آینه لمسی لامپ‌دار

آینه لمسی لامپ‌دار

بورس آینه لمسی لامپ‌دار در این چند سال رشد زیادی داشته. طوری‌که آینه لمسی لامپ‌دار به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه تبدیل شده. آینه لامپ‌دار مدلی از آینه هس که در اون روی قسمت کناری سطح آینه لامپ نصب شده. این لامپ ها نور مناسبی اطراف آینه ایجاد می‌کنن که در آرایش و گریم خیلی می‌تونه کمک کنه . و اکثر گریمورها و آرایشگرهای حرفه ای از این آینه‌ها استفاده می‌کنن.

به همین دلیل هم هست که به این آینه‌ها ، آینه لامپ‌دار گفته می‌شه. توجه داشته باشین که مدل‌هایی از آینه لامپ‌دار مخصوصا برای آرایشگاه و مزون ساخته می‌شه یعنی در واقع آینه آرایشگاهی هستن ! که امکانات بیشتری داره و حتی از نظر کیفیت هم بهتره. اما سؤال اینجاست که چرا باید آینه لمسی لامپ‌دار بخریم؟

آینه لمسی لامپ‌دار

آینه هالیوودی

آینه های هالیوود نام دیگری برای آینه لمسی لامپ‌دار هست . این آینه‌ها که قابلیت جابجایی دارن تا به راحتی از یک طرف ارایشگاه به طرف دیگه راحت انتقال بدین. این سبک آینه هالیوودی با اندازه و فرم مربع یا مستطیل آن متمایز می‌شه. آینه آرایش معمولاً شامل لامپ‌ها و آینه‌های با قابلیت بزرگ‌نمایی برای مشاهده ویژگی‌های صورت هس.

آینه رومیزی که مدلی از آینه هایوودی هست رو می تونیم به هر جهت که می‌خوایم کج کنیم و تا آرایش کردن مشتری راحت‌تر شه. آینه‌های هالیوود برای فضاهای خصوصی مانند حمام و اتاق خواب، جایی که اصلاح و نظافت در آنجا انجام می‌شه، هم ایده آل هس. این آینه‌ها می‌تونن برای سفر یا استفاده در مواقع اضطراری بسیار بزرگ باشن. اگر می‌خواین آینه رو در کیف خودتون قرار بدین، بهتر هس از یک مدل کوچک و قابل حمل استفاده کنین.

تفاوت بین یک آینه لمسی لامپ‌دار استاندارد و یک آینه با قابلیت بزرگنمایی

دو تفاوت عمده بین یک آینه استاندارد و یک آینه با قابلیت بزرگنمایی وجود داره. یکی شکل آنها و دیگری نحوه انعکاس تصاویر.

یک آینه استاندارد که آینه ساده هم نامیده می‌شوده رایج ترین نوع آینه‌ای هس که می‌تونین پیدا کنین. این نوعی هس که در خونه یا فروشگاه لباس می‌بینین. آینه استاندارد یا صفحه، قطعه ای از شیشه صاف هس که تصاویر یکسان از جسم مقابل خود رو منعکس می‌کنه.

از سوی دیگر، یک آینه بزرگ‌نما که آینه مقعر نیز نامیده می‌شه، نوعی شیشه کروی هس که درست مانند قاشق به سمت داخل خم می‌شه. از ویژگی منحنی آن برای تمرکز نور و ایجاد یک جلوه بزرگ‌نمایی استفاده می‌شه، بنابراین جسم جلوی آن بزرگ‌تر از آن به نظر می‌رسه. یک آینه بزرگ‌نما یا مقعر برای آرایش بهترین گزینه هس زیرا به شما این امکان می‌ده روی صورت خود زوم کنین تا آرایش دقیق‌تر و بی‌عیب‌تری داشته باشین.

آینه لمسی لامپ‌دار

بهترین بزرگنمایی برای آینه لمسی لامپ‌دار آرایش چیه

هر فردی نیاز به آرایش متفاوتی داره، بنابراین به سطوح مختلف بزرگنمایی نیاز دارین. آینه بزرگ‌نمایی که برای آرایشگر بهترین گزینه هس به عوامل خاصی بستگی داره:

سبک آرایش شما:

اگر بیشتر به آرایش غیر رسمی علاقه مند هستین که به تلاش زیادی نیاز نداره، آینه ای با بزرگنمایی کمتر مثلاً 2× یا 3× عالی هس. اما اگر از آن دسته افرادی هستین که هر روز حدود 20 دقیقه رو صرف بررسی تمام جزئیات می‌کنین، پیشنهاد می‌کنم به سراغ آینه‌ای با بزرگ‌نمایی 5× برین.

آینه لمسی لامپ‌دار

موقعیت آینه لمسی لامپ‌دار:

در نظر داشته باشین که هرچه سطح بزرگنمایی بالاتر باشه، ویژگی های شما بزرگتر به نظر می رسه. عاقلانه هس که موقعیت آینه رو در نظر بگیرین. اگر قصد دارین اون رو روی دیوار نصب کنین، به دلیل فاصله زیاد و بزرگنمایی کمتر برای آینه رومیزی یا دستی، به بزرگنمایی بالاتری نیاز خواهید داش.

سطح بینایی:

آینه هایی با بزرگنمایی بیش از 7× و 10× برای افرادی با بینایی ضعیف در نظر گرفته شده، با این حال، اگر دید شما خوب هس اما دوست دارید از نزدیک به صورت خود نگاه کنین، بزرگنمایی 3 برابر یا 5 برابر خوبه.

نورپردازی:

فیزیک بزرگ‌نمایی بازتاب‌های کم‌تری ایجاد می‌کنه، بنابراین اگر می‌خواین تصاویر واضح‌تر داشته باشین، باید به سراغ آینه‌های با قابلییت لمسی و بزرگ‌نمایی با نورهای روشن برین.

آینه لمسی لامپ‌دار

هنگام خرید آینه لمسی لامپ‌دار آرایشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

طرح های بسیاری از آینه لمسی لامپ‌دار آرایشی وجود دارد که می تونین از بین آنها انتخاب کنین.

در اینجا چند ویژگی مهم وجود داره که باید قبل از تصمیم به خرید در یک آینه آرایش خوب به آنها توجه کنین

موقعیت یا سبک نصب:

اولین چیزی که باید در هنگام خرید آینه آرایش برای خانه خود در نظر بگیرین، جایی هس که می‌خواین اون رو نصب کنین. این می‌تونه در حمام یا اتاق خواب باشه و می‌تونین به دنبال یک آینه دیواری که دائمی‌تر هس برین. می تونین اون رو بر روی کمد میز خود نصب کنین، هر کدام راحت تر هس. شما باید بتونین نمای کاملی از صورت و بالاتنه خود بدون فشار دادن به گردن خود داشته باشین.

نورپردازی آینه لمسی لامپ‌دار:

نورپردازی مناسب کلید دستیابی به ظاهری عالی هس. ما همیشه نمی‌تونیم نور خورشید رو در آرایشگاه یا اتاق‌هایمان داشته باشیم، بنابراین نیاز به یک آینه آرایشی لامپی، ترجیحاً با چراغ‌های LED داخلی، وجود داره که نور سفید روشن تولید کنه و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم. همچنین باید یک آینه لمسی لامپ‌دار با باتری قابل شارژ تهیه کنین تا نیازی به تعویض لامپ نداشته باشین که ممکنه بسیار گرون باشه.

قابلیت دکمه لمسی یا تاچ آینه لمسی لامپ‌دار

بزرگنمایی:

یک آینه آرایش خوب باید حداقل 2 یا 3 برابر بزرگنمایی داشته باشه، بسته به نیاز آرایش و دید شما، می تونین سطوح بزرگنمایی بالاتری رو انتخاب کنین. با این حال، نباید آینه‌هایبا قابلیت بزرگ‌نمایی باعث ایجاد انحراف شه و ممکن هس نتونین کل چهره‌تون رو ببینین، بنابراین بهتر هس به سراغ آینه‌هایی برین که یک طرف ساده و یک طرف بزرگ‌نمایی داره تا دیدی متعادل از ظاهر کلی‌تان به شما بده.

طراحی آینه لمسی لامپ‌دار:

آینه ها در شکل ها، اندازه ها، رنگ ها و طرح های مختلف هستن و انتخاب شما به نیاز شما و آرایشگاه‌تون بستگی داره. اگر یک آینه بزرگ می‌خواین، پیشنهاد می‌کنم به سراغ آینه‌هایی با فریم فلزی و شیشه‌های محکم و بدون شکستگی برین. برای یک آینه رومیزی، پایه باید محکم و قابل تنظیم باشه تا بتونین دید بهتری از خود و زوایای مختلف داشته باشین. اگر می‌خوین یک آینه مسافرتی تهیه کنین، آینه‌ای با قاب پلاستیکی و قابلیت تاشو رو توصیه می کنم. فراموش نکنین که به سراغ رنگ هایی برین که دکوراسیون خونه یا محل کارتون رو لوکس و مدرن کنه.

قیمت:

در نهایت، بودجه خودتون رو در نظر بگیرین، اگر پولی برای یک آینه بزرگ ندارین، می تونین به سراغ گزینه‌های کوچکتر یا آینه دوطرفه با کیفیت خوب بروین.

آینه لمسی لامپ‌دار

خلاصه

آینه های آرایشی اگر به درستی انتخاب شن می تونن بهترین سرمایه گذاری زیبایی باشن که تا به حال انجام دادین. با گزینه‌های بسیار متنوع از روشویی گرفته تا آینه‌های مسافرتی، همیشه می‌تونین بهترین ظاهر خود رو در هر زمان و هر مکانی داشته باشین. دیگه چی؟ فناوری مدرن ویژگیهای ویژه دیگه‌ای مانند قابلیت بلوتوث و شارژ USB رو به ارمغان آورده . بنابراین هرگز یک لحظه از آرایش کسل کننده نیس. شما می تونین وصل شین و از موسیقی لذت ببرین.

تمام محصولات مجموعه آینه‌ها از متریال درجه یک و بصورت صادراتی ساخته می‌شن . وقابلیت شخصی سازی دارن.

گارانتی محصولات مجموعه آینه : گارانتی شامل تمام محصولات می‌شه اگه موقع ارسال بشکنه یا دچار زدگی شه تعویض یا تعمیر می‌شی. تا 7 روزم می‌تونین محصول رو مرجوع کنین.فقط اگه آینه توسط مشتری بشکنه شامل گارانتی نمی‌شه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ