آینه آرایشگاه مشهد

آینه آرایشگاه مشهد

دنبال یه آینه خفن میگردی؟ واسه پیدا کردن آینه آرایشگاه خفن مشهد را زیر و رو کردی اما نتونستی چیزی که می‌خوای پیدا کنی؟ خوب حق داری مدل‌های بازار همشون غیر حرفه‌ای و قدیمی‌اند. ولی خوب یه آینه آرایشگاه درست و مناسب و حرفه‌ای دقیقاً چه ویژگی‌هایی داره چه مشخصاتی داره؟ تا آخر این مقاله با همدیگه مدل‌های مختلفو بررسی می‌کنیم تا ببینیم که کدومشون برای ما مناسب‌تره.

کیفیت آینه آرایشگاه مهمه؟

زمانی که ما داریم واسه روی در ورودی ساختمان انتخاب می‌کنیم کیفیتش فقط تا حدی اهمیت داره اما زمانی که ما داریم برای آرایشگاه آینه انتخاب می‌کنیم باید روی کیفیتش تاکید و دقت خیلی زیادی داشته باشیم. فرض کن مشتریت رو بخوای ساعت‌ها جلوی آینه بی‌کیفیت و کدر و موج‌دار بنشونی چه فکری در موردت می‌کنه؟

مشخصاً حس می‌کنه که تو حرفه‌ای نیستی و با به حرفه‌ات اهمیتی نمی‌دی. شایدم حس کنه کارت خوب نیست و چون مشتری نداری حاضر نیستی یه دستی به سرو روی آرایشگاهت بکشی؟! پس توی اهمیت کیفیت آینه آرایشگاه بحثی نیست مسئله اینه که از چه روشی واسه تشخیص دادن آینه با کیفیت استفاده کنیم

از کجا کیفیت آینه ارایشگاه رو تشخیص بدیم؟

زمانی که ما داریم واسه روی در ورودی ساختمان انتخاب می‌کنیم کیفیتش فقط تا حدی اهمیت داره اما زمانی که ما داریم برای آرایشگاه آینه انتخاب می‌کنیم باید روی کیفیتش تاکید و دقت خیلی زیادی داشته باشیم. فرض کن مشتریت رو بخوای ساعت‌ها جلوی آینه بی‌کیفیت و کدر و موج‌دار بنشونی چه فکری در موردت می‌کنه؟

مشخصاً حس می‌کنه که تو حرفه‌ای نیستی و با به حرفه‌ات اهمیتی نمی‌دی. شایدم حس کنه کارت خوب نیست و چون مشتری نداری حاضر نیستی یه دستی به سرو روی آرایشگاهت بکشی؟! پس توی اهمیت کیفیت آینه آرایشگاه بحثی نیست مسئله اینه که از چه روشی واسه تشخیص دادن آینه با کیفیت استفاده کنیم

آینه آرایشگاه مشهد
آینه آرایشگاه مشهد

در تولیدی و کارگاه آینه‌ها انواع آینه از جمله آینه آرایشگاه مشهد را با کیفیت و قیمتی تضمینی تولید می‌کنیم. ما در تولید تمامی محصولات خودمون از بهترین مواد اولیه، تجهیزات و نیروی متخصص بهره می‌گیریم. از این رو کیفیت‌ها قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی مشابه خودشون رو دارن. همچنین تمامی سفارش‌ها سعی میشه در کمترین زمان ممکن تولید و به دست تو رسونده بشه. ارسال به سراسر کشور هم پذیرفته میشه. ما در کاگاه آینه سعی کردیم تا بهترین خدمات رو برای مشتریان خودمون در نظر بگیریم. از این جهت اگر پس از دریافت محصول از آن رضایت نداشته باشی، می‌تونی بهمون پسش بدی.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه قدی سالن

آینه آرایشگاه مشهد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه؟

آینه آرایشگاه مشهد و در کل آینه‌ آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی اگر در قسمت‌هایی استفاده بشن که نیاز به تصویر کاملا واضح و روشن باشه، باید آینه به‌گونه‌ای تولید بشه که کاملا شفاف و درخشان باشه. تا بتونه تصویری که از افراد و محیط اطراف خودش ایجاد می‌کنه، دقیقا مشابه و هم‌رنگ واقعیت خودشون باشن. اما در قسمت‌هایی مثل قسمت انتظار و… میشه از آینه‌هایی که حالت تزیینی و دکوری دارن استفاده کرد.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه ارایشگاهی

همچنین کیفیت آینه آرایشگاه مشهد باید طوری باشه که به‌سادگی لکه روی اون ایجاد نشه. علاوه بر این به‌راحتی هم بشه صفحه اون رو تمیز کرد. این مورد به‌خصوص در فضاهای آرایشگاهی خیلی اهمیت پیدا میکنه. چراکه زمان‌های طولانی از آینه استفاده میشه و فرصت این که بشه در زمان‌های نزدیک به هم اون رو تمیز کرد، وجود نداره. همچنین هنگام تمیز کردن هم باید به‌سادگی لکه‌ها پاک بشن و اثری از اون‌ها روی آینه باقی نمونه. که این موارد بستگی به کیفیت آینه داره. که اگر کیفیت بالایی داشته باشه، این اتفاق‌ها نمیفته.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه گرد سالن زیبایی

کیفیت و مقاومت بالای آینه هم موضوع مهمیه که در مورد آینه آرایشگاه مشهد صدق میکنه. شیشه و آینه امروزه همانند گذشته شکننده نیست و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این زمینه صورت گرفته. تا بشه آینه رو در کابردهای مختلف و مهمی به کار برد. همچنین به شکل‌های مختلفی هم میشه اون رو مورد استفاده قرار داد.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه آرایشی

تاثیر شکل آینه روی آرایشگاه

یه بار دست کم پیش اومده که وارد یه محیطی بشی و احساس کنی که اون محیط وایب خوبی نداره یا برعکس وارد یه جا بشو ازش احساس خوبی دریافت کنی. برای اینکه آرایشگاهت یه همچین حسی به مشتریات بده و احساس خوبی داشته باشن می‌خوام یه نکته‌ای رو بهت بگم که تو رو از رقبات یه سر و گردن بالاتر ببره. شکل‌های مختلف هندسی که ما می‌تونیم برای آینه آرایشگاهمون استفاده کنیم تاثیر خیلی زیادی روی این انرژی داره برای همین تا آخر این مطلب مدل‌های مختلف آینه آرایشگری رو با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدوم شکلش برای ما مناسب مناسب‌تره و با انرژی که ما می‌خوایم به مشتری‌هامون و خودمون بدیم مچ‌تره.

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه آرایشگاه مشهد مستطیل
  • آینه مربع آرایشگاه
  • آینه بیضی شکل
  • آینه گنبدی شکل
  • آینه دفرمه

آینه دایره‌ای شکل

آینه آرایشگاه مشهد

آینه دایره‌ای مدل‌های آینه آرایشگاه مشهد محسوب میشه و توی پین از مطرح‌ترین مدل‌ها آینه‌های دایره‌ای شکلم و البته لیاقت این توجه ویژه رو هم دارند. توی گذشته از آینه‌های دایره‌ای شکل خیلی استفاده نمی‌شد و زمانی که استفاده می‌شد ابعاد کوچکترش رو به شکل ساده استفاده می‌کردند اما الان از دایره‌ای به صورت بزرگ استفاده می‌شه و معمولاً نوع بک لایت یا هالیوودی برای آرایشگاه‌ها مورد پسندتر و مورد استفاده‌تر هستن.

انرژی که آینه دایره‌ای شکل یا آینه گرد آرایشگاه انرژی‌ای که القا می‌کنه انرژی اتحاده. انرژی باعث میشه که مشتری‌های ما وقتی به ما نگاه می‌کنند احساس نکنند که ما در مقابل همدیگه قرار داریم و برعکس احساس صمیمیت کند و بدونند که ما با هم توی یه جبهه‌ایم در نتیجه به ما راحت‌تر اعتماد می‌کنند و کمتر بهمون سخت می‌گیرن.

انواع آینه نوری

آینه آرایشگاه مشهد
  • آینه آرایشگاه مشهد بک لایت
  • آینه آرایشگاه مشهد هالیوودی
  • آینه آرایشگاه مشهد با نور نواری

آینه آرایشگاه مشهد بک لایت

آینه بک لایت یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین آینه‌هاست که می‌تونه به‌عنوان آینه آرایشگاه مشهد هم به کار بره. آینه‎‌های بک‌لایت مدرن‌ترین نمونه‌های آینه مخصوص آرایشگاه هستن. این آینه‌های جذاب علاوه بر اینکه با سبک های مختلف دکورسیون ست میشن ، ظهر خیلی حرفه‌ای هم دارن. این حرفه‌ای بودن البته فقط ظاهری نیست و این سبک آینه‌ها نور طبیعی رو به مشریت میتابونن تا بهتون کارت رو به پرفکت‌ترین حالت ممکن انجام بدی و رضایت مشتری‌هات رو کسب کنی.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه آرایشگاه مشهد

آینه آرایشگاه مشهد هالیوودی

آینه هالیوودی هم از آینه‌های دیگه‌ای هست که می‌تونه برای آینه آرایشگاه مشهد مورد استفاده قرار بگیره. آینه هالیوودی به آینه‌ای میگن که روی اون چراغ‌هایی با فاصله قرار داده میشن. که به واسطه این چراغ‌ها روشنایی تا حد نیاز برطرف میشه.
در کل آینه‌هایی که خودشون دارای نورپردازی هستن، برای آرایشگاه ایده‌آل‌ترین انتخاب هستن. علاوه بر این که بسیار کاربردی هستن، از نظر زیبایی هم سالن و آرایشگاه رو چندین مرتبه بالاتر ارتقا میدن.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه چراغ دار سالنی

یه نکته مهم در مورد این آینه‌ چراغ‌دار وجود داره اینه که میشه میزان نور ساطع شده از چراغ‌ها رو کم و یا زیاد کرد. خیلی از اوقات در طول روز که میزان روشنایی به طور کلی تغییر میکنه، ممکنه هر زمان به یک میزان از روشنایی نیاز باشه. در این صورت با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین نور مورد نظر خودتون رو طبق نیاز و سلیقه تنظیم کنین.

آینه‌های متفاوت

  • آینه آرایشگاه مشهد جورچین
  • آینه آرایشگاه مشهد باکس‌دار
  • آینه آرایشگاه مشهد دوطرفه
  • آینه آرایشگاه مشهد حک شده

آینه آرایشگاه مشهد جورچین

آینه آرایشگاه مشهد انواع دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، آینه از نوع جورچینی هست. آینه جورچین می‌تونه دو عملکرده باشه، یعنی هم کاربرد خودش به عنوان آینه رو داره و هم قابلیت تزیینی در دکوراسیون فضای خودش. همچنین اگر در ساخت آینه جورچین از آینه‌هایی مثل آینه مات استفاده بشه، در این صورت جنبه کاملا تزیینی خواهد داشت. در هر صورت آینه جورچین به شکل یک پازل هست و دارای زیبایی منحصربه‌فردیه.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه جورچین

آینه آرایشگاه مشهد باکس دار

آینه آرایشگاه مشهد شکل دیگه‌ای که قابلیت تولید داره، مدل باکس دار اون هست. آینه باکس دار به این صورت هست که اغلب در کنار یا پشت آینه قسمتی تعبیه میشه تا برای قرار دادن وسیله‌هایی کار گذاشته بشه. این حالت به‌خصوص برای فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی خیلی کاربردیه. به این دلیل که امکان قرار دادن ابزاری مثل حوله و… در باکس وجود داره. این نوع از آینه برای فضاهایی که کوچیک هستن هم انتخاب خیلی مناسبیه. از نظر زیبایی هم دارای زیبایی چشم‌نوازی هستش.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه باکس دار

آینه آرایشگاه مشهد دو طرفه

آینه آرایشگاه مشهد به شکل دیگه‌ای هم قابلیت استفاده داره که دو طرفه بودن اون هست. در این صورت هر دو سمت آینه به‌طور همزمان امکان استفاده رو خواهد داشت. برای این حالت آینه رو در قسمت میانی سالن قرار میدن تا امکان استفاده از هر دوسمت آینه دو طرفه فراهم بشه. با استفاده از این نوع آینه از قسمت‌های بیشتری از فضای آرایشگاه و سالن زیبایی میشه استفاده کرد. و درواقع بهره‌برداری از کل فضای موجود صورت می‌گیره. این نوع از آینه هم برای فضاهای کوچک خیلی مناسب هست.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه دوطرفه آرایشگاه

حک لوگو روی آینه آرایشگاه مشهد

روی صفحه تمامی آینه‌ها از جمله آینه آرایشگاه مشهد میشه نام برند یا لوگوی آرایشگاه و سالن زیبایی رو حک کرد. این کار زیبایی آینه رو صد چندان میکنه و جلوه بیشتری به آینه میده. با انجام حکاکی روی آینه میشه اون رو به آینه‌ای کاملا اختصاصی و منحصربه‌فرد تبدیل کرد. که تنها مختص به شماست و نمونه اون رو در هیچ کجا مشاهده نمی‌کنین. شما هر شکل و نوع نوشتاری که مدنظر داشته باشین، رو به بهترین شکل اجرا می‌کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که روی آینه‌هایی که دارای نورپردازی هستن حکاکی زیبایی اون رو چندین برابر میکنه. چراکه روشنایی نمای بهتری به سطح آینه میده.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

مزیت کارگاه تولیدی آینه ما نسبت به بقیه چیه

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که آینه آرایشگاه مشهد و آینه‌های دیگه دارن، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌های سفارشی داریم. یعنی به این صورت که اگر مثلا چراغ‌های آینه دچار مشکل بشه ما براتون رایگان حل می‌کنیم. این ضمانت حتی در مواردی شامل این موضوع میشه که ما کلا آینه رو تعویض کنیم و آینه دیگه‌ای رو جایگزین کنیم. البته این ضمانت بی قید و شرط شامل شکستگی یا ضربه از سمت مشتری نمیشه.

این امکان هم وجود داره که اگر آینه‌تون رو بعد از سفارش دوست نداشتین می‌تونین اون رو مرجوع کنین. این‌ها مواردی هستن که فقط در کارگاه تولیدی آینه‌ها می‌بینین. چون ما رضایت مشتری برامون اولئیت داره و برای ککسب رضایت حداکثری هم تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم.

برای ثبت سفارش هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان آینه شما تولید میشه و به دستتون میرسه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ