آینه لامپی بزرگ

آینه لامپی بزرگ

چندین آینه هستن که به‌عنوان آینه‌های مدرن به دنیای امروزی معرفی شدن. با توجه به کارکردی که آینه داره، در این آینه‌ها خیلی فکر شده تا بتونن عملکردی متفاوت رو از آینه‌های قدیمی ارائه بدن. درواقع این آینه‌ها تونستن عملکرد آینه رو خیلی ارتقا بدن و باعث بشن تا نسل متفاوت و جدیدی به بازار آینه‌ها بیان. یکی از این آینه‌های جدید، آینه لامپی بزرگ هس که با توجه مشخصات و ویژگی‌های خاص خودش تونسته در مدت زمانی که معرفی شده، جای آینه‌های قدیمی و معمولی رو به‌خصوص در برخی کاربردهای مهم بگیره. این آینه‌ها خودشون تنوع خیلی بالایی رو هم دارن که این موضوع انتخاب رو برای شما خیلی راحت‌تر می‌کنه.

فهرست مطالب

Add a header to begin generating the table of contents

آینه هالیوودی چیه؟

آینه هالیوودی یه آینه آرایش با لامپ‌های LED در اطراف آینه هس که برای ارائه نور بی عیب و نقص هنگام آرایش استفاده می‌شه. به آینه لامپی بزرگ «آینه هالیوودی» می‌گن. اونا قبلاً در رختکن تئاتر هالیوود یا در صحنه های فیلم های هالیوودی ظاهر می‌شدن. مثلا مرلین مونرو رو در نظر بگیرین، که او در فیلم‌‎هاش جلوی یکی از این آینه‌های لامپی بزرگ آرایش می‌کرد.

چرا به یک آینه لامپی بزرگ نیاز دارین؟

چندین مزیت وجود داره که یه آینه لامپی بزرگ می‌تونه به سالن زیبایی شما بیاره. آینه هالیوودی که بیش از 60 سال هس در رختکن بازیگران زن و مرد استفاده می‌‍شه و بهترین انتخاب برای نورپردازی آرایشگاه هس.یاد بگیرین که چرا باید یکی داشته باشین و چه تأثیرات مثبتی می‌تونه داشته باشه.

روشنایی ایده‌ال برای آرایش

همانطور که گفته شده، چراغ‌های تعبیه شده در اطراف آینه، روشنایی عالی رو برای آرایش یا حالت دادن به موهای شما فراهم می‌کنه. و اگر اتاقی با نور کم دارین، آینه لامپی بزرگ می‌تونه به نورپردازی بیشتر اتاق شما کمک کنه. بدون سایه انداختن ، بدون نیاز به شلوغی میز و برخلاف چراغ‌های رومیزی‌اس که جاگیرن.

زیبایی و کیفیت عالی آینه لامپی بزرگ

این آینه لامپی بزرگ با طراحی خود می تونه زرق و برق و استایل رو به آرایشگاه شما ببخشه و ظاهری الهام گرفته از هالیوود به آرایشگاه شما بده. اگر آرایشگاه شما وسایل یا مبلمان کمتری داره، این نوع آینه می‌تونه بدون هیچ تلاشی زیبایی بیشتری به آرایشگاه شما ببخشه. علاوه بر این، وقتی این آینه رو به فضای خود اضافه می‌کنین، به آرایشگاه شما زرق و برق و لوکس بودن اضافه می‌کنه.

عملکرد

آیا آرایشگاه شما در جایی هس که نور طبیعی محدود داره؟ آینه لامپی بزرگ می‌تونه نور بیشتری رو حتی در طول روز به ارمغان بیاره. اگر می‌خواین یه سبک آرایش خوب برای مشتریاتون داشته باشین، این آینه عالی هس.
تطبیق پذیری از مزایای دیگر این آینه‌ی فوق‌العاده‌اس.

این آینه‌های لامپ‌دار در اندازه‌ها یا سبک‌های مختلف تولید می‌شه. از حالت ایستاده، نصب شده یا روی میز، هر کدوم که به راحتی می‌تونه دکوراسیون اتاق شما رو تکمیل کنه.

راحتی

زمانی که به نور اضافی نیاز دارین اما نمی‌خواین فضای بیشتری مصرف کنین، تهیه آینه لامپی بزرگ انتخاب خوبی هس. باعث صرفه جویی در فضا می‌شه و چیدمان آرایشگاه شما رو ساده در عین حال مدرن می‌کنه.فضای آرایش شما رو تنظیم می‌کنه. و ما دقیقاً می‌دونیم که کدوم آینه عالی می‌تونه دقیقاً چنین چیزی رو به شما بده. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ayneha تماس بگیرین.

تفاوت آینه لامپی بزرگ با آینه‌های معمولی چیه؟

آینه لامپی بزرگ آینه‌ای خاص و متفاوت هس که تغییراتی در اون نسبت به آینه‌های معمولی ایجاد شده. آینه‌ها اصلی‌ترین و عمومی‌ترین استفاده‌ای که دارن، برای این هست که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن. هر کسی هم دوست داره که بتونه خودش رو خیلی واضح و روشن در آینه ببینه. چون این دیدن در آینه برای مقاصد مختلفی انجام می‌شه که به همین دلیل هم روی این موضع خیلی کار شده که آینه‌ها بتونن تصویری که ارائه میدن، روشن و با واقعیت تطابق داشته باشه.

همه این موارد و نیازهایی که برای یک آینه وجود داره رو آینه لامپی بزرگ به طور کامل رفع کرده. به این صورت که روی این آینه تعدادی چراغ با فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. چراغ‌ها فاصله معینی دارن تا بتونن ، نوری که ایجاد می‌کنن کاملا روشن و یک‌دست باشه. زمانی هم که شما جلوی این آینه لامپی بزرگ طرح جدید قرار بگیرین، نور آینه به شما کمک می‌کنه تا تصویری کاملا واضح رو از خودتون در آینه تماشا کنین. درواقع شما با قرار گرفتن مقابل آینه، در معرض این نور چراغ‌ها ایستادین و از این طریق می‌تونین خودتون رو کاملا واضح ببینین.

همین طراحی که به نظر ساده میاد و از چندین لامپ روی آینه استفاده شده، باعث شده تا آینه کارکرد فوق‌العاده‌ای رو پیدا کنه. علاوه بر کارکردی که در آینه هالیوودی خیلی ارتقا پیدا کرده این آینه از نظر زیبایی هم خیلی قابل توجه هس. چون زیبایی آینه هم در کنار کارکردی که داره، از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هس. آینه وقتی در فضایی قرار بگیره، تاثیر خیلی مهمی رو در دکوراسیون داخلی خودش داره. آینه‌ها به‌ صورت کلی چون عمل انعکاس و بازتاب رو انجام میدن، باعث می‌شن تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر از چیزی که هس دیده بشه.

 آینه لامپی بزرگ باکیفیت هم به‌واسطه این که روی اون تعدادی چراغ تعبیه می‌شه و این چراغ‌ها اطراف آینه رو روشن می‌کنن، موجب میشه که تاثیر بیشتری رو روی دلبازی فضای شما داشته باشه. همچنین این آینه با ظاهر شکیل خودش، فضای شما رو خیلی زیباتر و خاص‌تر جلوه میدن. این آینه با نورپردازی عالی که داره، تمام توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه و به نقطه کانونی می‌تونه تبدیل بشه. درواقع شما تنها با هزینه کردن برای این آینه ضمن این که آینه‌ای خاص و متفاوت رو خواهید داشت، می‌تونین تغییرات زیادی رو در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین.

دلیل تهیه آینه لامپی بزرگ از کارگاه تولیدی آینه‌ها چیه؟

انواع آینه چراغ‌دار و همینطور انواع آینه‌های مدرن و خاص در کارگاه تولیدی آینه به درخواست شما عزیزان تولید میشن. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شن، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستن. چون تک‌به‌تک آینه‌ها با دقت بالایی ساخته شدن و برای فروش اونا هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره. به همین دلیل هم در کنار کیفیت بالاشون، از قیمت مناسبی هم بهره‌مندن. اگر از آینه هم خوش‌تون نیومد، امکان مرجوعش وجود داره تا بتونین با خیال راحت آینه رو برگردونین.

اما آینه‌ای که از کارگاه تولیدی آینه‌ها تهیه می‌کنین، تنها کیفیت بالا و قیمت مناسب ندارن. بلکه ما یکسری امتیازهای دیگه‌ای رو هم برای اون‌ها در نظر گرفتیم که باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه‌ای وجود داره. این ضمانت برای این هست که اگر بعد از خرید اتفاقی هم برای آینه بیفته، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت شما نباشه.

چون ما پشتیبانی کامل تا یکسال داریم که اگر حتی یکی از لامپ‌های آینه هم بسوزه، این لامپ رو خودمون رایگان براتون تعویض می‌کنیم. هر چیزی شامل این ضمانت هس، به جز یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه از سمت مشتری که متاسفانه ضمانت شامل اون نمی‎‌شه. در ضمن شما می‌تونین هر آینه که در سایت‌های خارجی و داخلی دیدین سفارش بدین.برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌  09357015855  تماس بگیرین. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره هم از طریق همین شماره می‌تونین اقدام کنین تا همکاران aynehya پاسخگوی شما باشن.

آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ