آینه مدرن نوری

آینه مدرن نوری

آینه‌ها عموما یک وسیه‌ای هستن که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن. و در طی سال‌ها هم روی این موضوع خیلی کار شده که آینه‌ها بتونن تصویری که ارائه میدن، کیفیت بالایی داشته باشه. همن خواسته موجب شد تا آینه‌هایی تحت عنوان آینه مدرن نوری طراحی و تولید بشن که از هر لحاظی بر آینه‌های قدیمی و معمولی برتری دارن.این آینه‌ها با عملکرد خاص خودشون تونستن تجربه متفاوتی از آینه رو برای شما فراهم کنن. شما خودتون هم اگر از این آینه استفاده کنین، متوجه می‌شین که چه تفاوتی رو با آینه‌های دیگه دارن و چقدر می‌تونن مثبت باشن.

آینه مدرن نوری
آینه مدرن نوری

آینه مدرن نوری دقیقا چه تفاوتی رو با آینه معمولی داره

آینه مدرن نوری یک آینه خاص و بروز هست که در اون چراغ LED مورد استفاده قرار می‌گیره. چراغ LED که برای انواع آینه نوری مدرن به کار گرفته می‌شه، یک چراغ نواری شکل و با ضخامت کم هست که این چراغ پشت آینه قرار داده می‌شه. چراغ طوری پشت آینه قرار می‌گیره که وقتی روشن بشه، نوری ملایم رو دور آینه ایجاد می‌کنه. نور ایجاد شده خیلی یکدست دور آینه ایجاد می‌شه که این نور به‌دلیل کارکرد درست چراغ، هیچ سایه‌ای هم نداره.

آینه مدرن نوری
آینه بک‌لایت نیم‌دایره

کارکرد این نور به این صورت هست که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در اون بینین، نور کمک می‌کنه تا تصویری که از شما در آینه تشکیل می‌شه کاملا واضح و روشن باشه. همین استفاده از چراغ در آینه موجب تفاوت عمده اون با آینه معمولی شده و باعث شده تا عملکرد آینه خیلی ارتقا پیدا کنه. همین مزیت‌های جدیدترین سبک‌های آینه نوری اونا رو تبدیل به آینه‌های خاصی کرده که توجه هر کسی رو به خودش جلب کرده. به‌طوری که در خیلی از موارد هم اگر نگاه کنیم می‌بینیم که آینه‌های مدرن جایگزین آینه‌های قدیمی شدن. به‌خصوص در فضاهای مهم که اهمیت این آینه‌ها دو چندان می‌شه.

آینه مدرن نوری
آینه آرایشگاهی

مزیت‌های دیگه آینه مدرن نوری چه مواردی هست

آینه مدرن نوری با مشخصاتی که داره، باعث می‌شه تا شما بتونین یک آینه خاص و متفاوتی رو داشته باشین. عملکرد آینه همونطور که توضیح داده شد، خیلی ارتقا پیدا کرده و موجب شده تا بتونین آینه‌ای خاص رو داشته باشین. اما به جز این مورد کارکرد و عملکرد آینه که اتفاقا خیلی موضوع مهمی هست، باید در کنار اون‌ به ظاهر آینه هم توجه بشه. چون وقتی یک آینه در فضایی قرار می‌گیره، تاثیر زیادی رو در دکوراسیون اون فضا داره.

آینه مدرن نوری
آینه بروز و خاص

در آینه مدرن نوری هم در کنار طراحی که برای کارکرد آینه انجام شده، به طراحی ظاهر اون هم خیلی توجه شده. تا وقتی این آینه در فضایی مورد استفاده قرار می‌گیره، بتونه تغییرات زیادی رو در اون ایجاد کنه. آینه نوری ظاهر خیلی شکیل و زیبایی رو داره که می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش هم تبدیل بشه. آینه نوردار و هر آینه دیگه‌ای به این دلیل که در اون انعکاس و بازتاب رخ میده، باعث میشه تا فضای خودش رو گسترده‌تر از چیزی که هست نشون بده. در این آینه هم به طور خاص چون خودش دارای نورپردازی هست، باعث می‌شه تا فضای شما دلبازتر، روشن‌تر و بزرگ‌تر دیده بشه.

آینه مدرن نوری
آینه نوردار

همچنین این آینه مدرن نوری می‌تونه تنوع خیلی بالایی رو داشته باشه. برعکس آینه‌های قدیمی که اصلا تنوع خاصی نداشتن و از همون آینه هم برای هر فضا با هر کارکردی استفاده می‌شد. اما همین انواع آینه‌ بروز و جدید با تنوع بالای خودشون تونستن گزینه‌های زیادی رو برای انتخاب شما داشته باشن. به همین دلیل شما خیلی راحت می‌تونین با توجه به سلیقه، فضا و کارکردی که از آینه انتظار دارین، آینه مورد دلخواه خودتون رو پیدا کنین یا حتی به‌صورت اختصاصی به ما مدل دلخواه خودتون رو سفارش بدین.

آینه مدرن نوری
آینه برای سالن

چه قابلیت‌های دیگه‌ای رو آینه مدرن نوری می‌تونه روی خودش داشته باشه

شما با آینه مدرن نوری می‌تونین به موسیقی مورد علاقه خودتون گوش بدین یا این که یک ویدئویی رو با اون ببینین. این یک قابلیت جذاب و خیلی خاص هست که فقط با همچین آینه‌ای می‌تونین دسترسی به این امکان رو داشته باشین. در این صورت شما می‌تونین زمانی که جلوی آینه مشغول به کاری هستین یا در محیط خودتون، با یک موسیقی ملایم آرامش بیشتری رو برای خودتون فراهم کنین.

آینه مدرن نوری
آینه بک‌لایت سالن زیبایی

امکان دیگه انواع بروز آینه نوردار می‌تونه ضد بخار بودن اون باشه. این ضد بخار بودن با استفاده از یک سنسوری پشت آینه ایجاد می‌شه. این سنسور به این صورت هست که وقتی محیط آینه در مرض بخار آب قرار بگیره، سنسور با گرم کردن سطح آینه از تشکیل بخار روی سطح آینه جلوگیری می‌کنه. گرم کردن صفحه آینه خیلی نامحسوسه. و فقط در حدی که مانع از تشکیل بخار روی آینه بشه.

آینه مدرن نوری انتشار نوری فوق‌العاده داره که این مورد اصلی‌ترین ویژگی و مشخصه آینه محسوب میشه. اما همین نورپردازی قابلیت تنظیم‌هایی رو داره. تنظیم میزان نور و همینطور رنگ نورپردازی از قابلیت‌های دیگه این آینه‌ها می‌تونه باشه.

حکاکی امکان دیگه‌ای هست که آینه شما رو خیلی خاص‌تر جلوه میده. برای حکاکی شما هر طرح و یا نوشته‌ای رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه. این حکاکی آینه شما رو به‌قدری خاص و منحصربه‌فرد می‌کنه که نمونه اون رو در جای دیگه‌ای نمی‌بینین. همچنین نوری که از آینه انتشار پیدا می‌کنه هم در کنار حکاکی آینه، زیبایی بیشتری رو به اون می‌بخشه.

آینه مدرن نوری
آینه نوری هوشمند

نحوه کارکرد آینه می‌تونه به سه صورت هم باشه. لمسی، ریموتی و حسگری که هر کدوم رو می‌تونین انتخاب کنین تا نحوه روشن و خاموش کردن و استفاده از قابلیت‌های اون به این صورت‌ها باشه. لمسی که مشخصه و شما با لمس کردن قسمت‌هایی روی صفحه آینه می‌تونین از آینه استفاده کنین. در مورد ریموتی هم شما یک کنترلی دارین که با این کنترل از راه دور می‌تونین از آینه‌تون استفاده کنین. اما حسگری خیلی هوشمنده و در این مورد شما فقط با تکون دادن دست‌تون آینه رو خاموش و روشن می‌کنین.

آینه مدرن نوری
آینه گرد سرویس

آینه مدرن نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه مدرن نوری و هر نوع آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین، در کارگاه تولیدی آینه برای شما تولید می‌کنیم. هر سفارشی که بدین دقیقا طبق خواسته خودتون و در کمترین زمان آماده می‌شه. حتی اگر از آینه خوش‌تون هم نیومد، ما ضمانت مرجوعی داریم که می‌تونین آینه رو مرجوع کنین. تمام آینه‌های تولیدی این مجموعه کیفیت بالا و قیمت مناسبی رو دارا هستن و ما این رو به شما ضمانت می‌دیم.

آینه مدرن نوری
آینه مدرن نوری

اما به جز این موارد هر آینه تولیدی این کارگاه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم برخوردار هست. شما با این ضمانت خیالتون کاملا راحته که اگر هر مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، شما نیازی نیست که هزینه‌ای رو بپردازین. بلکه فقط به ما اطلاع می‌دین تا در کمترین زمان پشتیبانی انجام بشه. هر چیزی هم شامل ضمانت هست و نیازی نیست که شما هزینه‌ای رو بپردازین. مثل سوختن لامپ که در این صورت هم ما لامپ رو رایگان براتون تعویض می‌کنیم. البته یکسری موارد شامل این ضمانت نمی‌شن. مثلا شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که از این دست موارد هست.

راه ارتباطی جهت سفارش بدون واسطه هم شماره 09357015855 هست. برای ثبت سفارش از هر جایی که در کشور باشین، می‌تونین با این شماره تماس بگیرین و نسبت به ثبت سفارش خودتون اقدام کنین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ