آینه آرایشگاه ارومیه

آینه سه تیکه آرایشگاه

آینه سه تیکه آرایشگاه از اون دسته آینه‌هاس که حسابی کاربردیه. این مدل از آینه کمکت می‌کنه بتونی مشتریت رو از همه زاویه ها بررسی کنی و ببینی همه چی پرفکت باشه. مشتریت هم می‌تونه خودش رو بهتر بررسی کنه و این یعنی نتیجه‌ی نهایی بیشتر مطابع میلیش میشه و درصد رضایت از آرایشگاهت افزایش پیدا می‌کنه

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

اگر می‌خوای یه قسمت از فضا رو خاص و چشمگیر کنی از این آینه‌های سه‌تکه استفاده کن.آینه‌های دکوراتیو سه یا چندتکه باعث می‌شه وقتی مشتریت به آرایشگاه  میاد که از خدماتت استفاده کنه فضایی دل‌نشین و مدرن رو براش ایجاد کرده باشید که همیشه توی ذهنش باقی بمونین. داشتن فضایی مدرن و جدید باعث می‌شه مشتری حس کنه تا خدماتی بروز براشون انجام میدی و این خود یک روش تبلیغ است و باعث می‌شه تو انتخاب اول و آخر مشتریان باشی.با داشتن فضایی خاص و زیبا به مشتری‌هات اینو ثابت می‌کنی اونا برات مهم و ارزشمندن.

انواع آینه سه تیکه آرایشگاه نوری

  • انواع آینه سه تیکه آرایشگاه هالیوودی
  • انواع آینه سه تیکه آرایشگاه بک‌لایت
  • انواع آینه سه تیکه آرایشگاه با نور نواری

آینه سه تیکه ارایشگاه چراغ‌دار

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

با نصب یک آینه سه‌تکه چراغ‌دار چه در سالن انتظار و چه در بالای میز آرایش و روبروی مشتری می‌تونی یک آینه متفاوت و متمایز و خاص داشته باشی.آینه‌های هالیوودی تولیدشده در تولیدی آینه‌ها دارای نور مناسب برای گریم می‌باشن.تمامی آینه‌ها بسیار باکیفیت هستن.تمامی تولیدکننده‌های آینه این حرف رو می‌زنن اما ما بهت این اطمینان خاطر رو می‌دیم در صورت وجودهرگونه مشکل محصول رو بدون گرفتن هیچ هزینه‌ای از اول می‌سازیم و اونو برات درست می‌کنیم.این یعنی محصولات ما گارانتی یکساله بی قید و شرط داره.

آینه‌های چراغ‌دار دارای نور کافی برای آرایش هستن چون دورتادور آینه‌ت دارای لامپ‌های ال ای دی هستن که به سمت روبه‌رو می‌تابه و کسی که کار میکاپ رو انجام می‌ده دیدی دقیق داره برای همینه که این یه آینه فوق‌العاده برای آرایگاهه .نور این آینه‌ها رو می‌تونی به‌صورت ریموتی و یا حسگر و لمسی خاموش و روشن کنی.

ریموت این آینه‌ها از فاصله حدوداً یک کیلومتری عمل می‌کنه.با کمک این ریموت درجه نور رو هم می‌تونی کم‌وزیاد کنی .از لامپ‌های رنگی و ال ای دی و حتی لامپ‌های زرد قدیمی استفاده کنی و یک آینه نوستالژی رو سفارش بدی و دکوراسیون جذابت کلی دل ببری.این لامپ‌ها رو روی قاب آینه و حتی خود آینه نصب می‌کنیم.قاب‌ها هم می‌توان از جنس چوب و پی‌وی‌سی و حتی خود آینه باشه که قاب رو با دستگاه تراش لبه‌های اونو تراش میدن تا وقتی نور بازتاب می‌کنه ظاهری خاص و شیکی داشته باشه.

آینه آرایشگاه سه تیکه بک‌لایت

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

آینه‌ی بک لایت خود به‌تنهایی زیبایی بسیار زیادی داره. حتی وقتی به‌صورت قدی استفاده بشه که زیبایی آن چند برابر می‌شه. حال فکر کنین از این نوع آینه، سه تا کنار هم استفاده کنین… . استفاده‌ی سه‌تایی از آینه‌قدی بک لایت چنان جلوه داره که اگر کسی پا به مکان شما بذاره، مجذوب آینه‌ها می‌شن که احتمال این‌که دکور شما رو فراموش کنه خیلی کم است.

استفاده‌ی سه‌تکه از آینه بک لایت باعث می‌شه نور در فضای آرایشگاه شما بسیار زیبا استفاده بشه، حتی می‌تونین آینه بک لایت‌تون رو به‌صورت لوگو دار سفارش بدین. سه تا آینه‌ای که از خود نور دارن و لوگوی خودتون نیز روی آینه حک‌شده باعث می‌شه که برند شما برای مشتری جا بیوفته.

انواع شکل آینه

  • آینه دایره‌ای
  • آینه مستطیل و مربع
  • آینه بیضی
  • آینه دفرمه
  • آینه گنبدی شکل

آینه دایره‌ای

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

آینه‌های سه تیکه آرایشگاه می‌تونن به صورت دایره‌ای باشند که شکل خیلی مدرن و جذابی رو داره. اگه بخوایم به عنوان آینه اصلی آرایش استفاده کنیم باید دست کم یه تیکه خیلی بزرگ باشه و کاربری یک آینه اصلی رو به صورت کامل انجام بده. البته می‌تونین سه تیکه آینه دایره‌ای بزرگ را به عنوان سه تا آینه اصلی جلوی صندلی‌ها استفاده کنید که این سبک هم خیلی ترندتره هم خیلی جذابه. آینه‌های دایره شکل نماد اتحاد هستند به خاطر همین به مشتری‌های ما این حس رو میده که با هم توی یه جبهه قرار داریم و در مقابل همدیگه نیستیم به خاطر همین راحت‌تر می‌تونن بهمون اعتماد کنند. تازه وجود آینه دایره‌ای شکل به خودت هم احساس آرامش خاطر بیشتری رو میده به خاطر همین با کیفیت بهتری می‌تونی کار مشتری‌ها رو انجام بدی و رضایت بیشتری رو دریافت کنی.

آینه مربع و مستطیل شکل

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

آره سه تیکه را به صورت مستطیل و مربع هم می‌تونیم مورد استفاده قرار بدی و چند تیکه از اون رو کنار همدیگه قرار بدی. البته اینو بهت بگم که اصل قاعده تغییر نمی‌کنه اگر می‌خوای به عنوان آینه دکوراتیو استفاده کنی که خب می‌تونی از آینه‌های سه تیکه تو ابعاد کوچیک یه گوشه از آرایشگاهت استفاده کنی اما اگه می‌خوای به عنوان آینه اصلی استفاده کنی یا باید هر سه تا تیکه رو بزرگ در نظر بگیری و تو قسمت‌های مختلف آرایشگاهت بذاری یا اینکه دست کم یه دونه از آینه‌ها رو بزرگ بزرگ در نظر بگیرید تا خاصیت آینه اصلی رو داشته باشه و مشتری بتونه بدون اینکه فاصله بین آینه‌ها براش توی مرحله آماده شدن سوء تفاهمی ایجاد کنه خودشو بررسی کن و بهت بگه که دقیقاً چه چیزیو می‌خواد و چه چیزیو نمی‌خواد.

البته از یه طرف دیگه آینه‌های مستطیل شکل عموماً به صورت قدی استفاده میشن که البته خیلی هم ترند هستند بین آینه‌های آرایشگاهی. برای اینکه بتونی هم از این مود عقب نیفتی و هم کاربری آینه آرایشگاهی رو افزایش بدی به نظر من یکی از آینه‌های سه تیکه رو که می‌خوای به عنوان آینه اصلی استفاده کنی بزرگ بزرگ به صورت آینه قدی در نظر بگیر تا مشتریاتم بتونن بعد از آماده شدن نهایی خودشونو به صورت سراسری و با لباس مجلسیشون در نظر بگیرن و ببینن که همه چیز مطابق میلشون هستش یا نیستش. اگه جزو کسایی هستی که تو آرایشگاهت اکثر مخاطبا و مشتری‌هات یا عروسن یا دارن میرن به مجلس استفاده کردن از آینه آرایشگاه قدی برات الزامیه!

آینه بیضی سه تیکه

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

یکی از مدل‌های جذاب دیگه‌ای که می‌تونی به عنوان آینه سه تیکه آرایشگاه مورد استفاده قرار بدی آینه‌های بیضی شکل هستند هم می‌تونی سه تا آینه بیضی شکل رو در کنار همدیگه مورد استفاده قرار بدی همه چی مستطیل شکل رو نصب کنی و بالا و پایینش دو تا آینه نیم دایره نصب کنی که یه آینه سی تیکه بیضی شکل فوق العاده جذاب داشته باشی و می‌تونی این مدل رو با اکثر سبک‌های دکوراسیون ست کنی. فقط عزیزم دقت کن که حتماً آینه مستطیلی شکل به عنوان آینه اصلی مورد استفاده قرار بگیره تا فاصله بین آینه‌ها موقع حاضر شدن برای خودت یا مشتری سوء تفاهم ایجاد نکنه و همه چیز به بی‌نقص‌ترین شکل ممکن پیش بره.

از پرطرفدارترین آینه‌های سه تیکه بیضی شکل همون مدلی بود که بالا برات توضیح دادن اما با یه تفاوت اکثریت آینه‌های بیضی شکل رو به صورت بک لایت سفارشش میدن. آینه‌های بیضب شکل بک لایت واقعاً لیاقت توجه خاصی که بهشون میشه رو دارن چون جدای از اینکه ظاهر آرایشگاه را فوق العاده لاکچری می‌کنند آینه رو هم کاربردی‌تر می‌کنند چون نور کافی برای آرایش و پیرایش و فراهم می‌کنند اون هم از زاویه درست. البته اگر جزو افراد خاص پسند باشی می‌تونی این دسته از آینه‌ها رو به صورت هالیوودی هم سفارش بدی چون نمونه‌ای نیستش که تو هر آرایشگاهی ببینی و هر کس از مشتری‌هاست ببینتش حتماً توی ذهنش باقی می‌مونه

آینه دفرمه

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه آرایشگاه دفرمه

جدیدترین مدل آینه آرایشگاهی که مورد استفاده قرار می‌گیره و از بدو ورودش بازار رو کنفیکون کرد مدل آینه‌های دفرمه هستند که به اندازه گنجایش تخیلاتت می‌تونن تنوع داشته باشند. می‌تونی یه مدلی رو خودت توی ذهنت تصور کنی روی کاغذ بکشی و برای متخصص‌های ما ارسال کنی و همون مدل رو عیناً دم در آرایشگاهت تحویل بگیری. دلیل این تنوع بالا به خاطر اینکه ه آینه‌های دفرمه قاعده‌مند نیستند و اینجوری نیستند که الزاماً از یک قاعده و قانون خاصی پیروی کنند. می‌تونی اول محیط آرایشگاهیتو در نظر بگیری و ببینی برای این مدل از آرایشگاه واسه پر کردن جاهای خالی غیره و غیر بهترین شکلی که می‌تونه وجود داشته باشه چیه و دقیقاً همونو سفارش بدی.

بهترین ویژگی‌های دفرمه اینه که با هر سبک دکوراسیونی می‌تونی یه ظاهر خیلی فوق العاده به آرایشگاهت بدی. حتی اگر که دکوراسیون آرایشگاهت بررسی نشده و الان هیچ جذابیتی نداشته باشه ۴ تا آینه دفرمه با دو تا گلدون کنارشون می‌تونن ظاهر آرایشگاهت رو از این رو به اون رو کنند! این پیشنهاد شخص من به شخص توئه که آینه دفرمه رو به صورت بک لایت سفارش بدی و در کنار اون بگی ما برات لوگوی آرایشگاهت یا آیدی اینستاگرامت رو حک کنیم چون ظاهر فوق العاده آینه‌های دفرمه مخصوصاً وقتی بک لایت باشد باعث میشه تک تک مشتریا تمایل داشته باشند توش عکس بگیرن و استوری کنند اگه کنارش آیدی اینستاگرامت یا لوگوی آرایشگاهت هک شده باشه یعنی یه تبلیغ دائمی با کمترین هزینه برای تو

آینه گنبدی شکل

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

آینه‌های گنبدی شکل هم جزو آینه‌هایی هستند که میشه به صورت چند تیکه ازشون استفاده کرد. البته نه به این صورت که سه تا آینه گنبدی شکل کوچک به صورت دکوراتیو کنار همدیگه قرار بگیرند. بیشتر اینجوریه که یه آینه مستقیم شکل به عنوان آینه اصلی گذاشته میشه و یه آینه نیم دایره بالای اون قرار داده می‌شه تا یه شکل گنبدی فوق العاده جذاب داشته باشه.

با اکثر سبک‌های دکوراسیونی میشه این آینه رو ست کرد اما توی سه سبک سبک دکوراسیو این مدل از آینه فوق العاده می‌درخشه سبک مینیمال ، سبک سنتی و سبک تلفیقی سنتی-مدرن . قول میدم اگر که تو یکی از سبک‌هایی که برات گفتم از این مدل آینه استفاده کنی تا مدت‌ها تمام مشتری‌هات قراره در مورد دکور آرایشگاهت با همدیگه صحبت کنند و تمایل داشته باشند که اونجا از خودشون عکس بگیرن و استوری کنند که بازم اینجا اگه روی آینه است لوگو آرایشگاهت رو یا آیدی پیجتو هک کرده باشی بردی

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه آرایشگاه

انواع ظاهر آینه سه تیکه آرایشگاه

  • آینه سه تیکه آرایشگاه بدون قاب
  • آینه سه تیکه آرایشگاه قاب‌دار

آینه سه تیکه آرایشگاه گرد بدون قاب

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

همه آینه‌ها علی‌الخصوص آینه سه تیکه آرایشگاه گرد رو می‌تونیم با قاب و بدون قاب تولید کنیم.اگر شما ساده بودن و مدرن بودن رو مدنظر دارین آینه‌های بدون قاب گرد بهترین گزینه می‌باشن.این آینه‌های ساده و بدون قاب بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌باشن.و به دلیل سادگی که دارن به‌راحتی در هر مکان با هر دکوراسیونی مطابقت دارن.لبه‌های این آینه سه‌تکه گرد رو تراش می‌دن و با تراش دادن زیبایی این آینه چند برابر می‌شه.ضخامت آینه‌های بدون قاب زیاده و مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستن دارن.

آینه سه تیکه آرایشگاه با قاب

آینه سه تیکه آرایشگاه
آینه سه تیکه آرایشگاه

همان‌طور که گفته شد آینه‌ها رو می‌توان با قاب و بدون قاب تولید کرد.انتخاب مدل آینه با شما است و یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب مکانی است که آینه آنجا نصب می‌شه.قاب‌ها می‌تونن فلزی، چوبی، استیل، دکوراتیو و یا از جنس آینه باشن.قاب‌های فلزی و باریک بسیار موردپسند افراد قرارگرفته زیرا امروزه اکثراً به سبک مدرن علاقه‌مند هستن و انتخاب آینه با قاب فلزی بسیار به این‌طور دکور میاد.این آینه‌ها که با قاب فلزی می‌باشن می‌تونن قدی و یا آویز و رومیزی باشن.

آینه سه تیکه آرایشگاه طرح دار

آینه سه تیکه آرایشگاه

با دستگاهی مخصوص‌ می‌توان این آینه‌ها رو از سادگی درآورد و طرح‌هایی روی آن ایجاد نمود.کسانی که آینه‌های خیلی ساده دوست‌ دارن و آینه‌های شلوغ هم انتخاب آن‌ها نیست ،آینه‌های طرح دار که اکثراً دورتادور آینه رو طرح دار می‌کنن یک انتخاب مناسب است.با دستگاه سند بلاست می‌تونین طرح‌های زیبا رو روی این آینه اجرا کنین.

برای داشتن یک آینه طرح دار خاص یک روش دیگر وجود داره که پشت آینه رو نورهای ال ای دی نواری نصب کنین که از آن قسمتی که جیوه آینه رو تراش دادین نور به سمت روبرو بتابه و از آن قسمت‌هایی که تراش‌خورده نور مشخص بشه که این روش آینه رو منحصربه‌فرد می‌کنه.این مدل بسیار پرطرفداره که می‌تونین به‌صورت قدی و دیواری و‌ رومیزی نیز اونو سفارش بدین.

جایگاه‌های مختلف آینه

  • آینه سه تیکه آرایشگاه دیواری
  • آینه سه تیکه آرایشگاه آویزی
  • آینه سه تیکه آرایشگاه ایستاده

آینه سه تیکه آرایشگاه دیواری

آینه سه تیکه آرایشگاه

آینه‌های سه‌تکه رو می‌توان در مدل‌های مختلف طراحی و تولید کرد.اما اکثراً انتخاب مردم در مدل سه‌تایی و یا چندتایی به‌صورت دیواری است. فضایی که مشتری شما برای گرفتن خدمات از شما منتظر می‌مونه رو می‌تونین با این آینه‌های سه‌تایی و یا چندتایی تزیین کنین.و در روبروی این آینه‌ها گلدانی سبز و فضایی زیبا و نورهایی رو تعبیه کنین که وقتی بازتاب اونا روی آینه‌ها می‌افته باعث درست شدن یک فضای زیبا بشه.

آینه سه تیکه آرایشگاه

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ