گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

آینه لمسی گرد چراغی

امروزه گزینه‌های زیادی برای انتخاب انواع مختلف آینه‌ وجود داره. و این چیزی که در گذشته این همه تنوع نبود. در گذشته تنها یک یا چند نوع آینه وجود داش که شکل و طرح‌های تقریبا مشابهی داشتن. اما آینه‌های مدرنی که امروزه ما در مجموعه آینه‌ها تولید می‌کنیم، تنوع خیلی بالایی رو دارن. آینه لمسی گرد چراغی یکی از این انواع مختلف آینه‌ مدرن و جدید محسوب می‌شه که دارای آپشن و ویژگی‌های مخصوص هستن.

آینه لمسی گرد چراغی

اشکال آینه لمسی گرد چراغی

شکل‌های آینه راهی عالی برای ایجاد شخصیت و جذابیت بصری به اتاق و محل کار هستن. آینه‌های گرد و مستطیلی ساده، همه کاره و سبک هستن، اما شما فقط به این دو گزینه محدود نمی‌شین. ظرافت آینه‌های گرد به ویژه در طرح‌های معاصر یا مدرن خیلی خوبه، در حالی که آینه‌های مستطیلی سبک سنتی به محل کار می‌ده. شکل‌های دیگر شامل آینه‌های قوسی هس که برای فضاهای کوچک و آرایشگاه‌های بدون پنجره عالی هستن.

اندازه‌های آینه لمسی گرد چراغی

آینه‌ها می تونن کارهای زیادی برای یک اتاق و محل کار انجام بدن. آینه‌های بزرگ در اتاق های کوچک توهم فضا رو ایجاد می‌کنن یا به سادگی زیبایی رو اضافه می کنن. هرچه آینه بزرگ‌تر باشه، فضا بزرگتر به نظر می‌رسه. آینه‌ها چه گرد، چه مستطیل یا شکل دیگر، بر اساس ارتفاع به چهار اندازه اصلی دسته بندی می شن:

کوچک: 16 اینچ یا کمتر
متوسط: بین 16 تا 30 اینچ
بزرگ: بین 30 اینچ تا 50 اینچ
بزرگتر: 50 اینچ یا بیشتر

آینه لمسی گرد چراغی

مواد قاب آینه لمسی گرد چراغی

قاب آینه اتصالی هس که آینه رو احاطه کرده. این قاب که در مواد مختلف موجود هس از جمله شیشه، که ظاهری تمیز ایجاد می‌کنه – رنگ زیبا به کل آینه می‌ده. با این حال، آینه های بدون قاب یک انتخاب محبوب هستن. آن‌ها سبک‌تر از آینه‌های قاب‌دار و همه‌کاره هستن و می‌تونین به راحتی اون‌ها رو با هر فضایی در محل کار خود ترکیب کنین. آینه‌های بدون قاب معمولا دارای لبه های صیقلی یا اریب هستند.

سایر گزینه های محبوب قاب آینه عبارتن از:

چوب که ظاهری سنتی ارائه می ده
پلاستیک، که در مجموعه ای از طرح ها، رنگ ها موجود هس
فلز که ظاهری شاهانه و صیقلی داره

سبک‌های آینه لمسی گرد چراغی

در حالی که اندازه یک آینه نقش مهمی در سبک آن ایفا می‌کنه، زیبایی کلی آینه که شامل قاب می‌شه نیز نقش مهمی داره. یک آینه شیک راهی برای وارد کردن شخصیت شما به سالن زیبایی و ایجاد یک اثر تزئینی هس. آیا می‌خواین آینه مرکز توجه باشه؟ یا شاید به آن نیاز داشته باشین که با دکور ترکیب شه. هر سبکی که بخواین، آینه‌ای وجود داره که متناسب با خونه شما باشه.

آینه‌های سنتی، مانند آینه‌های گرد یا مربع، ظاهری جذاب رو ارائه می‌کنن که با فضای داخلی ترکیب می‌شه تا ظرافتی کم‌رنگ داشته باشه.

روش های مختلف استفاده از آینه لمسی گرد چراغی

وقتی آینه در مقابل پنجره قرار می گیره، نور طبیعی رو منعکس می‌کنه، توهم پنجره دیگری رو ایجاد می کنه و نور رو به فضاهای تاریک اتاق می‌آره.
آینه می‌تونه با افزودن یک عنصر کاربردی یا تزئینی به اتاق و همچنین با پنهان کردن عیوب روی دیوار، کار مضاعف انجام بده.

هنگام خرید آینه لمسی گرد چراغی آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

طرح‌های بسیاری از آینه‌های آرایش وجود داره که می تونین از بین آنها انتخاب کنین.

در اینجا چند ویژگی مهم وجود داره که باید قبل از تصمیم به خرید یک آینه آرایش خوب به آنها توجه کنین.

آینه لمسی گرد چراغی

موقعیت یا سبک نصب:

اولین چیزی که باید در هنگام خرید آینه آرایش برای خونه خود در نظر بگیرین، جایی هس که می‌خواین اون رو نصب کنین. این می‌تونه در حمام یا اتاق خواب باشه و می‌تونین به دنبال یک آینه دیواری که دائمی تر هس برین. می‌تونین اون رو بر روی کمد میز خود نصب کنین، هر کدوم راحت‌تر هس. شما باید بتونین نمای کاملی از صورت و بالاتنه خود بدون فشار دادن به گردن خود داشته باشین.

نورپردازی:

نورپردازی مناسب کلید دستیابی به ظاهری عالی هس. ما همیشه نمی‌تونیم نور خورشید رو در اتاق‌هایمان داشته باشیم، بنابراین نیاز به یکآینه لمسی گرد چراغی، ترجیحاً با چراغ‌های LED ، وجود داره که نور سفید روشن تولید کنه و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنه. همچنین باید یک آینه لمسی گرد چراغی با باتری قابل شارژ تهیه کنین، بنابراین نیازی به تعویض لامپ‌هایی که می‌تونه بسیار گرون باشه، نداشته باشین.

بزرگنمایی:

یک آینه آرایش خوب باید حداقل 2 یا 3 برابر بزرگنمایی داشته باشه، بسته به نیاز آرایش و دید شما، می تونین سطوح بزرگنمایی بالاتری رو انتخاب کنین. با این حال، نباید آینه‌های با قابلیت بزرگ‌کننده باعث ایجاد انحراف شه و ممکن هس نتونین تمام صورت خودتون رو ببینین، بنابراین بهتر هس به سراغ آینه‌هایی برین که یک طرف ساده و یک طرف بزرگ‌نمایی داره تا دید متعادلی از ظاهر کلی شما به شما ارائه بده.

طراحی آینه:

آینه‌ها در شکل ها، اندازه ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف هستن و انتخاب شما به نیاز شما بستگی داره. اگر یک آینه روشویی بزرگ می‌خواین، پیشنهاد می‌کنم به سراغ آینه‌هایی با فریم فلزی و شیشه‌های محکم برین. برای یک آینه رومیزی، پایه باید محکم و قابل تنظیم باشه تا بتونین دید بهتری از خود از زوایای مختلف داشته باشین. اگر می‌خواین یک آینه مسافرتی تهیه کنین، آینه ای با قاب پلاستیکی و قابلیت تاشو رو توصیه می کنم. فراموش نکنین که به سراغ رنگ‌هایی برین که دکوراسیون منزل شما رو تحسین می‌کنه.

قیمت: در نهایت،

بودجه خودتون رو در نظر بگیرین، اگر پولی برای یک آینه روشویی بزرگ ندارین، می تونین به سراغ گزینه های کوچکتر با کیفیت خوب برین.

آیا آینه لمسی گرد چراغی دارای نور led برای آرایش خوب هس؟

آینه های دارای نور led مانند سایر آینه‌های LEDدار برای آرایش مناسب هستن. آینه‌های دارای نور LED، صورت رو به طور یکنواخت روشن می‌کنن و نوری رو از خود می‌تابونن که رنگ‌ها رو با دقت نشون می‌ده. این به شما کمک می‌کنه کاری رو که انجام می‌دین واضح‌تر ببینین و به شما امکان می‌دهد رنگ‌های مناسبی رو که می‌خواین برای آرایش خودتون انتخاب کنین.

آینه لمسی گرد چراغی

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی نوری

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین آینه‌ها از سایت ما سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ