انواع بروز آینه‌های گریم

انواع بروز آینه‌های گریم

آینه‌ها در کل یک وسیله عمومی هستن که در هر فضایی هم بریم می‌تونیم انواع مختلف اون رو ببینیم. اما امروزه آینه‌هایی که برای گریم مورد استفاده قرار می‌گیرن، از یکسری ویژگی‌هایی برخوردار هستن. در این متن به انواع بروز آینه‌های گریم می‌پردازیم که باعث شدن تا آینه‌های قدیمی دیگه کاربردی رو به‌خصوص برای گریم و میکاپ نداشته باشن. چون اون آینه‌ها، آینه‌هایی بودن که برای هر فضای دیگه‌ای هم مورد استفاده قرار می‌گرفتن. درواقع آینه‌های قدیمی تنوعی نداشتن و به همین علت در هر فضا و کاربردی تنها یک یا دو نوع آینه مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما یکسری آینه‌های جدید اومدن که عملکرد خیلی خوبی رو از خودشون نشون دادن. در قسمت پایین به این آینه‌ها می‌پردازیم.

انواع بروز آینه‌های گریم
انواع بروز آینه‌های گریم

معرفی انواع بروز آینه‌های گریم

آینه لامپی

آینه لامپی یکی از انواع بروز آینه‌های گریم محسوب میشه. روی آینه لامپی از تعدادی لامپ به فاصله مشخص استفاده میشه که ایین لامپ‌ها باعث ایجاد روشنایی خیلی مناسبی برای اطراف آینه میشن. این نور طوری اطراف آینه رو روشن می‌کنه که وقتی جلوی اون قرار بگیرین، می‌تونین چهره خودتون رو خیلی روشن و همینطور واضح در آینه ببینین. بنابراین زمان آرایش این آینه خیلی کمک می‌کنه تا بتونین یک آرایش خیلی تمیزی رو برای خودتون و یا فرد دیگه‌ای انجام بدین. همین مشخصه اصلی هم هست که آینه لامپی برای گریم خیلی توصیه میشه.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه لامپی آرایشی

آینه لامپی نور خودش رو در درست‌ترین جا برای این که چهره رو خوب در آینه نشون بده، منتشر می‌کنه. اصلا هدف از طراحی چنین آینه‌هایی برای گریم این هست که بتونن کمک کنن تا روند گریم و میکاپ خیلی بهتر طی بشه. چون نور آینه متمرکز بر روی صورت هم می‌تونه باشه تا دقت بالایی رو ایجاد کنه.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه لامپ‌دار

آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت هم یکی دیگه از انواع بروز آینه‌های گریم هستش. در این آینه هم از لامپ استفاده میشه. اما لامپ مورد استفاده در این آینه، شکل متفاوتی داره. از لامپی نواری شکل و با ضخامت کم استفاده میشه که پشت آینه کار گذاشته میشه. وقتی لامپ پشت آینه قرار داده بشه، نور مخفی و ملایمی ایجاد میشه. بنابراین شکل متفاوتی از نورپردازی رو هم در اینجا خواهیم داشت. اما نور آینه بک‌لایت میکاپ هم دقیقا خیلی کاربردی هستش.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه نوری رومیزی

کاربردی از این نظر که نور آینه کمک می‌کنه تا خیلی دقیق و واضح در آینه دیده بشین. و دید واضح درنهایت منجر به یک گریم و میکاپ خیلی تمیز و حرفه‌ای میشه. نوع چراغی که برای آینه بک‌لایت هم به کار میره، دقیقا همون چراغی هستش که در آینه لامپی به کار میره فقط شکل متفاوتی رو دارن. اما روشنایی که ایجاد می‌کنن، بهترین نوردهی رو دارن و کاملا هم با چشم سازگار هستن.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه بک‌لایت

این انواع بروز آینه‌های گریم چه فضاهایی بیشتر کاربرد دارن

آرایشگاه

در آرایشگاه و سالن زیبایی، گریم و میکاپ به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام میشه. و یکی از وسیله‌هایی هم که در این فضا و برای گریم خیلی ضروری هستش، آینه محسوب میشه. در آرایشگاه هم که این کار به‌طور حرفه‌ای انجام میشه، باید به تناسب اون آینه‌ای مخصوص مورد استفاده قرار بگیره. به همین دلیل پیشنهاد ما انواع بروز آینه‌های گریم هستش که می‌تونن خیلی کمک‌کننده باشن. همونطور که توضیح هم داده شد، نور آینه روی چهره تابیده میشه. و وقتی شما بخواین به‌عنوان آرایشگر روی صورت مشتری‌تون گریم انجام بدین، نیاز دارین که اشراف کامل روی صورت داشته باشین. و بدون این که دید خوبی داشته باشین، نمی‌تونین اون‌طور که باید کارتون رو اجرا کنین.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه آرایشگاهی مدرن

وقتی شما به‌عنوان میکاپ‌آرتیست در کارتون مدعی هستین، باید ابزار کاری هم که دارین حرفه‌ای باشن. درواقع فضا و ابزار کار شما، ویترین کار شما محسوب میشن. چون جدا از این مورد که آینه‌ها می‌تونن کمک کنن که کار بهتری رو ارائه بدین، باید بتونن یک فضای زیبا و حرفه‌ای رو هم ایجاد کنن. که در انواع بروز آینه‌های گریم، این موضوع هم در نظر گرفته شده. تا آینه‌ها بتونن یک فضای شیک و مدرنی رو ایجاد کنن. چون مشتری شما اولین چیزی که توجهش رو جلب خواهد کرد، همین دکوراسیون و چیدمان داخلی هستش. که ابتدا بر اساس اون ذهنش تصمیم می‌گیره که شما چقدر در کارتون حرفه‌ای هستین.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه سالن آرایشی

تمام آرایشگاه‌های مدرن و بروز که امروزه در ایران و کشورهای دیگه مشغول به کار هستن، از چنین آینه‌هایی استفاده می‌کنن. بنابراین اگر شما هم می‌خواین که مثل اون‌ها حرفه‌ای به نظر برسین و سالن شیکی رو داشته باشین، باید بدونین که آینه‌های ساده و قدیمی دیگه منسوخ شدن و جایگاهی رو به‌خصوص در آرایشگاه‌ها ندارن.

خونه

برای انجام کارهای گریم و میکاپ خیلی از اوقات نیازی نیست که به آرایشگاه برین. می‌تونین خودتون این کار رو خیلی خوب انجام بدین. با پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی ایجاد شده، شما می‌تونین با دیدن ویدئوهای مختلف این کار رو تا حدودی بتونین برای خودتون انجام بدین. اما برای این که بتونین یک گریم خوبی رو اجرا کنین، قطعا نیاز به آینه دارین. و پیشنهاد ما برای انجام گریم استفاده از انواع بروز آینه‌های گریم هستش. چون وقتی روبه‌روی این آینه‌ها قرار بگیرین، خیلی خوب می‌ونین صورت خودتون رو ببینین. بنابراین وقتی دید خوبی روی صورت خودتون داشته باشین، می‌تونین میکاپ خوبی رو هم برای خودتون انجام بدین.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه لامپی برای گریم

درواقع این آینه کمک می‌کنه تا خیلی حرفه‌ای خودتون بتونین خیلی از گریم‌ها و میکاپ‌ها رو روی چهره خودتون پیاده کنین. و برای میکاپ‌های روزانه و برخی از مراسم‌ها نیازی به هزینه دادن برای میکاپ نداشته باشین. و خودتون در خونه خیلی راحت این کار رو انجام بدین.

انواع بروز آینه‌های گریم به چه صورت‌هایی می‌تونن باشن

انواع بروز آینه‌های گریم می‌تونن تنوع خیلی بالایی رو دارا باشن. این تنوع در زمینه‌های مختلفی می‌تونه باشه. مثلا شکل آینه‌ها انواع مختلفی از شکل‌های ساده تا اشکال خیلی خاص می‌تونه باشه. که تمام این‌ها به وجود تجهیزات بروزی که در کارگاه داریم امکان‌پذیر هستش. همچنین نحوه کارکرد آینه هم می‌تونه به صورت‌های گوناگونی انجام بشه. مثل دیواری، رومیزی و یا هر حالت دیگه‌ای که شما دوست دارین و ترجیح میدین.

انواع بروز آینه‌های گریم
آینه قدی نوری

در کارگاه ما هر آینه‌ای که شما بخواین رو دقیقا طبق دلخواه خودتون تولید می‌کنیم. و امکان خصوصی‌سازی هم برای آینه‌ها وجود داره. و با توجه به تنوع بالایی که امروزه آینه‌ها دارن، می‌تونین خیلی راحت آینه‌ای متناسب با فضا و عملکردی که از آینه انتظار دارین رو داشته باشین.

انواع بروز آینه‌های گریم رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

در کارگاه تولیدی آینه ضمن تولید انواع بروز آینه‌های گریم، هر نوع آینه دیگه‌ای که فکرش رو بکنین تولید میشه. در این کارگاه همه چیز از بالاترین استاندارد و کیفیت خودش برخورداره. از مواد اولیه و تجهیزات تا نیروی کار ماهر همه کنار هم باعث تولید آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی شدن. آینه‌های این مجموعه نسبت به کیفیت بالایی که دارن، از قیمت مناسبی هم برخوردارن. چون فروش هم مستقیما توسط خود کارگاه انجام میشه تا با حذف واسطه‌ها بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به شما عرضه کنیم.

انواع بروز آینه‌های گریم
انواع بروز آینه‌های گریم

همچنین غیر از کیفیت بالا و قیمت مناسب، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفتیم تا بتونیم رضایت بالاتری رو از شما کسب کنیم. ضمانت بی قید و شرط به این صورته که اگر هر اتفاقی برای آینه به وجود بیادش، ما رایگان و خیلی سریع رسیدگی می‌کنیم. به‌عنوان مثال حتی در صورت سوختن یک لامپ هم نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نیست. و ما براتون لامپ رو هم تعویض می‌کنیم. اما در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم وجود داره تا بتونین در صورت عدم رضایت، آینه رو مرجوع کنین. همه این‌ها برای این هستن که بتونن برای شما خریدی لذت‌بخش رو فراهم کنن.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس مجموعه هستن که می‌تونین ثبت سفارش خودتون رو هم از این طریق انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره هم داشتین، همکاران ما می‌تونن راهنمای خوبی برای شما باشن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ