3 طرح جذاب آینه آرایشگاه

آینه گریم با تضمین کیفیت

در این مطلب قراره در مورد آینه گریم با تضمین کیفیت صحبت کنیم تا بدونین که برای سالن آرایشی خودتون چه نوع آینه‌ای رو خریداری کنین که علاوه بر مدرنیته و زیبایی کیفیت رو هم داشته باشه و برندی که خریداری می‌کنین تضمین کننده‌ی کیفیت باشه.

آینه یکی از متریال‌های کاری مهم برای آرایشگرها و گریمورها محسوب می‌شه که با استفاده از اون می‌تونن میکاپ و گریمی بی نقص‌تر رو به مشتری تحویل بدن.در زمان‌های گذشته به آینه چندان اهمیتی داده نمی‌شد بلکه با بریدن یه آینه از شیشه بری و نصب اون بر روی دیوار هر محیط و مکانی که می‌رفتی همون مدل آینه رو می‌دیدی نهایت تلاش هر فردی برای متفاوت بودن هم این بود که به شکل دایره برش بده یا بیضی!

آینه گریم با تضمین کیفیت
آینه گریم با تضمین کیفیت مدل بک لایت

اما دیگه اون زمان نیست و با گذشت اون روزها طراح‌ها و دیزاینرها فهمیدن که بهتره برای هر مکان و شغلی آینه‌ای مطابق با اون شغل طراحی بشه تا هر فردی تو هر شغلی که هست بهترین خدمات رو بتونه ارائه بده .از اون گذشته امروزه طراحی دکوراسیون تو هر مکانی که وارد میشی حرف اول رو می‌زنه و در واقع تبحر و میکاپ آرتیست قدر و حرفه‌ای بودن در کنار داشتن سالن حرفه‌ای با طراحی جدید امکان پذیره.

اگه شما یکی از بهترین‌ها در شغل‌تون هستین اما هنوز مثل زمان عهد قجر از آینه و وسایل کاری پیش پا افتاده استفاده می‌کنین بهتره بهتون بگم که سخت در اشتباهین چون با این کار دارین فرصت‌های شغلی‌ خودتون رو نابود می‌کنین.

آینه گریم با تضمین کیفیت
آینه گریم با تضمین کیفیت

اگه نمی‌دونین چه نوع آینه‌ای برای سالن آرایشی شما مناسبه بهتره بهتون بگم که ما راه حل این مشکل رو پیدا کردیم کافیه با شماره‌های 09901717305و یا شماره‌ی 02188068352تماس بگیرین تا با دادن ابعاد بهترین آینه برای شما طراحی و ساخته بشه .

مشاوران ما باتوجه به بودجه و نیاز شما بهترین آینه‌ی سالن آرایشگاهی رو برای شما طراحی می‌کنن.اصلا نگران نباشین تمام رقیباتون از اقصی نقاط کشور کارهاشونو به ما سپردن و بهترین‌هارو نصیب خودشون کردن.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه گریم با تضمین کیفیت مدل چراغ‌دار

کافیه با یه تماس سفارش خودتون رو ثبت کنین و بدون استرس کشیدن در حین مسیر و بدون شکستگی آینه‌ی خودتون رو نصب شده بر روی دیوار محل کارتون تحویل بگیرین .رااستی علاوه بر اون آینه‌های خریداری شده تا یک سال ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط دارن که باعث میشه شما خریدی مطمئن‌تر انجام بدین .

با خرید اینترنتی و یا تلفنی علاوه بر اینکه در زمان و وقت خودتون صرفه جویی می‌کنین باعث کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ، کم ترشدن ترافیک‌های شهری و بسیاری از عوامل دیگه می‌‌شین که تموم این‌ها دست به دست هم میدن و شمارو برای داشتن شهری سالم تر آماده می‌کنن.

ما در ادامه در مورد انواع آینه گریم با تضمین کیفیت برای شما صحبت می‌کنیم با ما همراه باشین ….

آینه نوری مخصوص آرایشگاه
آینه گریم با تضمین کیفیت مدل بک‌لایت قدی

انواع آینه گریم با تضمین کیفیت

  • آینه گریم مدل بک لایت
  • آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی
  • آینه گریم با تضمین کیفیت مدل لمسی یا حسگری
  • آینه گریم مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه گریم مدل آویزی
  • آینه گریم مدل دوطرفه
  • آینه گریم مدل حکاکی شده
  • آینه گریم با تضمین کیفیت مدل قدی یا سر تا سری
  • آینه گریم مدل قاب‌دار

آینه گریم مدل بک لایت

آینه مدل بک‌لایت یکی از جذاب‌ترین مدل‌های آینه‌های آرایشی موجود در دنیاست.سیستم این نوع آینه‌ها طوری تعبیه شده که لامپ‌های ال ای دی از پشت آینه گذاشته می‌شه و با روشن کردن لامپ‌ها نور بسیار ملایمی در اطراف آینه ساطع می‌شه.

با انتخاب این نوع از آینه‌ها فضای مدرنی رو در سالن آرایشگاهی خودتون ایجاد می‌کنین.

آینه نوری مخصوص سالن زیبایی
آینه گریم با تضمین کیفیت مدل بک‌لایت

آینه گریم مدل چراغ‌دار یا هالیوودی

بهترین و در عین حال کاربردی ترین آینه‌ برای گریمورها و میکاپ آرتیست ها آینه‌های هالیوودی و یا چراغ‌داره.که به این آینه‌ها آینه گریم مخصوص هم گفته میشه.

نور بسیار زیاد این آینه‌ها باعث شده که میکاپ‌آرتیست میکاپ بهتری رو به مشتری ارائه بده و اگه نقصی در میکاپ دید در صدد رفع اون بر بیاد .این آینه‌ها طوری تعبیه شده که دور تا دور اون لامپ‌هایی به فاصله مرتب و منظم گذاشته میشه تا نور یکنواخت و مناسبی رو وارد محیط کنه‌.

آینه گریم با تضمین کیفیت مدل لمسی یا حسگری

زمانی که آینه‌ی نوری انتخاب شماست باید بتونین از طریقی نور این آینه‌ها رو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها از طریق لمس آینه به وسیله‌ی نقطه ای که بر روی آینه تعبیه شده انجام میشه .به راحتی با لمس آینه می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین .اما به این نکته توجه داشته باشین که با این مدل آینه‌ی شما زود به زود دچار لک و کثیفی می‌شه.

مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه
آینه بک‌لایت مدل حسگری

آینه گریم مدل ریموت دار کنترلی

بهترین و مناسب‌ترین مدل برای آینه های نوردار آینه‌های مدل ریموت‌داره که شما با در دست داشتن یه ریموت کنترلی در هر کجایی که باشین به راحتی می‌تونین در سرتاسر سالن خودتون نور آینه‌ی مورد نظرتون رو خاموش و روشن کنین.اگه آینه‌ی خریداری شده چند رنگ باشه می‌تونین از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدین .

آینه گریم مدل قاب‌دار

با خرید هر نوعی از آینه شما باید انتخاب کنین که آینه‌ی شما قاب‌دار باشه یا بدون قاب‌.برای انتخاب قاب بهتره یک سری مسائل رو رعایت کنین تا باعث بی نظمی و هرج و مرج در سالن زیبایی شما نشه.یکی از این مسائل اینه که بدونین چه نوع سبک طراحی برای سالن خودتون انتخاب کردین .اگه سالن شما به سبک سلطنتی دیزاین شده باشه بهتره از رنگ‌های طلایی،بژ،قهوه‌ای برای قابتون استفاده بشه اما اگه سالن مدرنی دارین بهتره از رنگ‌های خنثی تری استفاده بشه.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار مدل قاب‌دار

نکته‌ی بعدی که خیلی باید رعایت بشه انتخاب نوع جنسه.جنس قاب‌ها می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه ،می‌تونه از جنس چوب ،فلز ،و یا پی وی سی باشه که هر کودوم برای شرایط اقلیمی و آب و هوایی و دکوراسیونی یه سالن مناسبه بهتره برای انتخاب نوع جنس قاب مورد نظرتون با مشاورای ما در تماس باشین تا اونها بتونن با توجه به بودجه و سلیقه‌ی شما بهترین نوع از قاب رو براتون آماده کنن.

به طور مثال برای مناطق شرجی که آب و هوایی با رطوبت بالا دارن بهتره از قاب‌های چوبی یا فلزی کمتری استفاده بشه تا باعث خرابی قاب نشه.اما اگر دوست دارین قاب فلزی داشته باشین همکاران ما برای شما قاب‌هایی طراحی و می‌سازند که کاملا مشابه فلز باشه اما هیچ مشکلی برای اون پیش نیاد.

راه‌های ارتباطی با ما برای آینه گریم با تضمین کیفیت

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ