آینه چراغ‌دار ثابت

آینه چراغ‌دار ثابت

آینه‌ها در زندگی روزمره و در برخی از فضاها اهمیت خیلی بالایی دارن. به همین دلیل هم که کاربردشون هم در نوع استفاده و هم در دکوراسیون خیلی مهمه، تنوع در اونا بالاست. اما یکی از آینه‌های مدرن، آینه چراغ‌دار ثابت هست که ما در اینجا به اون می‌پردازیم. این آینه عملکردش خیلی بهتر از آینه‌های معمولیه و اصلا قابل مقایسه با اونا نیست. به این جهت هم می‌بینیم که دیگه آینه‌های قدیمی خیلی استفاده خاصی ندارن و به‌جای اونا از این آینه‌های به‌روز استفاده می‌شه. چون هم عملکردشون خیلی ارتقا پیدا کرده و هم این که از نظر ظاهری خیلی زیباترن.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار ثابت

دلیل انتخاب آینه چراغ‌دار ثابت

آینه چراغ‌دار ثابت آینه‌ای هست که در اون از تعدادی چراغ LED دور تا دور روی آینه و یا قاب اون استفاده می‌شه. این چراغ‌ها باعث می‌شن تا آینه بتونه روبه‌رو و اطراف خودش رو خیلی عالی روشن کنه. بنابراین وقتی جلوی آینه بایستین یا قرار بگیرین می‌تونین خودتون رو خیلی واضح و روشن در آینه ببینین. درواقع آینه چراغ‌دار یک دید خیلی بهتری رو برای شما ایجاد می‌کنه تا بتونین کامل‌تر و روشن‌تر در آینه دیده بشین.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه هالیوودی مهتابی

علاوه بر کاربرد مهمی که آینه‌ها دارن، در طراحی و دکوراسیون داخلی هم ابزار مهمی محسوب می‌شن. به همین دلیل باید به ظاهرشون توجه ویژه‌ای بشه. آینه‌ها در کل وقتی در فضایی قرار بگیرن باعث می‌شن تا اون فضا روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسه. که با وجود آینه چراغ‌دار ثابت به دلیل نورپردازی که داره، تاثیر بیشتری در این موارد دارن. و می‌تونن فضای شما رو خیلی زیباتر و دلبازتر نشون بدن.

همچنین آینه چراغ‌دار ثابت طوری هست که برای استفاده از اون در جایی ثابت می‌مونه که باعث میشه تا ایمنی آینه هم حفظ بشه. البته که آینه‌های امروزی و آینه‌هایی که در کارگاه آینه‌ها تولید میشن از کیفیت و مقاومت خیلی بالایی برخوردارن. و اینطور نیست که مثل گذشته شکنندگی بالایی رو داشته باشن. اما با همه اینا با ثابت موندن آینه در جایی ایمنی‌اش کامل حفظ می‌شه و می‌تونه خیلی راحت مورد استفاده قرار بگیره.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه چراغ‌دار ثابت چه ویژگی‌های دیگه‌ای هم داره

. چراغ‌هایی که در آینه چراغ‌دار ثابت نصب میشن ، LED هستن که بهترین نوع چراغ در بازار امروزی‌ان. چون مصرف انرژی کمی رو دارن و در عین حال بیشترین بازدهی نوری و همچنین طول عمر بالاتری رو دارا هستن. بنابراین با این آینه‌ها اصلا نگران مصرف برق بالاتون نباشین چون مصرف این چراغ‌ها چندین برابر کمتر از چراغ‌های معمولیه.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار

. چراغ‌های ال ای دی در آینه چراغ‌دار ثابت استفاده می‌شن، مزیت قابل توجهی که دارن اینه که گرما تولید نمی‌کنن. برعکس لامپ‌های معمولی که بعد مدت کمی که روشن می‌مونن به‌قدری گرما تولید می‌کنن که اصلا امکان دست زدن به اون وجود نداره. اما در مورد این لامپ‌ها این موضوع صدق نمی‌کنه و اصلا لامپ‌ها و آینه گرم نمی‌شن.

. نوری که آینه چراغ‌دار ثابت منتشر می‌کنه رو شما می‌تونین کمتر یا بیشترش کنین. یعنی اگر زمانی نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین می‌تونین با اینه این نور رو به نور دلخواه و موردنیازتون تنظیم کنین.

. آینه چراغ‌دار می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه تا شما بتونین از آینه، موسیقی موردعلاقه‌تون و یا حتی ویدئو پخش کنین. این موارد به آینه شما جذابیت خیلی زیادی رو اضافه می‌کنن و همینطور کاربردی‌تر هم می‌شن.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار آرایشی

موارد استفاده آینه چراغ‌دار ثابت

هر جایی که نیاز به آینه باشه، آینه چراغ‌دار ثابت می‌تونه گزینه خیلی خوبی باشه. چون کاربرد خیلی بهتری رو از آینه‌های دیگه داره و همچنین می‌تونه فضای خودش رو زیباتر و چشمگیرتر کنه. اما ما برای آشنایی به چند تا از مهم‌ترین موارد استفاده این آینه‌ها اشاره می‌کنیم.

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی از مهم‌ترین مواردی هست که آینه چراغ‌دار ثابت می‌تونه در اون استفاده بشه. چون آرایشگاه چه مردونه و چه زنونه بدون آینه نمی‌تونن فعالیت کنن. بنابراین برای این فضا آینه باید طوری باشه که بتونه تصویر خیلی واضحی رو در خودش نمایش بده و همینطور خیلی شکیل و زیبا که بتونه سالن رو خیلی مدرن به نظر برسونه. بنابراین با این توضیحات آینه چراغ‌دار ثابت بهترین انتخاب ممکن هست.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار آرایشگاهی

با استفاده از این آینه چراغ‌دار در آرایشگاه وقتی مشتری جلوی آینه قرار می‌گیره، صورتش کاملا واضح و روشن نشون داده می‌شه. بنابراین شما به‌عنوان ارایشگر تسلط بیشتری رو دارین و می‌تونین خیلی بهتر کارتون رو انجام بدین. چون نور یک موضوع خیلی مهمی در موارد آرایشی محسوب میشه که این آینه چراغ‌دار ثابت نور رو به بهترین شکل خودش و همینطور در جای درستی فراهم می‌کنه. تا به بهتر شدن روند کار شما کمک کنه.

مزون

آینه در مزون و فروشگاه‌های لباس هم یک ابزار خیلی مهمی حساب می‌شه. که ما به دلیل ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که آینه چراغ‌دار ثابت داره، این آینه رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. چون در این فضا افراد بعد از پرو لباس و برای تصمیم‌گیری می‌خوان که خودشون رو در یک آینه و با نور کافی ببینن. به همین دلیل هم آینه چراغ‌دار بهترین انتخاب هست. چون به دلیل کاربرد چراغ‌های روی اون باعث می‌شه که مشتری‌های مزون بتونن خودشون رو خیلی بهتر در آینه چراغ‌دار مزون ببینن. تا در نهایت هم تصمیم‌گیری راحت‌تری رو داشته باشن.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه دیواری ثابت

علاوه بر این‌ها آینه چراغ‌دار ثابت جلوه خیلی قشنگی رو به فضای مزون شما میده. و باعث میشه تا مزون خیلی زیباتر به نظر برسه و همینطور جلوه لباس‌های داخل اون هم خیلی بیشتر می‌شه. شما با این آینه‌ها محیط خودتون رو خیلی مدرن‌تر و شیک‌تر می‌کنین. و باعث می‌شین که افراد بیشتری به اونجا بیان و ترغیب به خرید بشن. چون فضا و دکوراسیون هر جایی اولین چیزی هست که در ذهنیت مخاطب‌هاش تاثیر داره و بر اون اساس می‌تونه ترغیب بشه که بیاد و خرید کنه یا خدمات بگیره.

آینه چراغ‌دار ثابت به چه‌ صورت‌هایی به کار میره

دیواری

یکی از حالت‌های که آینه چراغ‌دار ثابت مورد استفاده قرار می‌گیره که خیلی هم رایجه، به‌صورت دیواری هست. آینه خیلی راحت روی دیوار نصب می‌شه و مورد استفاده قرار می‌گیره. همچنین استفاده از آینه در حالت دیواری باعث می‌شه که دیگه از محیط هیچ فضایی اشغال نشه. و آینه در یک حالت ثابت و خیلی خوبی قرار بگیره. و در عوض باعث بزرگنمایی بیشتر فضای خودش بشه.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه دیواری چراغ‌دار

رومیزی

برخی از آینه‌های رومیزی هم می‌تونن به‌عنوان آینه چراغ‌دار ثابت مورد استفاده قرار بگیرن. این آینه‌ها اغلب برای آرایشگاه خیلی گزینه مناسبی هست و اتفاقا هم به کرات از اون استفاده می‌شه. وقتی از آینه رومیزی استفاده می‌شه، این امکان فراهم می‌شه که از خود میز هم برای قرار دادن وسیله‌هایی استفاده کرد و به مرتب نشون دادن فضا خیلی کمک می‌کنه.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه رومیزی ثابت

چرا آینه چراغ‌دار ثابت رو به ما سفارش بدین

آینه چراغ‌دار ثابت و انواع دیگه آینه‌ها رو ما در کارگاه آینه‌ها با بهترین کیفیت و قیمت برای شما تولید می‌کنیم. امکان خصوصی‌سازی انواع آینه هم وجود داره تا شما بتونین آینه مورد دلخواه‌تون رو داشته باشین. اما ما روی آینه‌ها ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یک‌ساله هم داریم که قطعا فقط مختص به مجموعه‌ی ayneha هست. و اون رو در جای دیگه‌ای شما نمی‌بینین.

آینه چراغ‌دار ثابت
آینه چراغ‌دار ثابت

این ضمانت بی قید و شرط اینطوریه که اگر هر اتفاق یا مشکلی برای آینه به‌وجود بیاد (به‌جز شکستگی و ضربه) ما براتون رفع می‌کنیم. حتی اگر شما آینه‌تون مورد دلخواه‌تون نبود می‌تونین مرجوع کنین. هدف ما کسب رضایت حداکثری شماست. به همین دلیل هم تلاش می‌کنیم تا ضمن تولید آینه‌های بسیار باکیفیت و با قیمت مناسب، خدمات ویژه‌ای هم برای شما داشته باشیم.

پس اگر نیاز به آینه دارین یا این که هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین، مطمئن باشین که با آینه چراغ‌دار ثابت می‌تونین فضاتون رو خیلی تغییر بدین و زیباتر کنین. برای سفارش و یا دریافت مشاوره هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. همکاران ayneha به شما کمک می‌کنن تا بهترین انتخاب رو داشته باشین. و هر سوالی هم که داشته باشین، پاسخگوی شما هستن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ