پشت آینه کار گذاشته می‌شه، تامین می‌شه. این چراغ شبیه چراغ‌های معمول نیست و شکل نواری داره با ضخامت کم. بنابراین وقتی که پشت آینه قرار داده می‌شه، اصلا شکل بدی در ظاهر آینه ایجاد نمی‌کنه. برعکس یک نور مخفی و خیلی خوب و ملایمی ایجاد می‌کنه که خیلی این نور کاربردی هست.

چون نور آینه نوری برای آرایشگاه زنانه باعث می‌شه که وقتی در برابر آینه قرار بگیرین، بتونین صورت خودتون رو خیلی روشن و واضح ببینین. همچنین آرایشگر هم می‌تونه با دید بهتری کار خودش رو انجام بده. چون نور دقیقا صورت و موی مشتری رو کامل روشن می‌کنه تا اون بتونه خیلی بهتر و با تسلط بیشتری مشغول به کار بشه. پس اگر آرایشگاه و سالن زنانه دارین، شک نکنین که این آینه قطعا برای شما ساخته شده.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری آرایشی

به این دلیل که شما با استفاده از این آینه هم آینه‌ای خیلی کاربردی‌تر دارین و هم این که فضای سالن‌تون خیلی زیباتر و شکیل‌تر میشه. و شما به‌عنوان آرایشگر و سالن‌دار باید به این نکات در انتخاب وسیله‌تون دقت کنین تا بتونین فضای بهتری برای ارائه خدمات عالی‌تون داشته باشین. چون هرچقدر که شما حرفه‌ای و متخصص در کارتون باشین، اما با استفاده از آینه‌های قدیمی می‌تونین کارتون رو زیر سوال ببرین. همونطور که می‌بینین امروزه همه آرایشگاه‌های زنانه و حتی مردانه هم از این آینه‌های نورپردازی استفاده می‌کنن و دیگه کسی آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار نمی‌ده. در زیر عکسی از آینه قدیمی گذاشته شده. که ظاهر این آینه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های امروزی نیست.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه‌ای به سبک قدیمی

چرا باید آینه نوری برای آرایشگاه زنانه رو از کارگاه ayneha خرید کنین

هر نوع آینه‌ای مثل آینه نوری برای آرایشگاه زنانه در کارگاه تولیدی ayneha تولید می‌شه. بهترین کیفیت و قیمت در آینه‌های تولیدی برای این کمپانی هست. ما برای این ادعا ضمانت هم می‌دیم. که ضمانت بی قید و شرط روی آینه‌های تولیدی در نظر گرفتیم. که اگر شما آینه سفارشی‌تون رو دوست نداشتین یا از اون راضی نبودین، می‌تونین برگردونین. همچنین آینه‌ها شامل گارانتی یک‌ساله هم می‌شن. که اگر احیانا در طول یک‌سال اول خرید؛ نورپردازی آینه دچار مشکل شد یا مثلا لمس اون دچار اختلال شد، براتون سریعا و کاملا رایگان رفع می‌کنیم.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه بک‌لایت آرایشگاهی

فروش هم توسط خودمون و به‌صورت مستقیم انجام می‌شه تا بتونیم محصولات‌مون رو با قیمت منطقی با توجه به کیفیت خیلی بالای آینه‌ها به شما ارائه بدیم. بنابراین اگر شما آرایشگاه و سالن زنانه دارین و هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، بدونین که قطعا در دید مشتری‌ها حرفه‌ای به‌ نظر نمی‌رسین. چون همونطور که خودتون هم می‌دونین دکوراسیون خیلی در جذب مخاطب و مشتری و دیدی که نسبت به شما پیدا می‌کنه تاثیر داره. پس اگر می‌خواین که یک سالن حرفه‌ای با ارئه خدمات بهتر و کسب رضایت بالا داشته باشین، بهتره که از آینه نوری بررای آرایشگاه زنانه خودتون استفاده کنین.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه خیلی فضای سالن شما رو تغییر میده و زیباتر می‌کنه. همونطور که در جریان هستین، قیمت مواد اولیه و… هر روزه در حال تغییره. پس برای داشتن آینه نوری میکاپ برای سالن‌تون بهتره حالا اقدام کنین تا بتونین با بهترین قیمت ممکن آینه مورد دلخواه‌تون رو داشته باشین.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه چه قابلیت‌های دیگه‌ای داره

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه به‌جز نورپردازی که داره، می‌تونه یک‌سری قابلیت‌های دیگه هم داشته باشه. این قابلیت‌ها ارزش خیلی خاصی رو به آینه نوری میدن. به همین دلیل هم هست که این آینه‌ها خیلی پرکاربردن و مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه گرد بک‌لایت

در آرایشگاه حین انجام کار موزیک می‌تونه خیلی آرامش‌بخش باشه. حالا اگه این موزیک از طریق آینه نوری پخش بشه که جذابیت این آینه فوق‌العاده بالاتر میره. که شما برای این کار می‌تونین آینه رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین تا امکان پخش موسیقی و هم ویدئو هم فراهم بشه.

تنظیم نور آینه نوری برای آرایشگاه زنانه خیلی کاربردیه. یعنی شما با این امکان می‌تونین نوری که از آینه تابیده می‌شه رو کمتر یا بیشتر کنین. چون به‌صورت طبیعی نور در طول روز در حال تغییره و ممکنه در ساعت‌هایی نیاز به نور کمتر یا بیشتر باشه. پس برای داشتن نور کافی و به‌اندازه می‌تونین این نور رو با آینه نوری تنظیم کنین. تا بتونین نور مطلوبی داشته باشین.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشی

. چراغ‌هایی که در آینه نوری برای آرایشگاه زنانه به کار میره چندین حسن دارن. اما یکی از مهم‌ترین اونا این هست که این چراغ‌ها مثل چراغ‌های معمولی روشن که می‌مونن گرما تولید نمی‌کنن و در نتیجه گرمایی هم به آینه نمی‌دن. بنابراین شما به راحتی می‌تونین آینه رو لمس کنین. در صورتی که لامپ‌های معمولی اصلا اینطوری نیستن و به‌قدری گرم می‌شن که شما حتی نمی‌تونین به این چراغ‌ها دست بزنین.

روی صفحه آینه می‌تونه زمان، دما و تاریخ نمایش داده بشه. برای این کار می‌تونین هرسه یا یکی رو که دوست دارین انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه.

باید این نکته رو بگیم که این قابلیت‌ها همه روی آینه نصب نیستن. شما برای داشتن هر کدوم از اینا می‌تونین درخواست بدین که هر مورد رو که بیشتر مورد نیازتونه و علاقه دارین روی آینه اجرا بشه. در این صورت آینه شما خیلی کاربردی‌تر هم می‌شه.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی نوری

کارکرد آینه نوری برای آرایشگاه زنانه به چه صورت هست

برای این که شما بتونین آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌های نصب شده روی اون استفاده کنین، سه حالت هست. یعنی در اینجا هم شما انتخاب می‌کنین که آینه نوری شما به چه صورتی مورد استفاده قرار بگیره. هر کدوم از این موردها هوشمندی و منحصربه‌فردی خاص خودشون رو دارن که باعث می‌شه تا آینه نوری خیلی جذاب‌تر هم بشه.

1- لمسی که مشخصه ، شما با لمس یک قسمت‌هایی روی آینه می‌تونین از اون استفاده کنین.

2- ریموتی هم به این صورته که شما با کنترلی از راه دور امکان استفاده از آینه رو پیدا می‌کنین.

3- حسگری هم خیلی حالت هوشمندی داره که با تکون دادن دست آینه خاموش و روشن می‌شه.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری هوشمند

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه چه شکل‌هایی می‌تونه داشته باشه

یک حالت خیلی رایج آینه نوری آرایشگاه زنانه می‌تونه دیواری باشه. آینه دیواری هیچ فضایی رو از سالن اشغال نمی‌کنه و وقتی روی دیوار نصب می‌شه در حالت کاملا ثابت و ایمنی قرار می‌گیره. با این آینه شما می‌تونین از فضاهای بیشتری که براتون باقی مونده استفاده کنین. و اونا رو برای قرار دادن وسیله‌ها و کاربردهای دیگه به کار ببرین.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری برای آرایشگاه زنانه

آینه رومیزی هم یک حالت دیگه‌ی آینه نوری برای آرایشگاه زنانه هست. رومیزی بودن آینه به‌خصوص برای میکاپ و آرایش خیلی می‌تونه کاربردی باشه. چون در این صورت لوازم ارایش رو میشه روی میز قرار داد و دسترسی بهشون خیلی راحت هست. همونطور که امروزه زیاد می‌بینیم آینه آرایش رومیزی خیلی مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری رومیزی

آینه دوطرفه هم خیلی برای سالن‌های زیبایی می‌تونه کاربردی باشه. چون با قرار دادن این آینه در قسمت‌های وسط سالن می‌تونین از این قسمت‌ها هم بهره‌مند بشین و در کل از فضای موجودتون بیشترین بهره‌برداری رو داشته باشین. این آینه‌ها به‌عنوان آینه میکاپ دوطرفه مورد توجه قرار گرفتن.

آینه نوری برای آرایشگاه زنانه
آینه نوری دوطرفه

شماره تماس : 09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ