آینه مزون اصفهان

آینه مزون اصفهان

دنبال یه آینه خفن واسه مزونتی؟ برای پیدا کردن آینه مزون اصفهان رو زیر و رو کردی اما چیزی که می‌خوای رو نتونستی پیدا کنی؟ خوب حق داری مدل‌های موجود توی بازار خیلی قدیمی و به درد نخورن و تورو رقبات عقب می‌ندازن. اما نگران نباش الان چه خوب سایتی هستی و می‌تونی هر مدل پینترستی که دوست داری را از اینجا سفارش بدی. یه مسئله‌ای که هست اینه که تنوع آینه مزون خیلی زیاده و باید ببینی که کدومش برای تو بهترین گزینه است در ادامه با هم همه گزینه‌ها رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدومش برای تو مناسب‌تره.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

اینو ندونی ار دستت رفته

می‌دونی که عموما آدما ورژن لاغرتر خودشون رو بیشتر دوست دارن از ورژن تپل خودشون. هرچند که اصلاً طرفدار بادی شیمینگ نیستیم و می‌دونیم که هر کس توی هر سایز و هر وزن زیباست اما یه نکته‌ای که باعث بالا رفتن فروش مزون‌ها می‌شه اینه که آینه‌های مزون خودشون رو یه مقدار خیلی کمی خم سفارش میدن تا باعث بشه مشتری‌هاشون داخل اون خودشون رو لاغرتر ببینن.

از یه دید می‌تونیم بگیم که این تغییر یه مقداری گول زننده است اما از دید دیگه‌ای میشه بهش نگاه کرد که مقدار این تغییر خیلی خیلی کمه و جوری نیستش که مشتری بخواد متوجهش بشه فقط قراره یه مقدار حس بهتری پیدا کنه از دیدن خودش توی اون آینه. که خب وقتی مشتری از دیدن خودش توی لباسی که برای مزون ماس احساس بهتری پیدا کنه طبعاً فروش ما بیشتر می‌شه..

آینه مزون اصفهان
آینه قدی مزون اصفهان

در کارگاه آینه‌ها به روزترین آینه‌هایی که در دنیا تولید می‌شه طراحی‌و ساخته می‌شه. بهترین و باکیفیت‌ترین آینه مزون اصفهان رو می‌تونین از کارگاه آینه‌ها تهیه کنین. هرچه رو که در نظر و در ذهن خود دارین ،ما می‌تونیم به صورت اختصاصی برای شما طراحی کنیم.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

تاثیر شکل آینه روی مزون

دیدی گاهی اوقات وارد یه محیطی میشه و ازش یه وایب خیلی خوبی می‌گیری. یا حتی گاهی اوقات احساس خاصی داریم مثلاً تمایل داری که به اون محیط دوباره برگردی یا احساس صمیمیت بیشتری می‌کنی؟ یکی از اصلی‌ترین دلایل این حس و اینکه وایب خوبی می‌گیری شکل‌های هندسی هستش که توی دکوراسیون اون محیط استفاده شده.

از اون سمت ما داریم در مورد شکل هندسی آینه صحبت می‌کنیم که یک شی پاک و خالص و احساسات و انرژی‌های اطرافش را چندین برابر می‌کنه. برای همین اگه ما بخوایم شکل هندسی اون آینه رو هوشمندانه انتخاب کنیم آینه انرژی اون شکل هندسی را چندین برابر می‌کنه. حالا با هم شکل‌های مختلفی رو که میشه برای آینه مزون اصفهان انتخاب کرد بررسی می‌کنیم انرژی‌هاشون رو هم می‌گیم تا ببینیم بهترین گزینه برای تو کدومشونه

شکل‌های مختلف آینه

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان
  • آینه مزون اصفهان دایره‌ای
  • آینه مزون اصفهان مربع ومستطیل
  • آینه مزون اصفهان بیضی
  • آینه مزون اصفهان گنبدی

آینه مزون اصفهان دایره‌ای شکل

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

یکی از ترندترین شکل‌های آینه برای مزون استفاده از آینه دایره‌ای شکل توی ابعاد بزرگ و به صورت قدیه به خاطر همین پیشنهاد میشه که این آینه رو برای خودتون توی اولویت قرار بدید چون جدای از ترند بودن با هر سبک دکوراسیونی هم می‌تونید اون رو ست کنید. از نظر شکل هندسی که بخواهیم بررسی کنیم دایره نماد اتحاده وقتی که ما داخل مزونمون انرژی اتحاد رو داشته باشیم باعث میشه که مشتری‌های ما احساس کنند که با هم توی یه جبهه‌ایم و در مقابل همدیگه نیستیم اینجوری راحت‌تر بهمون اعتماد می‌کنند و در نهایت رضایت بیشتری دارند.

در مورد ست کردن این آینه‌ها با سبک‌های مختلف دکوراسیون باید بدونی. اگه تمایل داری که مزونت از سبک دکوراسیون مدرن یا مینیمال استفاده کنی می‌تونی آینه دایره‌ای رو به صورت بک لایت سفارش بدی که اتفاقاً خیلی هم پرطرفدار و جذابه اما اگه بیشتر تمایلت به سمت سبک دکوراسیون کلاسیک اروپا باشه آینه‌های دایره‌ای هالیوودی بهترین گزینه برای تو هستند.

آینه مربع و مستطیل شکل

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

اگه دنبال یه مدل بیسیک و همیشگی باشی آینه‌های قدی و سایز بزرگ مربع و مستطیل شکل برات گزینه‌های مناسبی هستند.عموما این دسته از آینه‌های مزون اصفهان رو به صورت هالیوودی سفارش میدن و استفاده می‌کنند. مدل ساده اون با هر سبک دکوراسیونی می‌تونه ست بشه اما مدل هالیوودی بیشتر برای سبک‌های کلاسیک مناسبه البته اگه جزو افرادی باشید که از سبک دکوراسیون سر در میارن و تمایل به تلفیق سبک‌ها دارند می‌تونی هر مدلی رو با هر سبکی ست کنی.

هم مربع هم مستطیل به خاطر اینکه هر دو تاشون خطای موازی دارند و زاویه‌های قائم از نظر شکل هندسی نماد ثبات هستند به خاطر همین همیشگی بودن رو به اون محیط القا می‌کنن مثل انرژی و وایبی که خونه مادربزرگ‌ها داره که احساس می‌کنی به اونجا تعلق داری و همیشه می‌تونی به اونجا بری. استفاده از این مدل‌های آینه توی مزون باعث میشه که مشتریت بیشتر تمایل داشته باشه که به مزون تو برگرده و شاید سری بعد دوستاش رو هم با خودش بیاره

آینه بیضی شکل برای مزون

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه‌های بیضی شکل جزو آینه‌هایی هستند که به عنوان آینه مزون اصفهان دست کم گرفته میشن اما خیلی خفنن و از اکثر مدل‌های آینه یه سر و گردن بالاترن. اگه هنوز برای سبک دکوراسیون مزون تصمیم نگرفته باشی هم می‌تونی مدل آینه رو بگیری چون با هر سبک دکوراسیونی می‌تونی این مدل رو ست کنی فقط کافیه که اون رو به صورت ساده قاب‌دار یا با بررسی مدل‌های مختلف نوری سفارش بدی که هر کدومش با یه سبک ست می‌شه.

اگه مینیمالیست باشی این جزو معدود آینه‌هاییه که حتی بدون نورپردازی و بدون قاب هم ظاهر فوق العاده جذابی رو به مزونت هدیه می‌کنه. البته پیشنهاد من بهت اینه که حتماً با نور سفارشش بدی چون که نور باعث میشه مشتری تو بهتر بتونه لباسی که تنشه رو بررسی کنه و درصد رضایتش افزایش پیدا کنه چون که اون نور باعث میشه اون لباس زیباتر هم به نظر برسه

آینه گنبدی شکل مزون

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

با آینه‌های گنبدی شکل چطوری فوق العاده خفن و خوشگلن مدل‌های مختلفش رو توی سبک‌های مختلفی میشه استفاده کرد مثلاً ساده اون توی سبک دکوراسیون بوهو یا مینیمال فوق العاده می‌درخشه و جذابه اما اگر که یه مقدار از آینه‌های رنگی برای قاب اون و مخصوصاً نیم دایره بالایی اون استفاده کنی می‌تونی ازش یه آینه فوق العاده متناسب با سبک سنتی ایرانی داشته باشی.

اگه بخوای بدونی از نظر شکل هندسی چه وایب و چه انرژی رو منتقل می‌کنه به خاطر اینکه در واقع متشکل از یه مستطیل و یه نیم دایره است هم وایب و انرژی آینه‌های مستطیل شکل را داره هم وایب و انرژی آینه‌های دایره و نیم دایره‌ای شکل برای همین هم انرژی اتحاد رو القا می‌کنه و هم انرژی ثبات رو برای همین از نظر انرژی همه یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده به عنوان آینه مزون اصفهان به شمار میره

آینه مزون چجوی باشه؟

  • آینه مزون اصفهان قدی باشه
  • لوگو داشته باشه
آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه مزون قدی باشه

آینه‌های مزون باید به صورت قدی باشن یکی از واجب ترین و مهم ترین وسایل در مزون‌‌ها آینه قدی هست. اگر آینه‌ی شما قدی نباشه هیچ کارآیی نداره.آینه‌های قدی دیدی که مشتری می‌خواد در آینه ببیننه رو به او می‌ده و سر تا پا رو کامل نشون میده.

برای انتخاب بهتر و خریدی دقیق‌تر در مزون اصفهان ، داشتن آینه آرایشگاه قدی و نور ضروری اس. آینه‌های مزون قدی فضایی وسیع تر رو به ما نشون می‌دن که دیدی بهتری داشته باشیم علاوه بر آینه های قدی شما باید آینه با نور نیز داشته باشین. یکی از نیازهای مهم مزون‌ها نور هست که آینه‌های تولیدی ayneha هم یک آینه مخصوص مزون و هم نور رو باهم به شما هدیه میده. این یعنی تولید آینه‌های جدید و به روز دنیا. در ادامه مطلب ر اجع به آینه‌های نوردار صحبت می‌کنیم.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه مزون باید لوگودار باشه

برای داشتن یک شغل حرفه‌ای و پیش بردن اون و صدالبته برای فروش بیشتر باید به تمام نکات ریز توجه کرد. از بسته‌بندی گرفته تا مهم‌ترین نکته که دکوراسیون و اجناس هستن. یکی دیگه از روش‌هایی که می‌تونی با اون خاص و به یادموندنی بشی حک کردن لوگوی مزونت به صورت سندبلاست روی آینه‌های مزون هست.

با دستگاه سندبلاست لوگوی تو رو روی آینه تراش می‌دیم و اگه دوست داشته باشی آینه‌ات بک لایت باشه با روشن کردن چراغش لوگو هم نورپردازی می‌شه و لوگوی شما از قسمتی که تراش خورده رشروع به درخشیدن می‌کنه. همین که این لوگو دارای نور هست باعث می‌شه مزون تو زیباتر و این اسم برندت به یاد موندنی‌تر بشه.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

انواع آینه مزون نوری

  • آینه مزون اصفهان هالیوودی
  • آینه مزون اصفهان بک لایت
  • آینه مزون اصفهان با نور نواری

آینه مزون اصفهان مدل هالیوودی

آینه هالیوودی یکی از پرفروش‌ترین آینه‌ها برای مزون‌ها هست چون فضا رو خیلی قشنگ می‌کنه و نور بسیار زیادی هم داره که مشتری خود رو در آینه با دقت و دقیق ببینه. آینه‌های هالیوودی می‌تونن بدون قاب و یا با قاب باشن و در سایزهای مختلف هم تولید می‌شن .اما نیاز یک مزون، آینه‌های هالیوودی در سایز‌های بزرگ و قدی هست که دیدی که مشتری می‌خواد رو به اون بده تا بهترین ها رو انتخاب کنن.

لامپ‌هایی که دورتادور آینه قرار می‌گیرن رو میشه به صورت توکار یا روکار نصب کرد .آینه‌هایی که لامپ‌هاشون به صورت توکار هستن مقاوم‌ترن و دوام بیشتری دارن. دلیلشم اینه که از ضربه دیدن محفوظ می‌مونن. آینه‌های که در مزون‌ها استفاده می‌شه به دلیل اینکه در سایزهای بزرگ هستن ،جابه‌جایی اونا سخت هست که برای این مشکل ما راه‌حلی داریم و این مشکل رو برطرف کردیم.درادامه بیشتر درباره مدل‌های آینه های مزون که متحرک هستن توضیح می‌دیم.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه مزون اصفهان بک‌لایت

تو باید محیطی رو فراهم کنی تا مشتری برای انتخاب لباس موردنظر راحت‌ باشه. مستلزم یک انتخاب درست ، یک فضای مناسب هست که یکی از موارد مهم ،نور هست. داشتن نور مناسب باعث می‌شه تو یک لباس زیبا ازنظر رنگ و مدل رو بتونی درست تشخیص بدی و اشتباهی در مورد رنگ‌ها و مدل بوجود نیاد. آینه‌های نوردار رو میشهدر چندین مدل و طرح‌های مختلف تولید کرد.

بعضی از آینه‌ها به صورت بک‌لایت و بعضی از اونا دارای لامپ هستن که دورتادور آینه قرار می‌گیره. آینه‌های بک لایت از پشت آینه نوری ملایم رو از خود ساطع می‌کنن و هاله ‌ی نور دور تا دور آینه ایجاد می کنن و فضا رو خاص و چشمگیر می‌کنن آینه‌های بک لایت رو میشهبا دستگاه تراش داد و از قسمتی که آینه رو تراش دادیم نور لامپ های ال ای‌دی زیبا و ملایم مشخص می‌شه که این نور به قسمت روبروی آینه می‌تابه.

آینه مزون اصفهان مدل چرخ‌دار

آینه‌های مزون‌ها باید بزرگ و قدی باشن ولی جابجایی اونا کمی دشوار هست و یک نفر به تنهایی نمی‌تونه این کار رو انجام بده .برای اینکه به راحتی بتونین اونو جابجا کنین و حتی تغییر دکوراسیون بدین برای آینه‌های شما چرخ تعبیه کردیم. با این روش یک نفر به‌تنهایی می‌تونه آینه‌هایی در سایزهای بزرگ رو جابجا کنه.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه مزون اصفهان (مدل پایه دار)

آینه‌های پایه‌دار رو نیز می‌تونین جابجا کنین و دیگر لازم نیست برای نصب اون دیوار رو سوراخ‌کنین و دیوار مزون تخریب بشه که بعد از جابجایی آینه و تغییر دادن دکوراسیون برای درست کردن اون قسمت، بنایی داشته باشین و زمان زیادی رو صرف کنین تا دیوار درست مثل روز اول بشه. این کار بسیار پردردسر هست برای همین می‌تونین از آینه‌های پایه‌دار که جابجا می‌شن استفاده کنین.

آینه مزون اصفهان
آینه مزون اصفهان

آینه مزون اصفهان مدل صفحه نمایش دار یا هوشمند

یکی دیگر از مدل های آینه های مزون آینه‌ی صفحه نمایش دار می‌باشد .که قابلیت‌های بسیاری به نسبت آینه‌های دیگر داره . با این نوع از آینه‌ها می‌تونید با لمس و کلیک بر روی آینه ی مورد نظر نور آینه رو کم و زیاد کنید و یا نور را خاموش و روشن کنین .
اگر آینه ی نوردار شما قابلیت چندرنگ بودن رو داشته باشه می‌تونین نور آینه ی خود رو تغییر بدین.

دیگر قابلیت‌های این آینه اینه که بر روی بعضی از اونا موزیک نصب می‌شه به طوری‌که با زدن بر روی دکمه‌ای ،موزیک پخش می‌شه. و یا اگر این آینه به بلوتوث وصل بشه به‌راحتی می توان با داشتن برنامه ای در گوشی همراه خود نور آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن کرد و یا شدت نور رو زیاد و کم کرد .

پیشنهاد ما اگر به دنبال یک آینه ی جذاب و مدرن و در عین حال کاربردی هستین انتخاب این آینه ی پر کاربرد هست . این محصول به نسبت آینه‌های دیگر ممکنه که گرون‌تر محسوب بشه اما در مقابل کاربرد و کیفیت اون ارزش این هزینه‌ی مضاعف رو نیز داره . این نوع از آینه‌ها می‌تونن در ابعاد و اشکال مختلفی تولید بشن و ساده و یا قاب‌دار باشن.

آینه مزون اصفهان

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ