انواع آینه نوری گنبدی

انواع آینه نوری گنبدی

امروزه برای ساختن دکوراسیونی زیبا ، شیک و خاص تو منزل و مکان‌های کاری از آینه‌ها استفاده فراوانی میشه. وجود آینه تو منزل باعث روشنایی بیشتر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن محیط داخلی میشه. آینه‌های دکوراتیو انواع گوناگونی دارن که هر کدوم از اون‌ها تو قسمت خاصی از منزل کاربرد دارن یکی از جدید‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین آینه‌های دکوراتیو ، آینه نوری قدی گنبدی هستن که معمولا انواع آینه نوری گنبدی رو تو خونه‌ها تو اتاق خواب از اون استفاده میشه و از اون با نام‌های دیگه‌ای نیز مانند : آینه نوردار ، آینه نور مخفی ، آینه نور پردازی شده و آینه نور افکن یاد میشه.

 برای خرید انواع آینه نوری گنبدی می‌تونین به سایت آینه‌ها مراجعه کنین و یه آینه نوری زیبا ، با‌کیفیت و با‌دوام رو برای منزل خودتون تهیه‌ کنین. با این کار فضایی شیک و زیبا رو تو منزل خودتون داشته باشین. آینه نوری تولیدات ما دارای تراش خیلی زیبا دور آینه هستش.

آینه وسیله‌ی نوری هست که نور رو منعکس می‌کنه ، در نظر داشته باشین که هر چیزی که نور رو منعکس کنه آینه نیست. آینه‌ها تو یه محدوده طول موج محدودی کار می‌کنن و انعکاس نور رو فقط تو همون محدوده مشخص انجام میدن یکی از ویژگی‌های مهم آینه‌ها بازتاب نور تو اون‌ها هست. تو خرید انواع آینه نوری گنبدی توجه داشته باشین که روشنایی اون خیلی بیشتر و زیبا‌تر هست چون که علاوه بر بازتاب نوری که آینه انجام میده دارای نورپردازی مخفی نیز هستش.

آینه‌های معمولی که تو منزل استفاده میشن از یه صفحه‌ی شیشه‌ای که قسمت پشت اون روکشی از نقره داره ، ساخته‌ شدن و به اندازه‌ی کافی ضخامت داره و به راحتی و آسونی تمیز میشن و قابلیت شستشو دارن.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

تولید و ساخت انواع آینه نوری گنبدی

ابتدا با توجه به ابعادی که مدنظر هست آینه رو به وسیله‌ی دستگاه خاص برش می‌زنن ، سپس با دستگاهی لبه‌هایش زده میشه ، بعد از اون حاشیه دور آینه توسط دستگاه دیگه‌ای سندبلاست {مات} میشه و در آخر هم پشت آینه به‌ وسیله‌ی ورق‌های PVC و LED ها نورپردازی میشه و انواع آینه نوری گنبدی مدنظر تولید و ساخته میشه. برای تولید آینه نوری تولیدات ما از بهترین نوع آینه استفاده شده‌ و مراحل تولید اون با دقت فراوان و حوصله ، توسط اشخاص با‌ تجربه و ماهر انجام میشه. بعد از خرید آینه نوری با تضمین کیفیت متوجه این نکات خواهید‌ شد و از خرید خودتون رضایت بیشتری خواهید داشت.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

استفاده مناسب انواع آینه نوری گنبدی

با خرید انواع آینه نوری گنبدی تو سایت آینه‌ها دکوراسیونی زیبا ، شیک و خاص بسازید و از نظر کیفیت بی‌نظیر محصول و ماندگاری بالای اون آسوده خاطر باشین. همچنین اگه به دنبال خرید انواع آینه نوری مخصوص آرایشگاه و یا حتی برای سرویس بهداشتی منزلتون هستین تو سایت آینه‌ها می‌توانین به راحتی اون‌ رو پیدا کرده و سفارش بدین. برای خرید آینه نوری با قیمت خیلی مناسب ، آینه نوری تولیدات ما بهترین انتخاب هستش.
آینه نوری می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه که در این مقاله با توضیحات کوتاه بیان کردیم و این آینه‌ها عبارتند از :

  • انواع آینه نوری گنبدی کریستال
  • انواع آینه نوری گنبدی رنگی
  • انواع آینه نوری حسگری
  • انواع آینه نوری سه بعدی
  • انواع آینه نوری لمسی
  • انواع آینه نوری ریموت‌دار
  • انواع آینه نوری روشویی
انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری گنبدی کریستال

در میان تقسیم‌بندی آینه‌های شفاف که شامل سه مورد : سوپرکلیر ، فلوت و کریستال هستش ، سوپرکلیر و کریستال که شفافیت بالاتری دارن برای تولید انواع آینه نوری گنبدی بکار میرن. چون که شفافیت بالای آینه یه اصل خیلی مهم تو تولید آینه نوری به شمار میره. خرید آینه نوری کریستال تولیدات ما انتخاب خیلی مناسبی برای شما بزرگواران هست چون شفافیت و کیفیت بالای اون باعث زیبایی بیشتر آینه شده هست.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری گنبدی رنگی

آینه‌های نوری تو رنگ‌های مختلفی مثل : طلایی ، دودی ، بنفش ، برنز ، آبی و … وجود دارن. هنگام خرید انواع آینه نوری گنبدی به این نکته توجه داشته باشین که رنگ آینه رو مطابق با رنگ‌هایی که تو فضای داخل منزلتون استفاده شده ، انتخاب کنین که هماهنگی بین رنگ‌ها تو منزلتون به خوبی حفظ بشه. با خرید آینه نوری آرایشی رنگی تولیدات ما از رنگ‌های زیبا و پر نور اون لذت ببرین و جلوه‌ای زیبا و شیک به منزل خودتون ببخشین.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری حسگری

تو این نوع آینه قدی نور مخفی قسمتی که مشخص شده با تکان دادن دست تو اون قسمت روشن و سپس با حرکت بعدی دست خاموش میشه. هنگام خرید انواع آینه نوری حسگری باید توجه داشته باشین که قیمت این نوع از آینه نوری حسگری نسبت به بقیه آینه‌ها بالا‌تر هستش.

برای ساخت و تولید این نوع آینه نوری به زمان زیادی نیاز هست چون برای ساخت اون باید فرآیندی پیچیده و سخت رو پشت سر گذاشت. از آینه‌های نوری حسگری تو خارج از کشور مثل کشور آلمان و ایتالیا نیز استفاده فراوانی میشه و این نوع از آینه نوری تو کشور‌های اروپایی طرفداران خیلی زیادی رو به خود اختصاص داده.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری سه بعدی

برای ساخت و تولید این نوع آینه نوری سه بعدی ابتدا آینه‌ی اصلی متناسب با اندازه‌‌ای که مد‌نظر هست برش داده میشه بعد از اون تعدادی آینه که طولشون با طول آینه اصلی برابر و عرض اون‌ها ۱۰ سانتی‌متر هست رو به شکل مورب به آینه اصلی می‌چسبونن. تصاویری که آینه نمایش میده به صورت سه بعدی و خیلی جذاب خواهد بود.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری لمسی

نوع جدیدی از آینه‌های نوری وجود‌ داره که برای روشن کردن نور قسمتی که مشخص شده باید اون قسمت رو لمس کرد و برای خاموش کردن همون قسمت نیز باید مجددا اون‌ رو لمس کرد. از مدار‌های مخصوص الکترونیکی برای ساخت و تولید این نوع آینه نوری لمسی استفاده شده ، این قابلیت جالب رو ایجاد کردن که نسبت به دیگر آینه‌ها از تنوع خاصی برخوردار باشه.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری ریموت‌دار

در این نوع آینه نوری ریموت‌دار به وسیله‌ی ریموت میشه نور‌ مخفی آینه رو روشن و سپس خاموش کرد ، میشه رنگ‌های اون رو تغییر داد و اون‌ رنگ رو با رنگ دیگه‌ای عوض کرد و همین طور افکت‌هایی که برای نمایش نور تو اون بکار‌ رفته رو تغییر داد.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

انواع آینه نوری روشویی

درصد بالایی از انواع آینه‌های نوری تو سرویس بهداشتی و به عنوان آینه روشویی مورد استفاده قرار می‌گیرن چون که نورپردازی مخفی آینه که روشن میشه دیگه نیازی به روشن کردن لامپ داخل سرویس بهداشتی نیست. می‌تونین با خرید آینه نوری روشویی تولیدات ما فضای داخل سرویس بهداشتی خودتون رو به فضایی خیلی لوکس تبدیل کنین.

انواع آینه نوری گنبدی
بروزترین و با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های نوری گنبدی

با ما برای بهترین خرید به صورت روش‌های زیر در ارتباط باشین

کیفیت زندگی خودتون رو بالا ببرین شما شایستگی اون رو دارین که بهترین‌ها و بروزترین‌ها رو ، تو محل کار یا منازل‌تون تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه نوری گنبدی در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه‌ها تحویل بگیرین.

چند دقیقه از وقتتون رو تو سایت آینه‌ها بگذرونین تا زیبایی و بهترین‌ها رو به شما بدیم. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و جدیدترین آینه لامپی سالن آرایش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه‌ها آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ