عکس آینه مزون

آینه قدی نوردار

آینه از دوران گذشته تو فرهنگ ایرانیان نماد روشنی بوده و تو خونه‌های قدیمی خیلی پرکاربرد هست. امروزه تو این دوران نیز کاربرد و انتخاب آینه قدی تو معماری و چیدمان منزل خیلی اهمیت داره. بهتر هست آینه‌ها رو روبروی درها قرار بدین ، این کار فضای منزل رو بزرگ‌تر و وسیع‌تر نشون میده و به شما دوستان نیز حس خیلی بهتری خواهد داد. استفاده از آینه قدی نوردار تو پشت وسایل دکوری منزل نیز می‌تونه جلوه دکوراسیون داخلی شما رو دوچندان کنه.

امروزه بعضی بوفه‌ها با پس‌زمینه آینه‌ای وجود دارن که تو این مورد می‌تونن به کار بیان ، اگه چه توصیه مجموعه سایت آینه‌ها ، استفاده از آینه‌های دیواری تمام قد نوری هست. همچنین وجود انواع آینه نوردار سراسری با ارتفاع زیاد ، بالای روشویی سرویس بهداشتی ، جلوه خاصی نیز به فضا خواهد داد.

آینه قدی نوردار
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه قدی نوردار طرح کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین آینه‌هایی که تو بازار موجود هست آینه قدی نوردار طرح کلاسیک هست. همونطور که از نام این آینه نوری مشخص هست ، طرح خیلی ساده‌ای داره و تو تمامی فضاها قابل استفاده هست.

کسانی که به طرح‌های  شلوغ علاقه‌ای ندارن و تمایل دارن همه چیز ساده و بدون هیچ گونه المان اضافی باشه ، می‌تونن استفاده از این آینه قدی نوردار رو مد نظر قرار بدن. تو همین جا به شما می‌گوییم که آینه قدی طرح کلاسیک وقتی می‌تونه به زیبایی محیط کمک کنه که متناسب با محیط انتخاب بشه. انتخاب اندازه آینه خیلی مهم هست و تمامی اشخاص تو زمان خرید باید اندازه آینه رو در نظر بگیرن. 

آینه قدی نوردار
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

تو دنیای مدرن امروزی استفاده از آینه قدی به علت برخورداری از تنوع بالا و زیبایی فوق العاده‌ای که داره ، تو دکوراسیون داخلی خونه‌ها محبوبیت خیلی بالایی داره. این نوع آینه‌ها ضمن کارایی که دارن به عنوان تزئین نیز کاربردی هستن و تو زیباتر و قشنگ‌تر شدن فضای داخلی خونه‌ها مؤثر  هستن.

استفاده از آینه قدی نوری بزرگ تو فضاهای کوچک منجر به بزرگ‌تر جلوه دادن محیط میشه. در صورتی که آینه تو جای مناسبی از خونه نصب بشه و زاویه انعکاس نور برای اون در نظر گرفته بشه ، حس روشنایی بیشتری تو فضا به وجود میاد. با اضافه کردن یک یا چند آینه به شکل مختلف به فضای داخلی اتاق میشه میزان بازتاب نور رو افزایش داد. در صورتی که آینه‌های قدی تو نزدیکی پنجره ، لوستر یا آباژور جای داده بشه ، روشنایی و نور رو به زیبایی بازتاب می‌کنه.

آینه قدی نوردار
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه نوردار قدی بک لایت

این آینه شیک و لاکچری مورد استقبال خیلی از دکور کارها و مردم بوده هست. این آینه‌ها به آینه‌های نورمخفی و یا آینه‌های نوردار نیز معروف هستن.

این محصول منحصر بفرد با نورهایی که تو پشت و کنار خود داره این امکان رو میده تا تو تاریکی نیز از این آینه بتونین استفاده کنین. آینه قدی نوردار بک لایت با نوری که داره می‌تونه تصویر شفاف و واضحی رو نشون بده و برای عکس برداری و سالن‌ها نیز مناسب هست.

آینه قدی نوردار
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

موارد استفاده از آینه قدی نوردار تو همه جا

امروزه آینه قدی نوردار تو اکثر آپارتمان‌ها و ساختمون‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرن که تاثیر خیلی زیادی به روی دکوراسیون داخلی ساختمون میزاره.

این محصول تو سالن‌های آرایشی ، تالارها ، سرویس بهداشتی و حمام و غیره خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرن به خصوص تو سالن‌های آرایشی و مزون‌ها که به سالن جلوه‌ی دیگه‌ای میده و میشه از شفافیت اون استفاده کرد.

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه به کار رفته تو آینه‌های قدی نوردار از آینه‌های خیلی با کیفیت و درجه یک هست که از مقاومت خیلی بالایی برخوردار هست. مواد اولیه به کار رفته تو این محصول باعث شفافیت و کیفیت بالای این محصول شده هست که در برابر ضربه مقاوم هست.

آینه به کار رفته تو این محصول کاملا شفاف و بدون موج هست و به خاطر استفاده از آینه با کیفیت و درجه یک ، امکان واکنش اندود آینه با محیط‌های مرطوب وجود نداره و در نتیجه آینه دچار آسیب و خوردگی جیوه نمیشه.

جدیدترین طرح‌های آینه نوری
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه قدی نوردار ضد بخار

یکی از مهم‌ترین ویژگی آینه قدی نوردار ضد بهار که اون رو از دیگه آینه‌ها خاص‌تر کرده هست خاصیت ضد بخار بودن اون هست. خصوصا به خاطر استفاده از آینه تو محیط‌های دارای رطوبت و بخار مانند حموم و سرویس بهداشتی امکان دیدن تصویر تو آینه بخار گرفته سخت هست. برای این منظور آینه نوردار مجهز به سیستم ضد بخار هست. به این صورت که با ایجاد گرما تو آینه سبب هم دما شدن آینه با محیط اطراف و مانع از بخار گرفتن آینه میشه.

عکس آینه مزون
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه قدی نوردار مصرف کم بک لایت

مصرف برق آینه نوردار بک لایت 12 وات هست که به اندازه‌ی یه لامپ کم مصرف هست. با استفاده از این محصول تو استفاده از برق نیز سودمند و مفید باشین. به علاوه اینکه برق 12 وات حتی در صورتی که دچار اتصال بشه ، کاملا بی‌خطر هست و برق گرفتی نداره. بنابراین هنگام خرید آینه‌های نوردار توجه داشته باشین که آینه‌هایی رو انتخاب کنین که با برق 12 وات کار می‌کنن.

عکس آینه مزون
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

نصب آسون آینه قدی نوردار

آینه نوردار قدی رو می‌تونین خیلی راحت و آسون تو منزل و یا محل کارتون نصب کنین و تو مکان‌های دلخواه‌تون جا به جا کنین.

آینه نوری مجهز به تاچ یا دکمه لمسی هست. دو نوع تاچ لمسی روی آینه وجود داره:

اول اینکه ، آینه تک تاچی که قابلیت روشن و خاموش شدن نور رو داره. مزیت و کاربرد دکمه تاچ این هست که نیازی به کلید برق مجزا و جدا برای خاموش و روشن کردن نیست.

دوم اینکه ، آینه نوردار دو تاچی که علاوه بر قابلیت آینه تک تاچی برای فعال کردن سیستم ضد بخار استفاده میشه.

آینه مزون تبریز
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

آینه قدی نوری

اینه قدی نوری رو می‌تونین تو مکان‌هایی مثل آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی و مزون خود قرار بدین و به محل کار و یا منزلتون جلوه‌ای زیبا ، قشنگ و شیک بدین.

آینه مزون مشهد
بروزترین آینه‌های نوردار قدی

بهترین‌ها لایق شماست برای سفارش بهترین‌ها در خدمت شما غزیزان هستیم

غیر ممکن‌ها رو با سایت آینه‌ها انتظار داشته باشین چون که خریدت رو به تجربه‌ای بسیار شیک و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی بروزترین آینه نوردار قدی رو در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

نوآوری ، خلاقیت ، کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین ، اگه می‌خواین حضوری بهترین و با کیفیت‌ترین و بروزترین آینه قدی نوردار رو خودتون ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.

آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ