آینه لمسی دوطرفه

آینه لمسی دوطرفه

اینه لمسی دوطرفه ، از اون آینه‌هایی هست که داشتنش تو هر آرایشگاه و مزونی از واجباته.نمی‌شه که بفکر زیبایی فضای سالنت باشی و از این آینه غافل بشی ! از مزایا و کارایی‌هاش هم که نگم برات !😉

د ر زمان‌های گذشته شاید آینه همچین جایگاهی نداشت . و وجود یه تیکه آینه در گوشه‌ای از آرایشگاه کار راه انداز بود . اما با رشد انتظارات از یه میکاپ حرفه‌ای دیگه این آینه‌ها جوابگوی نیاز بشر نبودن. برای همین اکنون آینه‌های لمسی در تمام این فضاها جایگزین آینه‌های قدیمی شدن.

این آینه و استفاده از اون تاثیر شگرفی در تفکرات مشتری در بدو ورود به آرایشگاه شما داره. چون تنها چیزی که ممکنه ذهن مشتری رو قبل از گرفتن خدملت آرایشی ، به خودش جذب کنه ظاهر دکوراسیون شماست. برعکس این موضوع هم صادقه. وقتی که اهمیتی به نوآوری ابزار و وسایل سالن نداشته باشیم و از مزایای همچین آینه‌هایی در سالن خودمون بخوایم محروم بمونیم ، این مسئله رو مشتری درک می‌کنه. و باعث میشه دیدش نسبت به کار ما هم عوض بشه.

تو که می‌خوای کارت بهترین باشه ، مشتری بالایی برای کارای آرایشیت یا مزونت داشته باشی ، باید حواست باشه که از تکنولوژی جدید در آینه‌ها جا نمونی. آینه‌های دوطرفه هم از مدرن‌ترین این نوع آینه‌ها هستن. که ظاهری شکیل دارن و دارای آپشن‌هایی هستن با داشتنش تفاوت رو لمس می‌کنی.

فهرست مطالب :

Add a header to begin generating the table of contents

آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

آینه لمسی دوطرفه با آینه ساده چه فرقی داره

اول اجازه بده آینه لمسی دوطرفه رو برات تشریح کنم . و پس از اون خودت متوجه میشی که این آینه چه فرقی با آینه‌های ساده‌ی قدیمی داره.

  1. قابلیت لمس: آینه لمسی دوطرفه دارای صفحه‌ی لمسی هست که به کاربر اجازه می‌ده با اون تعامل کنه، مانند لمس و راه‌اندازی پخش موسیقی با بلوتوث تلفن همراه.
  2. برنامه‌های قابل اجرا: آینه لمسی دوطرفه می‌تونه برنامه‌های مختلف رو اجرا کنه، مثل داشتن و نمایش تقویم ، ساعت ، دماسنج و…
  3. داشتن روشنایی و نورپردازی : این آینه در دو سمت خودش دارای آپشن نورپردازی هست. و این مهم‌ترین و برجسه‌ترین موردی هست که بیشترین کمک رو بهت در آرایش و میکاپ داره.
  4. قابلیت تغییر رنگ و شدت نوری : با این آینه تو می‌تونی انواع طیف‌های رنگی از نور رو تجربه کنی ، و هر موقع برای تنوع دادن به سالن یا تغییر تم رنگی فضا اراده کنی کنارته. و انواع رنگ‌های مختلف از نور رو ساپورت می‌کنه. و حتی می‌تونی درجه‌ی تندی شدت نور رو کم و زیاد کنی. و طبق نیازی که به غلظت نور و روشنایی داری از تنظیماتش استفاده کرده و از روشنای دلخواهت بهره‌مد بشی.
  5. قابلیت سفارشی‌سازی: آینه لمسی دوطرفه به کاربر اجازه می‌ده تا در کمپانی آینه‌ها هر آپشنی که تو دوست داری در اینه تعبیه بشه.
  6. کیفیت وضوح تصویر : این آینه‌ها کیفیت تصویر بالایی دارن. و انعکاس تصویرت در آینه فوق‌العاده شفاف و زیباس.
  7. زیبایی فوق‌العاده که به فضا میده: زیبایی و ظرافت این آینه ستودنیه. و داشتن نور در انواع سبک‌های فوق‌العاده‌اش خیلی تو این امر تاثیر مثبت داره.

در حالی که اطلاع داری هیچ کدوم از این موارد رو آینه ساده نداره.

آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

حالا چرا آینه لمسی دوطرفه ؟

بیا تا بعضی از برتری‌های آینه لمسی دوطرفه رو نسبت به آینه‌های یک طرفه رو باهم بررسی کنیم :

  1. صرفه جویی در فضا: یکی از مزیت‌های مهم آینه لمسی دوطرفه، صرفه جویی در فضاست. با داشتن یک آینه که همزمان قابل استفاده از دو طرف اونو داره، می‌تونین مقداری از فضای مورد نیاز برای نصب یک آینه دو آینه‌ی جداگانه رو کاهش بدین. این موضوع بسیار مفید هست، به خصوص در مکان‌هایی که فضای محدودی برای نصب آینه وجود داره.
  2. استفاده آسون: آینه لمسی دوطرفه اجازه می‌ده تا از هر دو طرف اون برای بازتاب نور و دیدن تصویر استفاده کنین. این ویژگی به شما اجازه می‌ده تا با راحتی تمامی جزئیات صورت و سبک آرایش و گریم خودتون رو بررسی کنین، بدون اینکه نیاز به این داشته باشین که کار نفر قبلی کار میکاپش تموم بشه از قسمت پشت آینه برا این کار استفاده می‌کنین.
  3. طراحی زیبا: آینه لمسی دوطرفه به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد اون، به عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضاهای مختلف نیز استفاده می‌شه. این آینه‌ها اغلب به صورت باریک و ساده طراحی شده و قابلیت تطبیق با سبک‌های داخلی مختلف رو هم دارن.
  4. کاربردهای متعدد: آینه لمسی دوطرفه در بسیاری از جاها کاربرد داره. و کاربرد اون منحصر به آرایشگاه نیس. به عنوان مثال، در مزون‌ها و بوتتیک، می‌تونین از آینه لمسی دوطرفه برای آرایش صورت، انجام بهتر و دقیق‌تر از کارایی‌های روزمره استفاده کنین. همچنین، در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها نیز می‌توان از این آینه برای تبلیغات و جلب توجه مشتری استفاده کرد.
  5. پشتیبانی از فناوری: بسیاری از آینه‌های لمسی دوطرفه با قابلیت‌های فناوری مدرن همراه هستن. این می‌تونه شامل نمایشگرها، سنسورهای حرکتی، صدا و حتی اتصال به اینترنت باشه. این ویژگی‌ها امکان استفاده از آینه به عنوان یک واسط تعاملی رو هم فراهم می‌کنن، مانند دسترسی به اخبار، موسیقی، آب و هوا، یادآوری‌ها و سایر اطلاعات در دسترس. همچنین، برخی آینه‌های لمسی دوطرفه قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگه مانند تلفن همراه و تبلت رو نیز دارن.
  6. قابلیت تنظیم نور: برخی آینه‌های لمسی دوطرفه دارای قابلیت تنظیم نور هستن. این ویژگی به تو اجازه می‌ده تا شدت نور آینه رو به دلخواه خود تنظیم کنی. این مورد می‌تونه در انجام فعالیت‌هایی مانند آرایش، اصلاح مو و … بسیار مفید باشه.
  7. صرفه‌جویی در هزینه‌ها : با پولی که برا خرید یک آینه لازمه دو آینه در اختیارت قرار می‌گیره.
آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

بهتره که آینه لمسی دوطرفه‌ات چرخ در زیر پایه‌اش داشته باشه

اگه در زیر پایه‌ی آینه لمسی دوطرفه چرخ تعبیه بشه خیلی کارت راحت‌تر میشه چونکه :

  1. سهولت در جابجایی برات امکان‌پذیر میشه: با داشتن چرخ در زیر پایه‌های آینه، می‌تونی به راحتی آینه رو به مکان دیگه منتقل کنی بدون اینکه نیاز به بلند کردن و حمل اون داشته باشی. این ویژگی به ویژه برای مواردی که نیاز به جابجایی مکرر دارین، مانند استفاده در غرفه های نمایشگاهی یا تغییر مکان در داخل سالن آرایشی یا مزون ، بسیار مفید و کاربردیه.
  2. سهولت در تنظیم مکان: با داشتن چرخ، می‌تونی آینه رو به سرعت و با دقت به مکان دلخواهت ببری و آینه رو برا شرایط آرایشی خودت هماهنگ کنی. این ویژگی برای وقتی که نیاز به تغییر زاویه دید یا ارتفاع آینه داری خیلی بکارت میاد.
  3. پایداری بیشتر: آینه لمسی دوطرفه با چرخ در زیر پایه‌هایش معمولاً پایه‌های سبکتری داره که از جنس فلزی یا پلاستیکی هستن. این باعث می‌شه آینه به طور کلی سبک‌تر و قابل حمل تر باشه، اما با این حال پایداری مناسب رو حفظ می کنه.
آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

با کمپانی آینه‌ها روی آینه لمسی دوطرفه لوگوی خودت رو حک کن

وقتی که آینه لمسی دوطرفه رو می‌خوای در سالن آرایش و مزون‌ات نصب کنی ، کمپانی آینه‌ها هر مدل لوگو و آرم و اسمی که تو بخوای رو روی آینه تاچ نوری حک می‌کنه. که داشتن این لوگو روی آینه می‌تونه خیلی در تبلیغات کارت به نفعت باشه.

  1. تبلیغات و برجسته‌سازی: با قرار دادن لوگو و نام آرایشگاه خود روی آینه لمسی، مشتریانی که در آرایشگاه حضور دارن، به طور مداوم با نام شما و برندتون مواجه می‌شن. این به شما کمک می‌کنه تا برند خودتون رو تبلیغ کنین و برجسته بشین.
  2. تشویق به اشتراک‌گذاری: زمانی که مشتری تعامل با آینه لمسی دوطرفه داره و لوگوی شما رو می‌بینه، احتمالاً مایل به اشتراک‌گذاری تجربه خود در رسانه‌های اجتماعی یا با دوستان و خانواده خود باشه. این می‌تونه به شما کمک کنه تا مشتریای جدید ر جذب کنین و شبکه‌ی مشتریان خودتون رو گسترش بدین.
  3. ایجاد تجربه تعاملی: حک لوگو روی آینه لمسی دوطرفه، به مشتری امکان می‌ده تا در حین آرایش، با برند شما تعامل داشته باشه. مثلاً با دیدن نشان لوگو، مشتریا می‌تونن به صفحه اینستاگرام یا وب سایت شما هدایت بشن و از طریق اون با آخرین محصولات و خدماتتون آشنا بشن.
  4. تعریف استانداردها: وجود لوگو در آینه لمسی دوطرفه می‌تونه برای مشتری نشون دهنده استانداردهای بالا و حرفه‌ای بودن آرایشگاه شما باشه. این اعتماد رو در مشتریان ایجاد می‌کنه و اونا رو به انتخاب مجدد آرایشگاه شما ترغیب می‌کنه.
  5. افزایش هویت برند: با استفاده از لوگو در آینه لمسی دوطرفه، شما به وضوح برند خود رو تعریف می‌کنین و هویت خاص خود رو نشون می‌دین. این به شما کمک می‌کنه تا از رقبای خود متمایز بشین و در ذهن مشتری به عنوان یک برند قابل اعتماد و قدرتمند به یاد بمونین✌
آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

چطوری مستقیما از تولیدی آینه لمسی دوطرفه بخرم

می‌دونی که اگه هر جنسی رو از تولیدی بخری و واسطه‌ای در کار نباشه ، با قیمت مناسب این آینه بدستت می‌رسه.در کمپانی آینه‌ها انواع آینه نوری آرایشگاه با کیفیت صادراتی بدستت می‌رسه ، که تماما هر مدلی که تو بخوای آینه برات ساخته و پرداخته میشه.

در این کمپانی برای تمام آینه‌ها گارانتی بی‌قید و شرط یکساله در نظر گرفته شده.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه
آینه لمسی دوطرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ