آینه آرایشگاهی خرم آباد

آینه آرایشگاهی خرم آباد

در گذشته آدم‌ها از آینه فقط برای دیدن خودشون استفاده می‌کردن. اما این آینه امروزه در کاربردها و فضاهای مختلف و مهم مورد استفاده قرار می‌گیره. یکی از این موارد آینه آرایشگاه هستش. در این متن هم به آینه آرایشگاهی خرم آباد می‌پردازیم. شما از خرم آباد یا هر جای دیگه‌ای از ایران که باشین، می‌تونین انواع آینه‌های مدرن آرایشگاهی رو سفارش بدین. آینه‌های امروزی از قابلیت‌ها و عملکردهای خاصی برخوردار هستن که موجب شده تا در انجام بهتر کارها به شما خیلی کمک کنن تا بتونین کارتون رو خیلی حرفه‌ای‌تر انجام بدین.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه آرایشگاهی

معرفی انواع آینه آرایشگاهی خرم آباد

آینه بک‌لایت

یکی از انواع جدید آینه آرایشگاهی خرم آباد، آینه بک‌لایت هستش. آینه بک‌لایت آینه‌ای با قابلیت نورپردازیه که این نورپردازی رو به‌وسیله چراغ LED تامین می‌کنه. چراغی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره، شکلش نواریه و ضخامت کمی هم داره که پشت آینه قرار داده میشه. وقتی چراغ پشت آینه قرار داده بشه و روشن بشه، نور مخفی و ملایمی رو دور تا دور آینه ایجاد می‌کنه. این نور به‌حد کافی و لازم می‌تونه اطراف خودش رو روشن کنه.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه آرایشگاهی بک‌لایت

نوری که آینه بک‌لایت منتشر می‌کنه برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، بسیار مناسب و کافی هستش. درواقع این آینه بک‌لایت با انتشار نور یکدستی که داره، دید بهتری رو برای شما به‌عنوان آرایشگر فراهم می‌کنه. کارهایی که در هر آرایشگاهی به‌عنوان خدمات زیبایی انجام میشه، کارهایی هستن که ظریفن و نیاز به دقت بالایی دارن. که این آینه نور خودش رو از بهترین جای ممکن انتشار میده که دقیقا روی مشتری شما هست و در این صورت دقت و تمرکز بالایی هم براتون ایجاد میشه.

آینه لامپی

از انواع دیگه آینه آرایشگاهی خرم آباد، آینه لامپی محسوب میشه. آینه لامپی برای آرایشگاه هم از بهترین انتخاب‌های ممکن هستش. در این آینه هم از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغی که برای این آینه به کار میره، یک‌تکه نیست و روی خود آینه تعدادی از این چراغ‌ها با رعایت فاصله مشخصی قرار داده میشن. این چراغ‌ها هم وقتی روشن بشن، نور مستقیمی رو ایجاد می‌کنن که این نور کاملا اطراف خودش رو روشنایی مطلوبی می‌بخشه.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه لامپی سالن آرایش

آینه لامپی هم که می‌تونه روبه‌روی خودش رو روشن کنه، برای آینه آرایشگاهی انتخاب خیلی مناسبی هستش. چون با قرار گرفتن مشتری شما در مقابل این آینه، شما دید بازی رو روی اون دارین. بنابراین وقتی دید بهتری داشته باشین، قطعا تسلط شما روی کار هم خیلی بیشتر میشه. و در نهایت هم کار تمیز و بی‌نقصی رو می‌تونین به مشتری خودتون ارائه بدین و رضایت مشتری رو کامل کسب کنین.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه لامپی قاب‌دار

انواع آینه آرایشگاهی خرم آباد رو به چه صورت‌هایی می‌تونین به کار ببرین

. دیواری یکی از رایج‌ترین حالت‌هایی هست که هر آینه‌ای رو میشه به اون صورت مورد استفاده قرار داد. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره و شما می‌تونین هر آینه‌ای رو به دیوار نصب کنین. وقتی آینه آرایشگاهی رو به دیوار نصب می‌کنین، تمام فضای موجود رو هم در این صورت حفظ می‌کنین. و می‌تونین از اون فضاها برای موارد دیگه‌ای که نیاز دارین استفاده کنین.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه دیواری قاب‌دار

. یک حالت دیگه‌ای که می‌تونین آینه آرایشگاهی خرم آباد رو به کار ببرین، به‌صورت دوطرفه هستش. آینه دوطرفه می‌تونه برای آرایشگاه خیلی مفید باشه. چون هر دو سمت اون قابلیت استفاده به‌طور همزمان رو داره. پس شما با این آینه درواقع دو تا آینه خواهید داشت. یعنی یک آینه دارین که این آینه می‌تونه نقش دو تا آینه رو برای شما بازی کنه.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه دوطرفه آرایشگاهی

. شکل دیگه‌ای که میشه آینه آرایشگاهی مدرن رو مورد استفاده قرار داد، به‌شکل آویزی هستش. آینه آویزی هم از زیبایی و کاربرد خاص خودش برخورداره. برای آویز آینه هم شما چندین انتخاب می‌تونین داشته باشین. مثل کنف، زنجیر فلزی و… که هر کدوم مزایای خودشون رو دارن و می‌تونن زیبایی خاصی رو به رایشگاه و سالن شما اضافه کنن.

. اما حالت دیگه برای آینه آرایشگاهی خرم آباد، آینه رومیزی هستش. آینه رومیزی هم نوع مناسبی برای آینه آرایشگاه محسوب میشه. در این صورت خود میز هم می‌تونه برای یکسری از کاربردها مثل قرار دادن وسیله‌ها مورد استفاده قرار بگیره. و روی میز هم می‌تونه محلی برای قرار دادن وسیله‌هایی که حین کار نیاز دارین، باشه. مثلا زمان آرایش و میکاپ شما نیاز به لوازم آرایشی زیادی دارین، در این حالت با قرار دادن لوازمتون روی میز دسترسی راحتی به اون‌ها خواهید داشت.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه رومیزی لامپی

. یک نوع دیگه برای آینه آرایشگاهی، آینه پایه‌دار هستش. آینه پایه‌دار آینه‌ای هست که شما این امکان رو دارین که اگر نیاز به آینه در جای دیگه‌ای داشته باشین، می‌تونین راحت‌‌تر اون رو جابه‌جا کنین. حتی این امکان هست که زیر پایه‌ها، چرخ به کار بره و از این طریق بتونین آینه رو خیلی ساده و بدون صرف انرژی خاصی جابه‌جاش کنین.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه قدی پایه‌دار

آینه آرایشگاهی خرم آباد چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. روی صفحه آینه آرایشگاهی خرم آباد میشه از یک آینه کوچیک با قابلیت بزرگنمایی استفاده کرد. در این صورت شما می‌تونین برای دیدن نزدیک‌تر چهره و پوست اقدام کنین و بتونین اشراف کاملی هم داشته باشین

. آینه‌هایی که نورپردازی دارن، می‌تونن قابلیت تنظیم نور هم داشته باشن. منظور این هست که شما می‌تونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. تا اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، بتونین با آینه میزان نور مورد نیاز خودتون رو تنظیم کنین. همچنین امکان تغییر رنگ نورپردازی آینه هم وجود داره.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه میکاپ

. آینه‌‌های مدرن که به‌عنوان آینه آرایشگاهی خرم آباد معرفی شدن، قابلیت وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث هم دارن. در این صورت می‌تونین با آینه‌تون موسیقی یا ویدئو در سالن پخش کنین. با پخش موسیقی ملایم در سالن هم می‌تونین آرامش بیشتری رو فراهم کنین و هم جذابیت آینه رو بیشتر می‌کنین.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه قدی دو سر گرد

قابلیت‌هایی که این آینه‌ها دارن رو شما به‌صورت انتخابی می‌تونین داشته باشین. یعنی هر قابلیتی که مورد نیاز و دلخواهتون بود، درخواست میدین تا روی آینه نصب بشه.

آینه آرایشگاهی خرم آباد رو چرا از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آرایشگاهی خرم آباد و هر نوع دیگه‌ای از آینه طبق دلخواه شما تولید میشه. آینه‌ها تماما تولید خودمون هستن و برای ساخت اون‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌کنیم. به همین دلیل کیفیت تمامی آینه‌های تولیدی رو تضمین می‌کنیم. آینه‌ها بعد از تولید هم توسط خودمون به فروش می‌رسن و هیچ واسطه‌ای وجود نداره. بنابراین با وجود کیفیت بالا، آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه آرایشگاهی خرم آباد
آینه آرایشگاهی خرم آباد

اما امکانات دیگه‌ای هم در نظر گرفتیم که روی آینه‌ها وجود دارن. از جمله ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله که باعث شده تا این اطمینان برای شما ایجاد بشه که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، ما براتون بدون دریافت هیچ هزینه‌ای حل می‌کنیم. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و ضربه خوردن آینه، هر اتفاقی مثل سوختن لامپ در کمترین زمان رسیدگی انجام میشه. در کنار همه این‌ها ضمانت بدون قید و شرط هم وجود داره تا در صورت مورد قبول نبودن آینه بتونین اون رو مرجوع کنین.

برای سفارش انواع آینه آرایشگاهی خرم آباد از هر جایی در کشور که هستین، می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر برای انتخاب آینه هم مردد هستین، همکاران ما می‌تونن به شما مشاوره بدون و با توجه به کاربرد و سلیقه و همینطور بودجه‌ای که دارین، پیشنهادهای خوبی برای شما داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ