مدل آینه برای سالن زیبایی

سلام اگه به دنبال یه آینه‌ی خاص و لاکچری و مدل آینه برای سالن زیبایی می‌گردین جای خوبی رو انتخاب کردین .چون تو این موضوع قراره انواع بهترین آینه‌های موجود تو سالن آرایشگاهی رو براتون دونه به دونه توضیح بدیم تا بتونین بهترین هارو ببینین و با توجه به بودجه و سلیقتون آینه‌ی مدنظرتون رو انتخاب کنین.پس با ما همراه باشین….

مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

اگه شما هنوز مثل عهد قجر از یه آینه‌ای که هم برای سرویس بهداشتی هم برای آرایشگاه استفاده می‌شد و خیلی ساده و قدیمی بود استفاده می‌کنین باید بهتون بگم که دارین شانس خودتون برای بهتر دیده شدن رو می‌گیرین و باعث می‌‌شین که رقیباتون به خاطر به روز کردن خودشون بیشتر دیده بشن و روز به روز معروف و مشهورتر بشن.امروزه با اومدن طراح و شرکت‌های مختلف سازنده‌ی آینه انواع مختلف آینه برای مشاغل و کاربری‌های مختلف ساخته میشه که باعث کارآیی بیشتر و عکس العمل بهتر برای اون حرفه میشه.

البته بدون شک شما یکی از بهترین میکاپ آرتیستای شهر خودتونین که می‌خواین سالن آرایشگاهیتون رو به روز کنین.و از رقیبای خودتون جا نمونین .

ما تو کارگاه آینه‌ها بهترین متریال روز دنیارو برای شما جمع آوری کردیم تا بتونیم حتی خیلی بهتر از نمونه‌های خارجی رو تو کشور خودمون تولید کنیم کافیه واسه یکبار به ما سفارش بدین و از طریق شماره‌‌ی 02188219664 و یا شماره موبایل 09901717305 سفارش خودتون رو با ذکر دقیق ابعاد و نمونه‌ی آینه ثبت کنین تا در اولین فرصت همکاران ما نصب شده تو سالن آینتون رو بهتون تحویل بدن با این کار دیگه احتیاجی به رفت آمد تا کارگاه ندارین و علاوه بر اون استرس شکستن آینه از راه حمل و نقل رو هم نمی‌کشین .

مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

راستی با خرید از کارگاه آینه‌ها باعث می‌‌شین که آینه‌ی خریداری شده یک سال دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط بشه .به طور مثال اگه شما آینه‌های هالیوودی یا بک لایت خریداری می‌کنین و دچار مشکلی شدن به راحتی می‌تونین با ما در تماس باشین و آینه‌ی خودتون رو تعویض و یا تعمیر کنین.البته به این نکته هم توجه کنین که شکستگی آینه شامل گارانتی نمیشه و حسابی حواستون رو برای نشکوندن آینه‌ی خودتون جمع کنین.در ادامه انواع آینه‌های مدرن و خاص و لاکچری رو براتون مطرح می‌کنیم و به طور کلی براتون توضیح می‌دیم که چه آینه‌ای برای چه سبکی مناسب تره .با ما همراه باشین و این مقاله رو از دست ندین!

انواع مدل آینه برای سالن زیبایی

  • مدل آینه برای سالن زیبایی بک لایت
  • آینه برای سالن زیبایی مدل چراغ‌دار هالیوودی
  • آینه برای سالن زیبایی مدل قاب‌دار
  • آینه برای سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری
  • آینه برای سالن زیبایی مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه برای سالن زیبایی مدل حکاکی شده
  • آینه سالن زیبایی مدل قدی یا یک سره
  • آینه سالن زیبایی مدل آویزی
  • آینه سالن زیبایی مدل دو طرفه
مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

مدل آینه برای سالن زیبایی بک لایت

بهترین نوع و مدل آینه برای سالن‌های زیبایی آینه‌های بک لایته که علاوه بر اینکه زیبایی و نور خاصی رو به فضا می‌بخشه باعث لاکچری و خاص تر شدن سالن آرایشی شما میشه‌.این آینه‌ها نور چندان زیادی ندارن و بیشتر به خاطر حس خوب و ایجاد آرامش برای مشتری استفاده میشه.سیستم این آینه‌ها طوری تعبیه میشه که پشت آینه چراغ‌های ال ای دی گذاشته میشه که با روشن کردن این چراغ‌ها نور ملایمی رو به اطراف آینه ساطع می‌کنه.پیشنهاد ما به شما خرید صد درصدی این آینه‌هاست تا از رقیباتون جا نمونین.چون خیلی از رقیب‌های شما و آرایشگر و میکاپ آرتیستای حرفه‌ای به طور یقین از این آینه‌ها برای جذابیت بیشتر استفاده می‌کنن.

مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

آینه برای سالن زیبایی مدل چراغ‌دار هالیوودی

اگه به دنبال یه آینه‌ی حرفه‌ای برای اتاق گریم و یا میکاپ تخصصیتون می‌گردین بهترین آینه‌ها آینه‌ی هالیوودی هستن که طوری تعبیه شدن که دور تا دور اون‌ها به فاصله‌ی مرتب چراغ‌هایی گذاشته شده و با روشن کردن اون نور خیلی زیادی رو وارد محیط می‌کنه تا میکاپ‌کار یا گریمور بتونه تموم اشتباهات خودش رو پیدا کنه و اونها رو رفع کنه. اگه شما هم دوست دارین یه میکاپ بی نقص و حرفه‌ای داشته باشین پیشنهاد میکنیم اگه نمی‌تونین برای کل سالنتون از این آینه‌ها تهیه کنین حداقل برای اتاق میکاپ این آینه رو نصب کنین تا تفاوت بین آینه‌ی معمولی با هالیوودی رو متوجه بشین.

آینه برای سالن زیبایی مدل قاب‌دار

هر نوع آینه چه بک لایت یا هالیوودی یا هر نوع دیگه‌ای رو که خریداری کنین به راحتی می‌تونین تصمیم بگیرین که با قاب یا بدون قاب ساخته بشه‌. اما قبل از ساخت باید به این موضوع فکر کنین که طراحی سالن شما به چه صورته و یا دیوار شما از چه رنگ و طراحی برخورداره تا داشتن قاب آینه باعث شلوغی و نازیبایی تو محیط سالن شما نشه .

مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

بهتره اول به این موضوع فکر کنین که دوست دارین سالن خودتون رو به چه سبکی طراحی کنین یا قبلا به چه صورت طراحی کردین اگه سبک دکوراسیون شما سلطنتی باشه بهتره رنگ آینه‌ی خودتون رو طلایی و یا بژ و طرح انتخابیتون رو سلطنتی تر انتخاب کنین اما اگه خواهان سبک مدرن هستین بهتره رنگ آینتون رو هم رنگ‌های خنثی مثل سفید، طوسی و یا مشکی انتخاب کنین.

بعد از مرحله‌ی انتخاب سبک و طرح و رنگ نوبت به جنس و متریال می‌رسه .جنس قاب می‌تونه انواع مختلفی مثل چوب ، فلز ،یو پی وی سی و یا ام دی اف باشه که بنابر سلیقه و محیط و شرایط متفاوت ساخته بشه.به طور مثال برای منطقه‌ی شمالی بهتره از جنس یو پی وی سی که همون پلاستیک فشردس استفاده بشه تا به خاطر رطوبت و شرایط محیط آسیب نبینه و پوسته پوسته نشه.

آینه برای سالن زیبایی مدل لمسی یا حسگری

وقتی یه آینه‌ی نوردار رو برای سالن آرایشیتون انتخاب می‌کنین باید به روشی بتونین این آینه رو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها به وسیله‌ی لمس آینه از طریق نقطه‌ای که روی آینه تعبیه شده انجام می‌شده. و شما می‌تونین به راحتی آینه‌ی خودتون رو با لمس یه نقطه خاموش و روشن کنین و یا حتی شدت نورش رو کم و زیاد کنین حتی اگه زمان سفارش آینه‌ی خودتون رو چند منظوره سفارش داده باشین به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی یا هر رنگی که سفارش دادین تغییر حالت بدین .

مدل آینه برای سالن زیبایی
مدل آینه برای سالن زیبایی

آینه برای سالن زیبایی مدل ریموت‌دار کنترلی

 

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن به وسیله‌ی یه ریموت کنترلی انجام می‌شه‌‌. این روش خیلی راحت‌تر از روش‌های دیگس و با دردست داشتن یه ریموت شما هرجایی از سالن که باشین به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور آینه رو کم و زیاد کنین .با این روش دیگه آینه رو لمس نمی‌کنین و باعث لکه‌دار شدن آینه‌ی مورد نظر و تمیز کردن هر روز اون نمیشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ