آینه بک‌لایت مهتابی

آینه بک‌لایت مهتابی

آینه‌ها امروزه تنوع خیلی زیادی پیدا کردن. که این موضوع به‌خاطر اهمیت بالایی هست که آینه‌ها دارن. این تنوع بالا باعث شده تا شما بتونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو داشته باشین. یکی از بهترین آینه‌ها، آینه بک‌لایت مهتابی هستش. این آینه بسیار کاربردیه و باعث شده تا دیگه آینه‌های قدیمی هیچ جایگاهی رو نداشته باشن. به‌خصوص برای کاربردهای مهم از آینه‌های مدرن استفاده میشه که عملکرد خیلی عالی رو نسبت به آینه‌های دیگه دارن. و اگر نگاهی هم به اطراف خودمون و آینه‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرن بندازیم، می‌بینیم که آینه بک‌لایت مهتابی خیلی مورد توجه همه قرار گرفتن.

آینه بک‌لایت مهتابی

آینه بک‌لایت مهتابی چه مشخصه‌ای داره

آینه بک‌لایت مهتابی آینه‌ای هست که به‌دلیل استفاده از چراغ LED در خود، دارای نورپردازی هستش. نور آینه نوردار به‌صورت مخفی هستش که دور تا دور آینه رو می‌گیره. این نور مخفی به‌خاطر استفاده از نوار LED در قسمت پشت آینه ایجاد می‌شه. نوار مورد استفاده در آینه بک‌لایت مهتابی، ضخامت کمی داره و همینطور نواری شکله. پس وقتی پشت آینه قرار می‌گیره، اصلا شکل بدی رو ایجاد نمی‌کنه. برعکس جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌ده.

آینه بک‌لایت مهتابی با انتشار نور خودش باعث میشه تا دید در آینه خیلی بهتر بشه. به این صورت که وقتی جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، می‌تونین خودتون رو خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه ببینین. این نور خیلی خوب اطراف و روبه‌روی خودش رو روشن می‌کنه تا این دید بهتر میسر بشه. همچنین نور کاملا یک‌دست اطراف آینه رو روشن می‌کنه. چون طراحی و تعبیه چراغ در پشت آینه طوری انجام شده که نور ایجاد شده هیچ سایه‌ای رو نداشته باشه.

آینه بک‌لایت مهتابی در کنار کاربرد خیلی خوب و مهمی که داره، به‌عنوان آینه دکوراتیو هم محسوب میشه. که به‌خاطر همین نورپردازی و جلوه خیلی زیبایی که به واسطه همین انتشار نور ایجاد میشه، در دسته آینه دکوراتیو هم قرار می‌گیره.آینه بک‌لایت مهتابی از به‌روزترین آینه‌هاست که در زمان کمی که معرفی شده، باعث شده تا جای آینه‌های قدیمی رو بگیره.

آینه بک‌لایت مهتابی

آینه بک‌لایت مهتابی چه تاثیری در دکوراسیون داخلی داره

آینه بک‌لایت مهتابی ضمن عملکرد خیلی خوبی که به‌عنوان یک آینه داره، وقتی در فضایی قرار می‌گیره. اون رو خیلی زیباتر نشون میده. درواقع این آینه می‌تونه به‌عنوان نقطه کانونی در فضای خودش تلقی بشه و باعث تغییر اساسی در این فضا بشه. آینه‌ها در کل از عناصر مهمی در دکوراسیون و طراحی داخلی محسوب می‌شن. بنابراین باید در مورد ظاهر آینه هم به مواردی توجه کرد.

آینه بک‌لایت مهتابی از بهترین پیشنهادها برای هر کاربرد و فضایی هستش. چون وقتی در یک محیطی به کار بره، اون رو بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون می‌ده. که به‌دلیل انعکاس و بازتاب محیط اطراف در آینه این اتفاق می‌افته. وقتی هم که آینه خودش دارای نورپردازی باشه، در این مهم تاثیر بیشتری رو خواهد داشت. به‌طور کلی این آینه موجب می‌شه تا یک فضای دلبازی رو بتونین برای خودتون فراهم کنین.

پس برای ایجاد یک فضای مدرن و زیبا مطمئن باشین که آینه بک‌لایت مهتابی قطعا انتخاب ایده‌آلی هستش. چون امروزه طراحی داخلی اهمیت خلی بالایی داره. و اینطور نیست که برای وسیله مهمی مثل آینه، از آینه‌های قدیمی که هیچ عملکرد و یا جلوه خاصی رو نداشتن استفاده بشه. آینه‌های امروزی از چنان تنوعی هم برخور دارن که می‌تونین خیلی راحت آینه‌ای متناسب با دکوراسیون و سلیقه خودتون انتخاب کنین.

آینه بک‌لایت مهتابی چه جاهایی بیشتر کاربرد داره

آرایشگاه

آینه در آرایشگاه از اهمیت خیلی بالاتری نسبت به خیلی از جاهای دیگه داره. درواقع هیچ آرایشگاهی بدون وجود آینه نمی‌تونه فعالیت داشته باشه. با توجه به اهمیتی که آینه در آرایشگاه و سالن زیبایی داره، آینه بک‌لایت مهتابی خیلی انتخاب مناسبی هستش. چون این آینه به شما کمک می‌کنه که بتونین کار بهتری رو برای مشتری خودتون انجام بدین. به این صورت که نور دقیقا روی مشتری شما می‌افته و دید خیلی بازی براتون ایجاد می‌شه. وقتی هم که دید خوبی داشته باشین، می‌تونین با دقت و تمرکز بالایی که براتون ایجاد می‌شه کار بی‌نقصی رو ارائه بدین.

آینه بک‌لایت مهتابی

همچنین این آینه بک‌لایت مهتابی فضای آرایشگاه شما رو خیلی مدرن و حرفه‌ای نشون می‌ده. فضایی که شما برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد می‌کنین، یک نوع ویترین برای نشون دادن سطح کار شماست. چون مشتری‌ها برای انتخاب سالن زیبایی به دکوراسیون شما هم توجه می‌کنن. موضوع دکوراسیون در آرایشگاه که یک فضایی هست که خودش خدمات زیبایی ارائه می‌ده، خیلی اهمیت ویژه‌تری رو داره. اگر سالن‌های حرفه‌ای و امروزی هم بررسی کنین، متوجه میشین که اون‌ها هم دیگه آینه‌های قدیمی رو اصلا مورد استفاده قرار نمی‌دن.

ضرورت آینه بک‌لایت مهتابی در آرایشگاهی

در نتیجه تو هر مکانی آینه‌ها به دلایل متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیره ، به عنوان مثال برخی از آینه‌ها برای به‌وجود آمدن یه استایل یا مد و برخی دیگر برای سادگی استفاده می‌شه. دلایلی که چرا باید آینه‌های زیادی رو در آرایشگاه خودتون نصب کنیم عبارت‌ان :

  • جذابیت و زیبایی آرایشگاه خودتون رو افزایش بدین.
  • نور اتاق رو بیشتر کنین.
  • آینه‌ها می تونن عیب‌های دیوارها رو پنهون کنن.
  • وجود آینه باعث می‌شه کل فضا بزرگ‌تر به نظر برسه .

چرا آینه ساده نه

آینه ساده زیاد نمی‌تونه در دکوراسیون تاثیر بذاره چون فقط می‌تونین قاب یا اندازه آینه رو تغییر بدین تنها مزیتی که دارن اینه‌ که آرایشگاه رو بزرگ‌تر نشون میده و چون فقط یه روشنایی هس که ، اونم لامپ سر مشتری‌اس باعث می‌شه سایه روی صورت مشتری بیوفته یه‌طرف و باعث بشه که صورت مشتری رو زیاد یا کم‌تر از طرف دیگر آرایش کنین . ولی آینه چراغ‌دار این مشکلات رو نداره.

آینه بک‌لایت مهتابی

مزون

آینه بک‌لایت مهتابی برای مزون هم انتخاب خیلی عالی هستش. به این دلیل که در مزون هم نیاز به یک آینه‌ای هست که بتونه تصویر واضحی رو به مشتری بده. چون مشتری بعد از پرو لباس برای دیدن خودش از آینه‌ای ترجیح میده استفاده کنه که بتونه خیلی کامل و روشن در آینه دیده بشه. به همین دلیل آینه بک‌لایت مهتابی می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. چون نور خیلی خوب روشنایی کافی ایجاد می‌کنه.

همچنین وقتی آینه بک‌لایت مهتابی رو در مزون قرار می‌دین، باعث می‌شه که جلوه خود آینه و درکل مزون خیلی زیباتر بشه. و درواقع شما با فراهم کردن یک فضای زیبا و جذاب می‌تونین زمینه رو برای جذب مشتری‌های بیشتری فراهم کنین. در دنیای امروزی دکوراسیون و طراحی داخلی برای فضاهایی که خدمات به مشتری می‌دن، خیلی موضوع مهمی هستش. و از مواردی محسوب می‌شه که آدم‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه تا بخوان به اون فضا بیان. علاوه بر این‌ها آینه مزون نوری مدرن جلوه خیلی زیبایی رو هم لباس‌های داخل مزون میده. تا هر کسی که به مزون شما بیاد رو مجذوب خودش کنه.

سفارش آینه بک‌لایت مهتابی از مجموعه آینه‌ها

شما می‌تونین تو هر طرح و اندازه‌ای از آینه بک‌لایت مهتابی رو که می‌خواین از کمپانی ayneha سفارش بدین حتی می‌تونین آینه‌هایی که در سایت‌های خارجی و داخلی دیدین رو الگو برداری کنین. تا به آرایشگاه‌تون فضای مدرن و کلاسیک ببخشین و بین رقبا خودتون رو متمایز کنین. سفارش‌تون از مجموعه ayneha یه امتیاز هم داره.

اونم گارنتی یکساله محصولات هست یعنی‌چی ،یعنی اگر چراغ‌های آینه‌ آرایشگاهی تون کم‌سو شد یا نیاز تعمیر داشت مجموعه ayneha اونو بدون هیچ چشم داشتی ازتون قبول و تعمیر می‌کنه یا اگه در زمان ارسال محصول ، محصول شکست یا دچار زدگی شد دوباره اونو بدون هیچ چشم داشتی قبول و تعیمر می‌کنه. تا 7 روز هم اگه از آینه‌تون خوش‌تون نیومد یا به دکورتون نخورد می‌تونین برگردونین😮😮.

فقط اگه بعد از تحویل یه جسم سخت به آینه‌تون بخوره و بشکنه شامل گارانتی نمی‌شه!!!!

آدرس کارگاه آینه: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.
تلفن تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ