آینه آرایشی قدی تبریز

آینه آرایشی قدی تبریز

آینه‌ای که برای آرایش مورد استفاده قرار می‌گیره، باید از نظر کیفیت و کاربرد معمولی نباشه. امروزه هم مثل گذشته نیست که فقط یک نوع آینه وجود داشته باشه و از همون هم برای کاربردهای مختلف ازجمله آرایش و میکاپ استفاده بشه. امروزه آینه‌های آرایشی انواع بسیار مختلفی دارن. در این متن به آینه آرایشی قدی تبریز می‌پردازیم که این آینه خودش از تنوع خیلی زیادی می‌تونه داشته باشه. اصولا آینه قدی از پرکاربردترین آینه‌ها محسوب میشه که برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. چون این آینه دیدی کامل رو به شما میده و با استفاده از اون می‌تونین خودتون رو تمام قد تماشا کنین.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه آرایشی قدی

آینه آرایشی قدی تبریز چه انواعی داره

یکسری آینه‌های مدرنی امروزه معرفی شدن که ما در قالب آینه آرایشی قدی تبریز به شما معرفی می‌کنیم. در این آینه‌ها خیلی دقت شده تا طراحی داشته باشن که بتونه به شما در انجام آرایش بهتر کمک کنه.

آینه نوری

یکی از مدرن‌ترین آینه آرایشی قدی تبریز، آینه نوری هستش. آینه نوری مناسب میکاپ آینه‌ای با امکان نورپردازی عالی هست که حین آرایش می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. نور این آینه به‌وسیله چراغ LED که پشت آینه قرار داده میشه، تامین میشه. چراغی که مورد استفاده قرار می‌گیره، ضخامت کمی داره و همینطور یک‌تکه و نواری شکله که می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. این چراغ روشنایی به حد کافی برای شما ایجاد می‌کنه که به شما یدد خیلی خوبی رو میده. نور ایجاد شده به‌طور یکدست دور آینه ایجاد میشه و می‌تونه اطراف خودش رو به‌خوبی روشن کنه.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه نوردار آرایشی

چراغ LED که برای آینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره، بهترین و طبیعی‌ترین روشنایی رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل وقتی روبه‌روی این آینه قرار بگیرین، می‌تونین چهره و صورت خودتون رو خیلی واضح و روشن ببینین. بنابراین چه زمانی که خودتون بخواین آرایش رو انجام بدین و چه آرایشگر یا میکاپ‌آرتیست بخواد این کار رو انجام بده در هر صورت نور آینه خیلی مفید عمل می‌کنه. و به شما چنان دی بازی میده که بتونی با دقت بالایی آرایشی تمیز رو پیاده کنین.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه قدی سالن زیبایی

آینه چراغ‌دار

آینه چراغ‌دار هم یکی دیگه از انواع آینه آرایشی قدی تبریز می‌تونه باشه. در این آینه هم دقیقا از چراغ LED استفاده میشه که بهترین نوع ابزار روشنایی محسوب میشه. اما در این آینه‌ها از چراغ‌های LED که شبیه به چراغ‌های معمولی هست، استفاده میشه. برعکس آینه نوری در آینه چراغ‌دار آرایشی، چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. چراغ‌هایی که روی آینه قرار می‌گیرن، چون چندیدن چراغ هستن و برای این که روشنایی مطلوبی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنن، با یک فاصله مشخص روی آینه قرار داده میشن.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه چراغ‌دار قدی

چراغ‌های قرار گرفته روی آینه هم وقتی روشن بشن، نور قابل‌قبولی رو منتشر می‌کنن. زمانی که برای آرایش و میکاپ مقابل آینه قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا تسلط بالایی روی پوست و چهره داشته باشین. در این صورت قطعا بهتر هم می‌تونین آرایشی تمیز و بی‌نقص رو انجام بدین. چون نور این آینه‌ها دقیقا متمرکز روی چهره شما هستش و بهتر می‌تونین روی کارتون تسلط داشته باشین. چون نورهای دیگه‌ای که برای روشنایی محیط استفاده میشن، هیچ‌وقت نمی‌تونن تا این حد تاثیرگذار و مفید باشن. اصلا طراحی این آینه‌ها به این دلیل انجام شده که بتونن آینه‌های تخصصی رو با عملکردی عالی ایجاد کنن.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه لامپی قاب‌دار

آینه آرایشی قدی تبریز چه مزیت‌هایی رو دارن

آینه آرایشی قدی تبریز با وجود قدی بودن می‌تونه دید کاملی از خودتون رو به شما بده. درواقع با این آینه‌های مدرن شما ضمن این که می‌تونین آرایشی بهتر رو انجام بدین و تسلط و دقت کارتون بیشتر هستش، می‌تونین استایل خودتون رو هم با این آینه‌ها بهتر و کامل ببینین. همین نور علاوه بر این که صورت خودتون رو بهتر در آینه نمایش میده، موجب میشه تا با روشنایی خوبی که ایجاد شده، برای استفاده‌های دیگه‌ای هم که از آینه دارین خیلی بهتر دیده بشین.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه آرایشی دوطرفه

همچنین این آینه‌ها ضمن این که کارکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون میدن، با ظاهر مدرن خودشون هم می‌تونن باعث بشن تا فضای شیکی رو فراهم کنین. آینه آرایشی قدی تبریز برای آرایشگاه و منزل پیشنهاد عالی هستش. مثلا با استفاده از این آینه در آرایشگاه ضمن این که به شما کمک می‌کنه تا بتونین کار خودتون رو خیلی حرفه‌ای‌تر به مشتری ارائه بدین، دکوراسیون آرایشگاه و سالن شما رو خیلی مدرن‌تر هم جلوه میده. وقتی شما سالن زیبایی دارین و در اون خدمات زیبایی و میکاپ رو به‌طور تخصصی ارائه میدین، باید بتونین فضایی رو هم ایجاد کنین که از ظاهر زیبایی برخوردار باشه.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه نوری آرایشی

به‌خصوص آینه آرایشی قدی تبریز که در شهری مثل تبریز مورد استفاده قرار می‌گیره که در این شهر دکوراسیون و طراحی داخلی خیلی اهمیت داره. شما با به کار بردن اینچنین آینه‌های مدرن فضای زیبا و مدرنی رو برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد می‌کنین. این دکوراسیون برای فضاهایی مثل آرایشگاه که مشتری‌ها به اون میان خیلی اهمیت داره. درواقع اولین چیزی که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه، همین فضای داخلی شماست. آینه هم که در کل از عوامل مهمی در هر چیدمانی به‌خصوص در آرایشگاه هستش و باید مورد توجه قرار بگیره.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه چراغ‌دار

قابلیت‌هایی که آینه آرایشی قدی تبریز می‌تونه داشته باشه، چه مواردی هست

. برای آرایش و میکاپ نوری که به میزان کافی باشه و از جای درستی منتشر بشه، خیلی نقش مهمی داره. به همین دلیل آینه‌ها می‌تونن قابلیت تنظیم نور داشته باشن. یعنی اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین ازطریق آینه نور اون رو بیشتر یا کمتر کنین.

. ممکنه که بخواین قسمت‌هایی از صورت رو با دید بازتری ببینین. در این صورت می‌تونه روی صفحه آینه از یک آینه کوچیکی که قابلیت بزرگنمایی داره، استفاده بشه.

. آینه‌های مدرن می‌تونن خیلی هوشمندتر هم باشن. به این صورت که می‌تونین این آینه‌ها رو به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین و از این طریق موسیقی یا ویدئو از آینه پخش کنین. تا زمانی که جلوی آینه مشغول به آرایش هستین، بتونین مثلا با یک موسیقی ملایم فضای آرامش‌بخشی رو هم ایجاد کنین.

. رنگ روشنایی آینه می‌تونه رنگ‌های مختلفی داشته باشه. مثلا برای آرایش و میکاپ رنگ‎های آفتابی و مهتابی خیلی مناسب و طبیعی هستن که می‌تونین در کنار این‌ها مثلا رنگ آبی یا بنفش رو هم انتخاب کنین تا هر زمان که دوست داشتین، بتونین این تغییر رنگ نور رو داشته باشین.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه آرایشگاه

هر قابلیتی که عنوان شد رو شما به‌صورت انتخابی می‌تونین روی آینه خودتون داشته باشین. یعنی هر قابلیتی که دوست داشتین و مورد دلخواهتون بود رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه.

آینه آرایشی قدی تبریز رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه آرایشی قدی تبریز و انواع دیگه آینه هستش. هر آینه‌ای که بخواین در این کارگاه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. تمام آینه‌ها دقیقا طبق چیزی که شما می‌خواین تولید میشن. در صورتی که آینه مورد دلخواه شما نبود، با وجود ضمانت مرجوعی می‌تونین آینه رو مرجوع کنین.

آینه آرایشی قدی تبریز
آینه آرایشی قدی تبریز

اما علاوه بر این‌ها روی آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم وجود داره. با این ضمانت هر اتفاقی هم اگر احیانا برای آینه به وجود بیاد، فقط به ما اطلاع بدین تا رسیدگی خیلی سریع صورت بگیره. مثلا اگر یک لامپ آینه بسوزه یا لمس آینه دچار مشکل بشه، ما براتون رایگان لامپ رو تعویض می‌کنیم یا هر اقدام دیگه‌ای نیاز باشه انجام میدیم. البته شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه متاسفانه شامل این ضمانت نخواهد بود.

برای سفارش آینه موردنظرتون مثل آینه آرایشی قدی تبریز با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 می‌تونین تماس بگیرین. از تبریز و یا هر شهر دیگه‌ای از ایران امکان سفارش وجود داره. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ