آینه قدی لمسی

آینه بک‌ لایت قدی

آینه بک‌ لایت قدی یکی از مهم‌ترین متریال‌های موجود تو هر مزون،بوتیک ، آرایشگاه و حتی خونه محسوب می‌شه که اگر در این فضا نباشن میشه گفت که کار به خوبی پیش نمی‌ره و باعث اختلال تو کار می‌شه.امروزه به آینه‌ قدی خیلی توجه می‌شه در صورتی‌که که تو زمان قدیم چنین چیزی وجود نداشت.

و برای دیدن خودشون تو آینه از یه آینه‌ی ساده و پیش پا افتاده که ممکن بود همون آینه رو تو سرویس بهداشتی بزنن و یا تو سالن آرایشی‌شون و براشون چندان اهمیت خاصی نداشت ‌.اما به مرور زمان و پیشرفت علم و صنعت توقع افراد از کارایی و طراحی آینه بالا رفت و از این رو شرکت‌های سازنده با طراح‌های زیادی روی کار اومدن تا بهترین نوع آینه بک‌ لایت قدی رو با توجه به نیاز و کاربری آینه برای شما تولید کنن.

راستی با خرید از مجموعه آینه‌ها تا یک سال آینه‌ی قدی مورد نظر خودتون رو بیمه کنین و از گارانتی یک‌ساله‌ی بی قید و شرط این کمپانی استفاده کنین.به این صورت که در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌تونین با یه تماس به کارگاه ayneha مشکل خودتون رو بیان کنین تا در اولین فرصت آینه شما تعمیر یا تعویض بشه.در ادامه در مورد انواع آینه بک‌لایت قدی صحبت می‌کنیم تا شما بتونین بهترین تصمیم رو در مورد خرید آینه بگیرین.با ما همراه باشین ….

انواع آینه بک‌ لایت قدی

  • آینه قدی مدل بک‌لایت
  • انواع آینه بک‌ لایت قدی مدل‌ قاب‌دار
  • آینه بک‌ لایت قدیمدل آویزی
  • آینه بک‌ لایت قدی مدل دوطرفه
  • آینه بک‌ لایت قدی حکاکی شده

آینه بک‌ لایت قدی

اگه دوست دارین یه محیط آروم و مدرن تری داشته باشین پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه بک‌ لایت قدی هس.تو آینه‌های بک‌لایت نوار‌های ال‌ای‌دی به طور مخفیانه در پشت آینه قرار گرفته می‌شه که با روشن کردن اون نوارها نور ملایم و خاصی وارد اطراف آینه می‌شه و در کل محیط رو خاص تر می‌کنه و آرامش خیلی زیادی به محیط می‌بخشه.

با وارد شدن افراد به سالن‌هایی که از آینه‌های نوردار مخصوصا بک لایت استفاده کردن طبق تحقیقات و پرسشنامه‌هایی که انجام شده آرامش و حس و حال بهتری به نسبت کسایی که آینه‌های سالن اون‌ها آینه نداشته داشتن.پس پیشنهاد ما برای محیط کاری‌تون استفاده از آینه‌های نور دار و زیبا برای بهتر دیده شدن و پیشرفت کاریتونه.

نحوه‌ی خاموش و روشن کردن نور آینه بک‌ لایت قدی

  • از طریق لمس آینه به وسیله‌ی انگشتان دست
  • از طریق در دست داشتن یک ریموت کنترلی

آینه تاچ و لمسی

شما می‌تونین از طریق انگشت‌های دست‌تون نقطه‌ای که بر روی آینه بک‌ لایت قدی تعبیه شده رو لمس کنین و‌ به راحتی آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین .اما باید به این نکته هم توجه کنین که با لمس آینه امکان لکه‌دار شدن و کثیفی بیشتر آینه وجود داره.

داشتن ریموت کنترلی

با در دست داشتن یه ریموت کنترلی شما در هر کجایی از سالن خودتون که هستین به راحتی می‌تونین آینه‌ی سالن آرایشی و یا مزون خودتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین .و یا اگر شما از امکانات چند رنگ استفاده کرده باشین می‌تونین آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

پیشنهاد ما داشتن یه ریموت کنترلیه تا بدون لمس آینه به کار خودتون ادامه بدین .حتی می‌تونین این دو قابلیت رو با هم سفارش بدین یعنی آینه‌ی شما هم قابلیت لمس و هم قابلیت داشتن ریموت کنترلی رو داشته باشه با این کار شما هر زمان در هر موقعیتی که بودین با توجه به نیازتون می‌تونین از مدل لمسی یا مدل ریموت‌دار استفاده کنین.

آینه بک‌ لایت قدی قدی مدل قاب‌دار

شما هر نوع سبک و سلیقه‌ای که داشته باشین به راحتی می‌تونین آینه‌‌ای که انتخاب کردین‌و بدون یا قاب یا با قاب سفارش بدین .اما باید برای زیبایی و بهتر بودن محیط کاری‌تون یک سری نکات رو رعایت کنین تا بتونین به بهترین وجه محیط سالن خودتون رو دیزاین کنین ..برای این منظور اولین نکته اینه که باید حتما سبک سالن خودتون رو در نظر بگیرین و بعد رنگ و طرح قاب خودتون رو انتخاب کنین برای مثال سبک سلطنتی یا مدرن و یا کلاسیک هر کدوم با رنگ‌های خودشون ست بشن تا زیبایی دیوار و سالن و مزون شما رو چندین برابر کنن.

شباهت‌های بین آینه‌های بک‌لایت و هالیوودی با لامپ LED چیه؟

استفاده از ال ای دی ها:

هم آینه‌های بک‌لایت و هم آینه‌های هالیوودی معمولاً از فناوری روشنایی LED برای روشن کردن آینه استفاده می کنن. ال‌ای‌دی ها کم مصرف هستن، ماندگاری بالایی دارن و نور روشن و یکنواختی رو ارائه می دن. اونا همچنین در تنوع رنگی مختلفی عرضه می‌شن که به کاربران این امکان رو می ده تا نوع روشنایی رو انتخاب کنه که به بهترین وجه با نیازهای اونا مطابقت داره.

الکتریسیته:

هم آینه‌های بک‌لایت و هم آینه‌های هالیوودی به یک منبع الکتریکی برای تامین روشنایی LED نیاز دارن. اونا معمولاً به یک پریز برق استاندارد وصل می شن یا می تونین اونا رو به دیوار متصل کنین. مقدار برق مصرفی هر دو نوع آینه عموماً کم هس و کارکرد اونا رو از نظر انرژی کارآمد و مقرون به صرفه می‌کنه.

اثرات نورپردازی:

هم آینه‌های بک‌لایت و هم آینه‌های هالیوودی، نوری رو فراهم می‌کنن که دید رو افزایش می‌ده و دیدن خود رو در آینه آسون‌تر می کنه. نورپردازی همچنین می‌تونه به ایجاد رنگی صاف تر و یکنواخت‌تر کمک کنه و آرایش کردن یا اصلاح سر و صورت رو آسون‌تر کنه.

علاوه بر این، هر دو نوع آینه می‌تونن فضایی آرام‌بخش ایجاد کنن، و اونا رو برای استفاده در حموم یا مکان‌هایی که افراد می‌خوان به آرامش برسن، ایده‌آل می‌کنه.

ویژگی‌ها: هم آینه‌های بک‌لایت و هم آینه‌های هالیوودی ممکن هس ویژگی‌های بیشتری مانند کنترل‌ کم یا زیاد نور، تنظیم دمای رنگ و اتصال بلوتوث داشته باشن. این ویژگی‌ها می‌تونن تجربه کاربر رو افزایش بدن و سفارشی کردن نور رو برای مطابقت با ترجیحات فردی آسون‌تر کنن.

عملکردها:

هم آینه‌های بک‌لایت و هم آینه‌های هالیوودی، عملکردهای مشابهی رو انجام می‌دهن و سطح بازتابی رو فراهم می‌کنن که به افراد اجازه می‌ده خودتون رو ببینین. اون‌ها معمولاً در حمام ها، اتاق های رختکن و سایر مناطقی که افراد می‌خوان خودشون رواصلاح کنن، آرایش کنن یا ظاهر خودشون رو قبل از بیرون رفتن بررسی کنن استفاده می‌شه.

راه‌های ارتباط با کمپانی‌آینه‌ها برای خرید آینه بک‌ لایت قدی

برای خرید آینه هم می‌تونین بصورت حضوری به آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کنین . و هم می‌تونین بصورت غیر حضوری از طریق تلفن همراه با شماره 09357015855 تماس بگیرید و طرح مورد نظرتون رو از طریق شبکه‌های مجازی ارسال کنین.

گارانتی و ضمانت مجموعه آینه‌ها

مجموعه آینه‌ها جزو اولین مجموعه‌ها در ایران هس که محصولات خودش رو ضمانت می‌کنه. این ضمانت شامل شکستن،ضربه خوردگی هنگام ارسال یا کم‌سو شدن چراغ یا نوارهای LED یا کار نکردن دکمه لمسی یا ریموت می‌شه که بدون هیچ چشم داشتی تعمیر یا تعویض می‌شه تنها در صورتی شکستگی شامل گارانتی نمی‌شه که توسط مشتری بشکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ