آینه دیواری نوری

آینه دیواری نوری

یکی از جدیدترین آینه‌ها، آینه نوری هستش که دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هست. در این آینه خیلی به این موضوع فکر شده که طراحی آینه بتونه طوری باشه که عملکرد متفاوتی رو از خودش نشون بده. آینه نوری خودش دارای تنوع خیلی بالایی هست که آینه دیواری نوری یکی از این انواع آینه‌هاست. آینه نوری به دلیل داشتن کارکرد خاص خودش، تونسته در مدت زمان کمی جایگزین آینه‌های قدیمی بشه. اگر خودتون هم از این آینه‌ها استفاده کنین، متوجه تفاوت‌های این آینه با آینه‌های معمولی میشین که از هر نظری بر اون‌ها ارجحیت دارن.

آینه دیواری نوری
آینه دیواری نوری

آینه دیواری نوری چه مشخصاتی رو داراست

آینه دیواری نوری یک آینه با قابلیت نورپردازی عالی هست. نورپردازی که گفته میشه برای آینه خیلی خاص انجام شده. به این صورت که در این آینه از چراغی به نام چراغ LED استفاده میشه. چراغ مورد استفاده برای آینه نوری چراغی با ضخامت کم و نواری شکل هست که این چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه. این چراغ با همه ویژگی‌های ظاهری که داره، نوری که منتشر می‌کنه به حد کافی هست. این نور طراحیش به‌صورتی انجام شده که وقتتی پشت آینه قرار بگیره، نوری یکدست رو انتشار میده که هیچ‌گونه سایه‌ای هم نداره.

آینه دیواری نوری
آینه مدرن نوری

نوری که از آینه نوردار مدرن انتشار داده میشه، به‌گونه‌ای هست که می‌تونه خیلی خوب مقابل خودش رو روشن کنه. بنابراین زمانی هم که شما جلوی آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا کاملا واضح و روشن بتونین خودتون رو در آینه نگاه کنین. تصویری که این آینه ارائه میده، خیلی واضح‌تر از چیزی هست که آینه معمولی نشون میده. چون وقتی آینه معمولی استفاده بشه و هر چقدر هم اون فضای آینه روشن باشه، اما نمی‌تونه کیفیت تصویری به اندازه‌ آینه نوری داشته باشه. و این موضوع به این دلیل هست که نور در آینه نوری در درست‌ترین و بهترین جا کار گذاشته شده.

آینه دیواری نوری
آینه گرد نوری

همه آدم‌ها حداقل یکبار در طول روز برای دین خودشون از آینه استفاده می‌کنن. آینه دیواری نوری با داشتن مشخصات خاص خودش می‌تونه به شما دید کاملی رو از خودتون بده. همچنین برای کاربردهای مهم‌تری هم که امروزه برای آینه وجود داره، قطعا این انواع آینه نوری مدرن می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه.

کاربردهای مهم آینه دیواری نوری چیه

آینه دیواری نوری برای هر فضایی که نیاز به آینه در اون وجود داشته باشه، می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. اما برای یکسری از فضاها هست که آینه ساده خیلی وقته منسوخ شده و استفاده نمیشه. و به جای اون از آینه‌ای مثل آینه نوردار که مزیت‌های قابل‌توجهی رو داره، به کار برده میشه. یکی از این فضاهای مهم برای آینه نوری، آرایشگاه و سالن زیبایی هست. آینه دیواری آرایشگاه وقتی نوری باشه، می‌تونه به شما در ارائه خدمات بهتر خیلی کمک کنه. چون نور خودش رو مستقیما می‌تونه روی مشتری شما داشته باشه که در این صورت دقت و تمرکز بالایی برای شما ایجاد میشه.

آینه دیواری نوری
آینه آرایشگاهی

وقتی شما دید و دقت خوبی داشته باشین، می‌تونین کارتون رو خیلی تمیزتر و بی‌نقص‌تر هم انجام بدین. تمام آرایشگر‌های حرفه‌ای و سالن‌های بروز هم دیگه از اینچنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. درواقع این آینه‌ها باعث میشن تا شما بتونین حرفه‌ای‌تر عمل کنین و همینطور حرفه‌ای هم به نظر برسین. چون آینه از وسیله‌های خیلی مهمی در هر سالنی محسوب میشه که باید توجه کافی برای انتخاب اون بشه. به همین دلیل آینه نوردار دیواری رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از اون خودتون هم متوجه خاص و متفاوت بودن این آینه میشین.

آینه دیواری نوری
آینه قدی نوری

از موارد دیگه که آینه دیواری نوری می‌تونه برای اون ایده‌آل باشه، مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس هستن. آینه لباس فروشی نوری به مشتری شما دید کاملی رو از خودش میده. وقتی مشتری بتونه خودش رو واضح و کامل ببینه، قطعا هم می‌تونه تصمیم‌گیری راحتتری رو داشته باشه. این دید مهم برای فضایی مثل مزون هم خیلی مهمه و به همین دلیل هم هست که دیگه آینه‌های قدیمی جایگاه خاصی رو در همچین فضاهایی ندارن. چون نمی‌تونن به خوبی آینه نوردار مفید واقع بشن.

آینه دیواری نوری
آینه برای مزون

از کاربردهای دیگه آینه نوردار دیواری در باشگاه و سالن ورزشی هست. برای این فضاها استفاده از آینه نوردار باعث میشه تا سالن شما شیک و مدرن هم به نظر برسه. همچنین آینه خودش به صورت کلی به دلیل این که در اون انعکاس و بازتاب رخ میده، فضا رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده. وقتی هم که آینه نوردار باشه با نورپردازی که داره، تاثیر بیشتری رو در این مورد داره و فضا خیلی دلبازتر دیده میشه.

آینه دیواری نوری
آینه سالن ورزشی

آینه دیواری نوری می‌تونه به‌عنوان آینه کودک هم به کار بره. اما شکل هندسی و برش اون می‌تونه مناسب برای کودکان باشه. مثلا می‌تونین شکل مورد علاقه بچه‌ها رو انتخاب کنین. آینه کودک نوری به‌قدری جذابه که می‌تونه توجه بچه‌ها رو هم به خودش جلب کنه. کلا بچه‌ها از دیدن خودشون در آینه لذت می‌برن و براشون هیجان‌انگیزه. وقتی هم که آینه شکلی کودکانه داشته باشه و دارای نورپردازی باشه، قطعا این جذابیت خیلی بیشتر میشه.

آینه دیواری نوری
آینه نوردار کودک

آینه دیواری نوری برای هر قسمتی از خونه هم بهترین آینه محسوب میشه. مثل سرویس‌بهداشتی، حمام، اتاق‌خواب و پذیرایی که برای هر کدوم از این قسمت‌ها میشه آینه نورداری متناسب با اون انتخاب کرد. چون خود آینه نوری انواع بسیار مختلفی رو داره و دست شما برای انتخاب و سفارش خیلی باز هست.

آینه دیواری نوری
آینه دیواری نوری

مزیت‌های آینه دیواری نوری چیه

آینه دیواری نوری همیشه رایج بوده و از گذشته هم استفاده میشده. اما امروزه با وجود آینه‌های مدرن و جدید، آینه دیواری هم شکل مدرنی رو به خودش گرفته. نصب آینه به دیوار نصب راحتی داره و وقتی هم که به دیوار نصب بشه، فضای خاصی رو اشغال نمی‌کنه. و شما می‌تونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. همچنین این آینه تاثیر خیلی مهمی رو در دکوراسیون و چیدمان داخلی داره. اصولا آینه از وسیله‌های مهمی در هر دکوراسیونی محسوب میشه که با توجه به این اهمیت خیلی بالایی که آینه داره، بهتره تا آینه‌ای مثل آینه نوری انتخاب بشه.

آینه دیواری نوری
آینه بزرگ نوری

آینه دیواری نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه دیواری نوری و هر آینه دیگه‌ای که مدنظرتون باشه، در کارگاه تولیدی آینه تولید میشه. برای تولید آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. برای همین هم هست که آینه‌های مجموعه ما از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار هستن. و ما هر آینه رو با ضمانت کیفیت و قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه می‌کنیم. آینه سفارشی شما دقیقا طبق خواسته خودتون تولید میشه. احیانا اگر آینه موردپسندتون هم نباشه، می‌تونین اون رو مرجوع کنین. ضمانت مرجوعی برای این هست که بتونین با اطمینان کامل، سفارش آینه دلخواه خودتون رو به ما بسپارین.

آینه دیواری نوری
آینه دیواری نوری

اما به جز این مورد ما در این مجموعه ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم داریم. به این صورت که اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیادش، فقط به ما اطلاع میدین تا در کمترین زمان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون مشکل به وجود اومدخه رو حل کنیم. حتی اگر سوختگی لامپ هم باشه، ما این لامپ رو رایگان تعویض می‌کنیم. البته کیفیت آینه2های ما خیلی بالاست و اینطور نیست که به‌سادگی دچار مشکل بشه. اما به هر حال این ضمانت برای اطمینان بیشتر شماست که بتونین خیلی راحت ثبت سفارش انجام بدین و از خدمات پس از فروش ما هم بهره‌مند بشین.

شماره‌ تماس کارگاه تولیدی آینه 09357015855 هستش. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ