آینه بک‌ لایت قدی

آینه آرایشگاهی کاشان

در هر آرایشگاهی، آینه از مهم‌ترین وسیله‌هایی هست که مورد استفاده قرار می‌گیره و خرید آینه آرایشگاه اهمیت زیادی داره. درواقع با وجود آینه هست که میشه اسم فضایی رو آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. با توجه به اهمیت بالای آینه آرایشگاه ، دیگه از آینه‌های قدیمی و معمولی در فضای آرایشگاهی خیلی استفاده نمیشه. در این متن ما به آینه آرایشگاهی کاشان و انواع اون می‌پردازیم. تا بتونین با این آینه‌ها آشنایی پیدا کنین و آینه مورد نظر خودتون رو خیلی راحت پیدا کنین. آینه‌های امروزی از چنان عملکرد و زیبایی برخوردار هستن که کاملا جایگزین آینه‌های قدیمی شدن. چوناون‌ها هیچ قابلیت و کارکرد خاصی رو از خودشون نشون نمیدن.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه آرایشگاهی کاشان

معرفی و شناخت انواع آینه آرایشگاهی کاشان

آینه نوردار

آینه نوردار مدرن یکی از انواع آینه آرایشگاهی کاشان می‌تونه محسوب بشه که در اون از چراغ LED برای نورپردازی استفاده میشه. چراغی که برای آینه نوردار استفاده میشه، شکل نواری داره و ضخامت کمی داره که این چراغ پشت آینه قرار داده میشه. وقتی هم که چراغ آینه روشن بشه، نور مخفی و ملایمی دور آینه رو می‌گیره که جلوه خیلی خاصی هم به این آیه میده. این نور در عین ملایم بودن خیلی خوب می‌تونه اطراف خودش رو به میزان کافی روشن کنه. بنابراین وقتی روبه‌روی آینه قرار بگیرین، این نور کمک می‌کنه تا خیلی روشن و واضح دیده بشین.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه قدی نوردار

پس وقتی مشتری شما جلوی آینه بشینه تا خدمات مورد نظر خودش رو دریافت کنه، نور آینه کمک می‌کنه تا خیلی واضح و با دید باز بتونین کار بهتری رو ارائه بدین. چون اغلب کارهایی زیبایی که در آرایشگاه‌ها انجام میشن، کارهای ظریفی هستن که نیاز به دقت بالایی دارن. پس برای داشتن دقت و تمرکز بالا نیاز دارین که نور کافی داشته باشین که از جای مناسبی منتشر بشه. آینه نوردار طراحیش به این صورت بوده که بتونه نور رو در مناسب‌ترین جای ممکن و بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنه.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه نوردار و چراغ‌دار

آینه لامپ‌دار

از انواع دیگه آینه آرایشگاهی کاشان میشه به آینه لامپ‌دار اشاره کرد. در آینه لامپ‌دار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغ مورد استفاده در این آینه یک‌تکه نیست و از چندین آینه استفاده میشه که چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. وقتی لامپ روی خود آینه تعبیه بشه، نوری که ایجاد می‌کنه حالت مستقیمی داره و خیلی خوب و روشن‌تر می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه. لامپ‌های این آینه رو با یک فاصله مشخصی قرار میدن تا نور آینه کاملا یکدست و با بیشترین بازدهی منتشر بشه.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه لامپ‌دار

در مورد این آینه هم این نکته صدق می‌کنه که اگر مقابل آینه قرار بگیرین، خیلی واضح می‌توینن در معرض این نورها دیده بشین. با این وجود شما به‌عنوان آرایشگر با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین دید بهتری رو داشته باشین. و با دید باز می‌تونین کار تمیز و بی‌نقصی رو برای مشتری خودتون انجام بدین. به‌خصوص کارهایی مثل آرایش و میکاپ که تماما جلوی آینه انجام میشن. و برای انجام آرایش نیاز به نور کافی و خوب و همچنین تصویر واضح در آینه وجود داره. بنابراین آینه لامپ‌دار می‌تونه خیلی خوب هر دو فاکتور رو تامین کنه.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه لامپی آرایشی

آینه نوردار و لامپ‌دار که به‌عنوان آینه آرایشگاهی کاشان معرفی شدن رو به چه حالت‌هایی می‌تونین به کار ببرین

انواع آینه آرایشگاهی کاشان که معرفی شدن رو می‌تونین به‌صورت‌های مختلفی به کار ببرین:

آینه رومیزی

آینه آرایشگاهی کاشان یک حالت رایجی که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، به‌صورت رومیزی هستش. آینه رومیزی از مزایای خاص خودش برخورداره. وقتی آینه روی میز قرار می‌گیره، خود میز هم می‌تونه استفاده‌های مختلفی داشته باشه. مثل این که خیلی از لوازم در میز قرار داده میشه و فضای سالن مرتب به نظر می‌رسه. همچنین روی خود میز هم لوازمی که در حین کار مورد نیاز هستن، قرار می‌گیره تا دسترسی راحتی به اون‌ها داشته باشین.

آینه آرایشگاهی  کاشان
آینه رومیزی چراغ‌دار

آینه آرایش رومیزی خودش هم انواع بسیار مختلفی داره و برای انتخاب اون می‌تونین فاکتورهای مختلفی رو در نظر بگیرین. تا با استفاده از این آینه، فضای زیبایی رو هم ایجاد کنین. آینه رومیزی به‌خصوص برای قسمت میکاپ خیلی آینه مناسبی هستش. به این دلیل که مشتری شما در حالت راحتی جلوی آینه قرار می‌گیره و شما هم با قرار دادن لوازم آرایش روی میز خیلی راحت دسترسی بهشون دارین. چون لوازم میکاپ لوازم زیادی هستن که در حین کار مورد استفاده قرار می‌گیرن.

آینه آویزی

یک حالت دیگه برای انواع آینه آرایشگاهی کاشان، آینه آویزی هستش. آینه آویزی هم در نوع خودش انواع مختلفی رو داره. مثلا برای آویز کردن آینه می‌تونین از موارد مختلفی استفاده کنین. مثل کنف، زنجیر فلزی و… . این آینه‌ها هم در نوع خودشون خیلی زیبا هستن و می‌تونن برای فضای آرایشگاه کارآمد باشن. درواقع با ظاهر شکیل خودشون باعث میشن تا فضای سالن شما خیلی مدرن‌تر و به‌روزتر به نظر برسه.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه آویزی گرد

آینه دیواری

اما یکی از رایج‌ترین حالات برای آینه آرایشگاهی کاشان، دیواری هستش. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره. همچنین نصب آینه به دیوار باعث میشه تا آینه در حالت کاملا ایمنی قرار بگیره. مزیت اصلی آینه دیواری آرایشگاه این هست که وقتی آینه به دیوار نصب میشه، دیگه فضایی رو از محیط سالن اشغال نمی‌کنه. و شما بیشترین فضا رو می‌تونین با وجود آینه دیواری داشته باشین. در این از فضای موجود می‌تونین استفاده‌های دیگه‌ای داشته باشین. برای نصب آینه به دیوار هم هیچ محدودیتی وجود نداره و شما می‌تونین هر آینه‌ای که می‌خواین رو به دیوار نصب کنین.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه گرد دیواری

آینه دوطرفه

از جدیدترین انواع آینه آرایشگاهی کاشان میشه به آینه دوطرفه اشاره کرد. آینه دوطرفه آرایشگاهی آینه‌ای هست که جای دو آینه رو برای شما پر می‌کنه. چون هر دو طرف این آینه می‌تونه به‌صورت همزمان قابلیت استفاده داشته باشه. در این صورت شما با این آینه، آینه‌ای خواهید داشت که جای یک آینه رو در سالن اشغال می‌کنه اما نقش دو آینه رو داره. درواقع استفاده از این آینه باعث میشه تا بتونین تعداد بیشتری مشتری رو پذیرا باشین و این یک مزیت مهم برای این آینه محسوب میشه. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک گزینه خیلی مناسبی هستش.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه دوطرفه

چرا انواع آینه آرایشگاهی کاشان رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه از انواع آینه آرایشگاهی کاشان تا ساده‌ترین و خاص‌ترین آینه‌ها تولید میشن. تمام آینه‌ها دقیقا طبق خواسته شما و با بهترین کیفیت و استاندارد تولید میشه. و ما کیفیت آینه‌های خودمون رو کاملا تضمی می‌کنیم. به همین دلیل روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله در نظر گرفتیم که این امکان رو فقط می‌تونین در این مجموعه پیدا کنین.

آینه آرایشگاهی کاشان
آینه آرایشگاهی کاشان

شما وقتی از این مجموعه آینه مورد نظر خودتون رو می‌خرین اگر هر مشکلی هم به وجود بیاد، پشتیبانی از سمت مجموعه صورت می‌گیره و خیلی زود مشکل برطرف میشه. تمام این موارد هم رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای هست. البته در صورتی که آینه شکسته بشه یا ضربه بخوره، این ضمانت شامل حال اون نمیشه. در کنار همه این‌ها ما ضمانت مرجوعی هم داریم. تا اگر از آینه خوشتون نیومد، بتونین آینه رو مرجوع کنین. این‌ مزیت‌ها رو فقط کارگاه ما داره که می‌تونین از اون‌ها در کنار یک آینه زیبا بهره‌مند بشین.

برای ارتباط و سفارش انواع این آینه‌ها و یا آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نمی‌دونستین که حتی چه آینه‌ای رو انتخاب کنین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها با همکاران ما ارتباط بگیرین تا اون‌ها با تجربه بالای خودشون بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ