آینه دیواری لامپ‌دار

آینه دیواری لامپ‌دار

آینه یک وسیله خیلی پرکاربردی هست که در زندگی روزمره هر کسی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه در زندگی اجتماعی و کاری هر کسی اهمیت بالایی داره.و نقش مهمی رو ایفا می‌کنه. چون آدم‌ها برای ظاهر شدن در اجتماع و ارتباط‌هاشون لازم هست که مرتب و با ظاهر مناسب و خوبی باشن. برای این موارد هم قطعا نیاز به آینه وجود داره.

آینه دیواری لامپ‌دار یکی از بهترین آینه‌هایی هست که می‌تونه در هر جایی مورد استفاده قرار بگیره. اما این آینه به جز استفاده‌های عمومی می‌تونه کاربردهای تخصصی‌تری هم داشته باشه. همین علت هم باعث شده تا به آینه توجه بیشتری بشه و از نظر ظاهر و کیفیت پیشرفت خیلی زیادی هم در این زمینه شده.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه دیواری لامپ‌دار

آینه دیواری لامپ‌دار چه ویژگی‌هایی رو داره

آینه دیواری لامپ‌دار یک آینه خاص و مدرن هست که در اون از تعدادی لامپ استفاده می‌شه. لامپ مورد استفاده برای این آینه از نوع LED هست که بهترین لامپ برای روشنایی محسوب می‌شه. به این دلیل که میزان مصرف انرژی این لامپ‌ها خیلی کمتر از لامپ‌های معمولی هست و باعث شده تا استفاده از این لامپ برای روشنایی به طور کلی توصیه بشه. همچنین روشنایی که این آینه ایجاد می‌کنه خیلی طبیعی هست و کاملا با چشم سازگاره. به همین دلیل وقتی از این لامپ هم برای آینه استفاده بشه، خیلی کمک‌کننده هست.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه گرد لامپی

کمکی که لامپ‌های LED می‌کنن این هست که باعث می‌شن تا وقتی جلوی آینه بایستین، بتونین تصویر واضح و روشنی رو از خودتون در آینه تماشا کنین. نور لامپ‌ها خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه و همینطور نحوه قرارگیری لامپ‌ها هم طوری هست که به ایجاد روشنایی ایده‌آل و بدون هیچ سایه‌ای خیلی کمک می‌کنه. لامپ‌ها روی خود آینه و با رعایت فاصله مشخصی قرار داده می‌شن. این شکل قرارگیری برای این هست که وقتی شما از آینه‌های بروز لامپ‌دار استفاده می‌کنین، نور بتونه متمرکز روی شما باعث تشکیل تصویر روشنی بشه.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه قاب‌دار لامپی

آینه دیواری لامپ‌دار همین دیواری بودن اون هم مزیت بزرگی هست. وقتی آینه‌ای رو به دیوار نصب می‌کنین، نصب آینه به دیوار موجب می‌شه تا آینه دیگه نخواد فضای خاصی رو از محیط شما اشغال کنه. بلکه آینه به دلیل خاصیت انعکاس و بازتابی که داره، به صورت کلی موجب می‌شه تا فضایی که در اون قرار گرفته روشن‌تر و بزرگ‌تر هم دیده بشه. وقتی هم که از آینه لامپ‌دار جدید استفاده بشه، چون در این آینه از لامپ‌هایی استفاده میشه که روشن‌تر می‌کنن، پس قطعا تاثیر بیشتری رو در دلبازی فضای خودشون دارن.

قابلیت‌های خاص‌تری که آینه دیواری لامپ‌دار می‌تونه داشته باشه، چه مواردی هست

آینه دیواری لامپ‌دار اصلی‌ترین امکان و قابلیتی که داره، همین روشنایی هست که توضیح هم داده شد. این روشنایی عملکرد آینه رو خیلی ارتقا داده و باعث شده تا تفاوت‌های زیادی رو با آینه‌های دیگه داشته باشن. به‌طوری که وقتی از این آینه استفاده می‌کنین، خودتون هم متوجه تفاوت زیاد این آینه‌ لامپی جدید با آینه‌های قدیمی و معمولی می‌شین و دیگه هیچ‌وقت دلتون نمی‌خواد که از اونا استفاده کنین. اما به جز همین نورپردازی که آینه لامپی داره، یکسری قابلیت‌های خاص‌تری رو هم می‌تونه داشته باشه.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه مدرن

که البته این قابلیت‌ها رو شما به‌صورت انتخابی می‌تونین روی آینه‌تون داشته باشین. منظور از انتخابی این هست که شما هر قابلیتی که دوست دارین تا آینه‌تون داشته باشه و نیاز دارین رو درخواست می‌دین تا روی آینه اجرا بشه.

. یکی از قابلیت‌های آینه دیواری لامپ‌دار که خیلی هم جذابه این هست که این آینه می‌تونه به بلوتوث و اینترنت هم وصل بشه. با وصل شدن آینه شما می‌تونین با استفاده از اون از طریق آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. این امکان رو شما فقط با آینه مدرنی مثل آینه لامپ‌دار می‌تونین داشته باشین که انقدر جذابه که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه.

. از امکانات دیگه این آینه‌ها تغییر میزان نورشون هست. این امکان به شما کمک می‌کنه تا اگر زمانی به نور متفاوتی نیاز داشتین، می‌تونین از طریق آینه این نور رو تامین کنین. چون گاهی اوقات به دلایل مختلف مثل تغییر میزان نور در طول روز ممکنه که بخواین نور بیشتر یا کمتری نیاز داشته باشین. در این صورت با این آینه دیواری لامپ‌دار می‌تونین نور دلخواه خودتون رو داشته باشین.

. نوری که از آینه‌ها منتشر می‌شه، می‌تونه رنگ‌های مختلفی رو داشته باشه. شما هم می‌تونین به عنوان مثال دو رنگ آفتابی و آبی یا هر رنگ دلخواه خودتون رو انتخاب کنین تا هر زمان که دلتون خواست می‌تونین خودتون خیلی راحت این تغییر رنگ رو داشته باشین و از رنگ‌های دیگه‌ای هم برای رنگ نور آینه استفاده کنین.

. جدیدترین طرح آینه لامپی این امکان رو هم داره که درخواست بدین تا روی صفحه اون حکاکی انجام بشه. حکاکی روی صفحه آینه می‌تونه هر طرح و نوشته‌ای داشته باشه. هر چیزی که بخواین رو دقیقا طبق خواسته خودتون روی آینه اجرا می‌کنیم. حکاکی باعث می‌شه تا آینه شما خیلی خاص‌تر هم بشه.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه خاص لامپی

موارد استفاده آینه دیواری لامپ‌دار

آینه دیواری لامپ‌دار رو شما بدون هیچ محدودیتی هر جایی که بخواین می‌تونین استفاده کنین. این آینه با عملکرد خاص خودش موجب می‌شه تا تجربه متفاوتی رو از آینه‌ها داشته باشین. اما در یکسری از فضاها حتما بهتره که از آینه‌هایی این‌چنینی استفاده بشه. مثل آرایشگاه و سالن زیبایی که وجود آینه لامپی در اون می‌تونه از واجبات باشه. آینه لامپ‌دار یک آینه مناسب آرایشگاه محسوب می‌شه که به شما کمک می‌کنه تا خدماتی که به مشتری‌ها می‌دین، کیفیت بیشتری داشته باشن. چون نوری که از آینه منتشر می‌شه، خیلی دقیق و متمرکز اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه آرایشی

پس وقتی هم که مشتری شما بیاد سالن و روبه‌روی آینه بشینه، نور آینه موجب می‌شه تا شما دید بازی روی مشتری‌تون داشته باشین. علاوه بر این موضوع آینه دیواری لامپ‌دار با زیبایی خاص خودش می‌تونه فضای سالن شما رو خیلی زیباتر و مدرن‌تر نشون میده.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه میکاپ لامپی

آینه دیواری لامپ‌دار رو به جز آرایشگاه در خونه و مزون هم خیلی انتخاب مناسبی هست. چون هم کارکردی که آینه داره، خیلی خاص هست و به شما قابلیت خاصی رو به شما میده. و هم این که این آینه‌ها با ظاهر خیلی زیبایی که دارن، موجب می‌شن تا فضای شما خیلی زیباتر نشون داده بشن. آینه در دکوراسیون و چیدمان داخلی تاثیر خیلی زیادی رو داره و باید علاوه بر کاربرد به زیبایی اون هم توجه بشه.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه مزونی لامپ‌دار

آینه دیواری لامپ‌دار رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

انواع آینه دیواری لامپ‌دار و هر نوع آینه دیگه‌ای در کارگاه تولیدی آینه، تولید می‌شه. تمام آینه‌های این کارگاه از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. چون برای ساخت هر کدوم از اونا حساسیت بالایی وجود داره. همچنین ما برای این که بتونیم خرید رو برای شما راحت‌‌تر کنیم، فروش آینه‌ها رو هم خودمون انجام می‌دیم تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به دست شما برسونیم.

آینه دیواری لامپ‌دار
آینه دیواری لامپ‌دار

علاوه بر این موارد آینه‌هایی که در این مجموعه تولید می‌شن، از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت به این صورت هست که به شما این اطمینان رو میده که اگر هر اتفاقی هم بیفته، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداره. چون فقط شما به ما اطلاع می‌دین تا در کمترین زمان رسیدگی صورت بگیره. مثلا سوختن یک لامپ هم شامل این ضمانت هست و ما این لامپ رو هم براتون رایگان تعویض می‌کنیم. البته به جز زمانی که آینه متاسفانه دچار شکستگی و یا ضربه بخوره.

شماره تماس برای ارتباط با ما هم 09357015855 هست. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ