آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

وقتی فضایی به‌عنوان آرایشگاه می‌خواد شکل بگیره، آینه در اون از ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین ابزار محسوب میشه. و بدون آینه نمیشه اسم اونجا رو آرایشگاه یا سالن زیبایی گذاشت. به همین دلیل هم که آینه در آرایشگاه خیلی اهمیت زیادی داره، از تنوع بالایی هم برخورداره. اما بین انواع آینه، آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه از کاربردی‌ترین‌ها محسوب میشه. چون هم عملکرد خیلی خوبی رو داره و هم این که از نظر زیبایی هم خیلی ظاهر عالی داره. که باعث شده تا از هیچ نظری قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نباشه.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه به چه آینه‌ای میگن

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه همونطور که از اسمش هم مشخصه در اون چراغ‌هایی به کار میره. این چراغ‌ها از نوع LED هستن که بهترین نوع در لوازم روشنایی هم حساب میشن. این چراغ‌ها با فاصله مشخصی روی آینه قرار می‌گیرن. و از این طریق باعث میشن تا روبه‌رو و اطراف آینه کاملا روشن بشه. بنابراین وقتی جلوی آینه قرار بگیرین می‌تونین خیلی واضح خودتون رو در آینه ببینین. و درواقع دید خیلی واضحی از خودتون رو میده. همچنین برای استفاده در آرایشگاه هم به‌عنوان آرایشگر این دید بهتر از مشتری خیلی به شما کمک میکنه. تا بتونین کارتون رو با دقت خیلی بالایی انجام بدین.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

چیدمان چراغ‌های آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هم طوری هستش که بهترین نوردهی رو دارن. چون اگر طبق اصول این کار انجام نشه می‌تونه سایه‌هایی رو ایجاد کنه. اما این چیدمان چراغ‌ها روی آینه می‌تونه تغییراتی هم داشته باشه. تا بتونه تنوع هم ایجاد کنه.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه لامپی

دلیل انتخاب آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه چیه

برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نور و تصویر خوب در آینه فاکتورهای خیلی مهمی هستن. که با وجود آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هر دو به بهترین شکل خودشون تامین میشن. چون نور در آینه چراغ‌ دار طوری هستش که جلوی خودش رو خیلی خوب روشن میکنه تا وقتی مشتری شما مقابل اون بشینه، شما بتونین خیلی واضح و روشن ببینین. در این صورت دقت و تسلط کار شما هم خیلی بالا میره.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار آرایشگاه

علاوه بر عملکرد خیلی خوب این آینه، استفاده از اون باعث میشه تا دکوراسیون آرایشگاه هم خیلی تغییر پیدا کنه. و خیلی زیباتر از اون‌چیزی که هست، به نظر برسه. چون بالاخره طراحی و دکوراسیون هر فضایی هم روی مخاطب‌های خودش تاثیر داره و می‌تونه محرکی برای اومدن به اونجا و گرفتن خدمات زیبایی باشه. پس شما باید همزمان که به کاربرد آینه توجه می‌کنین، ظاهر و زیبایی اون رو هم مدنظر قرار بدین. در این قسمت هم ویدئویی از یک آرایشگاه آورده شده که در اون آینه‌های ساده‌ای استفاده شده. که شما خیلی راحت می‌تونین تفاوتشون رو با آینه چراغ‌دار ببینین و متوجه زیبایی و کاربرد بیشتر این آینه‌ها بشین.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه رو از کجا می‌تونین بخرین و چرا

کارگاه تولیدی آینه، آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو براتون تولید می‌کنه. ما در این مجموعه بهترین نوع مواد اولیه و تجهیزات رو داریم تا بتونیم آینه‌های باکیفیتی رو به شما ارائه بدیم. برای کسب رضایت بیشتر شما هم بخش فروش به عهده خودمونه تا بتونیم با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری تولید و به فروش برسونیم. به همین دلیل هم کیفیت و قیمت ما تضمین‌شده هستش.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه لامپی

اما دلیل اصلی که باعث میشه تا شما کارگاه تولیدی آینه رو برای خرید آینه‌تون انتخاب کنین، ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله هست. به این صورت که اگر هر مشکلی حتی کوچیک مثل سوختگی لامپ برای آینه به وجود بیاد، براتون بدون هیچ هزینه‌ای رفع و پشتیبانی می‌کنیم. این امکان هم هست که حتی اگر آینه سفارشی خودتون رو دوست نداشتین، بتونین اون رو مرجوع کنین. فقط باید بگیم که این ضمانت شامل شکستگی و ضربه نمیشه. و در کل هر مشکلی که از طرف ما و آینه وجود داشت، نگران نباشین. چون رایگان براتون برطرف می‌کنیم.

برای سفارش آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. و اگر نیاز به مشاوره هم داشتین و یا نمی‌دونستین که چه آینه‌ای برای فضا و بودجه شما مناسبه، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به بهترین نحو راهنمایی کنن.

قابلیت‌‌های آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه چیه

داشتن نورپردازی تنها قابلیت آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه نیست. این آینه از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخورداره. که باعث شده تا بیشتر هم مورد توجه قرار بگیره. در زیر به این موارد اشاره می‌کنیم. فقط قبل از اون باید بگیم که این قابلیت‌ها هرکدوم به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. یعنی اینطور نیست که همه به‌طور خودکار روی آینه نصب باشن.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه مخصوص آرایشگاه

. همین نورپردازی که بارزترین مشخصه آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هست، قابلیت تنظیم شدن داره. تنظیم شدن به این معنی که شما می‌تونین میزان نور آینه رو کمتر یا بیشترش کنین.

. پخش موسیقی از آینه می‌تونه هم فضای آرایشگاه رو آرامش‌بخش کنه و هم به جذابیت بیشتر اون اضافه کنه. که این کار با وصل کردن آینه به اینترنت یا بلوتوث امکان‌پذیر میشه. حتی امکان پخش ویدئو از طریق آینه هم می‌تونه میسر بشه.

. رنگ نورپردازی آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه قابلیت تغییر هم داره. که شما می‌تونین هر زمان که دوست داشتین نور رو تغییر رنگ بدین. اما برای فضای سالن آینه چراغ‌ دار مهتابی و آفتابی بهترین برای نوردهی هستن. چون به نور طبیعی خیلی شباهت دارن و دقیقا رنگ‌ها رو همون رنگ خودشون نشون میدن.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه لامپی آرایشی

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه رو چجوری می‌تونین مورد استفاده قرار بدین

نحوه کارکرد آینه هم برای خاموش و روشن کردن و استفاده از قابلیت‌های اون می‌تونه به یکی از سه حالت باشه.

. لمسی که خیلی مشخصه و شما با لمس کردن قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین. آینه لمسی جذابیت خیلی زیادی داره. همچنین کیفیت آینه هم به‌قدری بالاست که با لمس انگشتتون به سادگی روی آینه لک ایجاد نمیشه.

. حالت دوم برای آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه، ریموتی هستش. که شما با استفاده از ریموت و با فاصله دور هم می‌تونین آینه رو روشن کنین و از قابلیت‌هاش لذت ببرین. بدون این که بخواین بیاین نزدیک آینه و این کار رو انجام بدین.

. حسگری هم حالت دیگه برای آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه هست که شما به هیچ چیزی نیاز ندارین. و فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین آینه رو روششن کنین. دقیقا مثل تلویزیون‌های هوشمند.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ دار میکاپ

انواع آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه به چه صورتی می‌تونه باشه

دیواری

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه یک حالت خیلی ساده که می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، دیواریه. آینه چراغ‌دار دیواری حالت ایمنی رو داره. یعنی با نصب آینه روی دیوار دیگه نگرانی بابت امکان شکست اون وجود نداره. البته که آینه‌هایی که امروز تولید میشن، از مقاومت خیلی بالایی برخوردارن و اصلا به‌سادگی شکسته نمیشن. آینه وقتی روی دیوار نصب میشه، جایی از فضا رو هم اشغال نمیکنه. همین موضوع باعث میشه تا این آینه بهترین انتخاب به‌خصوص برای فضاهای کوچیک باشه.

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه
آینه قدی دیواری

آینه‌ای که روی دیوار نصب میشه، هیچ محدودیتی در مورد ابعادش وجود نداره. و می‌تونه به‌صورت آینه قدی یا حتی بزرگ‌تر و کوچیک‌تر هم باشه. که بسته به نیازی که وجود داره و همینطور فضای موجود و سلیقه قابلیت انتخاب داره.

رومیزی

آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه حالت دیگه‌ای هم که می‌تونه به کار بره، رومیزیه. آینه رومیزی هم مزیت‌های خاص خودش رو داره. مثل این که با این آینه شما می‌تونین وسیله‌هایی که حین کار لازم دارین رو روی میز قرار بدین و خیلی راحت بهشون دسترسی هم داشته باشین. ابعاد آینه آرایش رومیزی هم بسته به میز اون انتخاب میشه که بزرگ‌تر از اون نباشه تا بتونه در ایمنی کاملی قرار بگیره.

آینه چراغ دار مخصوص آرایشگاه
آینه چراغ‌دار مخصوص آرایشگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ