آینه گریم

عکس آینه گریم

همه ما می‌دونیم که هر میکاپ آرتیست حرفه‌ای به یک آینه گریم نیاز داره. ولی برای اینکه بدونیم کدوم گزینه برای ما از همه بهتره باید عکس آینه گریم‌ها رو ببینیم و بررسی کنیم توضیحاتشون رو بخونیم ببینیم کدومشون بر اساس بودجه ما محیط ما شرایط و نیاز ما بهترین گزینه هستند. باید بهت بگم که الان تو بهترین لوکیشن ممکن وایسادی ، چون من قراره همه مدلها رو برات خیلی حرفه‌ای بررسی کنم بهت بگم کدوم گزینه مناسب بعد تو می‌تونی اون گزینه رو با هر شکل ظاهری که عشقت می‌کشه هر شخصی‌سازی که دوست داری سفارشش بدی و حالشو ببری.

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم

ما در کارگاه آینه‌ها به وسیله‌ی بهترین دستگاه‌ها و متریال‌های موجود بهترین آینه‌ برای سالن آرایشی رو درست می‌کنیم و درب منزل شما در هر کجای ایران که باشین به شما تحویل می‌دیم کافیست که فقط با ما تماس بگیرین و ابعاد پیشنهادی و مدل دلخواه خود روا برای ما ارسال کنیدن. مطمئن باشین که از اعتماد به کمپانی بزرگ آینه‌ها پشیمون نمی‌شین .

با این روش علاوه بر اینکه در زمان و وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش بسیاری از آلودگی‌ها مانند آلودگی هوا و آلودگی زیست محیطی و کم‌تر شدن ترافیک شهری می‌شین. و به داشتن شهری به دور از آلودگی کمک شایانی می‌کنین.در ادامه در مورد انواع آینه‌ها صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین.در گذشته همانند امروز آنقدر آینه‌های گوناگون وجود نداشت و همه یک آینه‌ی ساده داشتن اما امروزه با پیشرفت صنعت طراحی و دکوراسیون هر آینه‌ای برای یک نیاز و کاربری تولید و عرضه می‌شه.

عکس آینه گریم
آینه گریم هالیوودی چرخ‌دار

تاثیر شکل آینه

یه نکته بهت میگم بتونی با یه تیر دو نشون بزنی ، هم یه آینه خفن بخری هم درآمدت رو افزایش بدی. میدونی که هر شکل هندسی انرژی خاص خودش رو داره. اگه بتونی از این انرژی درست استفاده کنی می‌تونی رکورد درآمدت رو بزنی . ولی برای این کار باید درست حسابی بررسی کنی و ببینی که کدوم گزینه برای تو بهترین گزینه است. الان من و تو با همدیگه شکل‌های مختلف رو از روی عکس آینه گریم با همدیگه بررسی می‌کنیم تا ببینیم که کدومشون برای تو بهترین انتخاب هست.

شکل‌های مختلف آینه گریم

  • آینه دایره‌ای شکل
  • آینه مستطیل شکل
  • آینه بیضی شکل
  • آینه گنبدی شکل

عکس آینه گریم دایره‌ای شکل

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم دایره‌ای

این دسته‌بندی همونطور که توی عکس آینه گریم که برات گذاشتم این بالا تا ببینی شکل دایره‌ای کعه داره ظاهر فوق‌العاده جذابی بهش داده. آینه‌های دایره شکل رو وقتی که بخوایم از نظر انرژی بررسی کنیم ، متوجه میشیم یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده خصوصاً توی آرایشگاه‌ها هستند. دایره نماد اتحاد هستش. به خاطر همینه که انرژی که توی محیط اطراف خودش پخش می‌کنه ، باعث میشه که آدمایی که توی اون محیط کنار همدیگه قرار دارند احساس کنند با همدیگه توی یک ساید و یک جبهه هستند. حالا تصور کن که این احساس توی محیط آرایشگاه تو وجود داشته باشه مشتری‌های تو خودشون رو با تو توی یک جبهه ببینن.

این باعث میشه که اونا خیلی راحت به تو اعتماد کنند ، اگه هم مشتری به تو اعتماد کنه هم تو واقعاً کارت خوب باشه هت قول میدم خیلی سریع کارت می‌گیره و مشتری‌هات چندین برابر میشن! از نظر سبک دکوراسیون هم که بخواهیم بررسی کنیم ، با سبک‌های مختلفی می‌تونی ستش کنی ، برای مثال اگر که برای این آینه از رنگ لامپ‌های سفید استفاده کنیم و توی محیط آرایشگاهت رنگ‌های روشن بیشتری باشه ، می‌تونی خیلی راحت این آینه رو با سبک‌های مدرن و مینیمال ست کنی. اگه از رنگ مایل به زرد و رنگ‌های گرم برای لامپ این آینه توی سبک دکوراسیون آرایشگاهت استفاده کنی با سبک‌های کلاسیک و سنتی تطابق بیشتری داره.

عکس آینه گریم مربع و مستطیل

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم مستطیلی

آینه‌های مربع شکل و مستطیل شکل از اون دست آینه‌ها هستند که از قدیم الایام تا به امروز جزو پرمصرف‌ترین آینه‌ها هستن. اصلاً انرژی که به محیط اطرافشون میدن هم همینه ، یه حس همیشگی بودن و تعلق داشتن رو میدن. اگه دقیق‌تر بخوام بهت بگم ،باید برات یه مثال بزنم. مثل اون حسی که از خونه‌های حیات‌داری که حوض دارن می‌گیریم. اصلی‌ترین دلیل اینکه آینه‌های مربع شکل و مستطیل شکل این حس رو میدن ، به قواعد هندسی شما برمی‌گرده. این مدل آینه‌ها به خاطر داشتن خط‌هایی که با هم موازی هستند و زاویه‌هایی که ۹۰ درجه هستند ، نماد ثبات داشتنه. این ثبات داشتن باعث میشه که بتونه انرژی همیشگی بودن رو به مخاطب القا کنه.

توی خونه که خوب جو خونه رو صمیمی‌تر و گرم‌تر می‌کنه اما توی آرایشگاه یه تاثیر حرفه‌ای و خفن داره. باعث میشه که مشتریت احساس راحتی بیشتری اونجا داشته باشه و تمایل بیشتری برای برگشتن به آرایشگاهت داشته باشه! اگه در کنار این انرژی مثبت تو یک آرایشگر حرفه‌ای باشی مطمئن باش که اون مشتری مشتری ثابتت می‌شه و دوستاش رو هم همراه خودش به آرایشگاه تو میاره. وقتی بخوایم در مورد سبک دکوراسیونش صحبت کنیم باید اول یه نگاه به آرایشگاهت بندازی. اگه سبک آرایشگاه یه دکوراسیون خفن و خوشگله یه آینه مستطیل توش فوق‌العاده‌ست ، اما اگر که سبک دکوراسیون آرایشگاهت خیلی ساده است و هیچ چیزی داخلش نداره که جذابش کنه ، این سبک آینه رو به توصیه نمی‌کنم مگر اینکه چراغاشو همیشه بزاری روشن بمونه تا از اون حالت خیلی خیلی ساده و بیسیک بودن در بیاد.

عکس آینه گریم دایره‌ای

عکس آینه گریم
عکس آینه گریم بیضی

من خودم عاشق این شکل آینه هستم و توی اتاقم هم یه دونه ازش دارم. آینه رو با سبک‌های مختلف دکوراسیونی میشه ستش کرد ، مثلاً خود من این مدل آینه رو بدون قاب سفارش دادم و با سبک مینیمال ستش کردم که واقعاً ظاهر فوق العاده جذاب و شیکی داده به اتاقم. اگه طرفدار سبک‌های مثل سبک کلاسیک باشی م کافیه که رنگ لامپ‌های این آینه را یه مقدار گرمتر انتخاب کنی یا یه قاب که به این سبک بخوره براش سفارش بدی. حالا برسیم به انرژی،بیضی شکل در واقع آینه‌های دایره‌ای شکلی هستند که عرضشون کمتر شده و فرم بیضی پیدا کردن که همون وایب و انرژی آینه‌های دایره‌ای شکل رو دارن.

یا آینه‌های مستطی شکل هستند که بالا و پایینشون نیم دایره اضافه شده. مدل دومی هم انرژی‌های ناحیه دایره‌ای شکل رو داره هم نرژی آینه‌های مستطیل شکل رو داره. یعنی با یه آینه می‌تونی هم اعتماد مشترک رو جلب کنی هم بهش حسی رو بدی که دوست داشته باشه دوباره به آرایشگاهت برگرده. دیگه جز اینکه سلیقه شخصیت این مدل آینه نباشه هیچ دلیلی وجود نداره که نخواهی این مدل آینه رو بخری

انواع آینه گریم

  • آینه هالیوودی
  • آینه بک لایت
عکس آینه گریم
آینه گریم قدی بک لایت

عکس آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین و تخصصی‌ترین نوع آینه‌ها برای گریمورها و میکاپ‌کاران حرفه‌ای استفاده از آینه‌هایی که نور زیادی دارن هست.به طوریکه بتوان نور رو برای بهتر دیدن میکاپ بر روی صورت انداخت و عیوب و نواقص رو مشخص کرد.

عکس آینه گریم
آینه گریم چراغ‌دار یا هالیوودی قدی

با استفاده از آینه‌های هالیوودی یا آینه آرایشگاه که دور تا دور اون لامپ‌هایی به فواصل مرتب نصب هست می‌توان یک گریم حرفه‌ای و بی نقصی رو انجام داد.

عکس آینه گریم بک لایت

یکی دیگه از آینه‌های نوردار که بسیار زیبا و مناسب سالن‌های آرایشی هست آینه‌های بک لایت هستن که به نسبت آینه‌های چراغ‌دار هالیوودی نور بسیار کمتری داره و بیشتر این نور به دلیل جنبه‌ی زیبایی استفاده می‌شه.پشت این آینه‌ها لامپ‌های ال ای دی نصب می‌شه که به اطراف آینه نور بسیار ملایم رو ساطع می‌کنه.این آینه‌ها به روش‌های گوناگونی خاموش و روشن می‌شن که در ادامه در مورد اونا نیز صحبت می‌کنیم.

عکس آینه گریم
آینه گریم بک لایت

انواع روش‌های آینه گریم

  • آینه گریم لمسی
  • آینه ریموت‌دار

عکس آینه گریم مدل لمسی یا حسگری

اگر مورد نظر شما آینه‌ی نور دار هست باید بتونین از یک طریق اونو خاموش و روشن کنین .یکی از این روش‌ها خاموش و روشن کردن از طریق لمس آینه و نقطه‌ای هست که بر روی آینه مشخص شده اس . شما می‌تونین علاوه بر اون شدت نور رو نیز کم و زیاد و حتی اگر آینه‌ی شما چند رنگ باشه می‌تونین اونو از مهتابی به آفتابی به طور مثال تغییر رنگ بدین.

توجه داشته باشین که در هنگام خرید آینه لمسی یا هوشمند و حسگری بهترین نوع اونو تهیه کنین تا پس از مدتی سنسور حرکتی اون‌ از کار نیافته و اتفاق خاصی برای آینه پیش نیاد.

آینه مزون تبریز
آینه گریم لمسی

عکس آینه گریم ریموت‌دار یا کنترلی

یکی دیگه از راه‌های خاموش و روشن کردن و کم و زیاد کردن شدت نور آینه خرید آینه‌ی ریموت دار یا کنترلی هست از این طریق می‌تونین در سرتاسر سالن خود با زدن دکمه ای بر روی ریموت خود نور آینه‌ی رو تعویض کرده و یا نور اونو خاموش و روشن کنین .

آینه سالن آرایشگاه
آینه گریم ریموت‌دار کنترلی

یکی دیگه از مزایای خرید آینه ریموت‌دار یا کنترلی اینه که شما دیگه به هیچ عنوان آینه‌ی گریم خود رو لمس نمی‌کنین و باعث لک و کثیف شدن اون از طریق اثر انگشت خود نمی‌شین .اما در نگهداری این ریموت کنترلی نیز باید کوشا باشین. زیرا هر ریموت مختص یک آینه ساخته می‌شه.و با گم کردن ریموت کنترلی دچار دردسر می‌شین.

انواع آینه خاص

  • عکس آینه گریم قاب‌دار
  • عکس آینه گریم دوطرفه
  • عکس آینه گریم آویزی
  • عکس آینه گریم حکاکی شده

عکس آینه گریم قاب‌دار

تو هر نوع آینه‌ای که انتخاب کنی و در هر فضایی که بخوای استفاده کنی می‌تونی آینه‌ی مورد نیازت به صورت رو از قاب یا بدون قاب سفارش بدی و خریداری کنی .اما باید بدونی که قاب‌ها انواع مختلفی دارن و از جنس‌های مختلفی هم تهیه می‌شن. به طور کلی قاب‌ها از جنس‌هایی مثل چوبی، فلزی، ام دی اف، یو پی وی سی ساخته میشن که امروزه به دلیل جنس عالی و قیمت مقرون به صرفه‌ی یو پی وی سی بیشتر از این نوع استفاده می‌شه یه خوبی دیگه‌ای که داره هم اینه که در هر منطقه‌ی آب و هوایی دوام میاره.

عکس آینه گریم
آینه گریم قاب‌دار

به طور کلی بهتر هست که قاب آینه‌ات رو با فضای داخلی و دکوراسیون فضا ست کنی تا هیچ تداخلی در مورد این موضوع وجود نداشته باشه. برای مثال اگر سبک محیط تو مدرن هست بهترین رنگ برای استفاده رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی هست. اما اگر سبک دکوراسیون شما به سلطنتی و کلاسیک نزدیک هست بهتر اینه که از رنگ‌های طلایی و رنگ‌های گرم بیشتری استفاده بشه. قااین رو هم بگم که قیمت آینه‌ی قاب‌دار به نسبت یک آینه‌ی ساده بیشتر هست چون از متریال و زحمت بیشتری استفاده شده‌ست.

عکس آینه گریم دو طرفه

اگر فضای کافی رو داری و به طور کلی سالن آرایشی دل‌باز و با مساحت زیادی داری احتیاج نیست که فقط آینه‌ها رو مثل زمان قدیم دور تا دور دیوار با میخ بکوبین و فضای وسط سالن رو بلااستفاده خالی بذارین .بهتر هست که در وسط سالن نیز آینه‌های بسیار زیبا و شیک دوطرفه رو استفاده کنی تا بتونی نهایت استفاده‌ی بهینه رو از محیط ببری.با این کار در خرید آینه حسابی صرفه جویی می‌کنی ویک آینه‌ی دو طرفم به جای دو آینه یک طرفه خریداری کردی.

آینه آرایشگاه مشهد
آینه گریم دوطرفه قاب‌دار متحرک

عکس آینه گریم آویزی

یکی از زیباترین و مدرن‌ترین آینه‌ها در اروپا آینه‌های آویزی هستند که هنوز اونطور باید و شاید تو ایران جا نیافتادند اما اگر بخوای خاص کار کنی و خلاقیت داشته باشی می‌تونی به جای میخکوب کردن تکراری بر روی دیوار آینه‌هات رو با استفاده از قلاب‌های رنگی و یا طناب‌ و زنجیر‌های زیبا از سقف نصب کنی تا یک حرکت نو باشه. علاوه بر این مدل این آینه‌های خوراکته اگه دوست نداری برای آینه‌ی آرایشگاهت هیچ پایه‌ای استفاده کنی و اونو روی هوا معلق بذاری.

آینه سالن آرایشگاه
آینه گریم آویزی

عکس آینه گریم حکاکی شده

برای داشتن برند و نشان دادن لول کاری بهتر هست که بر روی آینه‌ی خود حکاکی کنین .این روش رو بهش سندپلاست می‌گن با استفاده از دستگاهی یک لایه از روی آینه رو می‌تراشن و بر روی اون هر طرح و نقشی رو که دوست داشته باشن می‌زنن.

بعضی به عنوان قاب از این کار استفاده می‌کنن و دور آینه‌ی خود رو حاشیه‌ای همانند قاب می‌اندازن اما برای سالن‌های آرایشی یا مزون‌ها زدن برند و لوگو بسیار زیبا و جذاب هست.برای دیدن نمونه های بیشتر کلیک کنین.

مفتخریم که در ایران عزیزمان با بهترین کیفیت جنس رو تولید کرده و به دست شما می‌رسونیم و هرگونه نارضایتی از کالا اگر باشه به طور کامل درصدد رفع اون برمیایم. کافیست به ما اعتماد کنین و درب منزل بدون هیچ رفت و آمدی کار خود رو تحویل بگیرین.اعتماد شما اعتبار ماست….

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ