آینه سالن زیبایی بک لایت

آینه سالن زیبایی بک لایت

آینه‌ها یک وسیله ضروری در دنیای امروزی محسوب میشن. اما همین آینه در برخی از فضاها اهمیت چندبرابری پیدا می‌کنه.در این بین میشه به سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها اشاره کرد که آینه از اصلی‌ترین ابزارهاست. اهمیت آینه در سالن به‌قدری زیاده که آینه‌های مخصوصی وجود داره که برای این سبک از فضاها استفاده میشه. که ما می‌خوایم در اینجا در مورد آینه سالن زیبایی بک لایت صحبت کنیم و این آینه و قابلیت‌های اون رو به شما معرفی کنیم.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه سالن زیبایی بک لایت

معرفی کلی آینه سالن زیبایی بک لایت

آینه سالن زیبایی بک لایت یک آینه مدرنی هست که در حال حاضر هم خیلی از سالن‌ها از این آینه استفاده می‌کنن. آینه بک‌لایت در اون از چراغی به اسم LED استفاده میشه. این چراغ شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست و پشت آینه قرار داده میشه. این نوع از چراغ و شکل قرارگیری اون باعث میشه تا آینه بک لایت نور ملایم و خیلی زیبایی داشته باشه.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه بک لایت قدی

این نور موجب میشه تا آینه سالن زیبایی بک لایت خیلی عملکردش به‌عنوان آینه آرایشگاهی بهتر بشه. چون نور این آینه طوری هست که وقتی شما مقابل آینه قرار بگیرین، کاملا روشن و واضح می‌تونین خودتون رو در آینه ببینین. این دید بهتر و نور کافی آینه برای سالن آرایشی خیلی لازمه. چون موجب میشه تا شما به‌عنوان آرایشگر بتونین با دید بهتری کارتون رو انجام بدین.

درواقع این نورپردازی آینه بک لایت اولین چیزی هست که در مورد اون می‌بینیم. اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های اون فقط منجر به همین نورپردازی نمیشه. بلکه این آینه یکسری امکانات ویژه‌ای هم داره که همه این‌ها باعث شده تا این آینه تا این حد موردتوجه قرار بگیره. و اکثر سالن‌های زیبایی چه مردانه و چه زنانه که خدمات حرفه‌ای و به‌روزی رو ارائه میدن از این آینه سالن زیبایی بک لایت استفاده کنن.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه مدرن آرایشگاه

حالا قابلیت‌های آینه سالن زیبایی بک لایت چی هست

نور کافی و درست یکی از مواردیه که هر سالن زیبایی به اون احتیاج داره تا بتونه روند کارش بهتر بشه و در آخر هم رضایت بیشتری رو کسب کنه. کاری که این آینه سالن زیبایی بک لایت میکنه این هست که می‌تونین شما با این آینه نورش رو کمتر یا بیشتر کنین تا بتونین نور موردنیاز خودتون رو داشته باشین.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه بک لایت سالنی

قابلیت دیگه این آینه بک لایت آرایشی پخش موزیک و ویدئو هست که جذابیت خیلی زیادی رو به آینه بخشیده. چون با پخش موسیقی آرامش‌بخش می‌تونین فضای بهتری رو در سالن ایجاد کنین. جذابیت وقتی بیشتر میشه که این کار به‌وسیله آینه انجام بشه.

نمایش ساعت و تاریخ و دما هم روی صفحه آینه سالن زیبایی بک لایت می‌تونه نمایش داده بشه. شما می‌تونین همه این‌ها رو انتخاب کنین یا برخیشون رو تا روی آینه‌تون اجرا بشه.

خاموش و روشن کردن آینه و استفاده از قابلیت‌های اون هم می‌تونه به یکی از سه طریق انجام بشه. لمسی، ریموتی و حسگری که به انتخاب شما روی آینه اجرا میشه تا آینه سالن زیبایی بک لایت به اون نحو کار کنه. لمسی که مشخص هست و با لمس آینه می‌تونین از اون استفاده کنین. ریموتی هم با یک کنترلی از راه دور هم می‌تونین از آینه بهره ببرین. اما حسگری طوری هست که شما با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه نوری آرایشگاهی

انواع آینه سالن زیبایی بک لایت

آینه سالن زیبایی بک لایت مثل هر آینه دیگه‌ای می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. برای همین ما در قسمت پایین به انواع اون اشاره می‌کنیم تا بتونین انتخاب راحت‌تری برای آینه سالنتون داشته باشین. و با مقایسه اون‌ها آینه مناسب فضای خودتون رو انتخاب کنین. البته برای این کار می‌تونین از مشاورین ما هم کمک بگیرین.

دیواری

رایج‌ترین حالتی که آینه‌ها رو میشه به کار برد و خیلی هم می‌بینیم، نصب آینه روی دیوار هست. آینه سالن زیبایی بک لایت هم وقتی روی دیوار نصب میشه باث میشه که دیگه تمام فضای محیط خالی بمونه و از اون استفاده‌های دیگه‌ای بشه. و برای قرار دادن وسیله‌های دیگه بشه از اون استفاده کرد.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه بک لایت دیواری

شما با انتخاب آینه دیواری باعث میشین که آینه در یک حالت ثابتی هم قرار بگیره. و دیگه خطری هم بابت شکستن آینه اصلا وجود نداره. همچنین زیبایی خاصی هم داره که می‌تونه فضای سالن رو تغییر بده و خیلی زیباتر کنه. درواقع وجود آینه دیواری برای سالن‌های زیبایی تا حدی می‌تونه الزامی باشه و در کنار اون از آینه‌هایی با حالت‌های دیگه هم می‌تونین استفاده کنین.

رومیزی

آینه سالن زیبایی بک لایت رو حالت دیگه‌ای که میشه به کار برد، رومیزی هست. آینه رومیزی هم خیلی حالت رایجی برای آینه آرایشگاهی و آرایشی هست. چون عملکرد خیلی خوبی رو برای بعضی از قسمت‌ها داره. به این دلیل که وقتی روی میز قرار می‌گیره، قسمت عمده‌ای از میز خالی می‌مونه و می‌تونه برای قرار گرفتن وسیله‌های مورد نیاز از اون استفاده بشه. که در این حالت دسترسی به ابزار ضروری هم خیلی راحت‌تر میشه.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه رومیزی آرایشی

استفاده از آینه رومیزی برای سالن زیبایی باعث میشه تا میز هم برای قرار دادن یکسری وسیله استفاده بشه که می‌تونه در مرتب نشون دادن فضای سالن تاثیر بذاره. و همچنین با زیبایی خاص خودش، سالن رو زیباتر از اون چیزی که هست نشون بده.

دوطرفه

آینه سالن زیبایی بک لایت یک حالت خیلی کاربردی دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، دوطرفه هست. همونطور که از اسم این آینه مشخصه، هر دو طرف اون قابل استفاده هست. پس برای استفاده از هر دو سمت آینه دوطرفه آرایشگاهی نباید اون رو در گوشه قرار داد. بلکه با قرار دادن در قسمت‌های وسط میشه از هر قسمت سالن نهایت استفاده رو برد. چون آینه هم در گوشه‌ها و نزدیک دیوار قرار می‌گیره و هم در قسمت‌های میانی. اینطوری خدمات بیشتری هم به افراد بیشتری ارائه میشه.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه دوطرفه بک لایت

این نکته رو هم بگیم که با این آینه‌ها اصلا مزاحمت یا ازدحام خاصی برای دو طرفی که قرار می‌گیرن و یا فضای کلی سالن ایجاد نمیشه. و شما می‌تونین با آرامش زیادی پذیرای مشتری‌های خودتون باشین و اون‌ها هم از بودن در فضای شما لذت ببرن.

پایه‌دار

آینه دیگه‌ای که به‌عنوان آینه سالن زیبایی بک لایت مورد استفاده قرار می‌گیره، پایه‌دار هست. آینه‌پایه‌دار هم کاربرد خیلی خوبی داره که اتفاقا برای سالن‌های زیبایی گزینه مناسبی هست. آینه پایه‌دار اگر ابعاد بزرگی داشته باشه، به‌صورت قدی می‌تونه به کار بره. آینه پایه‌دار در این حالت رو میشه به‌صورت چرخ‌دار هم استفاده کرد. تا بشه آینه رو خیلی راحت به هر قسمتی جابه‌جا کنین.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه پایه دار آرایشگاه

آینه پایه‌دار در ابعاد کوچیک‌تر رو میشه به‌صورت رومیزی هم به کار بردش. تا آینه رومیزی حالت ایستایی بهتری داشته باشه و روی میز با ایمنی کامل قرار بگیره. هرکدوم از این حالت‌ها از زیبایی منحصربه‌فرد خودشون برخوردارن. که شما برای انتخاب اون‌ها می‌تونین به فضایی که دارین و علاقه شخصیتون توجه کنین تا در نهایت هم بتونین فضای سالنوتن رو اونطور که می‌خواین ایجاد کنین.

آویزی

آینه سالن زیبایی بک لایت حالت دیگه‌ای هم که می‌تونه داشته باشه، به‌صورت آویزی هست. آینه آویزی رو هم میشه از دیوار آویز کرد و هم سقف و یا پایه‌ای. هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارن. و می‌تونن فضا رو تغییر خوبی ایجاد کنن و به زیبایی بیشتر اون اضافه کنن. اما این نکته رو بگیم که آینه آویزی معمولا ابعاد خیلی بزرگی مثل قدی نداره. برای آویز کردن آینه هم میشه از موارد مختلفی استفاده کرد. مثل زنجیر، کنف، بند چرمی و… که بسته به فضا و سلیقه شما قابلیت انتخاب دارن.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه آویزی بک لایت

آینه سالن زیبایی بک لایت خودتون رو چرا بهتره از ما خرید کنین

آینه سالن زیبایی بک لایت و هر آینه دیگه‌ای که در نظر داشته باشین رو می‌تونین به ما سفارش بدین تا در بهترین حالت آینه مورد علاقتون رو داشته باشین. ما کیفیت تمام آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. قیمت‌ها هم در مقایسه با کیفیت، خیلی مناسب هستن. چون ما بخش فروش هم خودمون به عهده گرفتیم تا با حذف واسطه‌هایی که وجود داره، بتونیم قیمت بهتری رو به شما ارائه بدیم.

آینه سالن زیبایی بک لایت
آینه سالن زیبایی بک لایت

علاوه بر این‌ها آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط هم شامل میشن. که اگر مثلا آینه در مسیر دچار آسیب و شکستگی بشه یا تو محل دریافت خودش، ما بدون هزینه‌ای سریعا براتون تعویض می‌کنیم. گارانتی یکساله هم درنظر گرفتیم که اگر احیانا به‌عنوان مثال چراغ آینه اختلال ایجاد شد، کاملا رایگان رفع می‌کنیم. یا حتی اگر آینه سفارشی خودتون رو دوست نداشتید هم امکان مرجوعش وجود داره. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی مواردی هستن که اون‌ها رو فقط در کارگاه تولیدی آینه ما می‌تونین ببینین. پس برای استفاده از این خدمات ویژه همین الان می‌تونین اقدام کنین و آینه‌ای زیبا تا سال‌ها داشته باشین.

ما این خدمات و امکانات رو در نظر گرفتیم تا بتونیم رضایت حداکثری مشتری‌های خودمون رو داشته باشیم. و شما هم بتونین با اطمینان‌خاطر بیشتری آینه زیبای خودتون رو داشته باشین. اگر قصد خرید آینه هم دارین، می‌تونین همین الان با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین تا بتونین با بهترین قیمت و خدمات سفارشتون رو ثبت کنین. همچنین اگه نیاز به مشاوره هم دارین، همکاران ما می‌تونن شما رو راهنمایی کن تا بتونین انتخاب بهتری برای فضاتون داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ