آینه قدی کلاسیک

آینه قدی کلاسیک

آینه قدی یکی از کاربردی‌ترین و بهترین آینه‌هایی هست که برای هر جایی می‌تونه ایده‌آل باشه. خود آینه قدی انواع بسیار مختلفی داره که می‌تونین برای هر فضایی که دارین، آینه مناسب خودتون رو انتخاب کنین. یکی از انواع این آینه‌ها، آینه قدی کلاسیک هستش. این نوع آینه از زیبایی خیلی خاصی برخوردار هست که می‌تونین فضای خودتون رو زیباتر کنین. این آینه خودش هم تنوع خیلی زیادی رو داره که خیلی راحت می‌تونین بر اساس سلیقه و کاربرد و همینطور چیدمان فضاتون، آینه‌ای دلخواه رو انتخاب کنین و سفارش بدین.

آینه قدی کلاسیک
آینه قدی کلاسیک

آینه قدی کلاسیک چه مزیت‌هایی رو داراست

آینه قدی کلاسیک همونطور که از اسم اون هم مشخصه حالت کلاسیک و قدیمی داره. این آینه‌ها از چنان زیبایی برخوردارن که وقتی در فضایی قرار بگیرن، اون رو خیلی زیبا و شیک جلوه میدن. این آینه‌ها با ظاهر شیک خودشون می‌تونن دکوراسیون و چیدمان شما رو خیلی زیبا کنن. اگر می‌خواین که دکوراسیون فضاتون رو از چیزی که هست بهتر کنین، قطعا این آینه‌ها خیلی به شما کمک می‌کنن.

آینه قدی کلاسیک
آینه قدی خاص

همچنین آینه قدی کلاسیک می‌تونه به‌ صورت‌های بسیار مختلفی هم باشه. مثلا این آینه‌ها می‌تونن با انواع قاب مورد استفاده قرار بگیرن. خود قاب‌ها از نظر رنگ، مدل و… خیلی تنوع دارن. قاب جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه. درواقع قاب که برای آینه استفاده میشه، زیبایی خیلی خاصی رو برای اون ایجاد می‌کنه.

آینه قدی کلاسیک
آینه خاص

علاوه بر این موارد آینه به صورت کلی چون در اون انعکاس و بازتاب فضای اطراف و نورها رخ میده، باعث میشه تا فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر از چیزی که هست به نظر برسه. و این یک مزیت بزرگ برای آینه‌ها محسوب میشه. آینه قدی هم با توجه به این که تقریبا ابعاد بزرگ‌تری رو نسبت به خیلی از آینه‌ها داره، می‌تونه فضای بیشتری رو می‌تونه در خودش انعکاس بده. بنابراین تاثیر بیشتری در دلبازی فضای شما داره.

آینه قدی کلاسیک رو چه جاهایی می‌تونین به کار ببرین

آینه یک وسیله عمومی محسوب میشه که در هر جایی کاربرد داره و درواقع هر جایی نیاز به حداقل یک آینه داره. اما در این بین یکسری از فضاها هستن که اهمیت بیشتری رو برای استفاده از آینه دارن. مثلا آینه قدی کلاسیک برای هر خونه‌ای هم می‌تونه آینه خیلی مناسبی باشه. با این آینه‌ها می‌تونین فضای خونه‌تون رو خیلی بهتر جلوه بدین. این آینه‌ها می‌تونن خودشون رو با فضای شما تطبیق بدن و جلوه خاصی رو به اون ببخشن.

آینه قدی کلاسیک
آینه قدی قاب‌دار

تنها با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین تغییر اساسی و خوبی رو در منزل خودتون ایجاد کنین. به‌طوری که این آینه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه و هر کسی که در این فضا قرار می‌گیره رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده. در قسمت‌های مختلفی از خونه مثل قسمت نشیمن و اتاق خواب و یا هر جای دیگه‌ای می‌تونین از آینه قدی کلاسیک استفاده کنین. و مطمئن باشین که انتخاب درستی رو برای آینه خودتون داشتین.

برای برخی مشاغل هم آینه از ضروریات محسوب میشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که آینه در اون به‌قدری مهم هستش که اگر آینه نباشه اصلا نمیشه اسم جایی رو آرایشگاه گذاشت. درواقع با وجود آینه هست که برای شما امکان ارائه خدمات به مشتری‌ها فراهم میشه. برای انجام خیلی از کارها مثل میکاپ و آرایش قطعا نیاز به آینه وجود داره. برای این قسمت‌ها همچنین آینه‌های جدیدی مثل آینه نوری و چراغ‌دار هم هستن که این آینه‌ها می‌تونن عملکرد خیلی بهتری رو به شما ارائه بددن. به این صورت هستن که دارای نورپردازی هستن و می‌تونن نور خودشون رو متمرکز روی مشتری شما داشته باشن. تمام این آینه‌ها از زیبایی مخصوص به خودشون برخوردار هستن.

آینه قدی کلاسیک
آینه مدرن سالن زیبایی

علاوه بر این‌ها آینه قدی کلاسیک برای استفاده در مزون‌ها هم انتخابی عالی هستش. آینه قدی درواقع به هر کسی دید کامل و قدی از خودش رو میده. در مزون هم که مشتری‌ها بعد از پرو لباس می‌خوان که خودشون رو در یک آینه‌ای کاملا واضح ببینن، آینه قدی بهترین گزینه محسوب میشه. چون آینه قدی مزونی به هر فردی با هر اندام و قدی، دیدی باز از خودش رو میده. با این آینه‌ها فضای مزون شما خیلی زیباتر و شیک‌تر هم نشون داده میشه.

آینه قدی کلاسیک
آینه قدی مزونی

تاثیر آینه قدی کلاسیک روی دکوراسیون و چیدمان چیه

وقتی آینه قدی کلاسیک در فضایی قرار بگیره، اون فضا رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده. دکوراسیون و چیدمان از موارد خیلی مهمی هستش که امروزه خیلی مورد توجه قرار می‌گیره. هر کسی به‌طور طبیعی دوست داره که فضای خونه و فضای کاری که داره، از زیبایی بهره‌مند باشه. به همین دلیل این آینه‌ها که زیبایی خاصی دارن، می‌تونن انتخاب ایده‌آلی برای خیلی از این فضاها محسوب بشن.

آینه قدی کلاسیک
آینه کلاسیک

خونه یک محلی برای آرامش و آسایش هست که وقتی این فضا زیبا باشه، شما هم قطعا حس بهتری رو در اون دارین. با این آینه‌ها شما قطعا فضای دلخواهی رو برای خودتون خواهید داشت. این آینه رو هر جایی از خونه که قرار بدین، اون فضا تغییر زیبایی رو خواهد داشت.

آینه قدی مزونی
آینه قاب‌دار زیبا

برای فضاهای کاری هم این دکوراسیون خیلی اهمیت بالایی داره. به‌خصوص برای یکسری از فضاها که مشتری در اون رفت و آمد داره. درواقع دکوراسیون و چیدمان خوب می‌تونه عاملی برای جذب مشتری بیشتری هم باشه. چون دکوراسیون یکی از عواملی هست که باعث میشه تا آدم‌ها ترغیب بشن که به یک فضایی بیان و بخوان که از خدمات اون استفاده کنن. علی‌الخصوص فضاهایی مثل آرایشگاه که خودشون خدمات زیبایی به بقیه ارائه میدن. پس باید خودشون هم از فاکتورهای زیبایی بهره‌مند باشن.

آینه قدی کلاسیک
آینه بزرگ قدی

درواقع مشتری شما بر اساس فضایی که دارین، در ذهن خودش میزان حرفه‌ای بودن شما رو قضاوت می‌کنه. به این دلیل که فضای کاری شما ویترینی برای نشون دادن سطح کار شما محسوب میشه. پس اگر می‌خواین که همونطور که حرفه‌ای هستین، نشون داده بشین باید به زیبایی فضا هم در کنار بقیه موارد توجه کنین.

آینه قدی کلاسیک رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه انواع آینه قدی کلاسیک تا مدرن‌ترین آینه‌ها دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشن. تمام مراحل ساختی که برای آینه‌ها وجود داره، در همین کارگاه انجام میشه. به همین دلیل هم هست که کیفیت آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. آینه‌ها از بهتری کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برخوردار هستن.

آینه قدی کلاسیک
آینه قدی کلاسیک

اما به جز کیفیت بالا و قیمت مناسب، آینه‌های تولیدی این کارگاه از یکسری امتیازهای ویژه‌تری هم برخوردارن. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که روی هر آینه‌ای وجود داره. با این ضمانت شما خیالتون کاملا راحت هست که اگر هر اتفاقی هم برای آینه به وجود بیاد، تیم پشتیبانی ما در کمترین زمان بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رسیدگی می‌کنه. البته یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه نمی‌تونه متاسفانه شامل این ضمانت باشه. همچنین علاوه بر تمام این مزایایی که کارگاه تولیدی آینه در نظر گرفته، امکان بازگشت کالا رو هم فراهم کرده. تا اگر آینه مورد دلخواهتون نشد، بتونین اون رو با وجود ضمانت مرجوعی برگردونین.

برای ارتباط با کارگاه تولیدی آینه و ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره‌ 09357015855 تماس بگیرین. هر سوال یا ابهامی هم که داشته باشین، می‌تونین از مشاورین ما در این زمینه کمک بگیرین. اون‌ها با تمام تجربه خوبی که در این زمینه دارن، سعی می‌کنن تا بهترین پیشنهادات و راهنمایی رو برای شما داشته باشن و شما هم بتونین خریدی لذت‌بخش رو تجربه کنین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ