آینه مدرن آرایشگاه زنانه

آینه مدرن آرایشگاه زنانه

آینه جزء وسیله‌های با قدمت بالا و مهم محسوب می‌شن. اهمیت آینه‌ها به‌اندازه‌ای هست که پیشرفت‌های خیلی زیادی به‌خصوص در سال‌های اخیر در این زمینه اتفاق افتاده. به‌طوری که برای هر کاربردی، چندین گزینه برای آینه وجود داره. که شما می‌تونین با توجه به سلیقه و نیازتون، آینه دلخواه‌تون رو انتخاب کنین. یکی از فضاهایی که آینه در اون خیلی مهمه و نقش پررنگی داره، آرایشگاه زنانه هست. برای این فضا آینه مدرن آرایشگاه زنانه وجود داره که این آینه‌ها اصلا قابل مقایسه با آینه‌هایی که در قدیم مورد استفاده قرار می‌گرفتن، نیستن. در قسمت زیر هم می‌تونه آینه مدرن با آینه‌ای به سبک قدیم رو از طریق عکس مقایسه کنین.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه مدرن آرایشگاه زنانه

آینه مدرن آرایشگاه زنانه به چه آینه‌هایی گفته می‌شه

آینه‌های مدرن امروزی که معرفی شدن، یکسری قابلیت‌هایی دارن که باعث شده تا آینه‌ها خیلی کاربردی‌تر باشن و عملکرد بهتری داشته باشن. همچنین از نظر شکل ظاهری هم این آینه‌ها به‌قدری زیبا هستن که وقتی در فضایی قرار می‌گیرن می‌تونن به‌طور کلی اون رو تغییر بدن و شکیل‌تر کنن. آینه مدرن آرایشگاه زنانه هم از این قاعده مستثنی نیست. درواقع آینه‌هایی که برای فضای آرایشگاهی ارائه می‌شن، خیلی تخصصی‌تر هستن و از زیبایی خیلی خاصی هم برخوردار هستن.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی

اغلب آینه‌ مدرن آرایشگاه زنانه امروزی دارای نورپردازی هستن. این نور طوری هست که مقابل آینه رو کاملا روشن می‌کنه. پس با قرار گرفتن جلوی آینه، می‌تونین صورت و چهره خودتون رو واضح‌تر و روشن‌تر ببینین. این واضحی و روشنی کمک می‌کنه که دید خیلی بهتر بشه. در نهایت هم وقتی کار با دید بهتر و بازتر انجام بشه، قطعا نتیجه خیلی بهتری هم داره.

اما آینه‌های مدرن فقط به داشتن نورپردازی مجهز نیستن. این آینه‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگه‌ای هم می‌تونن داشته باشن. که باعث شده تا آینه فوق‌العاده جذاب‌تر و کاربردی‌تر بشه. به‌طوری که در آرایشگاه و سالن‌های امروزی دیگه از آینه‌های قدیمی استفاده نمی‌شه. چون همونطور که خدمات زیبایی با علم روز و مدرنی ارائه می‌شن، از وسیله‌هایی که برای کار استفاده می‌شن هم باید به همون نسبت مدرن باشن.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاهی

معرفی انواع آینه مدرن آرایشگاه زنانه

آینه نوری

آینه نوری آینه‌ای هست که به‌دلیل استفاده از چراغ‌های LED دارای نورپردازی هست. به‌همین دلیل آینه نوری برای آرایشگاه زنانه خیلی کاربردی هست. این چراغ شکلی نواری داره که پشت آینه قرار داده می‌شه. اما ضخامت اون به‌قدری نیست که در ظاهر آینه مشخص باشه و ضخامت کم هست. با وجود این ضخامت کم، نور این چراغ کفایت می‌کنه و می‌تونه مقابل خودش رو روشن کنه. بنابراین برای فضای آرایشگاه خیلی مناسبه. چون این نور صورت و موی مشتری رو کامل روشن می‌کنه تا شما به‌عنوان آرایشگر با دید روشن‌تری که براتون ایجاد شد، هنر خودتون رو به نمایش بذارین.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه بک‌لایت آرایشگاه

آینه نوری به نام آینه بک‌لایت هم شناخته می‌شه. این آینه‌ها به‌دلیل ویژگی‌هایی که دارن، خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرن. چون هم عملکرد خیلی خوبی به‌عنوان آینه آرایشگاهی دارن. هم این که پاهر خیلی شیک‌تر و زیباتری دارن. دکوراسیون و ظاهر هر فضایی یکی از موارد خیلی مهم در نگرش افراد و جذبشون به اون فضا تلقی می‌شه. بنابراین شما ضمن این که سعی می‌کنین تا خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تری رو ارائه بدین، باید به همون میزان به زیبایی فضاتون هم اهمیت بدین. و آینه نوری یکی از انواع آینه مدرن آرایشگاه زنانه هست که می‌تونه فضای آرایشگاه شما رو به تنهایی خیلی تغییر بده و زیباتر کنه.

چون امروزه دیگه این امکان نیست که شما مدعی باشین که به‌عنوان آرایشگاه خیلی خوب و مطرح فعالیت دارین اما ابزاری که استفاده می‌کنین به‌خصوص وسیله‌ای مثل آینه که خیلی مهمه قدیمی باشه. شما باید برای اثبات حرفه‌ای‌تر بودن خودتون به همون نسبت از آینه‌ای کاربردی و حرفه‌ای هم استفاده کنین. که اتفاقا خیلی هم به روند کارتون کمک می‌کنه.

آینه هالیوودی

یک نوع دیگه از آینه مدرن آرایشگاه زنانه، آینه هالیوودی هست. این آینه هم مثل آینه نوری نورپردازی داره. اما شکل نورپردازی این آینه و لامپ‌های اون فرق میکنه. اما نوع لامپ‌ها در هر دو LED هست. در آینه هالیوودی چراغ‌ها تک‌به‌تک روی آینه یا قاب اون قرار داده می‌شن. بنابراین برعکس آینه نوری، این آینه نورپردازی مستقیم داره. و کمی می‌تونه نور اون بیشتر باشه. آینه هالیوودی هم به‌جهت نوری که از چراغ‌های خودش می‌تابونه، مقابل خودش و اطرافش رو کاملا روشن می‌کنه.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه هالیوودی آرایشی

برای آرایشگاه زنانه این نور خیلی مهم هست. چون بدون نور کافی و درست، دید کم می‌شه و با دید کم هم قطعا نمی‌شه کار خیلی خوب و تمیزی رو ارائه داد. اما با آینه هالیوودی شما نور رو به میزان کافی و به شکل درست خودش دارین. چون چیدمان چراغ‌ها طوری روی آینه انجام می‌شه که بتونه بیشترین بازدهی رو بدون ایجاد سایه‌ای فراهم کنه.

آینه‌های نورپردازی تولیدی آینه‌ها حتی این قابلیت رو دارن که وقتی مشتری مقابل آینه قرار می‌گیره، این نور تنظیم بشه و دقیقا روی مشتری باشه تا دقت و تمرکز رو به حد خوبی بالا ببره. این نور خیلی کمک می‌کنه تا شما به‌عنوان آرایشگر به‌خصوص برای مسائل مربوط به میکاپ و مو خیلی دقت داشته باشین.

قابلیت‌های آینه هالیوودی و نوری چه مواردی هستن

باید بگیم که آینه نوری و هالیوودی فقط داشتن نورپردازی جزء مشخصات‌شون نیست. این آینه‌ها یکسری امکانات و قابلیت‌های خیلی خاصی دارن که باعث شده تا بیشتر هم جذاب بشن. به‌همین دلیل‌ها هم هست که به‌عنوان آینه مدرن آرایشگاه زنانه میشه این آینه‌ها رو شناخت.

. داشتن نور کافی برای میکاپ و آرایش خیلی موضوع مهمی محسوب می‌شه. همونطور که می‌دونین نور طبیعی در طول روز در حال تغییره. به همین دلیل ممکنه که گاهی نور بیشتر یا کمتری نیاز باشه. این آینه قابلیت این رو داره که شما بتونین نورش رو کم یا زیاد بسته به نیازی که وجود داره، کنین.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه چراغ‌دار

. توی فضای آرایشگاه پخش موزیک آرامش‌بخش می‌تونه خیلی حس خوبی رو برای کارکنان و مشتری‌ها ایجاد کنه. اگر این موسیقی از آینه هم پخش بشه که جذابیت اون چندین برابر میشه. پخش موسیقی و ویدئو امکانی هست که برای این آینه‌ها می‌تونه فراهم بشه. تا با وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث بتونین موسیقی موردعلاقه‌تون رو گوش بدین.

. چراغ‌های LED که برای این آینه‌ها به کار میرن، مثل چراغ‌های معمولی از خودشون گرما تولید نمی‌کنن. چون اگر لامپ‌های معمول برای آینه استفاده بشن، به‌قدری گرم می‌شن که حتما آینه رو هم گرم می‌کنن. اما در مورد چراغ‌عای ال ای دی این اتفاق نمیوفته. و شما می‌تونین به‌راحتی حتی آینه و لامپ رو هم لمس کنین.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه نوری آرایشگاه

. آینه مدرن آرایشگاه زنانه نوری و هالیوودی، امکان تغییر رنگ نور هم دارن. یعنی شما می‌تونین چند رنگ برای نورپردازی آینه انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین، رنگ نورپردازی رو تغییر بدین.

. برای روی آینه می‌تونین آینه‌ کوچیکی که مثلا زوم 10 برابری داره، درخواست کنین که قرار بگیره. این زوم باعث میشه که شما یا مشتری بتونه با دید نزدیک‌تری صورت و پوست رو ببینین. این قابلیت برای خدمات پوستی و میکاپ خیلی کاربردیه. چون با دقت بیشتری می‌تونین صورت و پوست رو بررسی کنین.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم یکی از انواع آینه مدرن آرایشگاه زنانه می‌تونه باشه. همونطور که از اسم این آینه مشخصه هر دو طرف اون قابل استفاده هست. آینه دوطرفه امکان استفاده از دو سمت خودش رو بدون وارد کردن خللی فراهم می‌کنه. بنابراین باعث میشه تا وقتی در سالنی از این آینه استفاده میشه، خدمات بیشتری ارائه بشه. چون از یک آینه دو خدمات همزمان میشه دریافت کرد. برای بهره بردن از این آینه ، اون رو در قسمت‌های وسط سالن قرار میدن تا بشه از هر دو شمت اون استفاده کرد.

برای ساخت آینه دوطرفه از آینه نوری هم میشه استفاده کرد تا عملکرد بهتری هم داشته باشه. چون آینه با نور خودش می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. هم این که جذابیت آینه خیلی بیشتر می‌شه.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه میکاپ دوطرفه

آینه باکس‌دار

یکی دیگه از انواع آینه مدرن آرایشگاه زنانه، آینه باکس‌دار هست. برای ایجاد آینه باکس‌دار، باکس یا قفسه‌هایی رو پشت آینه تعبیه می‌کنن. این قسمت می‌تونه برای قرار دادن یکسری وسیله‌ها استفاده بشه. تا دیگه نیازی به قرار دادن قفسه‌ها یا کمدهای اضافی برای اون‌ها نباشه. همچنین این آینه‌ها فضای خودشون رو زیباتر و مرتب‌تر می‌کنن و جذابیت زیادی رو هم به آرایشگاه و هم خودشون می‌بخشن. و به‌عنوان یک آینه آرایشگاهی مدرن خیلی کاربردی هم محسوب می‌شن.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه آرایشگاه باکس‌دار

حالا چرا باید آینه آرایشگاهی‌تون رو از کمپانی ayneha بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که شما مدنظر داشته باشین، مثل هر آینه مدرن آرایشگاه زنانه رو براتون تولید می‌کنیم. تولید آینه‌های ما با ضمانت کیفیت و قیمت اون‌هاست. ضمانت بی‌قید و شرط و گارانتی یکساله هم درنظر گرفتیم. تا در صورتی که مثلا اگر در طول یکسال روشنایی آینه دچار مشکل شد، براتون رایگان رفع می‌کنیم.

آینه مدرن آرایشگاه زنانه
آینه بک‌لایت سالن زیبایی

از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم تا بتونیم درنهایت آینه‌ای بسیار با کیفیت رو به شما ارائه بدیم. فروش آینه‌ها هم بدون‌واسطه و توسط خودمون انجام میشه تا قیمت‌ها در مقایسه با کیفیت بالایی که دارند، منطقی هم باشن. ثبت سفارش از تمام نقاط کشور انجام میشه. شما می‌تونین برای سفارش آینه آرایشگاهی‌تون همین حالا اقدام کنین تا در سریع‌ترین زمان هم به دستتون برسه.

احیانا اگر آینه موردپسندتون هم نبود، امکان برگشت اون وجود داره. برای خرید آینه با بهترین قیمت بهتره که همین الان اقدام کنین تا با مناسب‌ترین هزینه بتونین آینه برای سالن‌تون داشته باشین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ