بورس آینه نوری

بورس آینه نوری

یکسری آینه‌های جدیدی معرفی شدن که این آینه‌ها خیلی زود تونستن جای آینه‌های قدیمی رو بگیرن. یکی از این آینه‌ها آینه نوری هستش که انواع اون در بورس آینه نوری قابلیت تولید داره. آینه نوری عملکرد قابل‌توجهی داره و باعث شده تا در خیلی از کاربردها از این آینه استفاده بشه. چون خیلی فراتر از آینه‌های معمولی هستن و تمام انتظاراتی که از آینه وجود داره رو حتی خیلی بهتر برآورده می‌کنن. آینه‌های قدیمی هیچ تنوع و قابلیتی از خودشون نداشتن و فقط محیط اطراف خودشون رو انعکاس میدادن. اما در آینه‌های امروزی خیلی به طراحی اون‌ها توجه شده که بتونن کارکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشن.

بورس آینه نوری
بورس آینه نوری

معرفی کامل آینه‌های نوری در بورس آینه نوری

آینه‌هایی که در بورس آینه نوری تولید میشن، آینه‌هایی هستن که در اون‌ها از چراغ LED استفاده میشه. چراغی که برای آینه نوری مورد استفاده قرار می‌گیره، شکل نواری داره و همینطور ضخامت اون هم کم هست. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و باعث ایجاد نور مخفی و ملایمی برای آینه میشه. این نور خیلی ملایم و طبیعی هست و جلوه خیلی خاصی رو هم به آینه میده.

بورس آینه نوری
آینه گرد نوری

نور آینه نوری خیلی یکدست و خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، کاملا در معرض نور هستین. همین موضوع باعث میشه تا نور کمک کنه تا خیلی واضح‌تر و روشن‌تر در آینه دیده بشین. اصلا آینه برای دیدن مورد استفاده قرار می‌گیره. و در طی سال‌ها هم روی این مسئله کار شده تا دید بازتری ایجاد بشه. که در نهایت منجر به ایجاد آینه‌های مدرنی مثل آینه نوری و آینه چراغ‌دار شده. در این آینه‌ها هر دو از چراغ LED استفاده میشه اما شکل چراغ‌ها و نحوه قرارگیری چراغ‌ها متفاوت هست.

بورس آینه نوری
آینه نوری

آینه‌های موجود در بورس آینه نوری به چه صورت‌هایی می‌تونن باشن

. یک حالت رایجی که تمام آینه‌ها از جمله آینه‌های بورس آینه نوری می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن، دیواری هست. از گذشته تا به امروز نصب آینه دیواری انجام میشده. اما آینه‌های مدرن امروزی شکل مدرنی رو هم به آینه دیواری بخشیدن. آینه وقتی که به دیوار نصب میشه در جای کاملا ثابتی قرار می‌گیره و دیگه خطری هم برای آینه وجود نداره. همچنین آینه دیواری فضای خاصی رو هم اشغال نمی‌کنه. بنابراین باعث میشه تا بتونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین.

بورس آینه نوری
آینه نوری دیواری

. حالت بعدی برای آینه نوری می‌تونه رومیزی باشه. اینه رومیزی نوری هم مزایای خاص خودش رو داره. از جمله این که با استفاده از میز برای آینه می‌تونین از خود میز هم برای قرار دادن وسیله‌هایی که دارین استفاده کنین. همچنین آینه رومیزی جلوه خیلی خاصی رو هم داره و می‌تونه زیبایی بیشتری رو ایجاد کنه.

بورس آینه نوری
آینه رومیزی نوری

. اما آینه نوری یک حالتی که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و خیلی جدید هست، به‌صورت دوطرفه هست. آینه نوری دوطرفه یک آینه هست که امکان استفاده به دو نفر رو به طور همزمان میده. به همین دلیل که با جای‌گیری یک آینه می‌تونه نقش دو آینه رو بازی کنه، خیلی مورد توجه قرار گرفته. به‌خصوص برای فضاهای کاری مثل مزون اگر کوچیک باشه، قطعا این آینه می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. همچنین با وجود مدرن بودن هم فضای شیکی رو برای شما ایجاد می‌کنه.

بورس آینه نوری
آینه دوطرفه نوری

چه قابلیت‌هایی رو میشه در بورس آینه نوری به این آینه‌ها اضافه کرد

. نوری که از آینه منتشر میشه می‌تونه این قابلیت رو داشته باشه که میزان نور رو کم یا زیاد کنین. در این صورت اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری داشتین، می‌تونین خیلی راحت نور آینه رو تنظیم کنین تا به نور دلخواه خودتون برسین.

. چراغ LED که برای آینه نوری در بورس آینه چراغ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره، می‌تونه رنگ‌های بسیار متفاوتی رو داشته باشه. حتی شما می‌تونین مثلا دو رنگ صورتی و مهتابی رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین خیلی راحت رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

بورس آینه نوری
آینه نور رنگی

. این آینه‌های مدرن می‌تونن خیلی هوشمندتر هم عمل کنن. به این صورت که آینه رو به اینترنت و یا بلوتوث وصل کنین و از این طریق از آینه بتونین موسیقی و یا ویدئو پخش کنین. یک قابلیت خیلی جذاب که باعث تمایز بیشتر این آینه‌ها با آینه‌های قدیمی شده.

. همچنین اگر آینه نوری در محیط مرطوبی قرار بگیره بهتره که قابلیت ضد بخار بودن داشته باشه. این امکان با استفاده از یک سنسوری که پشت آینه قرار داده میشه، فراهم میشه. به این صورت که صفحه آینه کمی گرم میشه تا در صورت برخورد بخار آب با آینه، صفحه آینه همچنان شفاف و بدون لک باقی بمونه.

تمام قابلیت‌هایی که آینه نوری می‌تونه داشته باشه انتخابی هست. یعنی شما انتخاب می‌کنین که می‌خواین چه امکانی روی آینه در بورس آینه نوری نصب بشه تا فقط موارد موردنیاز و دلخواهتون رو روی آینه داشته باشین.

بورس آینه نوری
آینه نوری مدرن

نحوه کارکرد آینه‌ها در بورس آینه نوری به چه حالت‌هایی می‌تونه باشه

برای این که بتونین آینه نوری رو خاموش و روشن کنین و همینطور از قابلیت‌های نصب شده روی اون استفاده کنین، سه راه وجود داره. یعنی برای نحوه کارکرد آینه هم خودتون انتخاب می‌کنین که ترجیح میدین تا به چه صورتی آینه رو مورد استفاده قرار بدین:

1. اولین حالتی که آینه در بورس آینه نوری می‌تونه تولید بشه، به‌صورت لمسی هست. در آینه لمسی شما با لمس قسمتی که روی صفحه آینه مشخص شده می‌تونین از آینه و امکانات نصب شده روی اون استفاده کنین.

2. اما حالت بعدی که آینه نوری می‌تونه داشته باشه، ریموتی هست. در این حالت با استفاده از یک کنترل می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین. استفاده از کنترل برای آینه باعث میشه تا از راه دور هم بتونین از آینه استفاده کنین و نیازی نباشه که تا نزدیک آینه هم بیاین.

3. حالت سوم برای نحوه کارکرد آینه نوری در بورس آینه نوری به‌صورت حسگری هست. برای استفاده از آینه حسگری شما نیاز به کنترل هم حتی ندارین و فقط کافیه جلوی آینه دستتون رو تکون بدین. عملکرد این آینه‌ها شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست.

بورس آینه نوری
آینه قدی نوری

به چه دلیل آینه نوری خودتون رو از بورس آینه نوری ما خرید کنین

در کارگاه تولیدی آینه که به‌عنوان بورس آینه نوری هم شناخته میشه، انواع آینه‌های مدرن و حتی معمولی هم تولید میشه. تمام آینه‌ها در این کارگاه و با استفاده از بروزترین تجهیزات ساخته میشن. درواقع امکان تولید و ساخت هر آینه‌ای حتی به‌صورت اختصاصی در این مجموعه وجود داره. آینه‌های تولیدی از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارن. هر آینه‌ای که سفارش بدین دقیقا طبق خواشته شما تولید میشه. در نهایت اگر از آینه سفارشی‌تون خوش‌تون نیومد می‌تونین آینه رو مرجوع کنین. چون ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده.

بورس آینه نوری
بورس آینه نوری

اما در کنار تمام این‌ها، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم روی آینه‌ها وجود داره. با این ضمانت اگر هر اتفاق یا مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما مشتریان عزیز وجود نداره. چون پشتیبانی کامل از سمت کارگاه تولیدی آینه صورت می‌گیره. اما فقط در صورت شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت متاسفانه نمیشه.

09901717305 و 02188068352 شماره‌هایی هستن که می‌تونین از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین. اگر مردد هم هستین برای انتخاب آینه می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. اونا با تجربه بالایی که در این زمینه دارن، می‌تونن راهنمایی خوبی برای شما داشته باشن. در انتها آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ