آینه بک‌لایت قدی

آینه بک‌لایت قدی

آینه‌هایی که امروزه معرفی شدن و مورد استفاده قرار می‌گیرن رو اصلا نمی‌شه با آینه‌های قدیمی مقایسه کرد. آینه‌های جدید کیفیت خیلی بهتری دارن و وضوح تصویرشون خیلی بهتر شده. همچنین یکسری امکانات هم به آینه قدی اضافه شده که عملکرد این آینه‌ها رو خیلی بهتر کرده. آینه بک‌لایت قدی یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین آینه‌هاست که اتفاقا خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته. چون این آینه ضمن این که کارکرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های ساده داره، از زیبایی خیلی خاصی هم برخورداره. و می‌تونه در هر جایی که قرار بگیره، اون فضا رو خیلی زیباتر نشون بده.

آینه بک‌لایت قدی
آینه بک‌لایت قدی

آینه بک‌لایت قدی دقیقا به چه آینه‌ای گفته می‌شه

آینه بک‌لایت آینه‌ای هست که در قسمت پشت اون چراغ LED کار گذاشته می‌شه. این چراغ به‌صورت یک‌تکه هست و شکل نواری داره. ضخامتش هم کم هست. به همین دلیل وقتی پشت آینه نوری گریم کار گذاشته می‌شه، مشخص نیست و اصلا ظاهر بدی رو ایجاد نمی‌کنه. بر عکس یک نور مخفی دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه که جلوه خیلی خاصی رو به آینه می‌بخشه. زیبایی که این نور برای آینه به وجود میاره باعث میشه تا اون رو به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل کنه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه بک‌لایت

علاوه بر این موارد این نور ایجاد شده خیلی کمک می‌کنه تا دید بهتری در آینه ایجاد بشه. چون نور دقیقا طوری برای آینه بک‌لایت قدی طراحی شده که وقتی روبه‌روی اون قرار می‌گیرین، بتونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر خودتون رو در آینه ببینین. که این دید بهتر رو هیچ‌کدوم از ابزار روشنایی دیگه که در فضا استفاده می‌شن نمی‌تونن ایجاد کنن.

آینه بک‌لایت قدی
آینه بک‌لایت آرایشگاه

آینه بک‌لایت قدی چه مزیت‌هایی رو نسبت به آینه‌های دیگه داره

آینه بک‌لایت قدی همونطور که در قسمت بالا هم گفته شد دارای نورپردازی هست. و این نورپردازی برای دید بهتر شما خیلی کمک‌کنندست. علاوه بر این موضوع قدی بودن آینه هم می‌تونه خیلی مفید باشه. چون آینه قدی رو وقتی جلوش می‌ایستین، می‌تونین کامل خودتون رو در آینه نگاه کنین. این نمایش کامل در آینه فقط با آینه قدی ممکن می‌شه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه دیواری برای مزون

همچنین آینه‌ها به‌طور کلی وقتی در فضایی قرار می‌گیرن باعث می‌شن تا اون فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون داده بشه. اما آینه بک‌لایت قدی اول به خاطر روشنایی که ایجاد می‌کنه و بعد قدی بودنش که فضای بیشتری رو می‌تونه انعکاس بده، تاثیر بیشتری رو در این روشنایی و بزرگنمایی داره. البته خود این آینه هم تنوع زیادی می‌تونه داشته باشه تا برای هر فضایی بتونه مناسب باشه.

انواع آینه بک‌لایت قدی

. آینه بک‌لایت قدی یکی از حالت‌هایی که می‌تونه داشته باشه، دیواریه. آینه که به دیوار نصب می‌شه دیگه فضایی از محیط رو اشغال نمی‌کنه. و اینطوری این فضای باقی‌مونده رو می‌تونین برای موارد دیگه‌ای استفاده کنین. تا فضای شما مرتب‌تر و منظم‌تر هم نشون داده بشه. همچنین آینه دیواری، آینه ثابتی هست که در این صورت ایمنی کامل آینه هم حفظ می‌شه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه دیواری نوری

.در آینه بک‌لایت قدی یکی از حالت‌های خیلی کاربردی دیگه‌ای که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، به‌صورت دوطرفه هست. آینه دوطرفه با توجه به اسمی هم که داره امکان استفاده از هر دوسمت اون به‌طور همزمان وجود داره. در این صورت با یک آینه همزمان دو نفر می‌تونن استفاده کنن و در فضای موجود هم صرفه‌جویی می‌شه. این آینه برای فضاهای کوچیک خیلی پیشنهاد می‌شه، چون عملکرد خیلی خوبی رو داره.

آینه بک‌لایت قدی
آینه قدی دوطرفه

. آینه بک‌لایت قدی حالت دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه به‌صورت پایه‌داره. آینه پایه‌دار این قابلیت براش فراهم می‌شه که بتونه راحت‌تر جابه‌جا بشه. چون گاهی برای برخی از فضاها و کاربردها نیاز به این جابه‌جایی آینه وجود داره. حتی برای راحتی بیشتر در انتقال دادن آینه می‌تونین از چرخ هم زیر اون استفاده کنین. تا بدون این که انرژی خاصی صرف کنین، بتونین خیلی راحت آینه رو به هر جایی که می‌خواین منتقل کنین.

آینه بک‌لایت قدی
آینه پایه‌دار قدی

از آینه بک‌لایت قدی در چه فضاهایی می‌شه استفاده کرد

آرایشگاه

شاید بشه گفت که آینه در آرایشگاه حرف اول رو می‌زنه. برای همین اهمیت بالایی که آینه در آرایشگاه و سالن زیبایی داره باید به اون توجه خاصی بشه. به همین دلیل هم دیگه آینه‌های قدیمی اصلا در آرایشگاه جایگاهی ندارن و ازشون استفاده نمی‌شه. به جای اونا آینه‌هایی مثل آینه بک‌لایت قدی می‌تونن خیلی انتخاب مناسبی باشن. چون نور خوب و ایجاد تصویر واضح در آینه برای این فضا خیلی مهمه. به همین دلیل هم این آینه قطعا انتخاب بهتری هست. چون شما با این آینه می‌تونین دید خیلی بهتری رو داشته باشین و روی مشتری اشراف بیشتری دارین. در این صورت تمرکز و دقت بالایی هم براتون ایجاد می‌شه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه آرایشگاهی

آینه بک‌لایت جدا از کاربرد خیلی عالی که برای آرایشگاه داره، می‌تونه زیبایی سالن رو خیلی بیشتر کنه. طراحی و دکوراسیون هم از موارد مهمی هستن که خیلی بهشون توجه میشه. و به‌نوعی می‌تونه عاملی برای جذب مشتری باشه. چون در هر فضایی اولین چیزی که هر فردی رو جذب می‌کنه، فضای اون هست. اون هم در فضایی مثل آرایشگاه که خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده می‌شه و زیبایی اهمیت دوچندانی پیدا می‌کنه. اگر خودتون هم آرایشگاه‌های حرفه‌ای و به‌روز رو نگاه کنین می‌بینین که اونا هم از این آینه‌ها استفاده می‌کنن.

خونه

در همه خونه‌ها هم قطعا نیاز به یک آینه قدی وجود داره. پس با این مزیت‌ها و قابلیت‌هایی که آینه بک‌لایت داره چی بهتر از آینه بک‌لایت قدی. که هم عملکرد خیلی خوبی رو داره و هم این که فضای خونه شما رو خیلی تغییر میده و زیباتر می‌کنه. تنها با استفاده از این آینه می‌تونین جلوه خیلی خاصی رو برای فضای خودتون ایجاد کنین. درواقع این آینه فضای شما رو خیلی دلبازتر نشون میده. و باعث می‌شه هم خودتون و هم مهموناتون هم در خونه شما حس بهتر و آرامش بیشتری داشته باشن. چون این فضای زیبا روی روحیه افراد هم خیلی تاثیر میده و می‌تونه اون رو بهتر کنه.

آینه بک‌لایت قدی
آینه قدی نوری

مزون

آینه در مزون هم از اهمیت بالایی برخورداره. آینه‌ای که در این فضا استفاده می‌شه باید قدی باشه تا بتونه دید کاملی رو به افراد بده. دید قدی از مشتری‌ها در آینه باید به همراه نور خوب و کافی باشه تا بتونه تصمیم‌گیری رو راحت‌تر کنه. به همین دلیل آینه بک‎‌لایت قدی بهترین انتخاب ممکن برای هر مزون و فروشگاه لباس و پوشاک محسوب می‌شه. همینطور به لحاظ ظاهری هم این آینه از زیبایی و جلوه خاص‌تری نسبت به آینه‌های دیگه برخورداره. و می‌تونه فضای مزون رو خیلی شکیل‌تر نشون بده.

آینه بک‌لایت قدی
آینه مزونی بک‌لایت

آینه بک‌لایت قدی رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

انواع آینه بک‌لایت قدی و هر آینه دیگه‌ای که مدنظر داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه به دلخواه خودتون تولید می‌شه. صفر تا صد ساخت آینه‌ها در همین مجموعه انجام می‌شه. به همین دلیل هم کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنیم. چون در ساخت آینه‌ها همه‌چیز در بهترین نوع خودشه و آینه‌ها می‌تونن با بهترین نمونه‌های خارجی هم رقابت کنن.

آینه بک‌لایت قدی
آینه بک‌لایت قدی

اما کیفیت بالا و قیمت مناسب مواردی نیستن که تنها مزیت این کارگاه باشن. بلکه داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله چیزی هست که این مجموعه رو از رقبای خودش متمایز می‌کنه. شما با سفارش و بعد از دریافت آینه هم خیالتون کاملا راحته که اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، بدون هیچ هزینه‌ای به رفع این اختلال رسیدگی می‌شه. مثلا اگه سنسور آینه خوب کار نکنه، به ما اطلاع می‌دین و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رفع میشه. این امکان هم وجود داره که اگر احیانا آینه طبق دلخواه‌تون نبود، بتونین مرجوع کنین. فقط در صورت شکستگی و ضربه آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتباط و تماس با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09357015855 تماس بگیرین. هر سوالی هم درباره آینه‌ها داشته باشین می‌تونین از همکاران ayneha بپرسین. اونا تمام تلاش‌شون بر این هست که بتونن شما رو به بهترین شکل راهنمایی کنن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

آدرس کارگاه تولید آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 در مورد “آینه بک‌لایت قدی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ