آینه لامپی آرایشگاه

آینه لامپی آرایشگاه

آینه لامپی آرایشگاه یکی از انواع مختلف آینه‌ هست که برای این نوع از فضاها و کاربردهایی که در آرایشگاه و سالن زیبایی نیازه، بهترین انتخاب ممکنه. درواقع آینه لامپی به‌دلیل ساختار و ویژگی‌هایی که داره بسیار کاربردی‌تر از آینه‌های معمولی هست. در گذشته آینه‌ها تنوع بالایی نداشتن و برای مصارف مختلف تقریبا یک یا دو نوع آینه می‌تونستن انتخاب بشن. اما با توجه به اهمیت بالای آینه‌ها امروزه پیشرفت‎‌های زیادی در کیفیت و نوع آینه‌ها رخ داده و آینه‌های جدیدی افزوده شده. به همین دلیل موجب شده تا برای فضاهای مختلف و همینطور کاربردهای متفاوت چندین گزینه وجود داشته باشه.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه لامپی آرایشگاه

انواع آینه ازجمله آینه لامپی آرایشگاه رو در کارگاه تولیدی آینه با کیفیتی بالا تولید می‌کنیم. برای ساخت محصولات خودمون از بهترین نوع مواد اولیه استفاده می‌کنیم. همچنین در کارگاه تولیدی تجهیزات پیشرفته و نیروی ماهر هم مشغول به کار هستن. تا در نهایت بتونیم محصولی با کیفیت و همینطور قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسونیم. کیفیت تمامی محصولات تضمین‌ شده هست. همچنین برای محصولات تولیدی گارانتی یکساله هم در نظر گرفته شده.

درصورتی که از محصول دریافتی خودتون رضایت نداشته باشین، امکان بازگشت اون رو فراهم کردیم. تا بتونین با اطمینان بیشتری خرید خودتون رو انجام بدین.

اما ضمانت بی قید و شرط موردی هست که اون رو فقط در کارگاه تولیدی آینه می‌تونین ببینین. یعنی به این حالت که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد براتون بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم، برطرف می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه این کار رو براتون انجام می‌دیم. یا اگر آینه‌ای که سفارش دادین رو دوست نداشتین، می‌تونین اون رو خیلی راحت مرجوع کنین. همه این امکانات برای آینه در نظر گرفته شدن تا شما بتونین با اطمینان بیشتری خریدتون رو نهایی کنین. و همینطور خرید لذت‌بخشی هم داشته باشین.

دلیل انتخاب آینه لامپی آرایشگاه برای فضای سالن زیبایی

آرایشگاه و سالن زیبایی به‌صورتی هست که آینه در سطح گسترده‌ای از اون مورد استفاده قرار می‌گیره. در اغلب قسمت‌های اون از آینه استفاده میشه. بنابراین در طراحی و زیبایی دکوراسیون هم نقش خیلی پر‌رنگی داره. به همین منظور استفاده از آینه‌ای شکیل در زیبایی دکوراسیون تاثیر خاص خودش رو داره. علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن آینه هم مسئله مهمی هست. به همین دلیل آینه لامپی آرایشگاه خیلی آینه‌ای کاربردی و زیباست.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه قدی لامپی

آینه لامپی آرایشگاه به‌دلیل استفاده از لامپ‌‌ در اون دارای روشنایی هست. به همین دلیل آینه، نور بسیار مطلوبی رو فراهم می‌کنه. این نور ایجاد شده به‌گونه‌ای هست که مقابل خودتون رو به طور واضح روشن می‌کنه. نور ساطع شده توسط چراغ‌های آینه به بزرگنمایی بیشتر و همینطور روشن‌تر جلوه دادن فضای آرایشگاه کمک شایانی می‌کنه. همچنین لازم به ذکر هست که برای برخی از قسمت‌ها مثل میکاپ و آرایش این نور اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنه. چراکه ایجاد تصویر واضح و روشن از خودتون در آینه حین میکاپ بر دقت و تمرکز بسیار تاثیرگذار هست.

لازم به ذکره که چراغ‌هایی که در آینه لامپی آرایشگاه به کار میره، از نوع LED هستن. بزرگترین مزیت این چراغ‌ها این هست که مدتی بعد از روشن موندن، گرم نمی‌شن. از این رو برای استفاده از آینه ایده‌آل‌ترین گزینه هستن.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی آرایشگاه علاوه بر دارا بودن روشنایی که بسیار کاربردی و مهم هست، قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که موجب تمایز قابل توجهی از آینه‌های معمولی که همیشه می‌بینیم شده.

آینه لامپی آرایشگاه چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه دارا باشه

  1. تنظیم نور یک قابلیت فوق‌العاده برای آینه لامپی آرایشگاه هست. به این منظور که اگر در هر زمانی نیاز به میزان نور بیشتر و یا کمتری باشه می‌تونین نور رو به میزان دلخواه خودتون تنظیم کنین. چون به‌طور طبیعی در طول روز میزان نور در حال تغییره. به همین دلیل ممکنه در ساعت‌هایی نیاز به نور کمتر یا بیشتر باشه.
  2. قسمتی روی آینه برای زوم کردن می‌تونه باشه که با استفاده از اون بتونین هر بخشی از صورت رو با نمای نزدیک‌تر مشاهده کرد. در این صورت دقت و تمرکز هم بیشتر میشه. چراکه هر قسمتی از چهره که مدنظر باشه با دید نزدیک‌تری نمایش داده میشه.
  3. پخش موسیقی و ویدئو هم دیگر امکانی هست که آینه لامپی آرایشگاه می‌تونه داشته باشه. در این صورت می‌تونین هنگام کار در آرایشگاه موسیقی دلخواه خودتون رو هم در سالن پخش کنین. این امکان با اتصال آینه به تلفن همراه و… می‌تونه امکان‌پذیر باشه.
  4. نمایش زمان و دما و.. هم می‌تونه روی صفحه آینه نقش ببنده. اعدادی که برای نمایش روی صفحه آینه هستن می‌تونن به اعداد انگلیسی یا فارسی به دلخواه باشن.
  5. ضد بخار بودن هم قابلیت منحصربه‌فرد دیگه برای آینه لامپی هست. این عملکرد به این صورته که با استفاده از سنسوری که پشت آینه کار گذاشته شده، اگر آینه در معرض بخار آب قرار بگیره روی صفحه اون بخاری تشکیل نمی‌شه و صفحه آینه همیشه تمیز باقی می‌مونه. همچنین دیگه نیاز به صرف زمان برای تمیز کردن آینه هم وجود نداره.
آینه لامپی آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

هرکدوم از قابلیت‌های ذکر شده به درخواست شما عزیزان روی آینه لامپی آرایشگاه نصب می‌شه.

انواع آینه لامپی آرایشگاه

از نظر شکل و ابعاد

شکل و ابعاد آینه لامپی آرایشگاه می‌تونه بسیار متفاوت باشه. از نظر شکل رایج‌ترین نوع اشکال برای آینه‌های آرایشگاه مربع و مستطیل و گرد هستن. این اشکال جزء ساده‌ترین اشکالی هستن که می‌تونه در هر فضایی مورد استفاده قرار بگیره. درواقع به این صورت که با هر فضایی می‌تونن هماهنگ بشن و به زیبایی بیشتر اون هم اضافه کنن. اما اشکال خاص‌تر هم شکل هندسی پیچیده‌تری شاید داشته باشن، که بسته به سلایق افراد سبک اون فرق داره. ما در کارگاه تولیدی آینه‌ها، انواع آینه رو به اشکال مختلف و دقیقا مطابق خواسته شما تولید می‌کنیم. حتی بهتر از چیزی که انتظار دارین آینه‌تون رو در کمترین زمان به دست‌تون می‌رسونیم.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه قدی چراغ دار

از نظر ابعاد هم آینه رو می‌شه از ابعاد کوچیک تا ابعاد خیلی بزرگ به‌صورتی که دیوار رو آینه کاری کرد و با توجه به فضای موجود و نیاز به آینه، می‌شه انتخاب کرد. اما در هر صورت معمولا وجود آینه قدی برای فضای آرایشگاهی از ضروریات محسوب می‌شه. چراکه در این فضا افراد برای دریافت خدمات زیبایی یا میکاپ عروس مراجعه می‌کنن و پس از اتمام کار تمایل دارن که بتونن خودشون رو به طور کامل در آینه مشاهده کنن. به همین دلیل در میان انواع آینه، آینه قدی آرایشگاه گزینه مناسبی برای پاسخگویی به این نیاز هست.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه لامپی بزرگ

از نظر نحوه‌ی کاربرد

آینه لامپی آرایشگاه رو به‌صورت‌های مختلفی در این فضا بسته به محیط و سلیقه به کار می‌برن. در این میان به آینه دیواری اشاره میشه. آینه دیواری مزیتی که داره در این هست که نصب ساده‌ای داره و با نصب بر روی دیوار، ثابت در جای خودش باقی می‌مونه. و فضای خالی آرایشگاه هم کاملا ذخیره می‌شه و چیزی از اون اشغال نمی‌شه. و موجب می‌شه تا بتونین از فضای موجود باقی‌ مونده استفاده‌های دیگه‌ای کرد.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه مدرن لامپی

آینه رومیزی هم یکی از حالت‌های بسیار رایج برای آینه لامپی آرایشگاه هست. با قرار دادن آینه روی میز در برخی قسمت‌ها کار سهل می‌شه. به این دلیل که با قرار گرفتن در ارتفاع مناسب و همچنین قرار دادن وسیله‌های مورد نیاز روی میز حین انجام کار دسترسی به اونا به‌راحتی حاصل می‌شه.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه چراغ دار رومیزی

آینه‌های پایه دار هم نوع دیگه‌ای هستن که میشه آینه لامپی آرایشگاه رو به اون شکل به کار برد. مزیت قابل توجه آینه‌های پایه دار قابلیت جابه‌جایی راحت‌تر اوناست. که در صورت نیاز می‌تونین در قسمت‌های مختلف سالن اون رو جابه‌جا کنین. از چرخ‌هایی هم برای جابه‌جایی ساده‌تر می‌شه استفاده کرد تا در ایمنی کامل بشه آینه رو تغییر مکان داد.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه پایه دار لامپی

آینه دو طرفه هم یکی از انواع مختلف آینه هست که برای آرایشگاه و سالن زیبایی کاربردیه. چرا که با استفاده از آینه دو طرفه امکان استفاده همزمان از هر دوطرف اون فراهم می‌شه. در این صورت می‌تونین به افراد بیشتری خدمات خودتون رو ارائه بدین.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه لامپی گرد

آینه لامپی آرایشگاه حکاکی شده

آینه لامپی آرایشگاه رو می‌شه با هر نوع و شکلی که سفارش می‌دین درخواست کنین تا روی صفحه اون حکاکی انجام بگیره. در این صورت زیبایی و جلوه آینه چندین برابر میشه. حکاکی برای آینه آرایشگاه می‌تونه نام و لوگوی اون باشه. در این صورت آینه سفارشی شما کاملا اختصاصی و خاص میشه. همچنین با وجود لامپی بودن آینه و داشتن روشنایی اون، این حکاکی انجام شده جلوه‌ای صدچندان خواهد داشت. از این رو برای صاحبین مشاغل توصیه میشه که نام برند خودشون رو روی آینه حکاکی کنن و به زیبایی بیشتر آینه خودشون اضافه کنن.

علاوه بر نام برند برای حکاکی اشکال و طرح و یا نوشته هم روی آینه می‌تونه انجام بگیره. تا در نهایت بتونین آینه‌ دلخواه خودتون رو داشته باشین. همچنین با انجام حکاکی روی آینه، آینه خودتون رو بسیار خاص می‌کنین. به‌طوری که همانند اون رو در جای دیگه‌ای مشاهده نمی‌کنین.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه لامپی حکاکی

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین تا همکاران ما هر چیزی که لازم باشه رو خدمت شما ارائه بدن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ