آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن ، از لوازم ضروری برای هر آرایشگاهی هست. امروزه با تغییر و تحولات به وجود اومده در نیازهای افراد لوازم مورد استفاده‌ی اشخاص هم تغییر کرده. و لوازم بیست سال پیش پاسخگوی نیازهای بشر امروزی نیست.

آینه هم ازین مجموعه استثنا نیست. دیگه آینه به مدل‌هایقدیمی کارایی نداره. و نمی‌تونی با آینه ساده مزون و آرایشگاه پر رونقی داشته باشی. چراکه نسل جدید آینه دارای آپشن تاچ و نوره. و هم از لحظ رخ ظاهری و هم فراهم کردن راحتی کار قابل مقایسه با آینه‌های تاریخ گذشته نیس.

گذشتن تاریخ مصرف فقط مختص خوراکیجات نمی‌شه بلکه لوازم مصرفی هم تاریخ انقضا دارن. که اکنون آینه ساده هم جزو لوازمی شده که تاریخ مصرفش منقضی شده. و دیگه هیچ کس سراغ این سبک آینه‌ها نمیره.

خب طبیعیه ! چونکه هیچ کس دوست نداره که از رقبای صنفیش تو پیشرفت کاری عقب بمونه.اگه شما جای مشتری بودین که می‌خواست برای گرفتن خدمات آرایشی بره به یک سالن زیبایی ، ترجیح می‌دادین که فضای آ رایشگاه بروز باشه یا قدیمی؟

آینه لمسی نوردار سالن می‌تونه بهترین انتخاب برای مدرنیته کردن فضا و همچنین بهترین وسیله جهت تسریع در کارتون باشه. چه نوری که این آینه داره باعث تقویت روشنایی برای بهبود عملکرد آرایش و میکاپ میشه. و درصد خطا و ایراد در کار رو پایین میاره.

آینه لمسی نوردار سالن
آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن چیا ازش برمیاد

آینه لمسی نوردار سالن مثل گوشی‌های هوشمند عمل می‌کنه. که با لمس قسمت پاور نور آینه تحت کنترل شما در میاد. که بخواین نورش روشن و یا خاموش باشه .یا شدت نوریش در چه حدی باشه ؟ با تمام قدرت براتون نوردهی کنه؟ یا فقط قسمتی از روشنایی رو داشته باشین!

و بسته به نیازتون از مقدار نور و روشنایی قابل تنظیم اون بهره‌مند بشین. ممکنه که نزدیک غروب باشه و دوست دارین که چهره‌ی مشتری در نور کافی به آرایش پرداخته بشه ، تا توی کارتون حرفه‌ای و بی نقص رفتار کنین . آینه لمسی نوردار به کمک شما میاد.

تابش نور آینه این روشنایی رو براتون تامین می‌کنه تا با خیال راحت به ادامه‌ی کارتون مشغول بشین.و نگران افتادن سایه رو صورتش نباشین. هر چی ایراد کمتری در آرایش و میکاپ داشته باشین دامنه‌ی مشتریاتون هم بیشتر میشه. و قدرت بیشتری در جذب و نگه‌داری مشتری خواهین داشت.

داشتن تنوع رنگی در پخش نور زیبایی خیره‌کننده‌ای به آینه میده. اما برای آرایشگاه رنگ آفتابی یا مهتابی ترجیح داده میشه. زیرا که این دو رنگ نوری آرایش رو با رنگ طبیعی براتون انعکاس می‌دن. اما از رنگ‌های فانتزی آینه برای دکور سالن هم استفاده میشه.

پس آینه لمسی نوردار سالن وسیله‌ای ضروری برای حفظ ظاهر سالن و همین‌طور دستیاری نوردار همراه شماست. علاوه بر اون براتون موسیقی هم پخش می‌کنه تا موقع کار برای شما و فرد آرایش شونده حس آرامش رو به همراه داشته باشه. و ازتون رفع خستگی بشه.

آینه لمسی نوردار سالن
آینه لمسی نوردار سالن

پرطرفدارترین مدل‌های آینه لمسی نوردار سالن

  1. آینه هالیوودی لمسی
  2. آینه بک‌لایت لمسی
  3. آینه چرخ‌دار لمسی
  4. آینه دیواری لمسی
  5. آینه قدی لمسی
  6. آینه رومیزی لمسی
  7. آینه دوطرفه لمسی

آینه لمسی نوردار سالن مدل هالیوودی

آینه لمسی نوردار سالن در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره که از جمله‌ی اونا مدل هالیوودی هست. آینه هالییوودی آینه‌هایی شکیل و بسیار مفیدی برای آرایشگاه هستن.

لامپ‌های ال ای دی که روی آینه قرار دارن به روشنایی سالن خیلی کمک می‌کنن. چون نور عمود این لامپ‌ها مستقیما مقابل خودشو روشن‌تر می‌کنه. و باعث راحتی کار آرایشگر میشه. این مدل آینه مخصوصه گریمه. و کمک می‌کنه تا کار گریم به سهولت در نور و روشنایی کامل صورت بگیره.

لامپ‌ها در سطح آینه با فواصل یکسان قرار دارن. درست لبه‌های کناری آینه رو لامپ‌هایی پوشش دادن که دارای مرغوبیت بالای نوری هستن. و به این راحتی‌ها کم سو نمی‌شن و از کار نمی‌افتن. این دست خودتونه که تعداد لامپ‌های بیشتر یا کمتری در آینه داشته باشین ،اما اجازه بدین که تولیدی تعداد استاندارد لامپ رو در آینه رعایت کنه.

تا کیفیت نوری بالاتری رو تجربه کنین. اگر لامپ‌ها زیاده از حد بهم نزدیک یا دور باشن نور از حالت طبیعی خودش خارج می‌شه . پس بهتره که متخصصین کار خودشون تعداد لامپ‌ها رو تعیین کنن. در کمپانی آینه‌ها ، آینه لمسی نوری با کیفیت صادراتی تولید و عرضه میشه. که می‌تونی با کمترین زحمت از طریق تماسی ساده آینه‌ی دلخواهت رو در مرغوب‌ترین حالت ممکن درب منزل تحویل بگیری. و از داشتنش در محل کارت لذت ببری.

آینه لمسی نوردار سالن
آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن مدل بک‌لایت

آینه لمسی نوردار سالن علاوه بر مدل هالیوودی ممکنه به صورت بک‌لایت هم تولید بشه. آینه بک‌لایت سبکی زیبا از آینه لمسی هس که طرفداران زیادی هم در آرایشگاه‌ها ، مزون و منازل داره. در این مدل هاله‌ای از نور آینه رو دربرمی‌گیره. این نور به اطراف ساطع میشه و روشنایی بیشتری رو در محل فراهم می‌کنه.

رنگ نورش تنوع بالایی داره و شما می‌تونین چند رنگ رو در یک آینه تجربه کنین.که این امر با استفاده از ریموت یا لمس صفحه به راحتی براتون میسر می‌شه. الان دوست دارین آینه‌ی شما به رنگ یاسی باشه نورش و شاید دو ساعت دیگه دوست داشته باشین به رنگ آفتابی یا مهتابی تغییرش بدین . آینه لمسی نوردار سالن این امکان رو براتون فراهم کرده که چند رنگ مختلف رو در یک آینه‌ی واحد تجربه کنین.

همانطور که در بالا هم اشاره شد نورش قابل تنظیم به شدت نوری کمتر یا بیشتر هست.

آینه لمسی نوردار سالن
آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن مدل چرخ‌دار

آینه لمسی نوردار سالن ممکنه به صورت چرخ‌دار مدنظر باشه. این چرخ‌ها حمل و نقل رو تسهیل می‌کنن. مخصوصا اگر آینه‌هایی بزرگ و قدی در سالن خود می‌خواین ایده‌ی چرخ‌دار بودن بسیار مناسبه.

این آینه‌ها اگر قدی باشن بدون چرخ مطمعنا وزن سنگینی دارن. و برای انتقال اونا به محل جدید باید دو الی سه نفر کمک دهنده‌ باشن. اما اگر چرخ در زیر آینه تعبیه شده باشه به راحتی میشه اونو هل داد تا روی چرخ‌ها حرکت کنن و جابجا بشن .

آینه چرخ دار رو میشه در مدل‌های مختلف ساخته و پردازش کرد که این بستگی به سلایق هر شخص داره . که اونو قاب‌دار ، بدون قاب ، قدی یا کوچک و پشت میزی ثبت سفارش کنه.

کارگاه آینه‌ها دست کاربر رو باز گذاشته تا آینه‌ی دلخواه خودش رو با طراحی خودش ثبت سفارش کنه . تا بهترین نوع اون آینه براش به صورت تخصصی ساخته بشه و جلوی درب محل کارش اونو تحویل بگیره.

آینه لمسی نوردار سالن
آینه لمسی نوردار سالن

آینه لمسی نوردار سالن مدل دوطرفه

گر فضای سالن بزرگ باشه از هر سبک آینه‌ای میشه درش استفاده کرد . اما هنگامی که محدودیت جا دارین آینه لمسی دوطرفه می‌تونه انتخاب درست‌تری باشه براتون .این مدل از دو آینه به صورت پشت بهم ساخته می‌شه. که هر دو طرف اون به طور همزمان قابلیت استفاده داره.

بهای یک آینه رو پرداخت می‌کنی اما دو آینه بدستت می‌رسه. آینه دوطرفه رو میشه در حالات آویزی دوطرفه، آینه گرد بزرگ دوطرفه، آینه قدی دوطرفه و … داشته باشین.

در کمپانی آینه‌ها این امکان فراهمه که هر شخصی لوگوی مخصوص کارشو روی آینه‌اش حک کنه. این کار می‌تونه کلاس کارتو بالا ببره . خیلی قشنگه که سالن آرایشی‌ات تمام آینه‌هاش مخصوص و اختصاصی خودت باشه. و آرم و نشان مخصوص خودتو روی آینه‌ها داشته باشی.قسمتی که نشان و آرم شما روی آینه قرار داره هنگامی که آینه روشن میشه بیشتر تو چشمه. چون آرم اولین چیزیه که با نوری مشخص و واضح در سطح آینه به چشم می‌خوره.

چرا باید آینه‌ام رو از کمپانی آینه‌ها تهیه کنم

آینه لمسی نوردار سالن ، یکی از آینه‌های زیبایی هست که در کمپانی آینه‌ها دارای گارانتی و ضمانت بی‌قید و شرط هست. و تا یکسال هر ایرادی در آینه پدیدار بشه توسط شرکت پشتیبانی می‌شه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی نوردار سالن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ