آینه لمسی مستطیلی نوری

آینه تاچ بک‌لایت

هدف اصلی از استفاده از آینه تاچ بک‌لایت در آرایشگاه، بهبود کیفیت آرایش مشتریان و نیز ایجاد فضایی روشن و جذاب در آرایشگاه هست. با استفاده از آینه بک‌لایت، مشتریا می‌تونن آرایش خود رو با دقت و کیفیت بالاتری انجام بدن و به راحتی نواقص و عیوب آرایشی خود رو شناسایی کنن.

همچنین، آینه بک‌لایت به عنوان یک ابزار حرفه‌ای در آرایشگاه، به آرایشگران کمک می‌کنه تا مشتریا خود رو بهتر درک کنن و به صورت اصولی و با دقت زیادی آرایش‌شون رو انجام بدن. همچنین، با استفاده از آینه بک‌لایت، فضای آرایشگاه روشن‌تر و جذاب‌تر می‌شه و مشتریان می‌تونن از آرایشگاه بهترین تجربه رو داشته باشن.

می‌دونی که در نگاه اول کیفیت کارت از ظاهر آرایشگاه و مزون هست که مورد قضاوت قرار می‌گیره.چون کسی که بار اول مراجعه به سالن شما رو داره جز ظاهر دکوراسیون و ابزار کارت چیزی نمی‌بینه.پس آینه‌های قدیمی رو بیخیال شو و محل کار خودت رو بروز کن !!!!

سرتیتر عنوان مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

تاثیر آینه تاچ بک‌لایت در کیفیت آرایش


آینه تاچ بک‌لایت یکی از ابزارهای مفید در آرایشگاه‌ها و خونه‌هاست که به خصوص برای آرایش صورت در شب کاربرد داره. با استفاده از آینه بک‌لایت، نور به صورت مستقیم روی صورت شما تابیده می‌شه.و اجازه می‌ده تا بهترین نتیجه رو در آرایش داشته باشین.

همچنین، آینه بک‌لایت باعث می‌شه تا لکه‌ها و عیوب روی پوست شما بیشتر وضوح پیدا کنن، به همین دلیل، در میزان کیفیت آرایش شما تاثیر می‌ذاره.

به عنوان مثال، در صورتی که با نور عادی آرایش کنین، نمی‌تونین جزئیات ریز و درشت پوست خود رو ببینین. اما با استفاده از آینه تاچ بک‌لایت، تمام نقاط روشن و با وضوح بالا برای شما دیده‌ می‌شن. این به شما اجازه می‌ده تا بهترین کاربرد رژلب، پودر، کانسیلر و سایر محصولات آرایشی رو داشته باشین.

همچنین، استفاده از آینه تاچ بک‌لایت در کیفیت آرایش شما در محیط‌های با نور کم کمک می‌کنه. در محیط‌های کم نور، تمام جزئیات صورت شما قابل رویت نیست و به همین دلیل کیفیت آرایش شما کاهش پیدا می‌کنه. با استفاده از آینه بک‌لایت، شما می‌تونین در محیط‌های کم نور بهترین آرایش رو داشته باشین.

در نهایت، استفاده از آینه بک‌لایت در کیفیت آرایش شما تاثیر مثبتی داره. با استفاده از این ابزار، شما قادر خواهید بود تا تمام جزئیات صورت خود رو به وضوح ببینین و بهترین نتیجه رو در آرایش حاصل کنین. به همین دلیل، استفاده از آینه بک‌لایت در آرایشگاه‌ها و خونه‌ها جهت بالا بردن مرغوبیت آرایش و گریم پیشنهاد میشه.

آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

قابلیت‌های آینه تاچ بک‌لایت

آینه تاچ بک‌لایت یکی از ابزارهای کلیدی در آرایشگاه‌هاست. این دستگاه به صورت یک آینه عادی عمل می کنه، با این تفاوت که در پشت اون چراغی قرار داره که نوری رو به صورت مستقیم به صورت صاف و همگن بر روی صورت شما می فرسته. این باعث می‌شه که حتی در شرایط نور کم، شما بتونین به خوبی روی صورت خود کار کنین و به صورت دقیق‌تری آرایش خود رو انجام بدین.

مزیت دیگر آینه تاچ بک‌لایت اینه که باعث می‌شه که رنگ پوست و اولین لایه‌های آرایش که به طور معمول روی صورت جا می‌مونه، بهتر قابل مشاهده باشه. با داشتن یک آینه بک‌لایت در آرایشگاه، شما می‌تونین به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه بدین و به اونا اطمینان بدین که آرایش‌شون بهترین شکل ممکن هست و کیفیت و مرغوبیت بالایی داره.

آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

انواع آینه تاچ بک‌لایت

آینه تاچ بک‌لایت یکی از ابزارهای مهم و ضروری برای هر آرایشگر حرفه‌ای هست. این نوع آینه، به صورت خاص برای کارهای آرایشی و زیبایی طراحی شده و به دلیل قابلیت بک لایت کردن سریع و آسان پوست، بسیار محبوبیت داره.

انواع آینه بک‌لایت در آرایشگاه عبارتند از:

  1. آینه بک‌لایت LED: این نوع آینه با چراغ‌های LED در قسمت پیرایشی طراحی شده‌اس و به راحتی می‌تونین محل نور مناسب رو برای بک‌لایت کردن پوست پیدا کنین.آیآی
  2. آینه بک‌لایت جادویی: این نوع آینه با یک دکمه جادویی قابل استفاده‌اس و به دلیل ویژگی‌های خاصی که داره، بسیار محبوبه. این آینه دارای چراغ‌های LED هستن. و برای روشن شدن، فقط کافی‌اس دکمه جادویی اونو بفشارین.
  3. آینه بک‌لایت پر قدرت: این نوع آینه دارای چراغ‌های LED با قدرت بالاست و برای بک‌لایت و روشن کردن سریع و آسون پوست مناسبه. همچنین، این آینه دارای لامپ‌های UV نیز هستن که دارای کیفیت بالای نوردهی هستن.
  4. آینه بک‌لایت قابل حمل: این نوع آینه بسیار کوچک و سبک هست و به راحتی می‌تونین اونو به همراه خود به هر جایی که می‌رین ببرین. این آینه دارای چراغ‌های LED هست و به دلیل قابلیت حمل آسون، بسیار محبوب هست.
  5. آینه بک‌لایت شارژی: این نوع آینه دارای باتری قابل شارژ هست و به راحتی می‌تونین اونو شارژ کنین و از اون استفاده کنین. این آینه دارای چراغ‌های LED در قسمت پیرایشی هست و به دلیل قابلیت شارژ مجدد، بسیار مناسبه.
  6. ینه بک‌لایت با لامپ‌های فلورسنت، یک نوع آینه هست که برای کارهای آرایشی و زیبایی طراحی شده اس. این آینه دارای لامپ‌های فلورسنت هست که به دلیل عمر طولانی و کیفیت نور بسیار خوب، بسیار محبوبیت داره.لامپ‌های فلورسنت، برخلاف لامپ‌های ال ای دی، از نور سفید و مات استفاده می‌کنن و به دلیل این خاصیت، برای بک‌لایت کردن پوست مناسبه. همچنین، این لامپ‌ها به دلیل مصرف کمتر انرژی در مقایسه با لامپ‌های قدیمی، به صرفه‌ترین گزینه برای آرایشگران حرفه‌ای هستن.آینه بک‌لایت با لامپ‌های فلورسنت دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت تنظیم شدت نور و دارای چراغ‌های LED در قسمت پشت آینه هست. همچنین، این آینه به دلیل ساختار مقاوم و با کیفیت خود، برای استفاده در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی انتخاب درست‌تری هست.
آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

آینه تاچ بک‌لایت دیواری

به طور کلی، آینه تاچ بک لایت دیواری در آرایشگاه به دلیل داشتن نورافکنی خاص، بهترین گزینه برای ایجاد نور مناسب برای آرایش هست. این نوع آینه‌ها با نورهای LED بر روی حاشیه‌ی آینه‌ی دیواری همراه هست و به این صورت عمل می‌کنه که نور LED از پشت آینه صادر شده و باعث توزیع نور یکنواخت بر روی چهره میشه. به علاوه، این نورهای LED به طور خاص در دستگاه‌های آرایشی مانند رژلب، لوازم آرایشی و… نمایش داده می‌شه و باعث بهبود دید مشتری از خودشون می‌شه.

آینه تاچ بک‌لایت دیواری در آرایشگاه به دلیل سبک وزن و قابل حمل بودن، به راحتی قابل حمل هستن و می‌تونن در اکثر اتاق‌های آرایشگاه استفاده بشن. همچنین، این نوع آینه‌ها معمولاً از جنس شیشه‌ای با کیفیت بالا ساخته شدن و با توجه به طراحی زیبا و جذابی که دارن، به طور قطع در دکوراسیون آرایشگاه شما مدرنیته بودن رو به رخ می‌کشه.

در نهایت، برای انتخاب آینه بک لایت دیواری مناسب باید به عواملی همچون نوع LED ها، کیفیت شیشه و سایز آینه توجه کرد. بهتر هست قبل از خرید، با متخصصان حرفه‌ای کمپانی آینه‌ها در ارتباط باشین و نظرات و پیشنهادهای اونا رو بپرسین.09357015855

آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

بهترین رنگ نوری برای آینه تاچ بک‌لایت در آرایشگاه

رنگ نوری مناسب برای آینه تاچ بک‌لایت در آرایشگاه به عوامل متعددی بستگی داره. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • هدف: آیا می‌خواید نوری رو در نظر بگیرین که بهترین نتیجه رو برای آرایش مشتریان شما به ارمغان بیاره ؟ یا می‌خواید منشاء نور رو در نظر بگیرین و از روشنایی کلی فضا بهره‌مند بشین؟یا رنگ‌های روشن رو برای زیبایی دکوراسیون خود استفاده کنین ؟
  • جنس پوست: جنس پوست مشتریان شما باید در انتخاب رنگ نوری مد نظر قرار بگیره. برای مثال، پوستی که تیره و مشکی باشه به عنوان مثال یک رنگ نوری با ولتاژ بالا برای ثبت جزئیات مشتری مناسب‌تر هست.که خوشبختانه آینه بک‌لایت این قابلیت تنظیم رنگ نوری و شدت اون رو داره.
  • مصرف کننده هدف: آینه تاچ بک‌لایت در آرایشگاه برای مصرف‌کنندگانی که ممکن هست از نور سفت و سخت ناراضی باشن، مناسب هست.
  • روشنایی کلی در آرایشگاه: روشنایی کلی در آرایشگاه باید به گونه‌ای باشه که فضای مناسبی برای کار باشه.

آینه‌ها داری رنگ‌های مختلفی در یک آینه هستن. که با کنترل یا حسگر قابل تغییر رنگی هستن. با توجه به موارد فوق، نمی‌توان به صورت قطعی یک رنگ نوری خاص رو برای آینه تاچ بک‌لایت در آرایشگاه پیشنهاد داد. با این حال، برای یافتن بهترین رنگ نوری برای آینه بک‌لایت در آرایشگاه، می‌تونین با توجه به نکات ذکر شده، انواع مختلف رنگ نور رو امتحان کرده و نتایج رو مقایسه کنین. همچنین، می‌تونین با مشتریان خود در مورد تجربیات اونا با رنگ نوری مختلف در بک‌لایت آینه صحبت کنین و نظرات اونا رو در نظر بگیرین.

آینه تاچ بک‌لایت
آینه تاچ بک‌لایت

چرا باید آینه تاچ بک‌لایت رو از کمپانی آینه‌ها تهیه کنم

این کمپانی در ارائه‌ی بهترین آینه تاچ بک‌لایت مزیت‌هایی نسبت به مابقی فروشگاه‌ها داره :

  1. داشتن گارانتی بی‌قید و شرط برای تمامی آینه‌ها
  2. قبول عودت آینه تا سه روز اگر از کیفیت یا ظاهر اون راضی نبودین
  3. مسئول سالم رسیدن آینه به محل مورد نظر هست. و هر گونه ایراد و آسیب رو در ارسال آینه پشتیبانی می‌کنه.
  4. به علت تولید و فروش بدون واسطه قیمت مناسبی برای آینه‌ها داره.
  5. تمام آینه‌ها با کیفیت صادراتی تولید می‌شن
  6. هر آینه‌ای که مدنظر دارین ، به صورت شخصی سازی شده قابل تولید هست
  7. امکان حک لوگو روی آینه‌ی شخصی شما وجود داره.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ