آینه لمسی مزون

آینه لمسی مزون

آینه لمسی مزون ، از جدیدترین انواع آینه‌ای هست که می‌تونین برای مزون خود انتخاب کنین. این آینه که به اینه تاچ هم معرفه توجه مزون‌دارها و آرایشگران حرفه‌ای رو به خودش جلب کرده. حتی در منازل نیز این آینه‌ها مورد استقبال قرار گرفتن.

زیرا که از زیبایی منحصر بفرد آن نمی‌شه ساده رد شد . علاوه بر اون با کارایی‌های شگرفی که داره کار رو برای اصناف مزون‌دار و آرایشگر بسیار راحت کرده.

مگه می‌شه در عصری که تمام لوازم پیشرفت و تغییر و تحول داشتن از آینه‌های عهد قاجاری استفاده کرد ؟ در قدیم اوضاع خیلی فرق داشت و کسی بفکر داشتن آینه لمسی نبود . و یک تکه شیشه که پشت اون جیوه‌ اندود شده بود کار راه انداز بود .

اما الان دیگه کسی به این آینه‌ها راضی نیست . چون توقعات و انتظارات جهت راحتی کار مشتری بالا رفته. و همه دنبال ابزار و وسایلی هستن که هم ظاهر شیکی داشته باشه هم استفاده از اون کار رو راحت کنه. همونطور که می‌دونین ظاهر فضای کاری از اهمیت بالایی برخورداره.

سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

کسی که برای اولین بار به مزون شما مراجعه می‌کنه اگه با محیطی به سبک قدیم روبرو بشه اعتمادش رو نسبت به کار شما هم از دست میده. و تو ذهنش اون فضا متعلق به فردی هست که از مد و زیبایی سر رشته‌ای نداره.

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون

آینه لمسی مزون هالییودی

آینه هالیوودی ، جزو آینه‌های لامپ‌دار محسوب میشه.کارایی این آینه در مزون ،سالن‌های آرایشی ، سینما و .. هست که در پشت صحنه جهت گریم ازون استفاده میشه. و حتی از سایزهای کوچک‌تر اون نیز در منازل استفاده میشه.

بارها در تلویزیون مشاهده کردین که جهت آماده‌سازی گریم هنرپیشه‌ها ازین آینه استفاده میشه. البته که متوجه هستین گریم فقط در سینما کاربرد نداره بلکه امروزه آرایشگاه‌ها هم دنبال فراگیری و اجرای بهترین گریم و میکاپ برای مشتری هستن.هر چه کار حرفه‌ای تر باشه طبیعی هس که جذب مشتری هم بالا بره.

آینه‌هالیوودی آینه‌ای هست که تمام لبه‌های اون لامپ‌هایی با رنگ آفتابی و مهتابی قرار داره. آینه لمسی مزون هم می‌تونه تو همین سبک طراحی بشه تا نور و روشنایی لازم رو برای چک لباس و ظاهر مشتری فراهم کنه. نوری که این آینه داره به طور عمود مقابل خودشو روشن می‌کنه.

قطعا که همه دوست دارن در روشنایی کامل لباسی که پرو کردن رو بررسی کنن تا انتخاب درستی داشته باشن. در منازل هم شرایط به همین منواله. هر فردی می‌خواد قبل از بیرون اومدن از خونه آرایش و لباس خودشو در آینه ببینه و در بهترین حالت خودش از منزل خارج بشه.

آینه هالیوودی رومیزی یا آینه قدی هالیوودی در منازل هم قابل استفاده هستن . که هم ظاهری مدرن به اتاق‌تون میدن و هم کارتون رو راحت می‌کنن. حتی بدون روشن کردن لامپ اتاق هم می‌تونین به آرایش و پیرایش بپردازین.

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون هالیوودی

آینه لمسی مزون بک‌لایت

آینه لمسی مزون بک‌لایت ، از لحاظ قرارگیری لامپ‌ها در نقطه‌ی مقابل آینه هالیوودی قرار داره. آینه بک‌لایت دیگه در سطح آینه لامپی نداره. وفقط در پشت آینه ریسه‌های لامپی قرار دارن که از نظر دورن. و فقط نور اون از کناره‌های آینه به سمت خارج می‌تابه.یا در سطح آینه نواری نوری دور تا دور اونو پوشش میده.

این آینه‌ها جلوه و زیبایی خاصی دارن. و در انواع رنگ‌های نوری مختلف توسط کمپانی آینه‌ها تولید و ساخته می‌شن.

نور این آینه رو نسبت به شرایط و نیاز روشنایی تنظیم می‌کنین.اگر به روشنایی بیشتری در فضاتون نیاز دارین شدت نوری رو هماهنگ با خواست‌تون تنظیم می‌کنین و نور بیشتری دریافت می‌کنین.و اگر بخواین نور ملایم‌تری رو تجربه کنین به راحتی از شدت نوری کم می‌کنین.

همونطور که می‌دونین این آینه‌ها لمسی و تاچ هستن . و با لمس قسمت مشخص شده در پایین آینه این امر براتون میسر می‌شه. و اگر دوست داشته باشین از راه دور آینه رو کنترل کنین می‌تونین از ریموت آینه استفاده کنین.

کیه که از موسیقی خوش نیاد ؟ روح لطیف انسانی همیشه دنبال موسیقیه و از پخش اون لذت می‌بره. آینه لمسی مزون این مهم رو براتون فراهم کرده. به راحتی به بلوتوث گوشی متصل می‌شی و هر آهنگی که دوست داری رو پلی می‌کنی.

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون بک‌لایت

آینه لمسی مزون قدی

آینه لمسی مزون بهتره که به صورت قدی باشه. چون شخصی که می‌خواد لباس انتخابی خودش رو تو آینه چک کنه ، مطمعنا آینه رومیزی یا آینه گرد کوچک براش مناسب نیست. و حتما دوست داره که لباسشو سرتاسری تو آینه ببینه.

آینه قدی لمسی مزون رو می‌توان هم به صورت هالیوودی و هم بک‌لایت از بهترین تولیدکننده‌ی ایران یعنی کمپانی آینه‌ها ثبت سفارش کنی. هر دو مدل تاثیر زیادی در تغییر دکوراسیون مزون دارن و باعث مدرن شدن فضای کاری شما می‌شن.

آینه قدی رو هم میشه داخل دیوار ثابت کرد هم به دیوار آویز کرد هم به طور متحرک و پایه دار اونو تعبیه کرد . هر مدلی که در سایت و هر فیلم و هر جایی که مشاهده کردین و خوش‌تون اومد رو برای شرکت تولیدی آینه‌ها ارسال کنین یا طرحش تو تشریح کنین که بهترین کیفیت اون مدل رو براتون آماده کنن. 09357015855

حتی اگر دوست داشتین لوگو و آرم مخصوص کارتون رو روی آینه براتون حکاکی می‌کنن. تا یک آینه‌ی لاکچری مخصوص، فقط به اسم خودتون داشته باشین. که این کار برای پیشرفت و تبلیغ کارتون هم بسیار مفیده.

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون قدی

آینه لمسی مزون چرخ‌دار

آینه لمسی مزون ، باید آینه‌هایی بزرگ و قدی باشن . و آینه‌ی بزرگ وزن بالایی هم داره. گاهی این آینه ثابت در دیوار کار گذاشته شده و نیاز نیست که اونو جابجا کنیم. که در این مواقع مشکلی پیش نمیاد .

اما ما در فضایی کار می‌کنیم ممکنه همیشگی نباشیم و ملک استیجاری بوده باشه. یا اصلا مالک بوده باشیم اما تغییر در دکوراسیون مزون رو هر چند وقت یکبار دوست داشته باشیم. در این مواقع آینه مزون چرخ‌دار برای شما انتخاب مناسبیه.

وقتی آینه در زیر پایه‌هاش چرخ داره هیچ سنگینی و سختی در جابجایی نداره. و یک شخص به تنهایی و بدون نیاز به کمک کسی اونو به محل جدید منتقل می‌کنه. آینه اهرمی جهت قفل چرخ‌هاش داره تا در جای خودش ثابت و بی حرکت بمونه. و فقط وقتی که شما اراده کنین بتونین اونو حرکت بدین.

این آپشن برای هر مدل آینه قابل استفاده‌اس. و هیچ فرقی نداره که آینه‌ی شما هایوودی یا بک‌لایت باشه.

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون چرخ‌دار

آینه لمسی مزون مد روز و با کیفیت و از کجا تهیه کنم

آینه لمسی مزون در کمپانی آینه‌ها با شرایط فوق‌العاده تولید و عرضه می‌شه. که از دست دادن این فرصت اصلا با عقل سازگار نیست. اول از همه باید بگم که این آینه ها از مواد اولیه‌ی خالص و درجه یک تهیه می‌شن و به خاطر کیفیت بالایی که دارن از کشورهای همسایه هم ثبت سفارش دارن .

کیفیت در آینه به چه معناست ؟ کیفیت و مرغوبیت آینه رو میشه با درجه شفافیت تصاویر در آینه سنجید. هر چه تصاویر زیباتر در آینه نشون داده بشن مشخصه که آینه جنس خوبی داره. تولیدی آینه‌ها ، ضمانت بی‌قید و شرط برای آینه‌هاش درنظر گرفته.

تا دوازده ماه هر مشکلی در نوردهی ، کیفیت یا لامپ آینه پدیدار بشه اونو براتون رایگان تعمیر می‌کنن. و هنگام حمل از تولیدی به سمت محل مورد نظر هم ضامن سلامت آینه هستن و اگر ایرادی در حمل و نقل پیش بیاد اونو براتون تعویض می‌کنن.

حتی تا سه روز بعد از تحویل آینه اگر حس کردین که این آینه مدنظر شما نبوده و دوسش نداشتین اونو برای تولیدی پس می‌فرستین. و پول خود رو تمام و کمال پس می‌گیرین.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون
آینه لمسی مزون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ