آینه لمسی آرایشگاه

آینه لمسی آرایشگاه

آینه لمسی آرایشگاه ، که با نام‌های آینه آرایشگاه نوری و آینه گریم هم شناخته می‌شه ، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین نوع آینه‌ها در عصر حاضر محسوب می‌شه.این آینه به دلیل ساختار جالبی که داره کار رو برای گریمور و آرایشگر بسیار راحت می‌کنه.

با پیشرفت تکنولوژی همه‌ی وسایل مورد استفاده‌ی بشر تغییر و تحولی رو به پیشرفت داشتن. و آینه هم ازین مقال دور نیست. اگر خاطرتون باشه تا چند دهه پیش از آینه‌های ساده که هیچ امکاناتی نداشتن در هر فضایی استفاده می‌شد .

و فرقی نمی‌کرد که این آینه رو برای چه مکانی لازم داشتی در هر صورت یک مدل بیشتر از آینه‌ها وجود نداشتن.که در اشکال ساده‌ی دایره و مستطیل برش داده می‌شدن.زیرا که انتظارات از یک آرایش و گریم هم پایین بود . و کمتر کسی دنبال آرایش‌های حرفه‌ای و آنچنانی می‌رفت.

اما اکنون کسی راضی به یک سرمه و سرخاب نیست.و همه دنبال سالن‌های زیبایی لاکچری و خدمات حرفه‌ای تری هستن. و این امر مستلزم داشتن ابزاری بروز و کارامده. آینه لمسی آرایشگاه به خوبی پاسخگوی نیازهای آ رایشی در سطحی مطلوبه. هم از لحاظ ظاهری و هم کارایی برای میکاپ و آرایش بسیار مناسبه.

سرتیتر مطالب این مبحث:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه

آینه لمسی آرایشگاه چطور آینه‌ای هست

آینه لمسی آرایشگاه دو مدل لامپی و بک‌لایت داره ، آینه لامپی آینه‌ای هست که لامپ‌هایی در تمام لبه‌های اون کارگذاشته شده. لامپ‌هایی که کم مصرف بوده از بهترین لامپ‌های ال ای دی انتخاب می‌شن.و سال‌های سال برای آینه‌ کار می‌کنن. و به این راحتی‌ها نمی‌سوزن.

نور این آینه به صورت مستقیم در راستای مقابل آینه تابیده میشه.و باعث دید بهتر گریمور یا آرایش کننده و آرایش شونده می‌شه. و همچنین ناگفته نمونه که برای مزون‌ها هم بسیار مفید و ضروریه.

و اما آینه بک‌لایت آینه‌ای شکیل و مدرن هست که در ابعاد و شکل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شه ، که لامپ‌های ریسه‌ای این آینه در قسمت پشت اون نصب شدن. و موقع روشن شدن کل آینه رو نوری احاطه می‌کنه.

روشن شدن این آینه به صورت لمس قسمت تاچ اون ، یا با استفاده از ریموت اونه. در هر نقطه از سالن که باشین با داشتن ریموت می‌تونین شدت نور آینه رو کم و یا بیشتر کنین. یا رنگ نورش رو تغییر بدین و رنگ‌های آفتابی ، مهتابی ، بنفش و یا عنبه‌ای اونو تجربه کنین.

همچنین بلوتوث گوشی‌تون رو روشن کرده و از پخش موسیقی آینه لمسی آرایشگاه تون لذت ببرین.

آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه

چرا بعضی آینه‌ها تو رو زیباتر نشون میدن

احتمالا براتون زیاد پیش اومده که بعضی آینه‌ها تورو زیباتر و با تصویری شفاف نشون میدن. و بعضی آینه‌ها هم تصویر انعکاسی شماره و تیره‌تر و نازیبا نمایش میدن. و این سؤال برات پیش میاد که دلیل این امر چی می‌تونه باشه ؟

دلیل این موضوع به کیفیت آینه مربوط میشه. اگر در ساخت آینه از متریالی با کیفیت و اصل استفاده شده باشه آینه‌ای که بدست میاد مرغوبیت بیشتری داره. و برعکس اگه مواد اولیه‌ی خوبی در تهیه‌ی آینه بکار نرفته باشه ، آینه اون طور که باید کیفیت نداره.

همچنین آینه‌های باکیفیت مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه دارن و به راحتی نمی‌شکنن.کمپانی آینه‌ها ، آینه‌ها رو در بالاترین حد ممکن از مرغوبیت تولید می‌کنن. و متخصصانی خبره با دادن طرح و سبک‌های مدرن پیشنهادی ، شما رو در انتخابی درست‌تر یاری می‌کنن. و مشاوره‌ی رایگانی که برای این شرکت در نظر گرفته شده ، می‌تونه از سوالات شما رفع ابهام کنه تا با خیالی راحت به تهیه‌ی آینه لمسی آرایشگاه اقدام کنین.09357015855

آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه

کدوم مدل آینه لمسی آرایشگاه رو انتخاب کنم

آینه لمسی آرایشگاه رو میشه در سبک و مدل‌های مختلفی در سایت آینه‌ها مشاهده و انتخاب کرد.

  1. آینه قدی لمسی آرایشگاه
  2. آینه رومیزی لمسی آرایشگاه
  3. آینه قاب‌دار لمسی آرایشگاه
  4. آینه بدون قاب لمسی آرایشگاه
  5. آینه چرخ‌دار لمسی آرایشگاه
  6. آینه یواری لمسی آرایشگاه

آینه لمسی آرایشگاه قدی رو میشه تو مزون هم استفاده کرد؟

آینه لمسی آرایشگاه قدی به دلیل قدی بودن برای مزون هم گزینه‌ای عالی‌اس. زیراکه تمام قد ، مشتری و کاربر می‌تونه خودشو در آینه ببینه. و چون حالت نورپردازی داره ، شخص بدون نگرانی می‌تونه خودشو در آینه برانداز کنه چون که هیچ ایرادی از زیر چشمش مخفی نمی‌مونه.

از اون گذشته نمی‌تونی تصور کنی که چه ظاهر شکیلی به مزون‌ات میده.آینه لمسی آرایشگاه چه به صورت هالیوودی و چه به صورت بک‌لایت جزو مرسوم‌ترین آینه‌های ساله. و اگه یکی از اونو تو مزون یا آرایشگاهت نداشته باشی مطمنا از رقبا دو هیچ عقبی.

می‌دونی که هیچ مشتری دوست نداره بابت هزینه‌ای که میده یک فضای قدیمی و دمده رو تجربه کنه. و همه دوست دارن در فضایی لوکس و مدرن از گرفتن خدمات لذت ببرن. گذشته ازون پخش موسیقی ازین آینه می‌تونه حس خوبی رو در مشتری ایجاد کنه. و در جذب مشتری بیشتر به سمت آرایشگاه و مزون تاثیر مثبتی داره.

آینه لمسی آرایشگاه
اینه قدی آرایشگاه

آینه لمسی آرایشگاه تو مدل چرخ‌دار مناسب چه فضاهایی هست؟

آینه لمسی آرایشگاه در مدل چرخ‌دار ، به دلیل راحتی‌ای که در جابجایی داره برای فضاهای استیجاری مناسب‌تره. به سادگی با داشتن چرخ‌هایی در زیر اون تعبیه شده به محلی که دوست دارین برده می‌شه. آینه‌های قدی مخصوصا ، به دلیل وزن زیادی که دارن بدون چرخ جابجایی دشواری دارن . اما این چرخ‌ها اهرمی برای افزایش انرژی در حرکت دادن آینه قدی محسوب می‌شن.

البته آینه دوطرفه‌های چرخ‌دار هم خیلی جالبن. آینه‌ایی هستن که برای صرفه‌جویی در فضا و هزینه بهترین انتخابن.چون یه آینه می‌خری در صورتی که دو تا آینه به صورت پشت و رو بدستت می‌رسه. که تو هزینه‌ی یکی رو پرداخت کردی. همین‌طور دو نفر همزمان ازین آینه استفاده می‌کنن. که در تایم هم صرفه‌جویی می‌شه و لازم نیست که مشتری منتظر بمونه تا کار نفر اول به اتمام برسه.

حال اگر این آینه چرخ‌دار هم باشه که دیگه کارت راحت‎‌تره. بدون دردسر در هر نقطه که دوست داری آینه رو قرار میدی . دوست نداشتی جابجاش می‌کنی به محل جدید . و در اشکال مستطیل و گنبدی با رنگ‌های آفتابی و مهتابی بیشتر رایجه.

البته در انتخاب رنگ نوری ازادی کامل دارین. اما برای آرایشگاه رنگ آفتابی و مهتابی مناسب‌تره چون این رنگ‌ها دید بهتری نسبت به رنگ‌های دیگه ایجاد می‌کنه. اما جهت زیبایی منازل یا فضاهای کاری دیگه می‌تونین از رنگ‌های متنوع این آینه استفاده کنین. و همچنین حتی این آینه‌ها ریموتی دارن که می‌تونین هر رنگ از اون رو که دوست داشتین انتخاب کنین.

و رنگ دکوراسیون‌تون رو با نور آینه ست کنین که خیلی نمای زیبایی به فضاتون میده. و محیطی خاص رو برای خودتون آماده می‌کنین. که حسی ناب با روشنایی بیشتر فضا رو بهتون هدیه میده.

آینه لمسی آرایشگاه
آینه چرخ‌دار

آینه لمسی باکیفیت و قیمت مناسب سراغ داری ؟

کمپانی آینه‌ها ، از برترین تولیدکنندگان آینه لمسی آرایشگاه در ایران هست. که بهترین و استانداردترین مواد اولیه رو برای ساخت آینه بکار می‌گیره.و برای ضمانت کارش گارانتی بی‌قید و شرط یکساله برای تمام آینه‌هاش در نظر گرفته.

تنها عاملی که شاید باعث بشه حس کنین خرید حضوری بهتره ، عدم اعتماد به تصاویر هست. اما این شرکت این امکان رو براتون فراهم کرده که اگر تا سه روز بعد از تحویل گرفتن کالا فکر کردین که با تصویر فروشگاه همخونی نداره اونو بدون کسر کمترین هزینه‌ای ازتون پس می‌گیره.

و تا یکسال هم هر گونه خرابی و افت کیفیت ر و پشتیبانی رایگان می‌کنه. اگر لامپ آینه نورش کم سو بشه یا کیفیت و شفافیت آینه کم رنگ بشه اونو رایگان براتون تعمیر می‌کنن. پس از هر جهت خیالتون بابت این آینه آسوده باشه .

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه
آینه لمسی آرایشگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ