لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

جدیدترین مدل آینه مزون

جدیدترین مدل آینه مزون یکی از مدل‌های خیلی پر کاربرد آینه تو سالن‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی تو منازل هست. آینه مزون که به آینه قدی نیز معروف هست در کنار داشتن آینه ، بزرگی برای نشون دادن چهره و تمام ظاهر تو داخل اون داره. این نوع آینه‌ها مزیت‌ها و کاربرد‌های خیلی زیادی تو سالن‌های آرایشی ، سالن‌های مزون و بوتیک‌های مختلف دارن و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو منازل نیز استفاده میشن.

بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

شاید دیده باشین تو خیلی از سالن‌های مزون ، سالن‌های آرایشگاهی و بوتیک‌ها برای بهتر دیده شدن مشتری‌ها ، در مقابل آینه‌ها قرار میدن. این آینه‌ها در اصطلاح ، آینه قدی مزون یا آینه پرو نام دارن. البته بهتر می‌دونین که موضوع پرو تنها مختص به سالن‌های مزونی نبوده و تو بیشتر سالن‌های آرایشگاه‌ها و بوتیک‌ها و محیط‌های این چنین و یا تو منازل نیز شاهد استفاده از آینه مزونی برای سبک‌های مختلف آرایشی و پرو لباس هستیم. از این رو چندان جای تعجب نیست اگه آینه مزون رو تو منازل و سالن‌های آرایشی مشاهده کنیم یکی از مدل‌های خیلی پر کاربرد آینه تو سالن‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی در منازل هست.

بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

جدیدترین مدل آینه مزون چراغ‌دار

جدیدترین مدل آینه مزون که می‌تونه آینه چراغ‌دار مزونی نیز باشه در کنار داشتن آینه ، چراغ‌هایی نیز برای نشون دادن بهتر ظاهر ، چهره و مشکلات تو داخل اون چراغ داره. این نوع آینه‌ها مزیت‌ها و کاربردهای زیادی تو سالن‌های آرایشی ، سالن‌های مزون و بوتیک‌ها دارن و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو خونه‌ها نیز استفاده میشن.

همون طور که گفته شد تو خیلی از فروشگاه‌های بزرگ از اون‌ها برای جذب مشتری‌ها استفاده می‌کنن. در کل میشه گفت این آینه‌ها تنها مختص به سالن‌های مزون نیستن و تو بیشتر آرایشگاه‌ها و بوتیک‌ها و محیط‌های این چنین و یا تو خونه‌ها نیز شاهد استفاده از سبک‌های مختلف اون‌ها هستیم. از این رو چندان جای تعجب برای نیست اگه جدیدترین مدل آینه مزون رو تو منازل و سالن‌های آرایشی مشاهده کرده باشین.

بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

جدیدترین مدل آینه مزون و تاثیر خیلی مهم اون

1.همه چیز رو روشن و درخشان‌تر می‌کنه : جدیدترین مدل آینه مزون موجب انعکاس و تکثیر نور خورشید و انواع نورهای مصنوعی میشه. 

2.همه چیز رو زنده‌تر جلوه میده: آینه مزون دیگه صرفا وسیله‌ای نیست که خودمون رو تو اون نگاه کنیم ، بلکه به تنهایی می‌تونه یه اثر هنری و یا تزیینی تو یه فضا باشه.

3.وسعت و عمق فضا رو بیشتر می‌کنه: اگه به درستی و با رعایت نکات و اصول یه فضا یا محیط رو آینه کاری کنین ، می‌تونین عمق یه فضا رو تا چند برابر بیشتر و بزرگ‌تر کنین.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

فواید استفاده از آینه تو دکوراسیون خونه

تاریخ آینه به گذشته و دوران کهن باز می‌گرده ، زمانی که انسان‌های باستان ، انعکاس تصویر خودشون تو فلزات درخشان و آب رو کشف کردن. سال‌ها قبل طراحان ، جدا از مشاهده و دیدن تصویر خودشون ، به مزیت‌ها و کاربردهای فوق العاده آینه پی بردن.

اکسسوری‌های خیلی زیادی رو درون خونه می‌تونین پیدا کنین اما از میون اون‌ها یکی در ابتدای فهرست قرار داره: آینه! آینه‌ها تو طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون و متفاوتی وجود دارن که هر کدوم ظرافت خاصی به فضا و دکوراسیون داخلی میدن. استفاده از آینه درون اتاق ، راهی برای بزرگ نشون دادن اون هست و حتی می‌تونه اون رو به عنوان یه اثر هنری به دیوار نصب کنین. نور اتاق نیز با وجود آینه بیشتر میشه. شما می‌تونین آینه رو با سلیقه خود ، درون هر اتاق و از هر دیواری آویزون کنین. مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تو این سایت تعدادی از فواید استفاده از آینه رو درون دکوراسیون خونه برای شما دوستان عزیز آورده.

فضا رو بزرگ‌تر و عمیق‌تر نشون میده

آینه‌های قدی ظاهر اتاق رو بزرگ‌تر نشون میدن. این ترفند رو به کار بگیرین : دو آینه مزون قدی بزرگ رو در کنار هم قرار بدین تا فضای اتاق‌تون رو بزرگ‌تر نشون بده.

جدیدترین مدل آینه مزون قدی می‌تونه اتاق کوچولو شما رو بزرگ و نورانی نشون بده.

نور اتاق رو بیشتر می‌کنه

آینه ، اتاق‌های تاریک رو روشن‌تر می‌کنه. شما عزیزان می‌تونین یه آینه مقابل پنجره قرار بدین تا نور طبیعی خونه و سالن رو دو برابر کنه.

با وجود آینه یه اثر هنری بسازین.

آینه‌ها جایگزین خوبی برای آثار هنری هستن. با انتخاب یه قاب زیبا برای اون‌ها ، یه اثر هنری منحصر به فرد بسازین.

با پرداخت هزینه‌ای کم و ناچیز ، قشنگی و زیبایی رو به محل کار یا خونه‌تون بیاورید.

دیگه لازم نیست برای پرداخت آینه‌ها هزینه خیلی زیادی بپردازین. با چند آینه ارزون هم می‌تونین یه اثر هنری با ارزش خلق کنین. به رنگ‌ها فکر کنین. به عنوان مثال با نقاشی روی قاب آینه‌ها یه مجموعه زیبا و شیک خواهید داشت.

جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

جدیدترین مدل آینه مزون هوشمند و کاربردهای اون

جدیدترین مدل آینه مزون هوشمند از تجهیزات پیشرفته تکنولوژی تو این دوران امروزی و عصر حاضر هست که مصارف گوناگون و مختلف اون تو شاخه‌های مختلف علم و صنعت ، نگاه‌های زیای رو به سوی خودش جلب نموده هست.

از تجهیزات دیگه هوشمند میشه به آینه آرایشی هوشمند هم اشاره کرد.

امروزه کاربردهای گوناگون و مختلف این نوع آینه مزون هوشمند از مصارف تزئینی تو اتاق خواب ، سالن‌ آرایش و فروشگاه‌های پوشاک و جواهر فروشی‌ تا کاربرد تو استخر و سالن ورزشی و نیز مصارف اون به‌ عنوان پنل هوشمند با قابلیت کنترل از طریق سیستم شنیداری و خیلی موارد دیگه خیلی پرطرفدار هست.

تو همه این موارد گفته شده ، بخش جذاب و جالب کار ، قابلیت اتصال این نوع آینه به سیستم هوشمند هست که اون رو به نوعی از کاربرد و مزایای اینترنت اشیاء بهره‌مند نموده و به بخشی از سیستم هوشمند سازی تجهیزات تبدیل می‌کنه.

جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

دنیای فناوری و تکنولوژی روز به‌ روز در حال پیشرفت هست. خیلی از چیزهایی روزی رویا و افسانه جلوه می‌کرد ، امروز تو این دوران به بخشی از زندگی واقعی بدل شده هست ، با این تفاوت که سیستم کارکرد اون بر مبنای دانش روز دنیا پایه‌ گذاری شده و برای دوستداران علوم و فنون قابل تشریح هست.

یکی از این تجهیزات که این روزها با کاربردهای گسترده و متنوع اون روبرو هستیم ، آینه هوشمند هست. این نوع آینه که تو ظاهر و کاربردهای اولیه کاملا شبیه به آینه‌های معمولی هست ، با وجود ویژگی‌‌های خاصی که درون اون تعبیه شده ، از قابلیت‌‌های خیلی زیادی بهره‌مند هست که به اون کاربردها و مزیت‌های فناوری و علمی خیلی زیادی می‌بخشه.

جدیدترین مدل آینه مزون
بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون

بهترین‌ها رو از سایت آینه‌ها بخواین

با امکانات و محصولات تولیدات سایت آینه‌ها به زندگی‌تون طراوت و تازگی ببخشین ، شما مشتریان عزیز شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین و بروزترین و جدیدترین مدل آینه مزون تو اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات تولیدات سایت آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هست ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین مدل آینه مزون خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری همه روزه مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ