آینه آرایشگاه اصفهان

آینه آرایشگاه اصفهان

آینه آرایشگاه هویت آرایشگاهته و جدای از کاربری مهمش تاثیر مستقیم روی کلاس کاری آرایشگاهت داره! حالا اگه واسه آینه آرایشگاه اصفهان رو زیر و رو کردی اما اونی که میخوای رو پیدا نکردی دیگه خیالت راحتِس اینجا می‌تونی هرچی می‌خوایدا به متخصصامون بگی برات عینشون درست کنن تحویل بدن

آینه آرایشگاه از نظر تاثیر در دکوراسیون هم در زیبایی اون بسیار مؤثره. چراکه در تمامی قسمت‌های سالن از آینه استفاده می‌شه، پس بیشترین تاثیر رو در زیبایی دکوراسیون داره. به‌خصوص در شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها که در اونا آینه به دلیل این که اغلب سالن‌های بزرگی برای آرایش دارن ، آینه خیلی اهمیت داره. همانند آینه آرایشگاه اصفهان، تهران و….

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

شکل‌های مختلف آینه

  • آینه آرایشگاه اصفهان دایره‌ای
  • آینه آرایشگاه اصفهان بیضی
  • آینه آرایشگاه اصفهان مستطیلی
  • آینه آرایشگاه اصفهان دفرمه
  • آینه آرایشگاه اصفهان لوزی

آینه دایره‌ای شکل

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

یکی از نکات مهمی که هر آرایشگری باید بدونه اینه که داشتن آینه درست و حسابی تو سالن باعث میشه مشتری برای ما اعتبار زیادی قائل بشه . بله درست خوندی ، اعتبار آرایشگر به آینه‌ای هست که تو آرایشگاهش قرار میده و دلیل این موضوع اینه که مردم عقلشون به چشمشونه .

باور کن این‌که تو از یه آینه ساده و معمولی با مدل قدیمی استفاده کنی یا این‌که از آینه‌های مدرن و زیبا استفاده کنی تاثیر خیلی زیادی تو جذب و درصد رضایت مشتری داره ‌. یکی از انواع آینه که باید تو هر آرایشگاه سطح بالایی باشه ، آینه دایره‌ای شکله.
این روزها شرکت‌های تولید آینه، آینه گرد آرایشگاهی رو به عنوان آینه آرایشگاه اصفهان در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌کنن . می‌تونی طبق سلیقه و مدل دکور سالنت یکی از ده‌ها مدل مدرن رو انتخاب و خریداری کنی .

خرید آینه بیضی

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

مهم نیست سالن آرایشی که داری بالاشهره یا پایین شهر ، اگر آینه خاص و جذابی تو سالنت نداشته باشی دو قرون نمی‌ارزه ! برای این‌که از این آرایشگاه‌های کوچه بازاری نباشی ، چندتا آینه بیضی هالیوودی بخر و رو دیوار سالنت نصبشون کن تا خودت تفاوت رو احساس کنی .
آینه بیضی رو می‌تونی بدون قاب سفارش بدی که بیشتر به درد آرایشگاه‌هایی با تم مینیمال و مدرن می‌خوره . می‌تونی قاب‌دار سفارش بدی و جنس قاب آینه رو از بین قاب‌های شیشه‌ای ، چوبی ، فلزی ، طلا و نقره سفارش بدی .

آینه‌های بیضی آرایشگاهی معمولا در دو نوع آینه هالیوودی و آینه بک‌لایت تولید می‌شن که هر دو مدل جزو پرفروش‌ترین مدل‌های آینه سال‌های قبل بودن . این دو تا مدل آینه از اون دسته از محصولاتی هستن وه هیچ‌وقت از مد نمیوفتن و قدیمی نمی‌شن !

آینه دفرمه آرایشگاه

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

بهترین انتخاب برای اون دسته از افرادی که دنبال محصولات خاص و دل‌ربا هستن همین آینه‌های دفرمه هست . منظور ما از آینه دفرمه این مدل‌هایی هست که تو عسک می‌بینید . یعنی آینه‌ای که از شکل و قانون هندسی خاصی پیروی نمی‌کنه.
باید بگم این آینه این‌قدر دلبره که با هر فضایی خودش رو تطبیق میده . یعنی شما این آینه رو تو محیط کوچیک بذار ، چشم همه رو خیره می‌کنه . تو سالن بزرگ ازش استفاده کن ، ببین چجوری سوژه سلفی و استوری گرفتن مشتری‌هات میشه .

آینه دفرمه برای آرایشگاه می‌تونه تو هر ابعادی تولید بشه . اما پیشنهاد من به تو اینه که آینه قدی آرایشگاه دفرمه سفارش بدی که جلوه سالنت باهاش چندین برابر بشه . دیگه برای خرید آینه آرایشگاه اصفهان رو بهم نریز ! از غرب تهران سفارش بده سه سوته دم در تحویلش بگیر .

آینه لوزی

یکی از انواع آینه آرایشگاهی که ما حتما به آرایشگرهای خوش‌سلیقه پیشنهاد می‌کنیم همین مدل آینه بیضی هست . مخصوصا برای کسانی که مایل هستن از آینه دیواری استفاده کنن ، آینه لوزی می‌کنه طرح خاص و دل‌نشینی باشه .اگر توام از مدل‌های همیشگی و تکراری خسته شدی ، بهت پیشنهاد میدم از انواع آینه لوزی یکی رو انتخاب کنی . آینه لوزی قدی و نیمه قدی بهترین انتخاب برای لوکس جلوه دادن محیطمون هست .

آینه آرایشگاه چراغ‌دار لوزی رو می‌تونی در ابعاد کوچیک و بزرگ سفارش بدی . برای انتخاب به این موضوع دقت کن که هرچی آینه بزرگ‌تر باشه ، محیط تو رو هم بزرگ‌تر نشون میده. پس به هر حال خرید آینه‌های قدی با ابعاد بزرگ انتخاب بهتری محسوب میشه.

کیفیت آینه مهمه؟

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

آینه آرایشگاه به دلیل اهمیت ویژه‌ای که داره باید از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار باشه. ما در کارگاه آینه انواع آینه آرایشگاه رو با کیفیتی بالا تولید می‌کنیم. همچنین با توجه به تولید صفر تا صدی در محل خود کارگاه، تمامی قیمت‌ها مناسب و منصفانه قیمت‌گذاری شدن.

و درواقع خرید با حذف واسطه‌ها صورت می‌گیره و موجب قیمت مناسب در عرضه آینه‌ها شده. آینه آرایشگاه اصفهان همچنین ارسال به سراسر ایران رو داره. و تمامی سفارشات در کمترین زمان و حدود 3-4 روزکاری ارسال می‌شه.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

معرفی نام و ویژگی‌های انواع آینه آرایشگاه اصفهان

در زیر به معرفی انواع آینه می‌پردازیم. هرکدوم از آینه‌های معرفی شده می‌تونن به‌عنوان آینه آرایشگاه اصفهان مورد استفاده قرار بگیرن. در میان آینه‌های معرفی شده هر کدوم برای کاربرد و قسمت خاصی می‌تونن به کار برن. تا درنهایت بشه که فضای زیبا و آرامش‌بخشی رو ایجاد کرد. و یا برای قسمت‌های مختلف آینه‌های مشابهی استفاده کرد تا هماهنگی زیبایی در کل فضا ایجاد بشه.

انواع آینه آرایشگاه

  • آینه آرایشگاه اصفهان ساده
  • آینه آرایشگاه اصفهان نوری
  • آینه آرایشگاه اصفهان دکوراتیو

آینه ساده

آینه ساده به آینه‌ بی‌رنگ و درخشانی می‌گن که شفافیت بسیار بالایی رو داراست. این آینه از قدیمی‌ترین انواع آینه می‌تونه محسوب بشه. اما طبیعتا در گذشته همانند امروز شفافیت و وضوح تصویر بالایی نداشتن. ولی امروزه به دلیل اهمیت بالای آینه و پیشرفت‌های قابل ملاحظه در این صنعت، موجب شده تا کیفیت و مقاومت اون تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کنه. این نوع از آینه آرایشگاه اصفهان به دلیل این که قابلیت خاصی از خودش نداره، بنابراین به‌راحتی هم نصب می‌شه.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه قدی آرایشگاه

چون آینه معمولی صفحه روشن و درخشانی داره، در بزرگنمایی و روشنایی بیشتر محیط خودش تاثیرگذار هست. به‌طور کلی آینه‌ها دارای این مشخصات هستن، اما برخی از اونا در این مهم تاثیر بیشتری رو دارن مثل همین آینه‌ها. همچنین آینه ساده به دلیل وضوح تصویر بسیار بالایی که داره برای قسمت‌هایی مثل میکاپ و رنگ مو و… که نیاز هست تا تصویر با درجه شفافیت بالایی تشکیل بشه، بسیار مناسبه.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه قابدار سالن

انواع آینه نوری

  • آینه آرایشگاه اصفهان هالیوودی
  • آینه آرایشگاه اصفهان بک‌لایت

آینه آرایشگاه اصفهان هالیوودی

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

تقریبا میشه گفت حرفه‌ای‌تر از این آینه برای آرایشگاه نداریم. چون نور مناسب رو کامل فراهم می‌کنه و می‌تونی متریت رو با دقت کامل بررسی کنی و کارش رو انجام بدین. می‌دونی که هیچی بدتر از آرایشی که تو نور کم انجام میشه نیست! اونم وقتی بعدش قرار باشه مشتریت به تالار بره و توی یه محیط پر از نور قرار بگیره! اونموقع‌س که همه قراره بپرسن آرایشگرش کی بوده ، ولی برای اینکه پیشت نیان! پس مراقب باش آینه آرایشگاهت رو با دقت انتخاب بکنی که نور مناسب رو از زاویه درست فراهم کنه.

آینه چراغ‌ دار یا همون آینه هالیوودی به خاطر نور طبیعی‌ای که داره باعث میشه پوست و رنگ‌ها خود واقعی‌شون رو نشون میدن. در کل این آینه‌ها به عنوان آینه آرایشگاه اصفهان گزینه بسیار مناسبی هستن.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه رومیزی چراغ دار

دلیل دیگه انتخاب این آینه‌ها این هست که به دلیل استفاده از چراغ‌ها روی آینه، نور مستقیم و بیشتری ایجاد می‌شه. به این صورت که چراغ‌ها روی آینه و یا اگر آینه دارای قاب باشه، روی قاب کار گذاشته می‌شن. روشنایی چراغ‌ها موجب می‌شه تا نوری مطلوب و کافی ایجاد بشه. و با قرارگیری در مقابل آینه چهره به طور کامل روشن بشه. و در نهایت هم با دید کاملی می‌تونین در آینه خودتون رو مشاهده کنین.

داشتن روشنایی که در جای درستی باشه و این که بدون داشتن سایه منتشر بشه، بسیار اهمیت داره. که در مورد آینه چراغ دار این مورد به‌طور کامل رفع شده. چون چراغ‌ها دقیقا در جای مناسب و با فاصله استانداردی قرار می‌گیرن تا مطلوب‌ترین روشنایی حاصل بشه.

آینه بک‌لایت

به عنوان آینه آرایشگاه اصفهان مورد دیگه‌ای که می‌تونه معرفی بشه، آینه بک لایت هست. این مدل جذاب از آینه هم شبیه آینه هالیوودی دارای روشنایی هست. ولی اگه بخوایم مقایسه کنیم تو این آینه چون چراغ به صورت یک تکه هست و در قسمت پشت آینه کار گذاشته می‌شه، روشنایی اون خیلی ملایم‌‌تر از آینه هالیوودیه. هردوی این آینه‌ها دارای نورپردای هستن و تنها تفاوت، شکل نورپردازی اوناست.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه گرد بک لایت

آینه بک لایت هم به دلیل روشنایی که از خودش داره، برای امور آرایشی و در کل فضای آرایشگاه زیبا و مناسبه. به جز اینا از نظر زیبایی هم این آینه‌ها مورد توجه هستن و به خاطرروشنایی که از خودشون دارن، توجه‌ها رو جلب می‌کنن. اینم بگم که این آینه‌ها به دلیل این که نور رو توسط چراغ‌های خودشون ساطع می‌کنن، در روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر جلوه دادن فضای آرایشگاه تاثیر بیشتری در مقایسه با آینه ساده دارن.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه دیواری سالن زیبایی

علاوه بر این موارد آینه‌های دارای نورپردازی می‌تونن دارای قابلیت‌های خاص‌تری باشن. که هر کدوم از این قابلیت‌ها می‌تونن به برحسب نیاز و به‌صورت انتخابی روی آینه مورد نظر نصب بشه.

قابلیت‌ها : رنگ نورپردازی قابلیت تغییر داره و هر زمان می‌تونی اون رو تغییر بدی. همچنین میزان نور هم می‌تونه کاهش یا افزایش پیدا کنه. در این صورت به‌راحتی روشنایی مدنظر قابل تنظیمه. همچنین اتصال آینه به بلوتوث یا وای‌فای هم می‌تونه نصب بشه تا از این طریق بتونی موسیقی مورد علاقه‎‌ت رو به وسیله آینه پخش کنی و لذتش رو ببری.

آینه دکوراتیو

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

همون‌طور که گفته شد در آینه آرایشگاه اصفهان تنوع وجود داره. که یکی از انواع مختلف آینه میشه آینه دکوراتیو رو نام برد. آینه دکوراتیو با انواع مختلفی از آینه می‌تونه ساخته بشه. درواقع آینه دکوراتیو می‌تونه آینه‌ای کاملا خلاقانه باشه.

و این تفاوت رو میشه با شکل خاص آینه و یا قاب خاص اون ایجاد کرد. آینه دکورایتو این امکان براش فراهم هست که به صورت دو عملکردی باشه. به این صورت که هم کاربرد خودش به‌عنوان آینه رو داره و هم به عنوان ابزار تزیینی و دکوری هم قابلیت استفاده رو داشته باشه.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه آرایشگاه اصفهان

همچنین آینه دکوراتیو می‌تونه تنها قابلیت تزیینی هم داشته باشه. برای این حالت میشه از آینه‌های کیفیت پایین‌تر که وضوح تصویر زیادی ندارن، استفاده کرد. مثل آینه مات یا آینه‌هایی که حالت کهنه‌کاری دارن. که حالت خاص‌تری دارن و می‌تونن در زیبایی کلی فضای سالن بسیار مؤثر باشن.

انواع آینه دکوراتیو

  • آینه دکوراتیو رنگی
  • آینه دکوراتیو پازلی

آینه رنگی

آینه رنگی هم آینه‌ دیگه‌ای هست که در موارد خاص می‌تونه به‌عنوان آینه آرایشگاه اصفهان هم به کار بره. آینه رنگی به جهت رنگ‌دار بودن صفحه نمایش خودش، بیشتر جنبه تزیینی داره. به این دلیل بهتره که از این آینه در بخش‌هایی که میکاپ و آرایش انجام می‌شه، استفاده نشه. اما برای قسمت‌های دیگه می‌تونه انتخاب ایده‌آلی باشه. چراکه رنگ‌ها وقتی در فضایی استفاده بشن، به اون فضا روح و رنگ تازه‌ای میدن. و موجب می‌شن تا شادی و نشاط به این محیط افزوده بشه.

آینه آرایشگاه اصفهان
آینه رنگی

آینه‌های رنگی دارای تنوع رنگی بسیار بالایی هستن به خاطر همینه که تو و به‌راحتی می‌تونی رنگ موردنظر خودت رو انتخاب کنی. آینه‌های رنگی از رنگ‌های روشن تا رنگ‌های تیره قابلیت انتخاب دارن. تا بتونی یه رنگی متناسب با فضای مورد نظرت انتخاب کنی و هماهنگی زیبایی رو هم ایجاد کنی. برای خاص‌تر جلوه دادن آینه و فضا رنگ آینه رو میتونی رنگی مخالف با فضا انتخاب کنی . در این صورت آینه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل می‌شه که تمام توجه‌ها رو به خودش جلب می‌کنه.

فقط اصفهونی جونم دقت کن این آینه دکوراتیوه! مثلا می‌تونی برای اتاق انتظار استفاده کنی یا گوشه کنارای آرایشگاه اما نباید به عنوان آینه اصلی استفاده بشه. می‌دونی که توی انتخاب رنگ برای آرایش و کارای عروس و کلا مشتری‌ها نباید دچار سو تفاهم بشی و بایدبتونی با دقت رنگ مناسب رو انتخاب کنی.

آینه پازلی

معمولا آینه‌های پازلی آرایشگاهی تعدادی بین ۳ تکه تا ۸ تکه رو به خودشون اختصاص میدن . اما با توجه به نیاز هر آرایشگر ، این تعداد می‌تونه متغیر باشه .چیزی که این مدل از آینه رو خیلی خاص می‌کنه این هست که هیچ محدودیتی برای ترکیب اشکال گوناگون هنگام نصب این آینه‌ها روی دیوار سالن آرایشی وجود نداره . پس علاوه‌بر این‌که موقع خرید می‌تونی یه محصول خاص بخری ، بعد از نصب هم به راحتی می‌تونی تنوع زیادی برای استفاده داشته باشی.

این مدل از آینه مناسب اون آرایشگر‌هایی هست که عاشق محیط‌های شلوغ و مجلل هستن . آرایشگرهایی که دوست دارن تو سالنشون هر طرفی رو که نگاه می‌کنن کلی آینه‌های زیبا و جلوه‌دار داشته باشن . برای خریدن این مدل از آینه باید حتما سفارش قبلی بدی چون این کار اون‌قدری خاصه که هرکسی ندارتش !

چرا آینه آرایشگاه اصفهان رو از کارگاه آینه‌ها بخرین

آینه آرایشگاه اصفهان و در کل هر نوع آینه‌ای که مدنظر داشته باشی رو برات دقیقا طبق خواسته‌ت تولید می‌کنن. تمام مراحل ساخت آینه از صفر تا صد با بهترین مواد اولیه و تجهیزات توسط خودشون انجام می‌شه.به همین دلیل کیفیت و قیمت رو تضمین می‌کنن ، ضمانتی که روی آینه‌ها دارن یک ضمانت معمولی نیست. و ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله روی آینه‌ها دارن.

یعنی اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد سریعا برات کاملا رایگان یا رفع می‌کنن یا اگر نیاز باشه تعویض هم می‌کنن. حتی اگر آینه سفارشی‌ت رو دوست نداشتی می‌تونی مرجوع کنی. البته باید بگیم که فقط این ضمانت شامل ضربه و شکستگی از طرف مشتری نمی‌شه. این خدمات رو برای تو در نظر گرفتن تا بتونی خرید بهتر و راحت‌تری داشته باشی. به‌طوری که این خدمات رو تو جای دیگه‌ای نمی‌بینی و فقط در کارگاه تولیدی آینه‌ها وجود داره.

برای سفارش هم می‌تونی با شماره 09357015855تماس بگیرین. هر سوالی هم که داشته باشی می‌تونی بپرسی تا همکاران آینه‌ها بتونن به بهترین نحو پاسخگوی شما عزیزان باشن.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ