آینه آرایشگاهی متحرک

آینه آرایشگاهی متحرک

آینه آرایشگاهی متحرک

سلام امروز می خوام تو این مقاله راجع‌به آینه آرایشگاهی متحرک صحبت کنیم. همانطور که می‌دونین آینه‌های آرایشگاهی متحرک تنوع زیادی دارن که در مدل ها و شکل های مختلفی ساخته می‌شن. برای آرایشگرها و سالن‌های آرایشگاه چند تا چیز مهمه که ماتو ساخت آینه متحرک آرایشگاهی نیازها رو در نظر می‌گیریم و یا اگه آینه رو برای هر قسمت دیگه مثلاً مزون یا فروشگاه‌ها بخواین ما نسبت به نیاز شما آینه مورد نظرتون رو می‌سازیم تا به راحتی و به آسونی بتونین از اون استفاده کنین.

آینه های آرایشگاهی اکثرا سایز‌های بزرگی دارن و به دلیل سایز بزرگ‌شون وزن زیادی هم دارن و جابه جا کردن اونا کمی دشواره و حتماً باید چند نفر به شما تو این کار کمک کنن. برای اینکه بتونین به راحتی آینه رو از جایی به جای دیگه ببرین و به تنهایی هر موقع که دلتون خواست دکوراسیون فضای آرایشگاه تون عوض کنین ما آینه ها رو به صورت متحرک براتون می‌سازیم.

آینه آرایشگاهی متحرک

انواع آینه آرایشگاهی متحرک

  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل بک لایت
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل هالیوودی
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل تاچ
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل مدل ریموتی
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل ایستاده
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل آفتابی
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل مهتابی
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل سندبلاست
  • آینه آرایشگاهی متحرک مدل لوگودار

آینه آرایشگاهی متحرک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

باید نورپردازی داشته باشه

آینه های آرایشگاهی متحرک باید به صورت نورپردازی شده باشن که به راحتی بتونیم خدمات آرایشی مخصوص گریم کردن رو انجام بدیم. همه میکاپ آرتیست‌‌ها آرایشگران حرفه‌ای در سطح دنیا از آینه های نور دار برای آرایشگاه شون استفاده می‌کنن. اگر دقت کرده باشین همه گریمورهای متخصص تو این کار از آینه های هالیوودی استفاده می‌کنن پس حتماً برای سالن آرایشگاه تون از آینه‌های نورپردازی شده استفاده کنین

آینه آرایشگاهی متحرک

نورشو بشه تنظیم کرد

اگه فضای شما دارای نور زیادی نیست و به اصطلاح تاریکه با کمک آینه های نورپردازی شده می‌تونین نور مورد نیازتون رو تامین کنین. البته آینه ها که دارای نور هستن باید دارای تنظیم درجه نور هم باشن و با روشی بشه نور اونا رو تنظیم کرد. چون هر مکانی نور طبیعی متفاوتی باهم داره و در طی ساعت‌های روز نور کم و زیاد میشه.

آینه آرایشگاهی متحرک

رنگ نورش طبیعی باشه

بعضی از نورهای آینه هستن که اصلا نمیشه باهاش کاری انجام داد از نورش استفاده کرد چون رنگ نور مناسب ندارن و چشمو اذیت می‌کنه.برای اینکه به یک نور طبیعی دست پیدا کنین و نور چشمای شما رو اذیت نکنه مثل نور آفتاب ،خوب و مناسب باشه باید از لامپ های آفتابی و مهتابی در کنار هم استفاده بشه.

چه آینه شما مدل بک لایت ویا چه هالیوودی باشه. در هر دو صورت میشه اونا رو به صورت ترکیبی نصب کرد.

آینه آرایشگاهی متحرک

با روش های جدید خاموش و روشن بشه

نور آینه های آرایشگاهی متحرک رو میشه با روش هایی که می‌گیم خاموش روشن کرد. این روش ها همگی روش‌های جدید هستن که کار شما رو آسون کردن.

روش ریموتی

یکی از این روش ها روش ریموت که میشه از راه دور کنترلش کنین. مثل کنترل هایی که تو خونه دارین و باهاش تلویزیون خاموش روشن می کنین نور آینه‌تون رو خاموش روشن کنین. این کنترل به علاوه بر خاموش روشن کردن آپشن های دیگه ای هم داره که موقع خرید کردن به شما توضیح می‌دیم. روی آینه‌تون آپشن ‌های مختلفی نصب میشه که با این کنترل قابل تنظیمه.

آینه آرایشگاهی متحرک

روش حسگری

روش دیگه‌ای وجود داره که نور آینه رو خاموش و روشن کنین. یکی دیگه از این روش‌ها مدله حسگریه. تو این روش باید دستتون رو جلوی آینه تکون بدین تا نور آینه تون خاموش و روشن بشه .این روش ،روش جالب و پرطرفداری هست.

روش تاچ یا لمسی

با این روش لمسی همه شما آشنا هستین. این روش دقیقا مثل صفحه‌ی گوشی شما کار میکنه.زمانی که انگشت‌تون رو روی قسمتی از آینه که مشخص شده بزنین نور آینه خاموش و اگه دوباره این کارو انجام بدین نور آینه‌تون روشن میشه.همه مدل آینه آرایشگاهی مثل آینه بک لایت،آینه هالیوودی رو میشه تاچ سفارس داد.

آینه آرایشگاهی متحرک

آپشن های دیگه ای هم میشه به آینه آرایشگاهی متحرک اضافه کرد

به صورت دوطرفه تولید کرد

آینه آرایشگاهی متحرک رو میشه به صورت آینه های دوطرفه تولید کرد .از اسم این آینه‌ها مشخص که دو آینه هم سایزو شکل هم پشت به هم روی یک پایه قرار می گیرن که می‌تونین بین این دو آینه از لامپ های ال ای دی استفاده کنین که هم فضای شما رو روشن کنه و همین یک نور زیبا و آرامش بخش به محیط شما ببخشه.


آینه های دو طرفه کاربرد های زیادی دارن که یکی از این کاربرد اینه که از تمامی فضاهای سالن آرایشگاه به طور یکسان استفاده میشه و هیچ فضایی بی استفاده نمی‌مونه. با قرار دادن آینه دو طرفه در وسط سالن از قسمت‌های که همیشه بلا استفاده بودن استفاده میشه

آینه آرایشگاهی متحرک

میشه آینه رو سند بلاست کرد

یکی از روش هایی که میشه روی آینه آرایشگاهی متحرک انجام داد اینه که حاشیه‌هایی برای آینه به صورت سندپلاست ایجاد کرد که وقتی پشت آینه شما نورپردازی شده باشه و دارای نور مخفی باشه با روشن شدن نور آینه قسمت‌هایی که با دستگاه روی آینه سندبلاست شده، نور به سمت روبرو می‌تابه و با این کار می‌تونین از نور پشت آینه بیشتر استفاده کنین و علاوه بر اون زیبای آینه‌تون بیشتر از مدل ساده میشه.

آینه آرایشگاهی متحرک

هر مدل قاب برای آینه نصب کرد

تنوع مدل قاب آینه ها بسیار زیاده که می‌تونه به صورت چوبی، استیل ،فلزی ،باکس دار و … باشه.
اما یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین آینه های قاب دار که جدیدا خیلی مردم ازش استقبال کردن مدل قاب فلزیه که به صورت نوار باریک در دور تا دور آینه که رنگ های متفاوتی هم داره نصب میشه.

پرفروش ترین رنگ های این قاب های فلزی، مشکی ،طلایی نقره ای و سفیده.شما می‌تونین رنگی که مناسب سالن آرایشگاه‌تون هست رو انتخاب کنین.

آینه آرایشگاهی متحرک هم گارانتی داره؟

باید اینو بهتون بگیم و خیال‌تون رو راحت کنیم که تمامی محصولاتی که از کارگاه آینه‌ها خرید می‌کنین گارانتی دارن اونم به مدت یکسال. گارانتی اونم بدون قید و شرط و هر موقع هر قسمتی از آینه‌تون خراب شد می‌تونین با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیرین تا شما رو راهنمایی کنن. بعد از تماس گرفتن ما همکارانمون رو به محل نصب پروژه میفرستیم تا آینه رو به کارگاه بیارن. و مثل روز اول بدون دریافت هیچ هزینه اونو تعمیر کنن و تحویل شما بدن.

آینه آرایشگاهی متحرک

مسیرتون دوره و نگران ارسال آینه این؟

اینکه مسیرتون از کارگاه آینه ها که در:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن هست دوره هیچ مشگلی نداره. شما نگران ارسال کردن آینه هستین که نکنه یه موقع تو راه آینه‌تون آسیب ببینه .

به شما حق میدیم و برای رفع مشکل فکری کردیم.اونم اینکه اولاً بسته بندی های محکمی برای آینه هایی که به راه دور ارسال میشن در نظر گرفتیم و علاوه بر اون اگه مشکلی موقع ارسال برای آینه شما پیش بیاد بدون اینکه از شما هزینه بگیریم خودمون یک آینه جدید و سالم می سازیم و برای شما ارسال می‌کنیم و بابت این قضیه خیال شما راحت باشه و نگران هیچ چیز نباشین.

آینه آرایشگاهی متحرک

اینترنتی سفارش بدم و ازش خوشم نیاد چی

اگه شما سفارش‌تون رو به صورت اینترنتی و از طریق فضای مجازی انجام دادین و نگران این هستین که نکنه وقتی آینه به دستم رسید اونی نباشه که می خوام.

این نگرانی بجاست و برای همه ما حداقل یک بار این اتفاق افتاده اما برای اینکه شما با خیا‌ل‌راحت‌تری خرید کنین این قول رو به شما میدیم که اگه آینه به دست‌تون رسید و اونی نبود که میخواین ما آینه رو در کمال ناباوری از شما پس می‌گیرم و هزینه تون رو برمی‌گردونیم و اگه شما بخواهین دوباره یک آینه جدید دقیقا اونی که سفارش دادین رو براتون می‌سازیم.

پس منتظر چی هستین. با شماره ٠٩٩٠١٧١٧٣٠۵ تماس بگیرین و سفارش‌تون رو ثبت کنین. کارشناسان فروش ما شما رو راهنمایی می‌کنن تا بهترین انتخاب رو داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ