آینه گرد نوری

آینه گرد نوری

آینه از وسیله‌هایی هست که تقریبا مورد استفاده هر کسی قرار می‌گیره. این اهمیت بالای آینه هم موجب شده تا پیشرفت‌های خیلی خوبی هم در این زمینه بشه. امروزه آینه‌ها از نظر کیفیت و ظاهر در سطح قابل‌توجهی قرار گرفتن. همچنین تنوع هم در مورد آینه‌ها خیلی بالاست و آینه گرد نوری هم یکی از آینه‌های جدیدی هست که در این متن به اون می‌پردازیم. این آینه با آینه‌های قدیمی خیلی تفاوت داره و از نظر عملکردی قابل مقایسه با اون‌ها نیست. طراحی آینه‌های نوری طوری انجام شده که بتونن به دید بهتر در آینه کمک کنن. چون اصلی‌ترین و ابتدایی‌ترین کارکردی که آینه داره، این هست که بتونه به هر کسی دید خوبی از خودش رو بده.

آینه گرد نوری
آینه گرد نوری

ویژگی‌های اصلی آینه گرد نوری چیه

آینه گرد نوری یک آینه با قابلیت نورپردازی فوق‌العاده هست که این نورپردازی به دید بهتر در آینه خیلی کمک می‌کنه. نورپردازی که آینه داره با استفاده از چراغی به نام LED ایجاد میشه. این چراغ مورد استفاده برای انواع آینه نوری مدرن شکل متفاوتی با چراغ‌های معمولی داره. این چراغ یک چراغ نواری شکل و با ضخامت کم هست که پشت آینه قرار داده میشه. چراغ که پشت آینه قرار داده بشه و روشن بشه، موجب میشه تا نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد بشه. این نور به‌خاطر قرار گرفتن چراغ در پشت آینه موجب ایجاد نوری مخفی هم میشه. به همین دلیل هم به اون آینه نور مخفی و آینه بک لایت هم گفته میشه.

آینه گرد نوری
آینه نوردار مدرن

آینه گرد نوری به صورتی هست که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، با انتشار نور خوب خودش باعث میشه تا تصویر واضح‌تری از خودتون رو در آینه داشته باشین. نور خیلی دقیق و متمرکز می‌تونه مقابل آینه رو روشن کنه. پس وقتی هم که شما جلوی آینه بایستین، کاملا در معرض این نور قرار گرفتین و از این طریق می‌تونین خیلی بهتر خودتون رو ببینین. داشتن نور کافی و مناسب لازمه داشتن تصویر خوب در آینه هست. به همین دلیل هم هست که آینه نوردار می‌تونه بهترین انتخاب برای هر فضایی باشه.

آینه گرد نوری
آینه نوردار

چون هر چقدر هم شما یک فضا رو روشن کنین و چراغ‌های زیادی رو برای روشن کردن اون فضا به کار ببرین، اون‌ها نمی‌تونن به اندازه آینه گرد نوری موثر و خوب عمل کنن. اصلا هدف اصلی از طراحی این آینه همین بوده که بتونه بهترین دید رو ایجاد کنه. شما وقتی خودتون از این آینه استفاده کنین، متوجه تفاوت قابل‌ملاحه اون با آینه‌های معمولی میشین که چقدر این آینه‌ها می‌تونن خوب و مفید باشن.

آینه گرد نوری
آینه نوردار سالن زیبایی

قابلیت‌های خاص‌تر آینه گرد نوری چیه

اما غیر از نورپردازی خیلی خوبی که آینه گرد نوری داراست، این آینه می‌تونه یکسری قابلیت‌های خاص‌تری هم روی خودش داشته باشه. این قابلیت‌ها رو شما به انتخاب خودتون روی آینه دارین. یعنی به این صورت که هر قابلیتی رو که دوست داشتین یا فکر می‌کنین که موردنیازتون هست رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه شما اجرا بشه. در این حالت قطعا آینه شما خیلی کاربردی‌تر هم میشه. اما این قابلیت‌ها:

آینه گرد نوری
آینه گرد بزرگ

. آینه گرد نوری می‌تونه رنگ‌های مختلفی رو برای نورپردازی خودش داشته باشه. و این موضوع به دلیل استفاده از چراغ LED هست که این چراغ رنگ‌هی مختلفی رو داراست. مثلا شما می‌تونین رنگ آبی و آفتابی رو برای نورپردازی آینه خودتون انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین، خودتون خیلی راحت این تغییر رنگ نور رو برای آینه ایجاد می‌کنین.

آینه گرد نوری
آینه نوری سالن

. نوری که از آینه نوردار مدرن منتشر میشه، می‌تونه تنظیم‌هایی رو داشته باشه. به این صورت که اگر زمانی نیاز به نور بیشتر یا کمتر داشتین، بتونین با استفاده از آینه این میزان نور دلخواه خودتون رو تنظیم کنین. چون اصلا به طور طبیعی در طول روز میزان نور در حال تغییر هست و بر همین اساس هم ممکنه که نیاز به نور متفاوتی باشه.

آینه گرد نوری
آینه خاص

. آینه نوری گرد می‌تونه این امکان رو داشته باشه که اون به بلوتوث یا اینترنت وصل کنین. بعد از وصل شدن آینه می‌تونین از طریق اون موسیقی یا ویدئو پخش کنین. قطعا این مورد برای هر کسی جذابیت خیلی زیادی رو داره که بتونه با استفاده از آینه، موسیقی مورد علاقه خودش رو گوش بده و این امکان فقط با استفاده از اینچنین آینه مدرنی فراهم میشه.

. آینه گرد نوری می‌تونه امکان ضد بخار بودن هم داشته باشه. این امکان به این صورت هست که وقتی آینه در معرض بخار آب قرار بگیره، بتونه با استفاده از سنسوری که در پشت اون قرار گرفته مانع از تشکیل بخار آب روی صفحه آینه بشه. این قابلیت برای آینه‌هایی که در فضاهایی مثل حموم و سرویس بهداشتی قرار می‌گیرن، خیلی مناسب و ایده‌آل هست.

آینه گرد نوری
آینه گرد مدرن

. شما روی صفحه آینه می‌تونین درخواست بدین تا هر نوشته یا طرحی که دوست دارین دقیقا طبق خواسته خودتون حکاکی بشه. حکاکی در کنار نورپردازی که آینه داره، خیلی جلوه خاص و زیبایی رو می‌تونه به آینه ببخشه. همچنین با حکاکی آینه شما به آینه‌ای تبدیل میشه که نمونه اون رو هیچ جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین.

آینه گرد نوری نحوه کارکردش به چه صورتی هست و چجوری می‌تونین اون رو مورد استفاده قرار بدین

برای این که آینه رو خاموش و روشن کنین و همچنین امکان استفاده از قابلیت‌های نصب شده روی اون رو داشته باشین، سه راه دارین. البته که در اینجا هم برای نحوه کارکرد آینه، خودتون انتخاب می‌کنین که می‌خواین آینه رو به چه صورتی استفاده کنین.

آینه گرد نوری
آینه دیواری گرد

. اولین حالت برای کارکرد آینه می‌تونه لمسی باشه. آینه لمسی روی صفحه خودش قسمت‌هایی مشخص شده که شما با لمس کردن اون قسمت‌ها می‌تونین از آینه استفاده لازم رو ببرین.

. اما حالت بعدی که آینه نوری گرد می‌تونه داشته باشه، اینطور هست که شما با استفاده از یک کنترلی می‌تونین از راه دور هم آینه رو مورد استفاده قرار بدین. در این حالت شما یک ریموت دارین و با استفاده از اون در هر جایی از فضا هم که باشین، امکان استفاده از آینه رو خواهید داشت.

. اما آخرین حالتی که آینه نوردار داره، شبیه به تلویزیون‌های هوشمند هست. یعنی شما تنها با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه و قابلیت‌های اون استفاده کنین. آینه حسگری جذابیت خاص و هوشمندی بالایی رو داره.

چرا آینه نوری گرد رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه نوری گرد و درواقع هر نوع آینه دیگه‌ای که مدنظرتون باشه رو برای شما در کمترین زمان تولید می‌کنیم. هر آینه‌ای که در این کارگاه تولید میشه، به شما این اطمینان رو میدیم که از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هست. و این موضوع به این دلیل هست که تمام آینه‌ها برای تولیدشون، حساسیت بالایی به کار گرفته میشه تا بتونیم آینه‌هایی تولید کنیم که با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. همچنین ما برای فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای هم نداریم تا از این طریق بتونیم آینه‌های خودمون رو با قیمت مناسب‌تری هم به فروش برسونیم.

آینه گرد نوری
آینه گرد نوری

اما جدا از این موارد ما روی آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفتیم تا این اطمینان برای شما ایجاد بشه که اگر زمانی اتفاقی برای آینه افتاد، نیازی به نگرانی و یا پرداخت هزینه از سمت شما نباشه. چون ما پشتیبانی کامل از آینه‌ها داریم و در کمترین زمان رسیدگی می‌کنیم. البته مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه شامل این ضمانت نیست. اما بقیه موارد مثل حتی سوختن لامپ هم شامل این ضمانته و ما این لامپ رو کاملا رایگان براتون تعویض می‌کنیم.

شماره تماس برای برای ارتباط با کارگاه تولیدی آینه هم  09357015855 هست. که از این طریق می‌تونین ثبت سفارش خودتون رو انجام بدین و همچنین اگر نیز به مشاوره و دریافت راهنمایی هم داشتین، همکاران ما می‌تونن شما رو ب بهترین نحو راهنمایی کنن. کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ