آینه هالیوودی مخصوص گریم

آینه هالیوودی مخصوص گریم

آینه‌ها امروزه خیلی تخصصی شدن. و دیگه اینطور نیست که فقط یک یا دو نوع آینه وجود داشته باشه و برای هر کاربردی هم فقط از اون‌ها استفاده بشه. امروزه آینه‌های مدرنی معرفی شدن که برای کاربردهای مختلف می‌تونن عملکرد مخصوص به خودشون رو داشته باشن. مثل آینه هالیوودی مخصوص گریم که از آینه‌های جدیدیه که باعث میشه تا عملکرد آینه برای گریم خیلی بهتر بشه. همچنین از نظر زیبایی هم خیلی روی آینه‌های جدید کار شده که بتونن در زیبایی دکوراسیون خودشون تاثیر مثبت داشته باشن و فضا رو شیک‌تر نشون بدن که خیلی هم موفقیت‌‌آمیز بوده. چون دیگه خیلی به‌ندرت می‌بینیم که کسی به‌خصوص برای کارهای گریم و آرایشی، آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار بده.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه هالیوودی مخصوص گریم

معرفی آینه هالیوودی مخصوص گریم

در این قسمت می‌خوایم که آینه هالیوودی مخصوص گریم رو معرفی کنیم و بگیم که به چه آینه‌ای اصلا آینه هالیوودی میگن. در آینه هالیوودی از چراغ‌های LED استفاده میشه که بهترین روشنایی و عملکرد رو به‌عنوان چراغ در بین چراغ‌های دیگه دارن. این چراغ‌ها روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. بنابراین وقتی چراغ‌ها روشن بشن می‌تونن اطراف آینه و جلوی اون رو خیلی خوب روشن کنن.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه هالیوودی برای گریم

بنابراین برای کاری مثل گریم وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، این چراغ‌ها طوری نورشون رو منتشر میکنن که می‌تونین خیلی واضح صورت خودتون رو ببینین. بنابراین تسلط بیشتری هم دارین. حتی به‌عنوان کسی که کار گریم رو می‌خواین برای فرد دیگه‌ای هم انجام بدین، شک نکنین که آینه هالیوودی مخصوص گریم بهترین انتخاب برای شماست. چون وقتی فرد جلوی آینه بشینه، این نورها کمک میکنن تا شما بتونین گریم رو با دقت خیلی بالایی انجام بدین و در نهایت هم کارتون بی‌نقص باشه.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه چراغ‌دار

در آینه هالیوودی مخصوص گریم چراغ‌ها طوری دور تا دور آینه قرار داده میشن که نور رو بدون هیچ سایه‌ای منتشر میکنن. و نور دقیقا جلو و اطراف خودش رو خیلی خوب روشن میکنه تا بتونه تصویر خیلی واضحی رو هم در آینه نشون بده. بنابراین برای گریم و میکاپ که کار ظریفی هستش و نور خوب از فاکتورهای مهمی محسوب میشه، آینه هالیوودی بهترین آینه هست. البته این آینه به اسم‌های دیگه‌ای هم مثل آینه چراغ‌دار، آینه گریم، آینه لامپ دار شناخته میشن.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه گریم قاب‌دار

استفاده از آینه هالیوودی مخصوص گریم چه مزیت‌های دیگه‌ای داره

همونطور که توضیح داده شد برای گریم، آینه هالیوودی مخصوص گریم خیلی کمک‌کنندست که روند کار بهتر پیش بره. اما جدا از این عملکرد خیلی خوبش، در زیباسازی فضای خودش هم خیلی تاثیر فوق‌العاده‌ای داره. چون نور چراغ‌های آینه، جلوه خیلی قشنگی رو هم به خود آینه میدن و هم به فضایی که در اون هستن. بنابراین اگر دنبال آینه‌ای هستین تا برای گریم استفاده کنین که هم کاربردش خیلی خوب باشه و هم این که ظاهر خیلی زیبایی داشته باشه، آینه هالیوودی رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه گریم میکاپ

چون این آینه وقتی در هر نوع فضایی قرار بگیره، اون رو خیلی شیک‌تر نشون میده و تغییرات اساسی رو می‌تونه در اون ایجاد کنه. همچنین آینه‌ها در کل باعث روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون دادن فضای خودشون میشن که یک ویژگی مثبت همه آینه‌هاست. اما آینه هالیوودی به‌خاطر روشنایی که خودش داره، در این موضوع تاثیر بیشتری رو داره. بنابراین اگر فضای کوچیکی هم دارین نگران نباشین که این آینه فضای شما رو خیلی بهتر به نظر می‌رسونه.

کاربردهای آینه هالیوودی مخصوص گریم کجاست

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی جایی هست که در اون میکاپ و گریم خیلی حرفه‌ای انجام میشه. بنابراین وقتی کار حرفه‌ای و به‌روز باشه و شما هم به‌عنوان آرایشگر و میکاپ‌آرتیست حرفه‌ای باشین، باید ابزار کارتون هم مدرن باشن. اون هم وسیله مهمی مثل آینه که بدون وجود اون ارائه خدمات امکان‌پذیر نیست. که استفاده از آینه هالیوودی مخصوص گریم برای این فضا می‌تونه خیلی انتخاب مناسبی باشه. چون هم شما می‌تونین با دید بهتری کارتون رو ارائه بدین و هم مشتری می‌تونه خودش رو واضح‌تر در آینه ببینه.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه هالیوودی آرایشگاه

علاوه بر این دکوراسیون و طراحی چیدمان در آرایشگاه هم خیلی موضوع مهمیه که باید بهش توجه بشه. چون افراد قبل این که بیان و خدمات شما رو از نزدیک ببینن، ناخودآگاه به دکوراسیون توجه میکنن و به‌نوعی فضای شما می‌تونه به‌عنوان ویترین برای کار شما باشه که نشون بده چقدر حرفه‌ای و به‌روز هستین. اون هم در فضایی مثل آرایشگاه که مشتری‌ها برای کارهای زیبایی مراجعه میکنن. پس شما هم به‌عنوان سالن‌دار باید به زیبایی فضای خودتون توجه کنین. تا افراد در سالن شما بتونن آرامش و حس خوبی داشته باشن.

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما، تئاتر و… هم کاربرد مهم دیگه‌ای برای آینه هالیوودی مخصوص گریم هستش. در این کاربرد و فضا کار گریم خیلی مسئله مهمیه و باید خیلی با دقت و ظریف انجام بشه. بنابراین نیاز به آینه‌ای با کیفیت و درخشانی بالا به‌علاوه نور خوب وجود داره تا بتونه به بهتر انجام شدن کار کمک کنه.

با این توضیحات آینه هالیوودی قطعا یک انتخاب ایده‌آل هست که هم تصویر خوبی رو ایجاد میکنه و هم نور اون طوری تنظیم شده که خیلی خوب روشنایی ایجاد کنه. تا گریمور بتونه تسلط خوبی روی چهره بازیگر داشته باشه و بتونه یک گریم خیلی خوبی رو ارائه بده. این نور حتی می‌تونه تنظیم بشه که فقط روی چهره باشه تا در این صورت توجه بیشتری روی صورت هست.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه هالیوودی گریم

استودیو و عکاسی هنری

در خیلی از استودیوها و عکاسی‌ها که در پشت صحنه برخی پروژه‌ها نیاز به گریم و میکاپ وجود داره، آینه می‌تونه از ملزومات باشه. بنابراین در این فضاهای کاری و هنری هم گریم موضوع مهمی تلقی میشه. بنابراین برای بهتر شدن روند کار، آینه هالیوودی مخصوص گریم می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. چون نور اون به میکاپ‌آرتیست و گریمور دید خوبی میده تا بتونه کارش رو دقیق‌تر انجام بده.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه گریم

جدا از اون گاهی اوقات در عکاسی و فیلمبرداری، آینه خودش هم حضور داره. در این صورت باید آینه خودش هم زیبا باشه. که آینه هالیوودی از زیبایی خیلی بالایی برخورداره که می‌تونه در این کار هم موثر عمل کنه. چون جلوه‌ای که این آینه داره رو آینه‌های دیگه ندارن. و زیبایی این آینه به‌حدی هست که می‌تونه نقطه کانونی در محیط خودش تلقی بشه.

آینه هالیوودی مخصوص گریم چه امکانات دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه

آینه هالیوودی مخصوص گریم که نورپردازی داره، همین نورپردازی اون یکسری تنظیماتی می‌تونه داشته باشه. اولین مورد اون تغییر رنگ نور آینه هست. یعنی شما می‌تونین خیلی راحت رنگ نور آینه رو هر زمان که خواستین تغییر بدین. اما هنگامی که جلوی آینه کار گریم و میکاپ انجام میشه برای بهتر شدن دید، بهتره که آینه هالیوودی آفتابی باشه. یا این که به‌صورت آینه هالیوودی مهتابی. که آفتابی و مهتابی خیلی نزدیک به نور طبیعی هستن و می‌تونن هر چیزی رو رنگ واقعی نشون بدن. علاوه بر این شدت نور هم شما می‌تونین کمتر یا بیشتر کنین تا به میزان نور دلخواهتون برسین.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه چراغ‌دار آرایشی

از قابلیت‌های دیگه آینه هالیوودی مخصوص گریم این هست که می‌تونه پخش موزیک یا حتی ویدئو هم داشته باشه. پخش یک موزیک ملایم می‌تونه هم فضای آرامش‌بخشی رو ایجاد کنه و هم به جذابیت بیشتر آینه اضافه کنه. علاوه بر این شما روی آینه می‌تونین درخواست بدین که حکاکی هم انجام بشه. برای حکاکی هر چیزی می‌تونه انتخاب بشه، مثل حک اسم، برند، لوگو یا هر چیزی. این کار آینه شما رو خیلی خاص‌تر جلوه میده.

آینه هالیوودی مخصوص گریم به چه دلیل از ما بخرین

ما هر نوع آینه‌ای که بخواین رو مثل آینه هالیوودی مخصوص گریم براتون با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنیم. و این کیفیت رو تضمین می‌کنیم. ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌های تولیدی داریم. که اگر هر مشکلی به وجود بیاد شما بتونین خیلی راحت پیگیری کنین. و نگران هم نباشین چون خیلی سریع رسیدگی میشه. مثل این که چراغ آینه دچار سوختگی بشه. در این صورت ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای براتون رفع می‌کنیم.

آینه هالیوودی مخصوص گریم
آینه هالیوودی مخصوص گریم

حتی این امکان هست که اگر از آینه سفارشی‌تون خوشتون نیومد بتونین اون رو مرجوع کنین. ما هر مشکلی که از سمت خودمون و یا آینه وجود داشته باشه رو پیگیری و برطرف می‌کنیم. فقط مواردی مثل شکسته‌شدن آینه از سمت مشتری و یا داشتن ضربه نمی‌تونه شامل این ضمانت بشه.

برای سفارش هم می‌تونین با شماره 09901717305 تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته باشین می‌تونین بپرسین، همکاران ما سعی می‌کنن تا شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ