بورس آینه لامپی تهران

بورس آینه لامپی تهران

آینه لامپی از جدیدترین آینه‌هایی هست که امروزه در بازار وجود داره. ما به‌عنوان بورس آینه لامپی تهران هر نوع از این آینه رو که بخواین تولید می‌کنیم. این آینه‌ها به‌دلیل عملکرد خیلی عالی که از خودشون نشون دادن تونستن در مدت زمان کمی جایگزین آینه‌های قدیمی بشن. آینه‌های قدیمی تنها یک صفحه شفاف بودن که قابلیت دیگه‌ای رو نداشتن. اما آینه‌های امروزی علاوه بر این که خیلی صفحه شفاف‌تری دارن، کارکرد خیلی خوبی هم از خودشون ارائه میدن. این آینه‌ها خیلی فراتر از آینه‌های معمولی و ساده هستن که از گذشته تا به امروز می‌دیدیم.

بورس آینه لامپی تهران
بورس آینه لامپی تهران

ویژگی‌های اصلی که آینه‌های لامپی در بورس آینه لامپی تهران دارن چیه

در ابتدا برای تعریف آینه لامپی باید بگیم که این آینه‌، آینه‌ای هست که روی اون تعدادی چراغ قرار داده میشه. چراغ‌ها رو با یک فاصله مشخصی قرار میدن تا وقتی که روشن بشن، بتونن نور خیلی خوبی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنن. بنابراین با به کار بردن چراغ‌ها روشنایی خیلی خوبی اطراف آینه ایجاد میشه. پس زمانی که جلوی آینه قرار بگیرین تا بخواین خودتون رو در اون ببینین، این نور فراهم شده کمک می‌کنه تا خیلی بهتر دیده بشین. درواقع این نور به‌طور یکدست مقابل خودش رو روشن می‌کنه و وقتی از آینه استفاده کنین، در معرض این نور قرار می‌گیرین.

بورس آینه لامپی تهران
آینه چراغ‌دار

وقتی از آینه‌های ساده استفاده می‌کنین، طبیعتا روشنایی هم توسط روشنایی محیط تامین میشه. اما آینه‌های لامپی نور خوبی رو در جای درستی برای شما فراهم می‌کنه. با این وجود دیدن در آینه خیلی بهتر انجام میشه. اصلا طراحی این آینه‌ها برای این بوده که بتونن همچین دید بازی رو برای شما ایجاد کنن. و عملکردی فراتر از آینه‌های معمولی داشته باشن. پس اگر می‌خواین که آینه‌ای فوق‌العاده داشته باشین، می‌تونین آینه مورد نظر خودتون رو در بورس آینه لامپی تهران پیدا کنین.

بورس آینه لامپی تهران
آینه آرایشی لامپ‌دار

معرفی انواع آینه لامپ‌دار در بورس آینه لامپی تهران

آینه‌هایی که در بورس آینه لامپی تهران تولید میشن، می‌تونن انواع مختلفی داشته باشن. درواقع تنوع در مورد این آینه‌ها بسیار بالاست که در قسمت پایین به انواع اون‌ها اشاره می‌کنیم:

. آینه لامپی یک حالتی که داره این هست که می‌تونه به‌صورت دیواری مورد استفاده قرار بگیره. آینه دیواری مزایای خاص خودش رو داره. اولین مزیت اون این هست که وقتی آینه به دیوار وصل بشه، دیگه فضایی رو اشغال نمی‌کنه. و شما می‌تونین از تمام فضایی که دارین، نهایت استفاده رو ببرین. آینه لامپی دیواری برای هر فضا و کاربردی هم می‌تونه گزینه مناسبی باشه.

بورس آینه لامپی تهران
آینه لامپی دیواری

. یک حالت دیگه‌ای که از این آینه‌ها در بورس آینه لامپی تهران هستش، به‌صورت رومیزیه. انواع آینه لامپ‌دار رومیزی هم از مزایای خاص خودش برخورداره. این آینه روی میز قرار می‌گیره و در این صورت باعث میشه تا خود میز استفاده‌های قابل‌توجهی بتونه داشته باشه. همچنین از زیبایی خاصی هم برخوردارن که می‌تونن جلوه خیلی خوبی رو برای فضای شما ایجاد کنن.

بورس آینه لامپی تهران
آینه رومیزی لامپ‌دار

. اما حالت بعدی که در بورس آینه لامپی تهران در موردش صحبت می‌کنیم، پایه‌دار هستش. آینه لامپی پایه‌دار هم به این صورته که امکان جابه‌جایی برای اون راحت‌تر هستش. چون گاهی ممکنه که نیاز به آینه در قسمت دیگه‌ای باشه. یا اصلا شما دوست داشته باشین که جای آینه رو تغییر بدین و درکل تغییری در دکوراسیون خودتون ایجاد کنین. در این صورت آینه پایه‌دار می‌تونه خیلی کمک کنه. حتی برای سهولت بیشتر برای جابه‌جایی آینه در ابعاد بزرگ میشه زیر پایه‌های اون چرخ‌هایی رو تعبیه کرد. تا خیلی راحت اون رو به هر جایی که می‌خواین منتقل کنین.

بورس آینه لامپی تهران
آینه قدی لامپ‌دار

اما آینه‌هایی که در بورس آینه لامپی معرفی شدن، بیشتر کجاها کاربرد دارن

مزون

آینه لامپی یک آینه مناسب برای استفاده در مزون و فروشگاه لباس هستش. به این دلیل که مشتری‌های مزون بعد از پرو لباس ترجیح میدن که در نور کافی خودشون رو در آینه ببینن تا بتونن انتخاب کنن. بنابراین آینه لامپی مزون با کارکرد فوق‌العاده خودش قطعا بهترین انتخاب محسوب میشه. چون وقتی مشتری شما دید بازی روی خودش داشته باشه، انتخاب هم براش ساده‌تره. علاوه بر این موضوع انواع آینه که در بورس آینه لامپی تهران در حال تولید هستن، از زیبایی خیلی خاصی هم بهره‌مند هستن. استفاده از اون‌ها باعث میشه تا فضای مزون خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر نشون داده بشه.

بورس آینه لامپی تهران
ینه لامپی مزون

آرایشگاه

کاربرد مهم بعدی که این آینه‌های لامپ‌دار می‌تونن داشته باشن، در آرایشگاه و سالن زیبایی هستش. در آرایشگاه که اساسا خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه، و برای انجام تمام این کارها هم شما نیاز به دید بازی دارین که بتونین کار تمیز و بی‌نقصی رو به مشتری خودتون ارائه بدین. به‌خصوص کارهایی مثل میکاپ و آرایش که روی پوست انجام میشه و نیاز به دقت بالایی داره. آینه لامپی می‌تونه حتی نور خودش رو متمرکز روی صورت داشته باشه تا در این صورت تمرکز بیشتری رو برای شما فراهم کنه.

بورس آینه لامپی تهران
آینه چراغ‌دار آرایشی

آینه اساسا یک وسیله خیلی مهم و حیاتی در آرایشگاه محسوب میشه. و جدا از کاربرد خیلی خوبی که باید داشته باشه، باید از ظاهر زیبایی هم بهره‌مند باشه تا بتونه توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه. درواقع شما با ایجاد یک فضای شکیل و جذاب برای سالن باعث میشین که افراد زیادی رو جذب کنین. تا اون‌ها دلشون بخواد که به سالن شما بیان و خدمات شما رو امتحان کنن. هر سبک دکوراسیونی هم که برای سالن خودتون ایجاد کنین، آینه مناسب اون رو در بورس آینه لامپی تهران می‌تونین انتخاب کنین.

خونه

آینه‌هایی که در بورس آینه لامپی تهران وجود دارن برای استفاده در خونه هم خیلی ایده‌آل هستن. چون هم عملکرد خیلی خوبی رو به شما میدن. و هم این که گاربرد اون‌ها در خونه باعث میشه تا طراحی و دکوراسیون داخلی زیباتری داشته باشین. آینه‌ها به‌طور کلی به‌دلیل خاصیت انعکاس و بازتاب باعث میشن که فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده بشه. بنابراین آینه‌های لامپی قطعا در دلبازتر نشون دادن خونه شما تاثیر بیشتری رو خواهند داشت.

بورس آینه لامپی تهران
آینه لامپی

چرا آینه‌های لامپی رو از بورس آینه لامپی تهران بهتره خرید کنین

در کارگاه تولیدی آینه که به‌عنوان بورس آینه لامپی تهران هم شناخته میشه، هر آینه لامپی به دلخواه شما تولید میشه. البته در این مجموعه انواع دیگه آینه‌ها هم تولید میشن. تمام آینه‌ها از کیفیت بالا وقیمت مناسب برخوردارن. به این دلیل که نارت کاملی برای انتخاب مواد اولیه و ساخت آینه‌ها وجود داره. تا بتونیم آینه‌هایی با استانداردهای بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید کنیم. همچنین آینه‌ها رو خودمون مستقیما به دست مشتری می‌رسونیم تا بتونیم از این طریق با حذف واسطه‌ها، آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری عرضه کنیم.

بورس آینه لامپی تهران
بورس آینه لامپی تهران

اما با وجود همه این‌ها ما سعی کردیم که خرید راحت‌تری رو برای شما فراهم کنیم. به همین دلیل ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله برای تمام آینه‌ها در نظر گرفته شده تا اگر اتفاقی هم حتی کوچیک برای آینه ایجاد شد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نباشه. به‌عنوان مثال اگر حتی یک لامپ آینه هم سوخت، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا این لامپ رو براتون تعویض کنیم. البته در صورتی که آینه دچار شکستی یا ضربه بشه، متاسفانه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. همینطور ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا در صورتی که دوست نداشتین آینه رو بتونین برگردونین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس کارگاه تولیدی آینه هستن. که برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی و مشاوره هم می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. در آخر آدرس مجموعه تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ