آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ ، آینه‌ای مدرن و رو بورس برای آینه آرایشگاه و مزون به‌شمار میره که به خوبی جای خودش رو تو منازل هم پیدا کرده. این آینه‌ی فوق‌العاده خیلی کار راه‌انداز و کاربردیه. و زیبایی خاصی رو در فضای کاری و منازل رقم می‌زنه. به طوری که با وجود این آینه کسی دیگه سراغی از آینه‌های قدیمی نمی‌گیره. زیراکه در ازای پرداخت بهای یک آینه بی‌کیفیت و کم کارایی همه دوست دارن که یک آینه‌ی بی‌نظیر و مرغوب داشته باشن.

اگه وارد یک فضایی بشی که بخوای خدمات بروزی رو تجربه کنی ، چه حسی بهت دست میده اگه که سالن آرایشی ، دکوراسیونی از مد افتاده و آینه‌هایی که تایخ استفاده اونا گذشته رو داشته باشه ؟! خب طبیعیه پیش خودت ناراحت میشی و میگی از ظاهر محل پیداست که چه آرایش و گریمی قراره برام انجام بده.

یک آینه نوردار تاچ می‌تونه این طرز تفکر رو ارتقا بده مخصوصا که اگه گذشته از ظاهر زیباش ، کارایی اونم نمیشه ندیده گرفت.و از راحتی کاری که برامون فراهم می‌کنه نمی‌شه غافل شد.

آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ
فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه نوردار تاچ چه کمکی بهت می‌کنه

آینه نوردار تاچ یک ابزار خیلی خوب برای آرایش هست. با استفاده از این آینه، می‌تونی روی جزئیات کوچیکی از آرایشت کار کنی و با دقت بیشتری به خودت زیبا‌ترین حالت رو ببخشی.

آینه نوردار تاچ دارای نورافکن LED هست که می‌تونی تمام جزئیات صورتت رو در نور مناسب ببینی. همچنین، برخلاف آینه‌های ساده، اگه تو سفارش‌خودت ثبت کنی این آینه دارای قابلیت بزرگ‌نمایی می‌شه که می‌تونی با استفاده از اون، به جزئیات بیشتری از آرایشت دسترسی داشته باشی.

اگر دوست داری آرایشت رو به صورت حرفه‌ای‌تری انجام بدی، آینه نوردار تاچ برایت خیلی مفید هست. این آینه بهت کمک می‌کنه تا بدون اینکه از ضعف نوری اذیت بشی ، به راحتی به آرایشی که دوست داری برسی.به طور کلی، آینه نوردار تاچ یکی از بهترین ابزارهایی هست که می‌تونی برای آرایش استفاده کنی و بهت کمک می‌کنه تا خودت رو بهتر بشناسی و با خودت روابط بهتری برقرار کنی.

دیدی بعضی آینه‌ها چقدر خوشگل و شفاف تصویرتو منعکس می‌کنن ، این آینه‌ها کیفیت بالاتری در ساخت دارن حالا تصور کن که آینه‌ات تاچ باشه ، وای دیگه معرکه میشه !!!

آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ چه آپشن‌هایی داره


آینه نوردار تاچ یک دستگاه الکترونیکی هست که با لمس کردن روی سطح آینه، نور اون روشن و خاموش می‌شه. این دستگاه قابلیت تنظیم شدن روشنایی نور رو داره و می‌تونین با حرکات مختلف روی سطح آینه، درجه روشنایی نور رو تغییر بدین.

قابلیت‌های آینه نوردار تاچ بسیار زیاد هست. این دستگاه به شما کمک می‌کنه تا در هنگام استفاده از آینه، بهترین روشنایی رو داشته باشین و جزئیات بیشتری از صورت خود رو مشاهده کنین. همچنین، با تنظیم روشنایی مناسب، می‌تونین پوست صورت خود رو با دقت بیشتری شناسایی کنین و مشکلاتی مانند جوش‌ها و پیکره‌های دور چشم رو بهتر مشاهده کنین.

ضمناً، برخی از آینه‌های نوردار تاچ دارای قابلیت‌های دیگری مانند بلوتوث ( با بلوتوث این امکان رو دارین که اهنگ دلخواه‌تون رو پلی کنین)، باتری قابل شارژ و برخی حسگرهای دما و رطوبت هستن. به همین دلیل، این دستگاه‌ها به عنوان یک لوازم آرایشی و بهداشتی فوق‌العاده استفاده می‌شن.

آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ در سرویس حموم و دستشویی هم استفاده می‌شه ؟


آینه نوردار تاچ یکی از پرطرفدارترین انواع آینه هاست که برای استفاده در حموم و فضاهای دیگر هم استفاده می‌شه. برخلاف آینه های ساده، این نوع آینه ها دارای لایه های مختلفی از جمله لایه ضد بخار و لایه تمیز کننده هستن.البته باید داشتن این اپشن هنگام ثبت سفارش قید بشه که در آینه تعبیه بشه.

این نوع آینه ها به دلیل داشتن صفحه نمایش لمسی، قابلیت تنظیم روشنایی و دمای نور رو دارا هستن. با تنظیم مناسب روشنایی، شفافیت تصویر نیز بهبود پیدا می‌کنه و تصویر به صورت واضح تری نمایش داده می‌شه.و معضلاتی که در بخار گرفتن آینه در سرویس‌های بهداشتی پیش می‌اومد حل میشه.

همچنین، مانند سایر آینه ها، عمر این نوع آینه ها نیز به صورت مستقیم به نحوه استفاده و نگهداری اونا بستگی داره. با مراعات روش‌های نظافت و دوری از مواد شیمیایی تنش زا، می‌تونین عمر آینه نوردار تاچ خود رو بهبود بدین.البته ناگفته نمونه که لامپ‌هایی که برای این مدل آینه انتخاب میشم به ذاته عمر بالایی دارن و به راحتی دستخوش ضعف نورپردازی نمی‌شن.

به طور کلی، آینه نوردار تاچ تولید شده در کمپانی آینه‌ها ، کیفیت صادراتی این محصول رو به‌همراه داره. و بهترین تجربه‌ها رو در آرایش و پیرایش براتون فراهم می‌کنه.

مدل‌های آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ رو میشه در انواع مدل‌های روی سایت و همچنین تمام سبک‌ها و اشکالی که حتی روی سایت آینه‌ها موجود نیست هم ثبت سفارش کرد . چطوری ؟

باید بهت بگم که این کمپانی تولید کننده‌ی انواع آینه تاچ مدرن در بروزترین سبک‌های سال هست. اما با این همه اگه اونی که تو می‌خوای جزو مدل‌های تولیدیش نیست جای نگرانی نداره. طرح موردنظرت رو برای شرکت ارسال کن و بهترین کیفیت از اون مدل رو در منزل یا محل کارت تحویل بگیر . اصلا لوگوی محل کارت رو بزن رو آینه تا کارت حرفه‌ای تر دیده بشه. یا اگه آینه کودک می‌خوای طرح‌های کارتونی گوشه‌ی آینه تاچ حک می‌کنن. تا موقع کار با کودک ، خردسال خسته و کلافه نشه و ترسی نداشته باشه.

آینه تاچ رو میشه در اشکال و اندازه ‌های مختلفی بکار برد :

  1. آینه تاچ رومیزی
  2. آینه قدی تاچ
  3. آینه تاچ متحرک
  4. آینه تاچ دیواری
  5. آینه تاچ چرخ‌دار
  6. آینه تاچ دوطرفه
آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ

آینه نوردار تاچ مدل دوطرفه و چرخ‌دار


آینه نوردار تاچ دوطرفه و چرخ‌دار به عنوان یک آینه تمام صفحه، با دارا بودن پشتیبانی از چرخش ۳۶۰ درجه، به راحتی قابل استفاده در فضاهای مختلفی هستن. این آینه‌ها معمولاً در فضاهایی با نیاز به ضرورت دیدن زوایای مختلف، مانند آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، اتاق‌های خواب، لابی‌ها، اتاق جلسات و … استفاده می‌شن.

آینه مدرن دوطرفه و چرخ‌دار به دلیل داشتن سطح آینه بزرگ و دو رو و چرخش‌پذیر بودن، قابلیت ایجاد تأثیرات بصری بیشتری در فضاهای کوچک و بزرگ دارن. این آینه‌ها ظاهری شیک و مدرن دارن و به دلیل داشتن سهولت در چرخش، می‌تونن در فضاهایی با محدودیت جایگاه نصب بشن.

استفاده از آینه مدرن دوطرفه و چرخ‌دار به شما کمک می‌کنه تا با دیدن هر زاویه از فضا، به راحتی بتونین برنامه‌ریزی‌های خود رو در انجام میکاپ و آرایش به پایان برسونین. همچنین، این آینه‌ها با ایجاد تأثیرات بصری مختلف، فضای شما رو زیباتر و منحصر به فرد تر می‌کنن.در کل، آینه مدرن دوطرفه و چرخ‌دار با داشتن امکانات متعدد، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مالی و فضای اشغالی برای آینه می‌شه.

زیرا که از یک آینه به طور دوطرفه استفاده میشه. زمان هدر نمیره که مشتری منتظر تموم شدن کار مشتری قبلی بمونه ، جای کمتری در آرایشگاه و مزون اشغال می‌کنه . و با پرداخت بهای یک آینه صاحب دو آینه باکیفیت میشی.

آینه‌های بزرگ رو با وجود این چرخ‌ها به راحتی حرکت داده و به محل جدید منتقل می‌کنی. و هیچ سختی در جابجایی نداری.

آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ پایه‌دار دوطرفه

چرا همه آینه نوردار تاچ خودشون رو از کمپانی آینه‌ها می‌خرن

کمپانی آینه‌ها تولیدکننده‌ی آینه‌های مدرن و باکیفیت در به‌صرفه‌ترین قیمت‌هاست. آینه نوردار تاچ تولید شده در این کمپانی با شرایط زیر به دست مصرف کننده می‌رسه:

  1. آینه دارای گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هست
  2. آینه دارای ضمانت مرجوعی سه روزه هست
  3. آینه کیفیت صادراتی داره
  4. مستقیم از تولید کننده آینه رو می‌خری پس قیمت مناسبی داره
  5. آینه رو در هر شکلی دوست داری سفارش میدی
  6. روی آینه تاچ مدرن خودت لوگوی کارت رو می‌گی حک کنن

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه نوردار تاچ
آینه نوردار تاچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ