آینه دیواری مدرن

آینه قدی گریم

تو این مطلب در مورد آینه قدی گریم صحبت می‌کنیم .اگر قرار باشه که بدونین باید بهتون بگم که تو حیطه‌ی کاری گریم و میکاپ ، زیاد قدی بودن آینه و یا نبودن مطرح نیست چون قراره گریم روی صورت انجام بشه و اگر مدل آینه تو حالت‌های مختلف مثل دایره‌ای مستطیلی و…هم باشه می‌تونه به اندازه‌ی آینه‌ی قدی مفید و تاثیرگذار باشه .

ما تو این مطلب سعی داریم انواع آینه‌های گریم رو برای بهتر شناختن و تصمیم گیری شما عنوان کنیم تا شما بتونین علاوه بر خرید کردن به صرفه ،با کیفیت‌ترین نوع از محصول رو هم خریداری کنین . لازمه که بدونین خرید آینه‌های قدی به خاطر بردن متریال کار بیشتر گرون‌تر محاسبه می‌شه.

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه قدی گریم مدل بک لایت

به طور کلی پیدایش آینه برمی‌گرده به زمون‌های قدیم و ندیم که بشر فهمید برای دیدن خودش احتیاج به آینه داره اما موضوعی که حائز اهمیته اینه که در زمان قدیم به داشتن مدل‌های مختلف برای آینه چندان اهمیتی نمی‌دادن و از یه آینه‌ی ساده برای هر کاربری استفاده می‌کردن .

برای مثال آینه‌ای که از شیشه بری خریداری می‌شد تو هر جایی مثل دستشویی ،آرایشگاه و…دیده می‌شد اما به مرور زمان و با اومدن طراحان اروپایی بهترین آینه‌ها برای هر کاربری مختلف با توجه به نیاز و طراحی دکوراسیون هر منزلی ساخته و طراحی شد و وارد بازارشد که با استقبال بی نظیری رو به رو شد.برای مثال در محیطی مانند استخر که رطوبت و بخار آب بیشتر هست و یا محیطی مانند حمام آینه‌های شد بخار طراحی و تعبیه شد.و یا برای گریم و میکاپ آینه‌های مخصوص قرار داده شد .

آینه بک‌لایت هوشمند
آینه قدی گریم

اگر نمی‌خواین که از رقیباتون عقب بمونین باید خودتون رو به روز کنین تو جوامع امروزی مد و دکوراسیون زیبا حرف اول رو می‌زنه.و مشتری زمانی که وارد سالن می‌شه می‌تونه برای موندن یا نموندن یا ایجاد حس خوب یا بد ترغیب بشه و تموم این عوامل بستگی به شما داره که برای مشتری چه محیطی رو ایجاد می‌کنین.

شما می‌تونین با سفارش اینترنتی ،تلفنی ،حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین و درب منزل و یا محل کارتون نصب شده تحویل بگیرین حتی با ثبت سفارش به صورت تلفنی و دادن ابعاد و طرح مورد دیگه نیازی به رفتن حضوری ندارین و نگرانی بابت شکستن و یا حمل و نقل آینه در حین مدرسه ندارین و تموم مسئولیت‌ها تا زمان نصب و تحویل آینه بر روی دیوار به شما به عهده‌ی ماست.

آینه قدی آرایشگاهی
آینه قدی گریم مدل قاب‌دار

راستی یادتون نره که آینه‌های کارگاه ayneha گارانتی و ضمانت یک ساله‌ی بی قیدوشرط داره و اگر در حین این یه سالل اتفاقی برای آینه‌ی شما به غیر از شکستگی افتاد شما با تماس گرفتن می‌تونین گزارش خودتون رو ثبت کنین تا همکارای ayneha در اولین فرصت برای تعمیر و تعویض آینه به محل گفته شده اعزام بشن‌.

با تموم این اوصاف اگر مضرب و دو دل هستین و نمی‌دونین چه نوع آینه‌ای برای سالن آرایشی شما مناسبه کافیه عکس از محل کار و سالن خودتون رو برای ما ارسال کنین تا بهترین نوع آینه با بهترین کیفیت که تو هیچ جای ایران ندیدین خاص و منحصر به فرد برای شخص شما تولید بشه .

آینه دیواری آرایشگاه
آینه قدی گریم

انواع آینه قدی گریم

  • آینه گریم مدل بک‌لایت
  • آینه قدی گریم مدل چراغ‌دار هالیوودی
  • آینه گریم مدل قاب دار
  • آینه گریم مدل حسگری یا لمسی
  • آینه گریم مدل ریموت‌دار یا کنترلی
  • انواع آینه قدی گریم مدل آویزی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم مدل حکاکی شده

آینه گریم مدل بک‌لایت

به طور کلی آینه‌ای که دارای نور باشه برای میکاپ و گریم مناسب‌تره.آینه‌های بک لایت هم علاوه بر اینکه دارای نور هستن جذابیت و مدرنیته بودن رو در بدو ورود به مشتری نشون می‌دن .

و دارای جذابیت خاصی هستن سیستم چراغ‌های کم مصرف و ال ای دی بر روی پشت آینه‌ها به صورت مخفیانه گذاشته می‌شه تا با روشن کردن آینه نور لایت و ملایمی رو به فضا پخش کنه .برای زیبایی و جذابیت سالن این نوع آینه‌ها فوق‌العاده کارایی دارن و پیشنهاد ayneha برای اینکه آرامش بیشتری در سالن وارد کنین استفاده از این نوع آینه‌هاست.

آینه دیواری مدرن
آینه قدی گریم مدل بک لایت آفتابی

آینه قدی گریم مدل چراغ‌دار هالیوودی

موثرترین و بهترین آینه‌ها برای سالن‌های آرایشی آینه‌های هالیوودی یا همون لامپیه چراغ‌داره که با استفاده از چراغ‌هایی که دور تا دور آینه به صورت مساوی زده می‌شه باعث داشتن نور خیلی زیادی در اطراف آینه می‌شه و برای گریمورها و میکاپ آرتیست‌هایی که می‌خوان عیوب کارشون مشخص بشه و در صدد رفع اون بربیان مناسب‌تر عمل می‌کنه. اما امروزه از این آینه‌ها علاوه بر سالن‌ها به خاطر جذابیت و نور بسیاری که داره تو مزون و یا اتاق‌ خواب ها هم استفاده می‌شه.

آینه دیواری مدرن
آینه قدی گریم مدل هالیوودی یا چراغ دار

آینه گریم مدل حسگری یا لمسی

در پاراگراف‌های بالا گفتیم که زمانی که حرف از آینه‌ نوری گریم می‌شه بهتره برای عملکرد بهتر از آینه‌های نور دار استفاده کنیم .برای استفاده از آینه‌های نور دار باید روشی رو برای خاموش و روشن کردن انتخاب کنیم یکی از این روش ها از طریق لمس کردن نقطه‌ای از آینه که از قبل در کارگاه روی اون تعبیه شده‌ انجام می‌شه .که شما با این روش بتونین با انگشتای خودتون روی آینه لمس کنین و آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین .

اگر سیستم این آینه‌ها پیشرفته باشه به راحتی می‌تونین با لمس اونا رنگ لامپ‌های آینه رو تغییر بدین و به طور مثال از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

آینه قدی گریم مدل ریموت‌دار یا کنترلی

مدل دیگه و پرکاربرد ترین نوع برای آینه‌های نوری مدل ریموت دار هست با این مدل شما تو هر نقطه‌ای از سالن خودتون که قرار داشته باشین با گرفتن ریموت به سمت آینه می‌تونین از امکانات ریموت مثل کم کردن شدت نور ،خاموش و روشن کردن و یا تغییر رنگ نور آینه استفاده کنین و دیگه نگران لک شدن آینه به خاطر اینکه آینه رو لمس می‌کنین نباشین.

3 طرح جذاب آینه آرایشگاه
آینه قدی گریم مدل بک لایت ریموت دار

راه‌های ارتباط با ayneha

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونه‌تون خارج بشین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین‌ها رو در اسرع وقت از ayneha تحویل بگیرین.اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه آرایشی و گریم از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ