آینه میکاپ تاچ

آینه میکاپ تاچ

آینه میکاپ تاچ ، برای آرایشگاه رو باید با دقت بالایی انتخاب کنی. چون این مدل آینه‌ها آپشن‌های مختلفی دارن که هر کدوم برای کارایی خاصی طراحی شده. همونطور که از اسمش پیداس ، آینه تاچ آینه‌هایی هستن که به لمس حرارتی حساسن. اگه یه آینه لمسی خوب داشته باشی تو کار گریم و میکاپ خیلی بهت کمک می‌کنه.

اول از همه چیزی که شاخص هست و تو چشمه ظاهر آینه‌اس. وقتی ابزار کارت تو آرایشگاه مدرن و بروز هست معلومه که محیط سالنت لاکچری‌تر دیده میشه.و به دنبالش هم افراد بیشتری دوست دارن در این سالن بروز گریم و آرایش بشن. چون کسی نیس که بخواد در محیط‌های دمده و جاهایی که به دکوراسیونش اهمیت داده نشده بخواد براش آرایش انجام بشه.

اما خب این آینه‌ها زیبایی بی‌نظیری دارن . باعث روشنایی بیشتر فضای کاری میشن. هم گریم و میکاپت در نور آینه خیلی پخته‌تر انجام میشه. و هم خود سالن به دلیل روشنایی آینه دلبازتر دیده میشه. که جدای از ملاحظات کاری و جنبه‌ی اقصادی که می‌تونه داشته باشه در روحیه‌ی خودت هم تاثیر بسزایی داره.کار کردن با ابزار باکیفیت و مرغوب خیلی آسون‌تر از کار کردن با ابزار داغون و قدیمیه. آینه‌های قدیمی اصلا کیفیت استاندارد رو برای میکاپ نداشتن .

الان که دیگه اجباری به استفاده ازین آینه‌ها نیس. چون آینه میکاپ‌های لمسی نوردار وارد عرصه‌ی تولید شدن که دیگه کسی رغبتی نداره از آینه‌ی ساده و نامرغوب تو کارش استفاده کنه.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

آینه میکاپ تاچ باکیفیت رو چطوری بشناسم

برای اینکه یک آینه میکاپ تاچ با کیفیت بالا و وضوح تصویر خوب رو بتونی تشخیص بدی ، باید به چندین مشخصه توجه کنی :

1- نور: آینه میکاپ تاچ باید دارای نور مناسب باشه تا بتونی صورت خود و مشتری رو با دقت ببینی. نور قابل تنظیم در اغلب آینه های میکاپ تاچ وجود داره که می‌تونی شدت نور رو تنظیم کنی.

2- وضوح تصویر: برای داشتن تصویر با کیفیت بالا، باید از آینه های با سطح صاف و بدون خط و خش استفاده کنی. برخی آینه‌های میکاپ تاچ با استفاده از تکنولوژی های نوین، تصویری واضح و با کیفیت بسیار بالایی رو ارائه می‌دن.

3- اندازه آینه: حجم و اندازه آینه تاچ نیز بسیار مهمه. برای استفاده راحت و دقیق، بهتر هست که آینه میکاپ تاچ دارای اندازه کافی باشه که اندازه‌اش با فضای سالن هماهنگی داشته باشه. در آرایشگاه‌های با وسعت کم ، نمیشه از آینه‌های غول‌پیکر استفاده کرد.

4. داشتن لامپ‌های باکیفیت :لامپ این آینه باید از نوع اصلی انتخاب بشه . تا طول عمری بیشتری در آینه‌ی شما داشته باشه.

5. و مهم‌ترین عامل برای اطمینان از داشتن آینه‌ی مرغوب ، شرکت و تولیدی‌ای هست که ازش خرید می‌کنی. کمپانی آینه‌ها می‌تونه یه پیشنهاد خوب برای تهیه‌ی این آینه‌ها باشه. که دیگه خیالت از هر نظر راحت باشه که جنسی با کیفیت و اصلی بدستت می‌رسه ، که از مرغوبیت اون اطمینان داری.

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

آینه میکاپ تاچ هالیوودی و بک‌لایت چه فرقی دارن

آینه میکاپ تاچ در دو دسته‌ی مادر تقسیم‌بندی میشه. یک نوع معروف که بهش می‌گن آینه هالیوودی و نوع دوم آینه بک‌لایته. در آینه هالیوودی هدف از ابتدای تولید ساخت آینه‌ای بوده که مختص گریم باشه. و شاید ممکنه که انواعی از اون رو در پشت ‌صحنه‌ی کارهای تلویزیونی و سینمایی دیده باشی. که خب الیته به دلیل کارایی مفیدی که در گریم داشت رفته رفته در ارایشگاه‌های مدرن و حرفه‌ای و حتی مزون و منازل هم جا باز کرد . و طرفداران زیادی رو به خودش اختصاص داد.

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ هالیوودی

مشخصه‌ی بارز این آینه لامپ‌هایی بود که در نگاه اول در تمام دور آینه به چشم می‌خورد. و تامین کننده‌ی نور لازم برای گریم بود . نوع دوم آینه بک‌لایته. که این آینه به نظرم از نوع اول مدل بروزتری داره. لامپی در برخورد اول نظرتو جلب نمی‌کنه . اما زیبایی نورش که از ریسه‌های نوری که در پشتش داره ، تامین میشه خیره کننده‌اس.

هر دوی این آینه طرفداران خاص خودشو دارن. و جفت این سبک‌ها در تنوع بالایی ، توسط کمپانی آینه‌ها تولید میشه.

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ هالیوودی

نور آینه میکاپ تاچ چه تاثیری در ظاهر آرایشگاه داره ؟

نور آینه میکاپ تاچ یک ابزار بسیار مفید برای آرایشگران حرفه‌ای و علاقمندان به آرایش هس. این آینه در آرایشگاه‌ها و استودیوهای آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیره و در صورت استفاده درست، می‌تونه به طور قابل توجهی به کیفیت کار آرایشت کمک کنه.

مزیت اصلی نور آینه میکاپ تاچ اینه که نور مناسبی رو برای آینه فراهم می‌کنه. با استفاده از این مدل آینه، آرایشگر می‌تونه جزئیات کوچکی رو که در شرایط نوری مختلف سخت قابل مشاهده هستن رو به خوبی ببینه. این به آرایشگر اجازه می‌ده تا بتونه با دقت بیشتری به جزئیات کار کنه و بهترین نتایج رو از زحمات آرایشی خودش بگیره.

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

همچنین، نور آینه میکاپ تاچ به آرایشگر کمک می‌کنه تا رنگ بندی صحیح رو در گریم و میکاپ داشته باشه. با توجه به اینکه نور مهمترین عامل در تعیین رنگ اصلی آرایش هست، استفاده از این دستگاه باعث می‌شه که آرایشگر قادر به دقیق ترین تطابق رنگ با پوست مشتری باشه. همچنین نور آینه میکاپ تاچ، به عنوان یک ابزار کاربردی در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، نقش بسیار مهمی در جذب مشتری داره. با استفاده از این نوع آینه‌ها، مشتری می‌تونه ظاهر خودش رو با دقت بیشتری بررسی کنه و همچنین آرایشگران و تکنسین‌های زیبایی، از نزدیکترین فاصله به جزئیات آرایش مشتری پرداخته و از این طریق کیفیت خدمات خود رو افزایش بدن.

استفاده از نور آینه میکاپ تاچ، می‌تونه به شکل قابل توجهی به ظاهر و کیفیت خدمات در آرایشگاه شما کمک کنه. با داشتن چراغ‌های مناسب در اطراف آینه، مشتری می‌تونه نزدیکترین تصاویر و جزئیات رو برای خود به دست بیاره و از کیفیت خدمات شما مطمئن بشن. همچنین، با استفاده از این نوع آینه‌ها، مشتری می‌تونه تجربه آرایش کردن در یک محیط حرفه‌ای و با کیفیت رو تجربه کنه که ممکنه در نهایت به جذب مشتری بیشتر و افزایش سوددهی کمک کنه.

از طرفی، خود آرایشگر و تکنسین زیبایی نیز می‌تونه با استفاده از نور آینه میکاپ تاچ، به شکل قابل توجهی دقت خود رو در انجام خدمات افزایش بده.و به شکل دقیق‌تری به جزئیات آرایش مشتری پرداخته و از این طریق کیفیت خدمات خود رو افزایش بده.که این کار می‌تونه در افزایش اعتبار کارت خیلی تاثیر مثبت داشته باشه.

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

چطور برای آینه میکاپ تاچ لوگو حک کنی

داشتن لوگو و آرم برای یک آرایشگاه می‌تونه تاثیرات مثبت چندانی در رونق و تبلیغات اون داشته باشه. اولین تاثیر اون، شناس و معروف شدن آسون‌تر آرایشگاه توسط مشتریاس. با داشتن یک لوگوی قابل تشخیص و خاص، مشتری به راحتی می‌تونه آرایشگاه شما رو در میان دیگر آرایشگاه‌ها تشخیص بده و با اعتماد بیشتری به اونجا سر بزنه.

تاثیر دیگر آرم و لوگو، جلب توجه مشتریای جدید هست. با داشتن یک آرم منحصر به فرد و البته جذاب، می‌تونی به عنوان یک آرایشگاه معتبر و حرفه‌ای شناخته بشی و مشتری‌های جدیدی رو به سمت خود جذب کنی.

همچنین، با استفاده از لوگو و آرم، می‌تونی یک هویت برای آرایشگاه خود ایجاد کنی. با این کار، مشتری به راحتی می‌تونه با شما در تماس باشه و شناخت کاملی از آرایشگاه شما داشته باشه.در کل، داشتن لوگو و آرم برای یک آرایشگاه می‌تونه تاثیرات قابل توجهی در رونق و تبلیغات اون داشته باشه و باعث جذب مشتری‌های جدید و افزایش اعتماد مشتریای فعلی به آرایشگاه شما بشه.

کمپانی آینه‌ها هر مدل لوگو که تو بخوای رو برات رو آینه حک می‌کنه. علاوه بر اون هر جور که آینه رو بخوای برات طراحی می‌کنن. تازه کیفیت آینه‌های تولیدشده بسیار بالاس . و شبیه محصولات صادراتیه. و برای تضمین کیفیت کاراش گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای تمام آینه‌هاش در نظر گرفته.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه میکاپ تاچ
آینه میکاپ تاچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ