آینه لمسی نوردار دیواری

آینه لمسی نوردار دیواری

آینه لمسی نوردار دیواری یکی از محبوب ترین آینه ها و وسایل تزئینی این روزها هستن.آینه‌های نوردار LED که معمولاً در حموم‌ها یا مکان‌های کم نور و مکان‌های کوچک نصب می‌شن، نوری ظریف اما کافی می‌دن که اصلاح، آرایش کردن یا انجام هر کاری که نیاز به انعکاس خوب داره رو آسون‌تر می‌کنه.با استفاده از نوارهای LED، آینه‌های ما درخششی ملایم ایجاد می‌کنن که می‌تونه منبع نور درخشان باشه و در عین حال، محیطی آرامش‌بخش ایجاد کنه.

https://dl.ayneha.com/Ayneha/1.wav

آینه لمسی نوردار دیواری واقعا شگفت انگیز به نظر می‌رسن

آینه‌های نوردار LED در حالی که نورها و طراحی‌های ظریف اونا، آینه رو برجسته می‌کنه و باعث ایجاد حس عمق می‌شه، ایده‌آل برای فضاهای کوچک حتی بزرگ‌تر، جالب‌تر و زیباتر به نظر می‌رسن.آینه لمسی نوردار دیواری هم شیک هستن و زیبایی مدرن رو به فضاهای شما ارائه می‌د ن و حتی اونا لوکس به نظر می‌رسن.

نورپردازی واقعی،آرایش واقعی،زیبایی حقیقی

با استفاده از نوارهای LED CRI 90+ روی این آینه‌ها، روشنایی عالی رو برای آرایش، اصلاح، نظافت و موارد دیگر ایجاد می‌کنیم.نوار LED مورد استفاده در آینه لمسی نوردار دیواری دارای نور پس‌زمینه با دمای گرم یا سرد برای تکمیل چهره شما هس.

وسایل روشنایی معمولی اغلب سایه‌هایی روی صورت شما ایجاد می‌کنن و دیدن کامل نور رو دشوار می‌کنن.آینه‌های LED روشنایی کامل رو ارائه می‌دن و کل صورت شما رو با نور واضح و یکنواخت برجسته می‌کنن.

انرژی کارآمد

با استفاده از LED Lighting، می‌تونین با صرف هزینه کمتر در قبض‌های برق ماهانه، بیشتر صرفه جویی کنین.

آینه لمسی نوردار دیواری

چگونه بهترین آینه لمسی نوردار دیواری رو برای خونه یا محل کارمون انتخاب کنیم

  1. گزینه‌های نورپردازی خود رو در نظر بگیرین

گزینه‌های روشنایی موجود با آینه آرایش شما مهمترین نکته در انتخاب محصول عالی هس. آیا چیزی می‌خواین که بسته به نیاز شما بتونه شیشه آینه شما رو با نور گرم یا سرد روشن کنه؟

در حالی که نور هر آینه لمسی نوردار دیواری آرایشی باید به اندازه کافی روشن باشه تا به شما کمک کنه صورت خود رو با جزئیات ببینین و سایه‌ها رو از بین ببرین، برخی از دستگاه‌ها گزینه‌های بیشتری نسبت به سایرین به شما می‌دن. یافتن آینه‌های آرایش با دو یا سه تنظیم نور برای انتخاب و گزینه های تنظیم معمول هس تا بتونین زاویه مناسبی برای اعمال آرایش داشته باشین.

همچنین ارزش این رو داره که به این فکر کنین که چگونه آینه آرایش خود را بهتر کنین. برخی از دستگاه های برتر رو می توان با کابل USB تغذیه کرد، در حالی که برخی دیگر نیاز به دسترسی به باتری یا پریز دارن.

2. به ویژگی‌های اضافی فکر کنین

همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی اساسی یک آینه لمسی نوردار دیواری معمولاً نوار هس که همراه دستگاه شما ارائه می شه. با این حال، ویژگی های دیگری وجود داره که گاهی اوقات می‌تونین از بهترین آینه‌ها به آنها دسترسی داشته باشین.

برخی از آینه ها دارای آپشن بزرگ‌نمایی هستن، بنابراین لازم نیس برای گرفتن بهترین تصویر خیلی نزدیک به آینه خود بنشینین. ویژگی بزرگ‌نمایی در برخی از آینه‌ها می‌تونن آرایش شما و قرار دادن لنزها رو با حداقل استرس آسون‌تر کنن.

بسیاری از آینه‌های اتاق خواب و حمام با نورپردازی دارای چند طرف هستن. یک طرف کادر دارای یک عنصر بزرگنمایی هس، در حالی که طرف دیگر تصویر شما رو عادی نشون می ‌ده. همچنین می‌تونین به عوامل اضافی فکر کنین، مانند داشتن جایی برای قرار دادن لوازم آرایش یا آرایش خود در کنار آینه یا ویژگی هایی که به شما امکان می‌ده زاویه قاب آینه خود رو تنظیم کنین.

آینه لمسی نوردار دیواری

3.بیش از یک آینه رو امتحان کنین

اگر چه یک آینه تنها در صورت انتخاب صحیح می‌تونه تفاوت زیادی در اتاق خواب شما ایجاد کنه، اما می‌تونین با دو آینه فضا رو حتی بیشتر کنین. قرار دادن بیش از یک آینه در اطراف اتاق به نورپردازی اتاق خواب و ایجاد توهم فضای اضافی کمک می کنه.

همچنین می‌تونین برای ایجاد تعادل بین انواع مختلف آینه یکی رو انتخاب کنین. به عنوان مثال، ممکن هس یک آینه در بالای کابینت روشویی خود داشته باشین که می‌تونین از آن برای میکاپ استفاده کنین و یک آینه قدی دیگر روی در یا دیوار اتاق خواب خود قرار بدین تا کل لباس خود رو بررسی کنین.

در حالی که لزوماً نیازی نیس اتاق خود رو با آینه پر کنین تا جلوه مناسبی داشته باشین، داشتن سطوح انعکاسی بیشتر در اطراف خانه می‌تونه برای برخی از صاحبان خانه مناسب باشه.

4. آینه لمسی نوردار دیواری ظاهر خوبی دارن

شما به همان اندازه که لایق داشتن یک آرایش راحت هستین، لیاقت داشتن اتاق خواب رویاهایتان رو دارین. یک آینه آرایش می‌تونه راهی عالی برای تغییر فضای شما باشه و در عین حال اطمینان حاصل کنه که تمام زوایای لازم برای آماده شدن به سبک هر روز صبح رو دارین.

افزودن یک آینه لمسی نوردار دیواری زیبایی به روشویی شما منبع نور اضافی در مواقعی که به اون نیاز دارین به شما بده. حتی می‌تونین از چراغ‌های آینه آرایش خود برای مطالعه قبل از خواب شبانه استفاده کنین. اکثر آینه‌های آرایشی که امروزه در بازار وجود دارن از لامپ های LED استفاده می‌کنن که برای محیط زیست مفید هستن.

در عین حال، آینه آرایش شما راهی فوق العاده برای نشون دادن حس استایل، خود بدون صرف هزینه زیاد هس. امروزه می‌تونین آینه‌هایی رو در مجموعه آینه‌ها پیدا کنین که تقریباً با هر نیازی مطابقت داشته باشن، چه به دنبال یک آینه با قابلیت بزرگ‌نمایی باشین که بتونه روی میز شما بنشینه، چه آینه‌ای برای نصب روی دیوار، اگر فضای کافی روی روشویی خود ندارین.

آینه لمسی نوردار دیواری

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه لمسی نوردار دیواری

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین .

و هم می‌تونین به‌صورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 0935701585 تماس بگیرین و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی( واتساپ،تلگرام،بله، ایتا، اینستگرام و غیره) می‌تونین ارسال کنین.

آینه لمسی نوردار دیواری سفارشی

آینه های LED سفارشی یک راه عالی برای اضافه کردن یک لمس منحصر به فرد به سالن آرایشی شما هستن. شما می‌تونین آینه خود رو با اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف مطابق با دکوراسیون سالن آرایشی خود سفارشی کنین. علاوه بر این، آینه‌های LED سفارشی رو می‌تونیم به گونه‌ای طراحی کنیم که متناسب با هر فضا یا شکلی باشه، بنابراین می‌تونین آینه‌ای کاملاً متناسب با سالن آرایشی خود تهیه کنین.

آینه‌های LED سفارشی هم با ویژگی‌های اضافی مانند بلندگوهای بلوتوث، بزرگنمایی و عملکردهای ضد مه در دسترس هستن. این ویژگی‌ها می‌تونن تجربه آرایش شما رو حتی بهتر کنن. آینه های LED سفارشی همچنین می‌تونن نوع سالم‌تری از نور مشابه نور طبیعی ارائه بدن که می‌تونه به جلوگیری از عوارض برای سلامتی که ممکن هس در اثر قرار گرفتن در معرض نور آبی دستگاه‌های الکترونیکی ایجاد شه، کمک کنه.

آینه لمسی نوردار دیواری

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه. در ضمن تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از بهترین متریال و کیفیت صادراتی ساخته می‌شن. 

شما می‌تونین انواع آینه که در سایت‌های خارجی مانند آمازون دیدین رو از سایت ما سفارش بدین.تمامی محصولات مجموعه آینه‌ها قابلیت شخصی‌سازی دارن یعنی در هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواین می‌تونین سفارش بدین تا بهترین مطابقت رو با دکوراسیون‌تون داشته باشه. در ضمن به سراسر ایران ارسال داریم پس با خیال راحت می‌تونین سفارش بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ