بهترین آینه برای مزون

بهترین آینه برای مزون

سلام تو این موضوع قراره در مورد بهترین آینه برای مزون صحبت کنیم تا بتونیم یه آینه‌ی مناسب و زیبا رو برای محیط کاری خودمون آماده و مهیا کنیم . تا زمانی که مشتری وارد مزون ما میشه در لحظه‌ی اول حس خوبی از محیط و دکوراسیون محل کار ما بگیره.

تو زمونه‌های قدیم به طراحی‌های دکوراسیون و آینه برای مزون چندان اهمیتی داده نمی‌شد و در واقع مزون زیادی هم وجود نداشت و برای مغازه و بوتیک ها نیز از یه آینه‌ی خیلی ساده استفاده می‌شد .اما به مرور زمان دیگه کسی از شیشه بری سرکوچه آینه‌ای تهیه نکرد و سعی بر این شد که برای هر محیطی آینه‌ای با توجه به کاربری همون محیط تولید و توزیع بشه.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون

از این رو خیلی از شیشه بری‌ها برای از بین نرفتن بازار کارشون به شرکت‌های شیشه و آینه و یا کارگاه‌هایی بزرگ تر تبدیل شدن.که طراح های مختلفی هم برای طرح زدن آینه ها استخدام کردن.از این رو آینه‌های متفاوت و زیبایی رو با توجه به شغل و کاربری روانه‌ی بازار کردن که با استقبال بی نظیری هم رو به رو شدن.

اما اگه شما هنوز از آینه‌های قدیمی و پیش پا افتاده استفاده می‌کنین و محیط کاری خودتون رو به روز نکردین باید بدونین که با این کار تنها به جیب خودتون صدمه می‌زنین چون دادن حس خوب به مشتری و اومدن مشتری تو محیطی که به روز و مدرن باشه در وهله‌ی اول احترام به خودتون و در وهله‌ی بعدی ایجاد حس خوب به مشتری و درنتیجه اعتماد بیشتر برای خرید بهتر هست. پس در این مورد خساست به خرج ندین و بهترین‌ها رو برای محیط کارتون سفارش بدین تا تاثیرش رو در آینده ببینین.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل قدی قاب‌دار

شما با خرید از کارگاه آینه‌ها به راحتی می‌تونین سفارش خودتون رو اینترنتی و یا به صورت تلفنی ثبت کنین و دیگه هیچ نگرانی از قبیل شکستن آینه در حین جابه جایی مسیر رو نداشته باشین چون تا زمان رسیدن آینه و نصب اون بر روی دیوار آینه‌ی شما بیمه‌اس و همین موضوع باعث میشه استرس شکسته شدن و چگونگی جابه جایی رو نداشته باشین .

راستی بهتره بدونین که با خرید از کارگاه آینه‌ها تا یه سال آینه‌ی خودتون رو گارانتی می‌کنین تا اگر مشکلی برای آینه‌ی شما پیش اومد به راحتی با یه تماس بتونین مشکل خودتون رو مطرح کنین.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل چراغ‌دار هالیوودی

ما در اولین فرصت نیروی پشتیبان رو به محل گفته شده اعزام میکنیم تا در صدد رفع آینه‌ی مورد نظر شما اگه مشکلی دارن بر بیان.به طور کلی آینه‌های مزونی می‌تونن بسیار متفاوت باشن اما بهتره هر نوعی که انتخاب می‌کنین برای اینکه سر تا پای طرحی که انتخاب کردین رو ببینین از آینه‌های قدی یا ایستاده استفاده کنین ‌.برای مثال زمانی که شما یه شومیز خریدین برای بهتر دیدن خودتون احتیاج دارین که سرتاپای خودتون رو مورد بررسی قرار بدین که با شلوار ست می‌شود یا خیر.

در ادامه در مورد انواع بهترین آینه برای مزون صحبت می‌کنیم تا بیشتر آینه‌های مزونی رو بشناسین .به هیچ عنوان نگران نباشین اگر نمی‌دونین چه مدلی رو برای مزون خودتون انتخاب کنین تنها کافیه با یه تماس با بخش مشاوران ما بهترین طرح رو تحویل بگیرین.

انواع بهترین آینه برای مزون

  • آینه مزونی مدل بک لایت
  • آینه مزونی مدل هالیوودی یا چراغ دار
  • آینه مزون مدل قاب دار
  • آینه مزون مدل لمسی یا حسگری
  • آینه مزون مدل ریموت‌دار کنترلی
  • بهترین آینه برای مزون مدل آویزی
  • بهترین آینه برای مزون مدل دوطرفه
  • آینه مزونی مدل حکاکی شده
  • آینه مزونی مدل قدی یا سرتاسری
بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل چراغ‌دار

بهترین آینه برای مزون مدل بک لایت

اگر بخوایم در مورد یه آینه‌ی شیک بدون اغراق صحبت کنیم باید بهتون بگم که بدون شک آینه‌های بک‌لایت یکی از بهترین آینه‌های گفته شده تو هر شغلی مطرح شدن .چون با داشتن نور لایت و مناسبی که دارن یکی از بهترین آینه‌ها هستن که سیستم در اون‌ها طوری تعبیه می‌شه که از پشت آینه لامپ‌های ال ای دی برای نور آینه قرار داده می‌شه که با روشن کردن اون‌ها نور خیلی ملایم و لایتی از اطراف آینه ساطع میشه و باعث آرامش و جذابیت خاصی تو محیط کاری می‌شن.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل بک‌لایت

آینه مزونی مدل هالیوودی یا چراغ دار

از آینه‌های هالیوودی یا همون چراغ‌دار تو زمونه‌های قدیم بیشتر فقط برای گریمورها و میکاپ آرتیست ها استفاده می‌شد و ابزار مناسبی برای آرایش افراد بود چون با داشتن این آینه‌ها و نور خیلی زیادی که دارن باعث می‌شدن که یه میکاپ بی عیب و نقص رو به مشتری تحویل بدیم اما به مرور به خاطر جذابیتی که در این آینه‌ها دیده شد تو مزون‌ها و حتی اتاق خواب ها نیز از این آینه‌ها استفاده شد .

سیستم این آینه‌ها طوری طراحی شده که لامپ‌های کم مصرفی دور تا دور آینه به فاصله‌ی مرتب رو فراگرفته و باعث روشنایی بسیار زیاد محیط می‌شه.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل هالیوودی قاب‌دار

آینه مزون مدل قاب دار

یکی از مدل‌های هر نوع آینه‌ای اینه که می‌تونه قاب‌دار یا بدون قاب طراحی بشه .انتخاب کردن یا نکردن قاب کاملا به سلیقه و بودجه‌ی شما بستگی داره.و برای انتخاب قاب آینه باید شرایط لازم رو هم رعایت کنین تا باعث زیبایی بیشتر مزون شما بشه .

یکی از این موارد این هست که قاب آینه باید با طراحی و دکوراسیون مزون شما همخونی داشته باشه ،برای مثال آینه‌ی طلایی با طرح سلطنتی مناسب برای یه مزون مدرن که کاغذ دیواری و طراحی مدرنی داره نیست و یا یه قاب آینه‌ی ساده و مدرن با رنگ طوسی به هیچ عنوان مناسب برای سبک‌های سلطنتی که از قاب‌های آینه پر منبت و رنگ‌های گرم استفاده می‌کنن نیست پس برای زیبایی و همخونی بیشتر بهتره به این نکات و ترکیب رنگ‌ها و هارمونی اون‌ها توجه بیشتری کنین.

زمانی که یه قاب با سبک و طراحی دکوراسیون خودتون انتخاب کردین حالا بهترین کار اینه که نوع جنس قاب خودتون رو مشخص کنین .قسمت عمده‌ی جنس قاب آینه به بودجه و سلیقه‌ی شما و بعد از اون به شرایط آب و هوایی اون منطقه‌ای که در اون هستین بستگی داره .اما ما بهتون توصیه می‌کنیم که برای خرید بهتر حتما با مشاوران کارگاه آینه در تماس باشین تا بهترین ها رو با توجه به تجربه‌ی کاری خودشون بهتون توصیه کنن.جنس قاب‌ها می‌تونن از چوب،فلز ،شیشه،یو پی وی سی ،و….باشه.

بهترین آینه برای مزون
بهترین آینه برای مزون مدل قاب‌دار نوری

آینه مزونی مدل آویزی

اگه شرایط استفاده از آینه‌های ایستاده یا به دیوار میخکوب شده رو ندارین و یا حتی مدل آویزی بیشتر دوست دارین به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو با استفاده از قلاب و زنجیره‌های فانتزی از سقف آویزون کنین با این کار دیگه نیازی به هیچ چیزی هم برای گذاشتن آینه بر روی اون ندارین .و اگر بلد باشین و یا از مشاوره‌های ما کمک بگیرین به راحتی می‌تونین یه آینه‌ی جذاب به خرج بدین.

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین.و یا روی این لینک کلیک کنین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ