انواع آینه ثابت نوری

انواع آینه ثابت نوری

آینه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرن از تنوع و کیفیت بالایی برخوردارن. و از هیچ نظری قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیستن. انواع آینه ثابت نوری یکی از همین جدیدترین آینه‌هاست که امروزه هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. دلیل مورد توجه قرار گرفتن این آینه‌ها عملکرد خیلی خوبی هست که این آینه‌ها از خودشون نشون میدن. کارکرد خوب آینه‌ نوری موجب شده تا در خیلی از کاربردها از این آینه استفاده بشه. و آینه‌های معمولی و قدیمی دیگه استفاده خاصی رو ندارن و آینه‌های جدید به‌نوعی جایگزین اون‌ها شدن.

انواع آینه ثابت نوری
انواع آینه ثابت نوری

معرفی و شناخت انواع آینه ثابت نوری

انواع آینه ثابت نوری از آینه‌های جدیدی هست که ویژگی اصلی اون، داشتن نورپردازی هستش. نورپردازی آینه نوری به وسیله چراغ LED انجام میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه و نور مخفی و ملایمی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. چراغ مورد استفاده ضخامت کم و نواری حالته که روشنایی کاملا قابل قبولی رو ایجاد می‌کنه. این نور باعث شده تا دیدن در آینه خیلی روشن‌تر و واضح‌تر انجام بشه.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نوردار مدرن

چون نور خیلی خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه. این نور یکدست و بدون هیچ سایه‌ای پخش میشه و عملکرد آینه رو خیلی بهبود بخشیده. تا در موارد مختلف هم استفاده از این آینه‌ها به‌وفور انجام میشه.

انواع آینه ثابت نوری چه مزایایی رو داره

انواع آینه ثابت نوری که معرفی شدن، اولین و پررنگ‌ترین مزیت‌شون این هست که با نور خودشون دید خیلی واضحی رو برای دیدن در آینه ایجاد می‌کنن. چیزی که با آینه‌های معمولی و نور لامپ‌های دیگه با این وضوح امکان‌پذیر نیستش. چون طراحی و کاربرد چراغ LED برای آینه اصلا برای این منظور طراحی شده که بتونه این دید روشن رو ایجاد کنه.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نور رنگی

همچنین انواع آینه ثابت نوری جدا از این که کاربرد خیلی خوبی رو دارن و دید واضح‌تر رو که خیلی از آدم‌ها دوست دارن که داشته باشن و یا این که برای برخی از شغل‌ها نیاز هست ایجاد می‌کنن، باعث میشن تا جلوه و زیبایی آینه هم خیلی ارتقا پیدا کنه.  به این دلیل که اهمیت زیبایی آینه هم از عملکرد اون کم اهمیت‌تر نبوده.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نوردار جدید

علاوه بر این موارد انواع آینه نوری ثابت ایمنی خیلی بالایی رو دارن. از این نظر که آینه در یک جای ثابتی قرار می‌گیره و دیگه امکان برخورد و یا آسیبی به اون وجود نداره. البته آینه‌های متحرک هم اینطور نیست که خیلی در معرض خطر باشن. چون آینه‌هایی که امروزه تولید میشن از مقاومت خیلی بالایی برخوردارن. اما به هر حال آینه ثابت ایمنی کاملا مطمئن‌تری رو داره.

موارد استفاده انواع آینه ثابت نوری چه مواردی هستش

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی نیاز به یک آینه معمولی ندارن. آینه آرایشگاهی باید آینه‌ای باشه که بتونه عملکرد خاصی رو نسبت به آینه‌های دیگه از خودش نشون بده. برای همین منظور انواع آینه ثابت نوری می‌تونه بهترین انتخاب ممکن برای سالن آرایش باشه. آینه نوردار آرایشگاهی باعث میشه تا روند کار‌هایی که در سالن انجام میشه، بهتر پیش میره. چون در سالن‌های آرایشی کارهای زیبایی و پوستی انجام می‌گیره.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نوری آرایشگاهی

و برای انجام تمام این کارها نیاز به آینه با شفافیت بالا و نور خوب و کافی هستش. که آینه نوری هر دوی این موارد رو به بهترین نحو برای شما تامین می‌کنه. به این صورت وقتی مشتری شما روبه‌روی آینه برای گرفتن خدمات مورد نظرش قرار بگیره، شما دید و اشراف خیلی خوبی رو دارین. به این دلیل که نور آینه خیلی خوب و به‌طور یکدست اطراف خودش رو روشن می‌کنه. پس مشتری هم که جلوی آینه بشینه، نور نور خیلی واضح و روشن نشونش میده.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نوردار سالن زیبایی

بنابراین شما با انواع آینه ثابت نوری می‌تونین حرفه‌ای بودن خودتون رو نشون بدین و یک کار تمیز و بی‌نقصی رو به مشتری‌هاتون ارائه بدین. اگر خودتون هم سالن‌های حرفه‌ای و امروزی رو بررسی کنین، می‌بینین که تمام اون‌ها هم از چنین آینه‌های مدرنی استفاده می‌کنن. تا هم آینه بتونه در بهتر پیش رفتن کارها کمک کنه و هم این که جلوه زیبایی رو به سالن ببخشه.

انواع آینه ثابت نوری
آینه قدی مدرن

دکوراسیون و چیدمان داخلی فاکتور مهمی به‌خصوص در چنین فضاهایی مثل آرایشگاه محسوب میشه. به این دلیل که با توجه به ماهیتی که آرایشگاه داره و خدمات زیبایی رو به مشتری‌های خودش ارائه میده، باید از اهر و چیدمان زیبایی هم برخوردار باشه. تا بتونه عاملی برای جذب افراد به سالن باشه. مشتری‌ها هم قبل انتخاب یک سالنی به اولین چیزی که توجه می‌کنن، همین دکوراسیونی هست که شما ایجاد کردین.

درواقع فضای شما نشون‌دهنده میزان حرفه‌ای بودن و به‌نوعی ویترین کار شماست. و مشتری‌های شما وقتی به یک فضای مدرن و زیبا میان و از خدمات حرفه‌ای شما استفاده می‌کنن، اگر آرامش و حس خوب رو درکنار خدمات خوب دریافت کنن دوست دارن که باز هم به این سالن بیان.

مزون

برای مزون و فروشگاه‌های لباس هم نیاز به آینه‌ای وجود داره که بتونه یک کارکرد فوق‌العاده‌ای رو نشون بده. انواع آینه ثابت نوری می‌تونه گزینه خیلی مناسبی برای این نوع از فضاها باشه. چون مشتری مزون‌ها بعد از پرو لباس ترجیح میدن که آینه‌ای باشه که بتونن خودشون رو خیلی خوب ببینن. همینطور فضا از نور کافی هم برخوردار باشه. که با وجود آینه نوردار مزونی مدرن می‌تونین هم تصویر واضح و هم نور درست و خوبی رو فراهم کنین.

انواع آینه ثابت نوری
آینه نوردار مزونی

همچنین وقتی انواع آینه ثابت نوری در مزونی مورد استفاده قرار بگیره، می‌تونه فضایمزون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار بده. آینه به‌طور کلی یک وسیله خیلی مهمی در هر دکوراسیونی محسوب میشه که این موضوع باعث میشه تا در انتخاب آینه دقت زیادی بشه. به همین دلیل هم آینه‌های به‌روز مثل آینه نوری متناسب با هر فضا و کاربردی می‌تونن انتخاب کاملا ایده‌آلی باشن.

خونه

در هر خونه‌ای هم آینه از لوازم ضروری اون حساب میشه. آینه‌ای که در خونه قرار هست مورد استفاده قرار بگیره هم باید مثل هر جایی به کارکرد و ظاهر اون توجه بشه. به همین دلیل انواع آینه ثابت نوری که متناسب با دکوراسیون و فضای خونه شما باشه، می‌تونه ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن بین آینه‌های مختلف باشه.

انواع آینه ثابت نوری
آینه گرد نوری

انواع آینه ثابت نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه ثابت نوری و هر نوع آینه دیگه‌ای حتی آینه‌های بسیار خاص در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. آینه‌ها تماما در این کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید میشن. همینطور برای خرید آینه‌ها مستقیما با خود ما در ارتباط هستین و به این دلیل آینه‌ها علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

انواع آینه ثابت نوری
انواع آینه ثابت نوری

اما به‌علاوه کیفیت بالا و قیمت مناسب، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم آینه‌ها دارا هستن. تا خیال شما مشتریان عزیز کاملا راحت باشه که اگر هر مشکلی هم برای آینه ایجاد بشه، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما وجود نداره. و تنها کافیه که به ما اطلاع بدین تا در زمان خیلی کمی رسیدگی صورت بگیره. البته شکستگی و ضربه خوردن آینه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه. علاوه بر همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده. تا در صورت عدم رضایت شما بتونین آینه سفارشی‌تون رو برگردونین.

برای سفارش انواع آینه ثابت نوری می‌تونین از طریق شماره‌های  09901717305 و 02188068352 اقدام کنین. و هر سوال و مشاوره‌ای هم که نیاز داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن امکان خریدی رضایت‌بخش رو برای شما فراهم کنن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ