آینه چراغ‌دار متحرک

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه چراغ دار قدی متحرک

تو این مقاله قراره راجع به آینه قدی چراغ دار متحرک صحبت کنیم. به دلیل اینکه آینه‌های قدی ارتفاع زیادی دارن و سایز بزرگی هم دارن ما اونارو به صورت متحرک که دارای چرخ هستن تولید می‌کنیم که کار کردن با اونا و جابجایی شون آسون باشه.تو هر مکانی آینه های قدی کارایی زیادی دارن و داشتن یک آینه قدی نیاز هر کسی هست .

بعضی از مشاغل هستن که آینه قدی جزو اصلی‌ترین وسیله های کارشونه.با آینه های قدی علاوه بر اینکه می‌تونین خودتون رو به صورت کامل در اون ببینین فضای شما رو بزرگ‌تر از حد معمول نشون میدن. به دلیل این که سایز بزرگی دارن و انعکاس نور بیشتری رو انجام میدن.

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه های متحرک طرح‌ها و تنوع زیادی دارن که در این مقاله قراره مدل های جدید آینه قدی متحرک رو برای شما نام ببریم و عکس‌هاشون رو بذاریم.هر آینه ای که میخواین برای هر جایی سفارش بدین باید آپشن های متفاوتی هم داشته باشه و نیاز هر مکانی یه چیزیه که با هم فرق داره.

در کارگاه تولیدی آینه‌ها همه محصولات و مدل ها، مخصوص همونجا طراحی میشه.مثلا بعضی از کارهای آرایشگاه دارای نور طبیعی کمی هستن و نیاز گریم کردن و میکاپ نوره.پس آینه قدی نورپردازی شده متحرک رو سفارش میدن. یا اینکه نیاز سرویس های بهداشتی و حمام یک آینه قدی که دارای صفحه ضد بخار باشه تا وقتی حمام رو بخار می‌گیره روی این آینه بخار نکنه.با ما همراه باشین تا اطلاعات بیشتری رو کسب کنین.

آینه قدی چراغ دار متحرک

انواع جدید آینه قدی چراغ دار متحرک

  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل بک لایت
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل هالیوودی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل حکاکی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل سندبلاست
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل ریموتی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل تاچ
  • آینه قدی چراغ دار متحرک حسگری
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل آفتابی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل مهتابی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک چرخ دار
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل لوگودار
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل قاب استیل
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل قاب فلزی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل قاب مشکی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل قاب طلایی
  • آینه قدی چراغ دار متحرک مدل دوطرفه هالیوودی
آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه قدی متحرک دوطرفه

آینه قدی دو طرفه وزن بسیار سنگینی داره و سایزش واقعا بزرگه. وزن این آینه ها بسیار زیاده که جابجایی اونارو دشوار می‌کنه و اگه بخواین اونارو تکون بدین حتما باید چند نفر باشین و به تنهایی نمی‌تونین این کار رو انجام بدین.

متحرک و چرخ دار بودن آینه های دو طرفه فکر بسیار خوبیه که مزیت های بسیار زیادی داره که شما رو راحت کرده.در سالن‌های آرایشگاه و مزون ها و هر جایی که آینه نیاز اصلی این کاره اکثراً از وسط سالن استفاده نمی‌شه و اون قسمت خالی می‌مونه. اما با استفاده از آینه های دوطرفه متحرک از همه قسمت ها و فضاهای به طور یکسان می‌تونین به راحتی استفاده کنین.

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه قدی نوردار متحرک مدل بک لایت

آینه های متحرک قدی نیز در انواع مختلفی تقسیم میشن که زیباترین اون‌ها آینه‌های بک لایته. در مدل بک لایت نور آینه ها به صورت مخفی تعبیه شده. آینه های باعث خاص شدن فضا میشن.

اگه از این آینه برای فضای مزون و آرایشگاه تون استفاده می کنین می‌تونین به راحتی در ذهن مشتری تون باقی بمونین. این آینه خاص فضای شما رو لوکس و زیبا می‌کنه و حس آرامش با نور ملایمی که داره به فضا می‌بخشه.

آینه قدی چراغ دار متحرک

در سالن های آرایش و گریم نور یکی از نیاز اصلی کارشون هست.داشتن آینه های بک لایت به گریمور‌ها خیلی کمک میکنه.اگه آینه های بک لایت رو به صورت سندبلاست و حکاکی هم اجرا کنن نور الا نور میشه. چون از قسمتی که آینه حکاکی شده و حاشیه بک لایت براش اجرا شده نور به سمت روبرو میتابه و با اینکار نور بیشتری به فضا منعکس میشه.

آینه های بک لایت رو هم میشه به صورت قدی، رومیزی و هر مدلی که شما بخواهین و هر شکل و طراحی تولید کرد. نور این آینه رو در رنگ های مختلف میشه طراحی و نصب کرد. اگه فضای شما دارای نور طبیعی مناسب باشه می‌تونین از نورهای رنگی برای این آینه استفاده کنین که یک جلوه خاص به فضا می بخشه.

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه قدی هالیوودی متحرک

مدل دیگه از آینه هایی که دارای نورپردازی هستن مدل هالیوودیه. این آینه بسیار مورد توجه همه افراد در هر سن و شغلی قرار گرفته. همه مزون‌ها و مزون دار ها از این آینه حتماً در مزونشون دارن و همه آرایشگرهای حرفه ای که گریم های تخصصی انجام میدن حداقل یک آینه هالیوودی تو سالن‌شون هست.

آینه های هالیوودی در مجموع آینه هایی هستن که دور تا دور آینه ،از لامپ های ال ای دی در رنگ‌های مختلف با سلیقه شما که اکثر به صورت آفتابی و مهتابیه درست می شن. اما این آینه ها ایراد اساسی داشتن که لامپ های اونا از قاب و آینه بیرون زده و احتمال شکستن و خوردن اشیا بهشون زیاد بود.

اما برای حل این مشکل خیلی فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که لامپ های آینه های هالیوودی رو به صورت توکار نصب کنیم که هیچی بهش برخورد نکنه و زود خراب نشه و همینطور زیبایی آینه با این روش که لامپ ها به صورت توکار قرار می‌گیرن چند برابر میشه. میتونم به جرئت بگم که تولیدی آینه ها از اولین کارگاه تولیدی بود که این روش رو اجرا کرد.

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه متحرک قدی مدل ریموتی

آینه‌هایی که دارای نور پردازی هستن باید با لامپ های روشی روشن و خاموش بشن که یکی از این روش ها داشتن ریموت برای آینه هست. با داشتن ریموت می‌تونین نور آینه رو کم و زیاد کنین.

آپشن‌هایی که روی آینه قدی متحرک‌تون نصب کردین رو با کمک این ریموت می‌تونین تنظیم کنین. مثلا اگه آینه‌تون دارای اسپیکر و درگاه usb باشه می‌تونین با کمک این ریموت موسیقی موردنظرتونو پخش کنین و اگه آینه دارای چند رنگ نور باشه می‌تونین رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنین و درجه نور و نسبت به محیط‌تون تنظیم کنین.

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه متحرک قدی مدل قاب دار

آینه های متحرک رو میشه به صورت قاب‌دار تولید کرد.امروزه قاب های بسیار شیکی به بازار اومده که طرفدار های خیلی زیادی هم پیدا کرده..این قاب ها به صورت نوارهایی باریک که دو تا دور آینه قرار می‌گیرن و رنگ های مختلفی دارن که محبوب ترین رنگ های این آینه ها مشکی، طلایی و سفیده.

شما نسبت به دکوراسیون اون اتاقی که قرار آینه در اونجا نصب بشه رنگ قاب مورد نظرو انتخاب می کنین.اگه این آینه ها به صورت بک لایت باشن و روی آینه طرح به صورت یک حاشیه ساده سندبلاست حکاکی بشه، اون آینه به یک آینه زیبا و خاص تبدیل میشه. می‌تونین نمونه این آینه ها رو در سایت و یا به‌صورت حضوری تشریف بیارین و از نزدیک ببینین.

ادرس و تلفن کارخانه

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن. ۰۹۹۰۱۷۱۷۳۰۵

آینه قدی چراغ دار متحرک

آینه متحرک حکاکی

با حکاکی کردن روی آینه میشه هر طرحی رو و با هر سلیقه ای اجرا کرد.میشه دور تا دور آینه‌رو به صورت حاشیه‌هایی طرح دار و یا ساده انجام داد. یا مثلاً میشه روی آینه اسم برند و لوگو مورد نظرتون رو حکاکی کنیم که اگه آینه شما دارای نورپردازی مخفی باشه این طرح که روی آینه حکاکی شده به صورت طرحی درخشان روشن‌ میشه که خود این کار یک نوع تبلیغه.چون وقتی لوگو شما به صورت نورانی روشن بشه در ذهن و یاد مشتری ها باقی می‌مونه.

البته نوری که به صورت بک لایت برای آینه ها استفاده میشه می‌تونه رنگش متفاوت باشه با نوری که اسم برند تون تا جلب توجه بیشتری کنه و بیشتر در ذهن مشتریا باقی بمونه.این سبک آینه بیشتر برای مزون های حرفه ای و سالن‌های آرایشگاه حرفه ای سطح شهر کاربرد داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ