آینه میکاپ آویز

آینه میکاپ آویز

نور آینه میکاپ آویز می‌تونه بهترین دوست و یا بزرگترین دشمن شما در استفاده از میکاپ باشه. اگر اتاق خیلی تاریک یا خیلی روشن هس، به راحتی می‌تونین از رنگ های اشتباه استفاده کنین.از آنجایی که هیچ کس نمی‌خواد صورت پر از فونداسیون نامناسب داشته باشه، مطمئن شین که نور آرایش شما با این نکات مناسب هس.

آینه میکاپ آویز

آینه میکاپ آویز خودتون رو در مقابل نور طبیعی بچینین

اگر آرایش خودتون رو در اتاقی انجام می‌دین که دارای پنجره ای هس که نور طبیعی خورشید زیاد هس، میز و آینه خود رو جلوی پنجره آویز کنین، نه در کنار یا روبروی آن. هنگامی که میز خود رو در هر موقعیت دیگری قرار می‌دین نه در مقابل آن، که سایه ایجاد می‌کنه. و سایه منجر به ترکیب ناهموار می‌شن.

اگر نمی‌تونین آینه میکاپ خودتون ررو در موقعیت ایده آل قرار بدین، زمانی که نور مناسب نیس، پنجره را با پرده بپوشانین. اگرچه نور طبیعی بهتره، اما بهتره به جای مجادله با سایه ،اون رو با نور مصنوعی جایگزین کنین.

از نوع مناسب لامپ برای نورپردازی آینه میکاپ آویز خود استفاده کنین

وقتی فضای میکاپ شما نور طبیعی ایده آل رو نداره، نور مصنوعی بهترین راه حل هس. اما با گزینه‌های بسیار زیادی برای لامپ‌ها – رشته‌ای، فلورسنت، LED می‌تونین بهترین میکاپ رو داشته باشین.

لامپ‌های رشته‌ای یکی از پرمصرف‌ترین لامپ‌ها هستن، اما نه تنها گرما از خود ساطع می‌کنن (بلکه هیچ‌کس آرایش ذوب شده ب صورت عرق‌کرده رو نمی‌خواد)، رنگ و دمای آن‌ها هم در تنظیمات خاصی ثابت می‌شه. لامپ‌های رشته‌ای نور سفید گرمی رو ساطع می‌کنن که برای میکاپ ایده‌آل هس، اما سازگار با محیط‌زیست نیس و در درازمدت می‌تونه گرون تموم شه.

مسلماً چراغ‌های فلورسنت ناخوشایندترین نور برای میکاپ هستن. آنها آفت وجود هر میکاچ آرتیست هستن – عیوب رو برجسته می‌کنن و بهترین ویژگی‌های شما رو پنهون می‌کنن.

چراغ‌های LED برنده واضح هستن. چراغ‌های ال‌ای‌دی با مصرف انرژی و اغلب با قابلیت کاهش نور به اندازه‌ای کافی هستن که در عین روشنایی یکنواخت، دید واضحی از چهره‌تون به شما ارائه می‌دن. یک انتخاب حتی بهتر، نوارهای LED هوشمند هستن که می‌تونن از نور سفید گرم به سرد تنظیم شن تا بتونین سایه دقیق نور و روشنایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

آینه میکاپ آویز

لامپ برای آینه میکاپ آویز

اگر می خواین از یک آینه هالیوودی فقط با یک ردیف لامپ در بالا استفاده کنین، مهم هس که مطمئن شین که از لامپ مناسب استفاده می‌کنین.برای انتخاب لامپ هالیوودی مناسب باید به چهار زمینه توجه کنین:

گرما:

با تعداد زیادی لامپ، می‌خواین گرمای لامپ رو به حداقل برسونین تا از ذوب شدن آرایش و صورت عرق‌زده جلوگیری کنین.

روشنایی:

لامپ خیلی روشن ممکن هس بدتر از لامپ کم نور باشه. شما مستقیماً به سمت منبع نور نگاه می کنین، بنابراین باید به اندازه کافی روشن باشه که بدون آسیب رسوندن به چشمان شما رو ببینین.

رنگ:

نور سفید ملایم برای میکاپ ایده آل هس. از اون‌جایی که نور طبیعی روز بهترین نوع نور هس، لامپ متناسب با این رنگ بهترین انتخاب هس.

بهره وری انرژی:

یک آینه بزرگ با لامپ های داخلی، بدیهی هس که انرژی بیشتری نسبت به یک لامپ مصرف می کنه.

باز هم LED انتخاب واضحی هس. آنها گرما از خود ساطع نمی‌کنن، به راحتی قابل کم نور شدن هستن، طیف وسیعی از رنگ ها رو ارائه می‌دن، و از نظر انرژی کارآمدتر هستن – به خصوص لامپ‌های هوشمند.

قرار دادن چراغ‌های میکاپ LED

همانطور که میز میکاپ خودتون رو در مقابل پنجره قرار می‌دین، چراغ‌های میکاپ LED خودتون رو مستقیماً در مقابل صورت خود قرار بدین. این امر توزیع یکنواخت رو تضمین می کنه و احتمال اینکه سایه بندازه رو صورت‌تون از بین می‌بره. اگر چراغ سقفی دارین هنگام میکاپ، اون رو خاموش کنین و فقط از چراغ‌هایی استفاده کنین که روی میز آرایش خود تنظیم کرده‌این.

آینه میکاپ آویز

چندین نورپردازی آینه میکاپ آویز

اگر از لامپ استفاده می‌کنین، نوع نوری که انتخاب می‌کنین بسته به فضایی که دارین روی آن یا در کنار آن آویز کنین . منبع نور باید به طور ایده‌آل در سطح صورت باشه، زیرا اگر در بالا یا پایین قرار گیره، سایه‌ می‌اندازه.

اگر آینه شما لامپ های یکپارچه نداره، یک لامپ روی میز انتخاب ایده آلی هس. یک سر قابل تنظیم به شما امکان می‌ده نور رو مستقیماً در جایی که به آن نیاز دارین هدایت کنین و هر گونه سایه رو از بین ببرین.

اگر از یک لامپ استاندارد استفاده می کنین، به جای یک لامپ، دو لامپ رو در نظر بگیرین، که هر کدوم یکی در جلو و در دو طرف خود قرار بدین تا نور یکنواخت تری به صورت شما بتابه.

چگونه بهترین نورپردازی آینه میکاپ آویز و قابلیت بزرگ‌نمایی متناسب با سبک زندگی خود رو انتخاب کنین؟

محیط میکاپ ایده آل از نور طبیعی روز تقلید می کنه: که خیلی روشن نیس و تعادل کاملی از رنگ های آبی و نارنجی داره. با این حال، ممکن هس همیشه نور روز رو بخواین. شاید بخواین مطمئن شین که میکاپ شما در باشگاهی با نور کم خوب به نظر برسه.. اگر به این تغییر نیاز دارین، یک آینه میکاپ آویز چراغ‌دار با تنظیمات دمای رنگ گرم‌تر انتخاب کنین.

ممکن هس هنوز هم کل صورت خود رو بررسی کنین زیرا بسیاری از آینه های میکاپ دارای نورپردازی مستقل، دارای یک طرف بزرگ کننده و غیر بزرگ کننده هستن.در آینه‌های دیواری آویز با لنزهای بزرگ‌نمایی اغلب از بزرگ‌نمایی بالاتر استفاده می‌شه تا بتونین از فاصله‌ای بیشتر از چند اینچ به درستی ببینین. با این حال، آینه های هالیوودی اغلب فاقد هرگونه بزرگنمایی هستن. دیدن یکباره کل صورت، این آینه ها رو برای انجام میکاپ تمام صورت عالی می کنه.

خط آخر آینه میکاپ آویز!

آینه میکاپ با نور ایده آل برای شما در نهایت به نیاز شما و روش استفاده از میکاپ بستگی داره. آیا می‌خواین دید واضح و بدون مانع از صورت خود داشته باشین؟ استفاده از آینه هالیوود رو در نظر بگیرین.میکاپ پیچیده روی ویژگی های شما مستلزم بزرگتر کردن دید شما هس. استفاده از آینه ذ آویز دیواری بزرگ‌نمایی رو در نظر بگیرین.

برای کنترل بیشتر بر نور، یک آینه میکاپ چراغ‌دار با تنظیمات نور از پیش برنامه ریزی شده یا دمای رنگ انتخاب کنین.هر چیزی که انتخاب می کنین، به یاد داشته باشین که برای کار و رفاه خود با پول پرداخت می کنین. آینه‌ای رو انتخاب کنین که شما رو ترغیب می‌کنه همیشه بهترین لوازم آرایشی خودتون رو با استفاده از محصولات با کیفیت بالا استفاده کنین!

آینه میکاپ آویز

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. 

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین آینه‌ها از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ