آینه دکور آرایشگاه

آینه دکور آرایشگاه

آینه در فضای آرایشگاه و سالن زیبایی شاید بشه گفت که حرف اول رو میزنه. و به نوعی به عنوان آینه دکور آرایشگاه هم می‌تونه تلقی بشه. چرا که بیشترین چیزی که هنگام ورود به آرایشگاه به نظر میاد، آینه هستش. آینه در بیشتر قسمت‌های سالن به کار برده میشه. از این رو سطح وسیعی از آرایشگاه و سالن زیبایی توسط آینه اشغال میشه. بنابراین از فاکتورهای مهم در این فضا آینه هست که بر فضای کلی آرایشگاه هم خیلی تاثیرگذاره. برای انتخاب آینه آرایشگاه کیفیت و زیبایی، هر دو کنار هم از اهمیت بالایی برخوردار هستن.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

آینه مگه باکیفیت و بی کیفیت داره؟

حضور آینه داخل سالن آرایشگاه جدای از اینکه واجبه به خودی خود تاثیر مثبت خیلی زیادی روی دکور داره البته آینه با کیفیت! چون به همون نسبتی که یه آینه با کیفیت می‌تونه کلاس آرایشگاه شما رو ببره بالاتر یا آینه بی‌کیفیت می‌تونه ارزشش رو بیاره پایین. خودتون در مورد آرایشگری که آینه آرایشگاهش بی‌کیفیت و کدره یا موج داره چه فکری می‌کنید? مشخصه که این آرایشگر به حرفه خودش اهمیتی نمیده یا شایدم اونقدری اصلاً مشتری نداره که بخواد دستی به روی آرایشگی‌هاش بکشه..

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

تازه جدای از اینکه یه آینه بی‌کیفیت چقدر می‌تونه جلوه آرایشگاه رو غیر حرفه‌ای کنه ، از کاربری آینه هم خیلی کم می‌کنه در حالی که کاربری آینه چیه آرایشگاه بی‌نهایت مهمه! فرض کن وقتی می‌خوای یه نمای کلی از آرایش و میکاپی که رو صورت مشتری انجام دادی از داخل آینه نگاه کنی می‌بینی که موج داره و کدره! اصلا مشخص نمی‌شه که فونداسیون درست فید شده یا نه ، خط چشم و در کل میکاپ قرینه هستش یا نه. تازه در نهایت هم مشتری وقتی خودش رو توی آینه نگاه می‌کنه ، به خاطر کیفیت پایین آینه خودش رو زشت می‌بینه و شما رو مقصر این قضیه می‌دونه.

از کجا کیفیت رو تشخیص بدیم؟

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که روی کیفیت آینه تاثیر داره متریال شیشه‌ایه که برای ساخت اون آینه استفاده می‌شه. برای مثال استفاده از شیشه کریستال شفافیت خیلی زیادی رو به آینه میده ، خیلی زیادی دارند و توضیح کامل در موردش خیلی تخصصی و وقتگیر می‌شه. اصلاً چه کاریه? به جای اینکه دنبال این باشیم تا آینه‌مون رو کیفیتش رو بفهمیم چرا فقط از یه جای معتبر خرید نکنیم ؟

مثل همین سایتی که الان داخلشیم! ‎بعضی دستگاه‌هایی که کارخانه این سایت برای تولید شیشه استفاده می‌کنه ازشون فقط یک دونه توی ایران وجود داره برای همینه که کیفیت شیشه‌ها و آینه‌های این سایت نظیر نداره. لازم به ذکره که آینه‌های این سایت به کشورهای خارجی هم صادر می‌شه و اتفاقاً خیلی هم پرطرفداره! به خاطر اینکه تولید کننده همه چیز خودمونیم شما خیلی راحت می‌تونید با کارشناس‌های ما تماس بگیرید و هر چیزی که توی ذهنتون هست بگید و دقیقاً همون رو سفارش بدید!

تاثیر شکل ظاهری آینه دکور آرایشگاه

آینه دکور آرایشگاه

اینکه الان توی این سایتی یعنی که به دکور آرایشگاهت اهمیت خیلی زیادی میدی. از بهتره بدونی که شکل ظاهری آینه‌ای که می‌خوای تهیه کنی برای آرایشگاهت جدای از اینکه روی دکورت به صورت مستقیم تاثیر داره روی حس و حال آرایشگاهتم تاثیر خیلی زیادی داره. حتماً برات پیش اومده که وارد یه محیطی بشی و حس خیلی خوبیو ازش دریافت کنی یا برعکس وارد یه محیطی بشی و ببینی که وایب منفی داره. اشکال هندسی که ما داخل دکور استفاده می‌کنیم هر کدومشون یه وایب خاصی رو دارند متناسب با اینکه نماد چه چیزی هستند.

پس ما باید آینه‌ای رو انتخاب کنیم که هم متناسب با دکورمون باشه هم انرژیش بتونه با انرژی ما و انرژی که می‌خوایم به مشتری‌هامون القا بشه مچ باشه. در ادامه با هم شکل‌های مختلفی رو که می‌تونید تهیه کنید رو بررسی می‌کنیم و انرژی‌های وایبی که میدن رو بهتون می‌گیم تا ببینید کدوم براتون مناسب‌تره. فقط لطفاً به این ماجرا دقت کنید که ما با این پیش فرض داریم این آینه‌ها را توضیح میدیم که شما آرایشگر حرفه‌ای هستید. چون یه آینه خفن و یه دکور خوب می‌تونه وایب حرفه‌ای بودن رو به مشتری شما بده اما اگه خودتون واقعاً کاربلد نباشین همه چیز خراب میشه.

شکل‌های مختلف آینه دکور آرایشگاه

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه
  • آینه دکور آرایشگاه دایره‌ای
  • آینه دکور آرایشگاه مربع و مستطیل
  • آینه دکور آرایشگاه بیضی
  • آینه دکور آرایشگاه گنبدی
  • آینه دکور آرایشگاه دفرمه
  • آینه دکور آرایشگاه خاص

آینه دایره‌ای شکل

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

من خودم عاشق آینه‌های گردم مخصوصاً به عنوان آینه دکور آرایشگاه. یعنی اصلاً جدای از اینکه چقدر آینه کاربردیه صرف استفاده کردن ازش داخل دکور آینه آرایشگاه فوق العاده جذابه. این مدل آینه رو با هر نوع دکوراسیونی می‌تونید مچ کنید. توی سال ۲۰۲۴ ، از آینه‌های دایره‌ای شکل استفاده زیادی میشه مخصوصاً توی ابعاد بزرگ و قدی. دایره نماد اتحاد و جریان داشتنه.

دلیل اینکه نماد این دوتا انرژی مثبته به خاطر نوع شکل هندسیش و طراحیشه , چون دایره در اصل متشکل از یک عالمه نقطه در جریانه که در نهایت به یک نقطه می‌رسن. این حس اتحادی که این طراحی میده باعث میشه که مشتری ما خودش رو با ما توی یه جبهه و توی یک سایت ببینه و احساس نکنه مادر مقابل اونیم در نتیجه به ما راحت‌تر اعتماد می‌کنه. از طرفی حس گذشتی که این شکل میده باعث میشه که مشتری ما خیلی سخت نگیره.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

تاثیر آینه دکور آرایشگاه

آینه دکور آرایشگاه هم مثل آینه‌های دیگه از یکسری خصوصیات برخوردارن. از جمله اینکه آینه به طور کلی به دلیل انعکاس و بازتابی که در اون رخ میده، فضا رو بزرگ‌تر از اونچه که هست نشون میده. که یک ویژگی مثبت به‌خصوص برای فضاهای کوچیکه. همچنین صفحه آینه هم از شفافیت و درخشانی بالایی برخورداره و بازتاب نور در اون موجب میشه تا علاوه بر بزرگ‌تر نشون دادن فضا، روشن‌تر هم به نظر برسه. که آینه دکور آرایشگاه هم از این قاعده مستثنی نیست.

آینه دکور ارایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

علاوه بر ویژگی‌های گفته شده که در مورد اغلب آینه‌ها صادقه، آینه دکور آرایشگاه مشخصات خاص‌تری هم داره. از این نظر که دارای ظاهر زیباتری هستن و به‌عنوان وسیله‌ای دکوری در فضای خودشون می‌تونن کاربرد داشته باشن. این ویژگی که آینه به عنوان ابزار دکوری هستش، در واقع در کنار مشخصات کلی آینه‌هاست که آینه دکوری آرایشگاه همه این موارد رو با هم دارا هست. تا بتونه علاوه بر کاربردی که به عنوان آینه داره، در زیباسازی فضای آرایشگاه هم موثر باشه.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

امروزه طراحی و دکوراسیون فضا از اهمیت بالایی برخورداره. به‌خصوص برای فضاهای کاری که دکوراسیون به‌نوعی می‌تونه معرف اون باشه و نیز بر جذب افراد خیلی موثر خواهد بودش. چرا که افراد با وارد شدن به فضا اولین مورد در نظرشون، ظاهر محیط هست. از این رو فضای آرایشگاه هم از اهمیت بسیار زیادی برخورداره. به‌خصوص چنین فضاهایی که افراد برای گرفتن خدمات زیبایی مراجعه میکنن، دکوراسیون فضا حائز اهمیت هست.

معرفی انواع آینه چراغ دار

  • آینه دکور آرایشگاه بک‌لایت
  • آینه دکور آرایشگاه هالیوودی
  • آینه دکور آرایشگاه با نور نواری

آینه بک‌لایت

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

آینه بک لایت آینه‌ای دارای نورپردازی هست که به دلیل ظاهر زیبایی که داره به عنوان آینه دکور آرایشگاه هم تلقی میشه. روشنایی حاصل شده در این آینه به این صورت هست که لامپ‌های نواری LED در قسمت پشت آینه کار گذاشته میشن. ضخامت این چراغ‌ها نازک هست و به این دلیل در ظاهر مشخص نیست و به علاوه ظاهر زیبایی رو ایجاد میکنه. نورپردازی درواقع جلوه آینه دکور آرایشگاه رو بیشتر خواهد کرد و فضا رو به طور کلی زیباتر نشون می‌ده.

این نوردهی آینه بک‌لایت یا آینه نوری آینه رو به آینه‌ای کاربردی‌تر هم تبدیل میکنه. از این رو که نورپردازی موجب میشه تا چهره رو واضح‌تر در آینه مشاهده کرد. چراکه نور مطلوب و تصویر واضح از صورت به‌خصوص در موارد آرایشی و میکاپ بسیار مهم هستن. که آینه بک لایت این نیازها رو به بهترین شکل ممکن رفع خواهد کرد.

آینه هالیوودی

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

آینه دکور آرایشگاه می‌تونه از نوع آینه هالیوودی هم انتخاب بشه. این آینه‌ها به دلیل چراغ‌های به کار رفته روی اون، دارای نورپردازی فوق‌العاده‌ای هستن. نورپردازی این آینه‌ها به صورت مستقیم هستش. چون چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. اما در آینه بک لایت چراغ به صورت یک تکه هستش و پشت آینه قرار داده میشه. از این رو نورپردازی آینه های بک‌لایت به صورت مخفیه و نسبت به آینه هالیوودی حالت ملایم‌تری داره. هرکدام از این آینه‌ها از زیبایی خاص خودشون بهره‌مندن.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه هالیوودی

در هر سه مدل آینه‌ها لامپ LED به کار برده میشه و تنها شکل ظاهری اون‌ها متفاوته. دلیل استفاده از این لامپ‌ها در آینه‌های نورپردازی مزایای قابل توجه اون‌هاست. از جمله مزایا این چراغ‌ها میشه به طول عمر بسیار بالا در مقابل مصرف کم انرژی اشاره کرد. همچنین نور ایجاد شده توسط این لامپ‌ها بسیار طبیعی هست و آسیب‌های لامپ‌های معمول رو نداره.

نکته بسیار مهم در مورد چراغ‌های ال ای دی این هست که بعد از مدتی که روشن می‌مونن، حرارت تولید نمی‌کنن. برعکس چراغ‌های معمول که به‌قدری گرم میشن که امکان دست زدن به اون تا مدتی بعد از خاموش شدن هم وجود نداره. که این مورد بسیار حایز اهمیت به‌خصوص در مورد آینه‌هاست. به این دلیل که سطح آینه رو هم گرم نمی‌کنه و در صورت تماس دست با چراغ‌ها، مشکلی به‌وجود نمیاد.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

آینه هالیوودی به دلیل روشنایی که توسط چراغ‌های روی اون ایجاد میشه، جلوه بسیار زیبایی به‌عنوان آینه دکور آرایشگاه داره. همانند آینه بک لایت به‌جهت روشنایی از بهترین انتخاب‌ها برای فضای آرایشگاه محسوب میشه. به‌خصوص در قسمت گریم و میکاپ که داشتن نور کافی از الزامات هستش.

انواع آینه‌های خاص

  • آینه دکوراتیو
  • اینه چراخ‌دار
  • آینه دورو

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو هم آینه‌ای هست که برای آینه دکور آرایشگاه انتخاب مناسبی باشه. این آینه‌ها انواع بسیار مختلفی دارن. و می‌تونن اشکال خاص و متفاوتی از آینه‌های دیگه داشته باشن. این آینه‌ها امکان این که دو قابلیت کاربردی به‌عنوان آینه و دیگه این که وسیله‌ای دکوراتیو باشن رو دارا هستن. و هم می‌تونن تنها جنبه دکوراتیو و تزیینی بودن داشته باشن. که در هر صورت استفاده خاص خودشون رو دارن و از زیبایی منحصربه‌فرد خودشون برخوردارن.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

زیبایی این آینه‌ها می‌تونه به گونه‌ای باشه که تمام توجه‌ها رو در فضای آرایشگاه و سالن زیبایی به خودش جلب کنه. و بتونه فضا رو از نظر زیبایی چندین پله بالاتر ببره. تا در نهایت یک فضای زیبا و مدرن ایجاد بشه. تا هم کارکنان و هم مشتری‌ها بتونن از زیبایی اون لذت ببرن و در نهایت هم در کمال آرامش خدمات ارائه بدن و یا از آن خدمات بهره ببرن.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

تمامی انواع آینه که معرفی شدن به عنوان آینه دکور آرایشگاه در بخش‌های مختلف و به صورت‌های مختلف می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. و انتخاب هرکدوم بسته به سلیقه و نیازی که به آینه وجود داره و همچنین فضای موجود بستگی خواهد داشت.

آینه رنگی

آینه های رنگی یک مدل از آینه های دکوراتیو هستن. رنگ‌ها به‌طور کلی وقتی در فضایی استفاده میشن، به اون رنگ و روح تازه‌تری را می‌بخشن. اضافه کردن رنگ در فضای آرایشگاه از طریق استفاده از آینه رنگی هم می‌تونه صورت بگیره. آینه‌ها شامل تمامی طیف‌های رنگی هستن. از بین رنگ‌ها، رنگ‌هایی که روشن هستن مثل دودی و برنز امکان دید بهتری را میدن. اما رنگ‌هایی مثل آبی، قزمز و.. این دید در اون‌ها طبیعتا کمتر خواهد بودش.

آینه دکور آرایشگاه
آینه دکور آرایشگاه

در کل آینه‌های رنگی بیشتر به عنوان آینه دکور آرایشگاه در این فضا قرار می‌گیرن. و جنبه تزیینی دارن تا کاربردی . از این رو در قسمت‌های مختلفی مثل قسمت انتظار و یا همچین بخش‌هایی قابلیت استفاده دارن. و می‌تونن به نقطه کانونی در فضای خودشون تبدیل بشن. آینه رنگی می‌تونه در ترکیب با آینه‌های دیگه هم کار برده بشه.

اما چرا می‌گیم که آینه دکور آرایشگاه رو به ما سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه ما هر نوع آینه دکور آرایشگاه که بخواین رو براتون تولید می‌کنیم. آینه‌هایی که در مجموعه ما تولید میشن از بالاترین حد استاندارد و کیفیت برخوردارن. ما برای این که بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به مشتری‌ها بدیم، بخش فروش هم به عهده گرفتیم تا با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن بتونیم با قیمت منطقی‌تری آینه‌ها رو به دست مشتری‌هامون برسونیم. بنابراین باید بگیم که ما امکان خصوصی‌سازی برای آینه‌ها هم داریم که هر شکل و نوع و ابعادی که بخواین رو براتون در کمترین زمان آماده می‌کنیم.

اما مزیت قابل توجه ما ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی آینه‌ها داریم. یعنی به این صورت که حتی اگر شما آینه‌ای که دریافت کردین مورد رضایتتون نبود، بتونین اون رو برگردونین. و تا یکسال هم هر مشکلی که برای آینه به وجود بیادش به جز شکستگی و ضربه رایگان پشتیبانی و رفع میشه. حتی اگر نیاز به تعویض هم باشه براتون جایگزین می‌کنیم. این ضمانت فقط در مجموعه ما وجود داره تا بتونیم رضایت حداکثری مشتری‌هامون رو داشه باشیم. برای ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین تا همکارامون بتونن بهتر راهنمایی‌تون کنن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ