آینه لمسی آرایشگاه زنانه

آینه لمسی گرد رومیزی

به آینه‌ای که اطراف آن چراغ داره، آینه چراغ‌دار می‌گن. گاهی اوقات آنها رو آینه لمسی گرد رومیزی یا LED نیز می‌نامن. همه این نام‌ها برای یک نوع آینه استفاده شده که سیستم روشنایی در اون نصب شده . در چنین آینه‌ای بیشتر از لامپ‌های ال ای دی یا نوارهای ال ای دی استفاده می‌شه. با این حال، شما همچنین می‌تونین یک آینه نوری رو با اتصال یک منبع نور خارجی به آینه روشویی خود اضافه کنین.

نوارهای آینه‌های LED معمولاً در اطراف لبه‌ها یا در امتداد قاب آینه تنظیم می‌شن. اما انواع مختلفی از آینه‌های LED نیز وجود داره. این نوع آینه دارای چراغ های LED کوچکی هس که در پشت آینه تعبیه شده. بنابراین به اونا نام، آینه‌های با نور بک لایت داده شده . آینه‌های دیواری پیشرفته با گزینه‌های زیادی مانند کنترل شدت نور، سنسورهای لمسی، چراغ‌های قابل تنظیم و مه‌گیر عرضه می‌شن.

موارد استفاده از آینه لمسی گرد رومیزی

با توجه به سیستم روشنایی یکپارچه، آینه های LED به طور موثر کل فضا رو روشن می‌کنن و در عین حال دسترسی به نور رو برای انعکاس واضح به حداکثر می رسونن. آینه‌های بک‌لایت، کلاس محیط رو بالا می برن و راحتی رو برای کارهای روزمره تضمین می کنن.

آینه‌های بک‌لایت انجام کارهای پیچیده روزانه مانند اصلاح، آرایش کردن و انجام روتین های مراقبت از پوست رو آسون می‌کنن.
آینه‌های LED برتری زیبایی خود رو با به عنوان عنصر طراحی عالی ثابت کرده‌ان. اونا فضای داخلی رو با ظرافت هنری خود مدرن می‌کنن. می‌تونین با آینه‌های بک‌لایت، فضایی فوق‌العاده لوکس رو در فضای داخلی خود درکنار آینه‌های بک‌لایت بگنجونین.
آینه‌ها در بزرگتر نشان دادن فضا بسیار موثر هستن. آینه بک‌لایت  همین کار رو انجام می‌ده.

آینه‌های بک‌لایت یک عنصر طراحی کم مصرف هستن زیرا انرژی کمتری مصرف می کنن و در عین حال روشنایی بهتری ارائه می‌دن.

آینه لمسی گرد رومیزی

انواع آینه لمسی گرد رومیزی

آینه های بک‌لایت یک عنصر طراحی بسیار شیک و همه کاره هستن. این فقط در یک طرح استاندارد موجود نیس. اما شما می‌تونین تعدادی گزینه طراحی رو در آینه های بک‌لایت پیدا کنین. در کنار طراحی آینه، محل قرارگیری نور و اندازه آینه، می‌تونین مشخصات پیشرفته‌ای مانند کنترل‌های لمسی، سنسورهای حرکت و سیستم‌های مه‌زدایی آینه رو نیز انتخاب کنین. بر اساس طرح اولیه، آینه‌های بک‌لایت به چهار نوع اصلی طبقه بندی می شن.

آینه‌های دارای نور بک‌لایت دارای یک نوع آینه بک‌لایت هستن که نوارهای LED در پشت آینه تعبیه شده . هنگامی که نوارها ی ال ای دی قرا می‌گیرن ، نور بک‌لایت ایجاد درخشش در پشت آینه، جلوه ای ویژه ایجاد می‌کنه. این اثر باعث می‌شه آینه شناور به نظر برسه. آینه‌های دارای نور بک‌لایت جلوه ای آینده نگرانه به فضای داخلی می‌ده.

آینه لمسی گرد رومیزی لبه روشن

همانطور که از نام آن پیداس، آینه‌های دارای نور لبه دارای نوارهایی هستن که در اطراف لبه‌های آینه نصب می‌شن. به منظور جلوگیری از بیرون آمدن نوارها و کاهش زیبایی آِینه، اون‌ها رو به بخش مات یا نیمه مات آینه متصل می‌کنن. وقتی روشن می‌شه، درخشش از جلو می‌آد تا از عقب. به همین دلیل، گاهی اوقات به آینه‌های دارای نور لبه، آینه‌های با نور جلو نیز گفته می‌شه.

آینه لمسی گرد رومیزی هالیوودی

چراغ های آینه‌های رومیزی روشویی هالیوودی نیز در اطراف لبه های آینه قرار گرفته‌ان. اما استثنای قابل توجه در انتخاب و چیدمان چراغ‌ها روی آینه هس. به جای یک نوار LED ساده، از لامپ‌هایی استفاده شده که از سطح آینه بیرون زده . آینه‌های هالیوودی نام خود رو از این واقعیت گرفته‌ان که اغلب می‌تونین اونا رو در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به عنوان آینه گریم ببینین.

آینه لمسی گرد رومیزی

آینه لمسی گرد رومیزی آرایشی

در مقایسه با آینه‌های LED استاندارد، آینه‌های آرایشی با نور و اندازه کوچک‌تر و فشرده‌تر هستن. آینه لمسی گرد رومیزی آرایشی به گونه ای طراحی شده هس که قابل حمل باشه و در هر مکانی قابل استفاده باشه. این آینه ها معمولاً از باتری تغذیه می کنه در حالی که برخی از آنها با USB های قابل شارژ کار می کنن.

ایده‌هایی برای گنجوندن آینه لمسی گرد رومیزی در فضای داخلی

آینه‌های LED فوق العاده همه کاره هستن. می تونین از آنها برای روشن کردن یک گوشه تاریک یا ادغام برتری جادویی آنها در اتاق آرایش استفاده کنین. در اینجا چند ایده درخشان برای استفاده از آینه های LED در فضای داخلی شما وجود داره.

ایده با آینه لمسی گرد رومیزی

آینه لمسی گرد رومیزی

آینه بک‌لایت آرایشی روشویی

آرایش کردن در صبح گاهی اوقات می‌تونه کاری طاقت فرسا باشه. با این حال، آینه‌های روشویی بک لایت در سهولت این کار بسیار موثر هستن. آینه‌های بک لایت نمای بهتری برای انجام روتین آرایش روزانه ایجاد می‌کنن. نوری که از جلوی آینه می‌آد نیز از ایجاد سایه‌ جلوگیری می‌کنه و می‌تونین به روشی بهتر آماده شین.

دکوراسیون فضای داخلی حمام رو با آینه لمسی گرد رومیزی تقویت کنین

حموم منطقی ترین و مورد بحث ترین مکان برای آینه‌های LED هس. این آینه‌ها برای حمام نه تنها کارهای پیچیده روزمره مانند اصلاح و آرایش رو آسون می کنن، بلکه زیبایی داخلی حمام رو نیز ارتقا می‌دن.

راهرو رو روشن کنین

آینه‌های بک لایت به فضای داخلی احساس لوکس بودن می‎‌‌دن. بنابراین، رستوران ها و هتل های سطح بالا آنها رو در راهروهای باریک به کار می گیرن تا آنها رو روشن کنن.

اتاق خواب رو ارتقا بدین

هیچ اتاق خواب بدون آینه کاربردی کامل نمی‌شه. و چه چیزی بهتر از یک آینه لمسی گرد رومیزی! مدرن بودن اتاق خواب خود رو با ادغام آینه LED در آن به حداکثر برسانید.

در پایان آینه لمسی گرد رومیزی

یک آینه لمسی گرد رومیزی با نوارهای اطراف آن بخش ضروری هر فضای داخلی معاصر هس. اگر تا به حال عالی بودن آینه‌های آینه لمسی گرد رومیزی رو در فضای داخلی خود ادغام نکردین، وقت اون رسیده که از درخشندگی اونا ایستفاده کنین. آینه‌های LED رو روشن کنین و به فضای‌های تاریک خود نور روشن و ظریف هدیه بدین.

آینه لمسی گرد رومیزی

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی گرد رومیزی

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین آینه‌ها از سایت ما سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ